• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

"Капітальний ремонт тротуару по вул. Грабовецькій (від ж/б № 106 до ж/б № 116) в м. Стрию Львівської області» (ДК 021:2015-45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація).

Завершена

280 876.23 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 404.38 UAH
Період оскарження: 12.05.2021 16:41 - 18.05.2021 00:00
Вимога
Відхилено

Вимога про усунення порушень законодавства України у сфері публічних закупівель

Номер: f863a121e29a4f4cb72253f7631b22f8
Ідентифікатор запиту: UA-2021-05-12-002739-c.a2
Назва: Вимога про усунення порушень законодавства України у сфері публічних закупівель
Вимога:
Вимога (в порядку ч. 20 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі») Шановний Замовник! Керівництво ТзОВ «Комунальник 1» звертається до Вас з вимогою усунення порушень законодавства України у сфері публічних закупівель щодо визначення переможцем закупівлі Учасника Товариство з обмеженою відповідальністю «Б.К.Будпрестиж» (надалі - Учасник), пропозиція якого визнана найбільш економічно вигідною. Відповідно до п. 19 ч. 1 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі - Закон) переможець спрощеної закупівлі - учасник, пропозиція якого відповідає всім умовам, що визначені в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, вимогам до предмета закупівлі і визнана найбільш економічно вигідною та якому замовник повідомив про намір укласти договір про закупівлю. Всупереч прийнятому рішенню Уповноваженою Особою Замовника, оформленого протоколом про намір укласти договір від 04 червня 2021 р. за № 37, пропозиція Учасника не відповідає умовам, визначеним в Оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі з огляду на наступне: 1. В складі пропозиції Учасником надана копія ліцензії Державної архітектурно-будівельної інспекції України на право здійснення господарської діяльності, пов`язаної із створенням об`єктів архітектури, серії АЕ № 639144. Як вбачається зі змісту дозвільного документу дана ліцензія є строковою та діяла по 16 лютого 2020 року. Таким чином, Учасник не тільки не виконав вимоги Кваліфікаційних критеріїв, а й взагалі не має права виконувати роботи за предметом закупівлі, оскільки виконання таких передбачає обов`язкову наявність діючого документу дозвільного характеру. 2. Відповідно до Розділу № 1 Кваліфікаційних критеріїв Учасник повинен надати Довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази за формою таблиці А. Форма подається у наведеному вигляді на фірмовому бланку Учасника (за наявності), Учасник не повинен відступати від даної форми. Ця довідка повинна відображати основні машини, механізми, обладнання, передбачені кошторисом Учасника. На виконання даної вимоги Учасником поданий файл «2 довідка про наявність обладнання.pdf». Поряд з тим Учасник відступив від табличної форми, затвердженої Замовником. Зокрема у наведеній табличній формі Учасник самовільно доповнив 4-ий стовпчик текстом наступного змісту «, лізинг, надання послуг техніки, (№ договору)». В підтвердження даної вимоги Учасником у складі пропозиції надані копії договорів надання транспортних послуг з фізичною особою-підприємцем Попович А.М. від 03.02.2020 р. № 0302/2-20 та від 05.01.2021 р. № 05/01-21. Предметом даних господарських договорів являється «надання транспортних послуг» та «надання транспортних послуг по перевезенню будівельних матеріалів» автомобілем-самоскидом та автомобілем бортовим відповідно. Слід зауважити, що договори надання послуг не підтверджують в повній мірі права власності чи права користування тою чи іншою матеріально-технічною базою. За даної умови Учасники повинні надати документи про право власності чи оренди, а не договори надання послуг. Дана позиція Постійно діючої Адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель відображена в рішеннях № 525-р/пк-пз від 16.01.2019 р.; № 6999-р/пк-пз від 31.05.2019 р. та № 16308-р/пк-пз від 08.11.2019 р. та міститься в публічному доступі за наступними активними посиланнями на веб-порталі Уповноваженого органу: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-04-08-000661-b https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2018-10-16-000894-a https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-08-30-000712-c За таких обставин Учасник не підтвердив право власності/користування вищенаведеними транспортними засобами, передбаченими його кошторисом, а тому він не має можливості виконати роботи за предметом закупівлі. 3. Відповідно до Розділу № 2 Кваліфікаційних критеріїв Учасник повинен надати Довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід за формою таблиці Б. Форма подається у наведеному вигляді на фірмовому бланку Учасника (за наявності), Учасник не повинен відступати від даної форми. Для підтвердження інформації про наявність ІТР Учасник повинен надати документи про освіту на кожного ІТР, який вказаний в Довідці. На виконання даної вимоги Учасником поданий файл «6 довідка про наявність працівників.pdf». Поряд з тим Учасник відступив від табличної форми, затвердженої Замовником. Зокрема наведену табличну форму Учасник самовільно доповнив 3-ма рядками наступного змісту: - «Загальна кількість працівників – 9 чол.»; - «В тому числі інженерно-технічних працівників:»; - «Робітники». Учасником не вказана спеціальність Сиротюк І.А., Желіховського Р.С., Козак М.П., Саварин Р.О., Проказа С.З. та Айрапетян М.Р., невірно вказана спеціальність Сиротюк В.Б., що чітко вбачається з наданого документу про освіту. 4. Відповідно до Розділу № 3 Кваліфікаційних критеріїв Учасник повинен надати Довідку про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору за формою таблиці В. Форма подається у наведеному вигляді на фірмовому бланку Учасника (за наявності), Учасник не повинен відступати від даної форми. Для підтвердження зазначеної в довідці інформації учасник повинен надати: 1. Сканована з оригіналу копія аналогічного договору, не менше одного, який повністю виконаний, інформацію щодо якого(их) вказано у довідці про виконання аналогічних договорів. Аналогічним(и) договором(ами) є договір (двосторонній або декілька сторонній), подібний за змістом, своєю правовою природою та предметом закупівлі, з характером робіт будівництво, або капітальний ремонт, або реконструкція. 2. Сканована з оригіналу копія листа-відгука про співпрацю за договором від замовника, що вказані в таблиці В. Відгук повинен містити назву замовника, предмет, мати посилання на договір, який виконувався та бути належно оформлений, містити вихідний номер та дату видачі такого документу. Замовниками згідно з договорами можуть бути суб’єкти будь-якої форми власності. На виконання даних вимог Учасником подано: - Довідка про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору (файл «8 довідка про аналогічні договора.pdf»); - Договір № 19/08-19 від 27 серпня 2019 р. з Миртюківською сільською радою (код за ЄДРПОУ 22388039) в комплекті з додатковими угодами та договірними цінами (файл «9 копія договору 19 08 19 (1).pdf»); - Комплект довідок та актів виконаних робіт до договору № 19/08-19 від 27 серпня 2019 р. (файл «10 копія актів виконаних робіт до договору 19 08 19.pdf»); - Лист-відгук по договору № 19/08-19 від 27 серпня 2019 р., виданий та підписаний старостою Стрийської ОТГ Олійником М.С. від 05.05.21 за № 79 (файл «11 лист відгук до договору 19 08 19.pdf»); - Договір № 14 2020 від 16 вересня 2020 р. з Добрянською сільською радою (код за ЄДРПОУ 22423346) в комплекті з додатковими угодами та договірними цінами (файл «12 копії договору 14 2020.pdf»); - Комплект довідок та актів виконаних робіт до договору № № 14 2020 від 16 вересня 2020 р. (файл «13 копії актів виконаних робіт до договору 14 2020.pdf»); - Лист-відгук по договору № 14 2020 від 16 вересня 2020 р., виданий та підписаний старостою Стрийської ОТГ Оброцою І.О. від 05.05.21 за № 72 (файл «14 лист відгук до договору 14 2020.pdf»). Дані листи-відгуки видані та підписані неуповноваженими на здійснення таких функцій особами з огляду на наступне: 25 жовтня 2020 р. були приведені місцеві вибори до Стрийської територіальної громади, в склад якої, згідно нового адміністративно-територіального устрою, увійшли Миртюківська та Добрянська сільська рада. Відповідно до п.п. 1 та п.п. 3 п. 6-1 Розділу V «Прикінцеві та перехідні положення» Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» у день набуття повноважень міською радою, обраною територіальною громадою, припиняються повноваження сільських рад, сільських голів, територія яких включена до території сформованої територіальної громади. Після припинення повноважень сільського голови, який одноособово виконував функції виконавчого органу ради, що припиняється, відповідні функції одноособово виконує міський голова, обраний сформованою територіальною громадою, з дня набуття ним повноважень до затвердження новообраною радою персонального складу її виконавчого комітету. Як вбачається з інформації, що відображена на офіційному сайті Стрийської міської ради – згідно п. 2 рішення № 1 I сесії VIII демократичного скликання Стрийської міської ради Стрийського району Львівської області Стрийський міський голова Канівець О.Л. з 19 листопада 2020 року вважається таким, що набув повноважень. Таким чином, починаючи з 19.11.2020 р. повноваження щодо підпису документів (в т.ч. і листів-відгуків) від імені Замовників – Миртюківської та Добрянської сільських рад належать до виключної компетенції та обов`язку голови Стрийської міської ради. Відповідно до п.п. 9 п. 6-1 Розділу V «Прикінцеві та перехідні положення» Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» юридична особа – міська рада, розміщена в адміністративному центрі сформованої територіальної громади, є правонаступником прав та обов`язків усіх юридичних осіб – сільських рад, обраних розформованими територіальними громадами, з дня набуття повноважень новообраною радою. Згідно рішення № 21 II сесії VIII демократичного скликання Стрийської міської ради Стрийського району Львівської області від 08.12.2020 р. вирішено реорганізувати Миртюківську та Добрянську сільські ради шляхом приєднання до Стрийської міської ради (код за ЄДРПОУ 26256903), розташованої за адресою: вул.. Шевченка, 71, м. Стрий Стрийського району Львівської області. Додатково слід підкреслити, що юридичний статус старости чітко прописаний в ст. 59-1 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», зокрема: Староста затверджується сільською, селищною, міською радою на строк її повноважень за пропозицією відповідного сільського, селищного, міського голови. Староста є членом виконавчого комітету сільської, селищної, міської ради за посадою і працює в ньому на постійній основі. Порядок організації роботи старости визначається цим та іншими законами, а також Положенням про старосту, затвердженим сільською, селищною, міською радою. Староста: 1) представляє інтереси жителів відповідного села, селища у виконавчих органах сільської, селищної, міської ради; 2) бере участь у пленарних засіданнях сільської, селищної, міської ради та засіданнях її постійних комісій; 3) має право на гарантований виступ на пленарних засіданнях сільської, селищної, міської ради, засіданнях її постійних комісій з питань, що стосуються інтересів жителів відповідного села, селища; 4) сприяє жителям відповідного села, селища у підготовці документів, що подаються до органів місцевого самоврядування; 5) бере участь в організації виконання рішень сільської, селищної, міської ради, її виконавчого комітету, розпоряджень сільського, селищного, міського голови на території відповідного старостинського округу та у здійсненні контролю за їх виконанням; 6) бере участь у підготовці проекту місцевого бюджету в частині фінансування програм, що реалізуються на території відповідного старостинського округу; 7) вносить пропозиції до виконавчого комітету сільської, селищної, міської ради з питань діяльності на території відповідного старостинського округу виконавчих органів сільської, селищної, міської ради, підприємств, установ, організацій комунальної власності та їх посадових осіб; 8) бере участь у підготовці проектів рішень сільської, селищної, міської ради, що стосуються майна територіальної громади, розташованого на території відповідного старостинського округу; 9) бере участь у здійсненні контролю за використанням об’єктів комунальної власності, розташованих на території відповідного старостинського округу; 10) бере участь у здійсненні контролю за станом благоустрою відповідного села, селища та інформує сільського, селищного, міського голову, виконавчі органи сільської, селищної, міської ради про його результати; 11) отримує від виконавчих органів сільської, селищної, міської ради, підприємств, установ, організацій комунальної власності та їх посадових осіб інформацію, документи і матеріали, необхідні для здійснення наданих йому повноважень; 12) сприяє утворенню та діяльності органів самоорганізації населення, організації та проведенню загальних зборів, громадських слухань та інших форм безпосередньої участі громадян у вирішенні питань місцевого значення у відповідному селі, селищі; 13) здійснює інші повноваження, визначені цим та іншими законами. При здійсненні наданих повноважень староста є відповідальний і підзвітний раді та підконтрольний сільському, селищному, міському голові. Додатково аналогічні повноваження старости закріплені рішенням № 6 II сесії VIII демократичного скликання Стрийської міської ради Стрийського району Львівської області від 08.12.2020 р., що знаходиться в публічному доступі за активним посиланням https://stryi-rada.ukraina.org.ua/sites/stryi-rada.ukraina.org.ua/files/inline-files/rr6_8.pdf. Слід підкреслити, що у складі пропозиції Учасника відсутній будь-який документ організаційно-розпорядчого характеру (довіреність, доручення тощо) який б надавав обом старостам діяти та підписувати документи від імені Стрийського міського голови. Аналогічно в Єдиному Державному Реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань немає жодної згадки щодо цих підписантів. Враховуючи вищевикладене дані листи-відгуки видані та підписані неуповноваженими на те особами, а тому не можуть прийматись до уваги Замовником. 5. В формі «Відомості про учасника» (файл «17 відомості про учасника.pdf») не вказані дані про скорочену назву Учасника та невірно вказані дані про вид суб`єкту господарювання. Додатково наголошуємо, що дані помилки Учасника не являються формальними, оскільки безпосередньо впливають на зміст його пропозиції. Звертаємо увагу, що це далеко не повний перелік підстав, згідно яких пропозиція Учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. Враховуючи вищевикладене та у відповідності до п. 1 ст. 13 Закону «Про публічні закупівлі» вимагаємо відхилити пропозицію Учасника ТОВ «Б.К.Будпрестиж». В противному випадку ми будемо вимушені звертатись за захистом наших прав та охоронюваних законом інтересів до органу, що здійснює контроль над Замовником та Суду та повідомляти відповідні органи про виявлені порушення у сфері публічних закупівель. З повагою, Керівництво ТзОВ «Комунальник 1»
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учасник! Учасник Товариство з обмеженою відповідальністю «Б.К.Будпрестиж» (надалі - Учасник) надав у складі пропозиції скан-копію ліцензії ДАБІ України на право здійснення господарської діяльності, пов'язаної із створенням об'єктів архітектури, серії АЕ № 639144, дана ліцензія є продовжена наказом Державної архітектурно-будівельної інспекції України від 20.02 2019 р. № 9-Л, реєстраційний запис 2013059356 і є безстроковою, що підтверджено Реєстром ДАБІ України. Також у складі пропозиції є "Довідка про наявність Ліцензії", В якій вказано, що ліцензія даного Учасника є безстроковою. Згідно з Наказом міністерства економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 року № 710"Про затвердження Переліку формальних помилок згідно з пунктом 12, наведені Вами помилки щодо формату чи форми наданих у пропозиції документів можна вважати формальними, оскільки даний формат документів забезпечує можливість його перегляду Листи-відгуки надають інформацію Замовнику про те,коли і ким були виконані аналогічні роботи і дана інформація є подана Учасником у інших документах, а саме копіях договорів та актів виконаних робіт, які є підписані та завірені печатками Замовників, що підтверджує якісне і вчасне виконання робіт в повному обсязі, згідно ДБН. Наведені Вами помилки не впливають на зміст пропозиції.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відкликано скаржником

Вимога

Номер: 59e63bb354c64556886da8612e918b37
Ідентифікатор запиту: UA-2021-05-12-002739-c.c1
Назва: Вимога
Вимога:
Вимога (в порядку ч. 20 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі») Шановний Замовник! Керівництво ТзОВ «Комунальник 1» звертається до Вас з вимогою усунення порушень законодавства України у сфері публічних закупівель щодо визначення переможцем закупівлі Учасника ТОВ «Базиспрофі» (надалі - Учасник), пропозиція якого визнана найбільш економічно вигідною. Відповідно до п. 19 ст. ч. 1 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі - Закон) переможець спрощеної закупівлі - учасник, пропозиція якого відповідає всім умовам, що визначені в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, вимогам до предмета закупівлі і визнана найбільш економічно вигідною та якому замовник повідомив про намір укласти договір про закупівлю. Так, пропозиція Учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі з огляду на наступне: 1. Усі документи, подані Учасником у складі пропозиції, адресовані на ім`я «Стрийська МР», поряд з тим повне та скорочене найменування Замовника прямо чи опосередковано не відповідає адресату, не споріднене, не тотожне та не подібне до ступеня змішуваності. 2. Відповідно до Розділу № 2 Кваліфікаційних критеріїв Учасник повинен надати Довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід за формою таблиці Б. Форма подається у наведеному вигляді на фірмовому бланку Учасника (за наявності), Учасник не повинен відступати від даної форми. Для підтвердження інформації про наявність ІТР Учасник повинен надати документи про освіту на кожного ІТР, який вказаний в Довідці. На виконання даної вимоги Учасником поданий файл «2-2.1. Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації.pdf». Разом з тим Учасником не вказана спеціальність працівників (3-ій стовпчик табличної форми) та не вказаний стаж роботи за спеціальністю Сокульского Р.О., хоч наявність спеціальності у ІТР чітко вбачається з наданих Учасником документів про освіту. Окрім того документ про освіту Сокульського Р.О. має нечітке зображення та не придатний до зчитування, а документ про освіту виконавця робіт Конопельника Д.М. взагалі відсутній у складі пропозиції. 3. Учасником у складі пропозиції надана копія договору позики (безоплатного користування приміщенням) № 3/02/20 від 03 лютого 2020 р. (файл «2-1.4. Договір користування приміщенням.pdf»). Даний договір укладений всупереч нормам ст. 762 та ст. 1046 Цивільного Кодексу України. 4. Відповідно до Розділу № 3 Кваліфікаційних критеріїв Учасник повинен надати Довідку про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Форма подається у наведеному вигляді на фірмовому бланку Учасника (за наявності), Учасник не повинен відступати від даної форми. На виконання даної вимоги Учасником поданий файл «2-3.1. Довідка про досвід виконання аналогічного договору.pdf». Поряд з тим Учасник відступив від табличної форми, зокрема у наведеній табличній формі Учасника відсутній 2-ий рядок Таблиці В. В табличній формі не вказаний стан виконання договору та %. Вартість фактично виконаних робіт не відповідає сумі за довідкою КБ-3. 5. Учасником у складі пропозиції надана Довідка щодо підтвердження повноваження на право підпису тендерної пропозиції, а не пропозиції Учасника закупівлі (файл «2-4.1. Довідка щодо підтвердження повноваження на право підпису.pdf»). 6. В формі «Відомості про учасника» (файл «2-5.1. Загальні відомості про учасника.pdf») не вірно вказані дані про назву документа, яким затверджено статут Учасника, вид суб`єкту господарювання та організаційно-правову форму. Звертаємо увагу, що це далеко не повний перелік підстав, згідно яких пропозиція Учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. Враховуючи вищевикладене та у відповідності до п. 1 ст. 13 Закону «Про публічні закупівлі» вимагаємо відхилити пропозицію Учасника ТОВ «Базиспрофі». В противному випадку ми будемо вимушені звертатись за захистом наших прав та охоронюваних законом інтересів до органу, що здійснює контроль над Замовником та Суду та повідомляти відповідні органи про виявлені порушення у сфері публічних закупівель. З повагою, Керівництво ТзОВ «Комунальник 1»
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учасник, згоджуємось з Вами, що частина зауважень є суттєвими та слушними та будуть враховані Замовником при розгляді наступних пропозицій
Статус вимоги: Задоволено
Опис причини скасування: cancelled
Дата скасування: 28.05.2021 16:00