-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Послуги з чищення каналізаційних колекторів
Завершена
188 900.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.6% або 1 133.40 UAH
мін. крок: 0.6% або 1 133.40 UAH
Період оскарження:
12.05.2021 16:39 - 18.05.2021 11:00
Вимога
Відхилено
Щодо дискримінаційних вимог
Номер:
a26bb4a633ef41ee8901f2625b02ac34
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-05-12-012654-b.c3
Назва:
Щодо дискримінаційних вимог
Вимога:
Шановний Замовник! Ще раз наголошуємо Вам, що Вами встановлені дискримінаційні вимоги, які підтверджуються рішенням Антимонопольного комітету України №11937-р/пк-пз від 28.08.2019. Не приймаючи це до уваги Ви порушуєте основні принципи здійснення закупівель. Комбіновані каналопромивні машини на базі одного автомобільного шасі дійсно застосовуються комунальними та приватними підприємствами України, але з іншими технічними характеристиками. На території України відсутні підприємства, в розпорядженні яких є комбінована каналопромивочна машина з зазначеними характеристиками.
В И М А Г А Є М О:
- Виключити з тендерної документації вимогу щодо наявності обов’язкова наявність комбінованої каналопромивної машини на базі одного автомобільного шасі з зазначеними параметрами, оскільки зазначена вимога порушує ч. 1 ст. 3 ЗУ «Про публічні закупівлі» та рішення Антимонопольного комітету України №11937-р/пк-пз від 28.08.2019.
У разі ігнорування нашого звернення та ненадання йому належної оцінки, з метою захисту своїх порушених прав, а також наявності порушень з боку КНП "Кіровоградська обласна лікарня Кіровоградської обласної ради" ч. 1 ст. 3 ЗУ «Про публічні закупівлі» при проведенні публічних закупівель, залишаємо за собою право звернення до Департаменту внутрішнього фінансового контролю та аудиту, Національного антикорупційного бюро України, Державного бюро розслідувань, Служби безпеки України та інших правоохоронних органів з метою проведення перевірки цільового використання бюджетних коштів посадовими особами Комунального некомерційного підприємства "Кіровоградська обласна лікарня Кіровоградської обласної ради".
Пов'язані документи:
Замовник
- Протокол 77.pdf 18.05.2021 10:57
Дата подачі:
18.05.2021 10:04
Вирішення:
Кваліфікаційні критерії до учасника чітко визначенні додатком 1 до Оголошення Замовника. Ствердження скаржника щодо відсутності зазначеної в Технічному завданні техніки та обладнання у підприємств на території України є безпідставними та не обґрунтованими. Комбіновані каналопромивні машини на базі одного автомобільного шасі з технічними характеристиками відповідно до оголошення застосовуються комунальними та приватними підприємствами України при очищенні каналізаційних та зливових мереж на території України.
Ще раз наголошуємо, що Замовником не передбачено жодних обмежуючих вимог щодо способу залучення обладнання та матеріально-технічної бази, що надає можливість будь-якому учаснику долучити зазначене обладнання на договірних (чи інших) умовах. Законом України «Про публічні закупівлі» та предметом даної закупівлі не передбачено розгляд процедур закупівель, які здійснюються іншими Замовниками.
Зазначене Вами Рішення Антимонопольного комітету України №11937-р/пк-пз від 28.08.2019 р. є актом індивідуальної дії та поширюється лише на конкретних суб’єктів, щодо яких розглядається конкретна скарга. Тому зазначена Замовником вимога жодним чином не може порушувати дане рішення Антимонопольного комітету України, так як основна задача АМКУ це здійснення державного контролю за дотриманням законодавства, а не встановлення нормативно-правових засад. Те, що Рішення Антимонопольного комітету України повинно прийматись до уваги Замовниками у будь-якому регіоні не встановлено жодним нормативним документом та є лише припущенням Скаржника.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Щодо дискримінаційних вимог
Номер:
3f7e35f35b9c486788217e8e393394db
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-05-12-012654-b.a2
Назва:
Щодо дискримінаційних вимог
Вимога:
Шановний Замовник! Відповідно до вказаної закупівлі UA-2019-06-05-000929-b, торги були відмінено (відхилені пропозиції, що не відповідали вимогам). Це є яскравим прикладом відсутності зазначеної техніки та обладнання в підприємствах на території України. Тому що, наступна процедура UA-2019-07-15-001000-a у цього замовника продемонструвала відсутність конкурентності, що є основним принципом здійснення закупівель. Рішення Антимонопольного комітету України №11937-р/пк-пз від 28.08.2019 р. не може стосуватись до конкретної закупівлі, а має відношення до встановлених вимог щодо характеристик техніки та повинно прийматись до уваги Замовниками у будь-якому регіоні.
В И М А Г А Є М О:
- Виключити з тендерної документації вимогу щодо наявності обов’язкова наявність комбінованої каналопромивної машини на базі одного автомобільного шасі з зазначеними параметрами, оскільки зазначена вимога порушує ч. 1 ст. 3 ЗУ «Про публічні закупівлі» та рішення Антимонопольного комітету України №11937-р/пк-пз від 28.08.2019.
У разі ігнорування нашого звернення та ненадання йому належної оцінки, з метою захисту своїх порушених прав, а також наявності порушень з боку КНП "Кіровоградська обласна лікарня Кіровоградської обласної ради" ч. 1 ст. 3 ЗУ «Про публічні закупівлі» при проведенні публічних закупівель, залишаємо за собою право звернення до Департаменту внутрішнього фінансового контролю та аудиту, Національного антикорупційного бюро України, Державного бюро розслідувань, Служби безпеки України та інших правоохоронних органів з метою проведення перевірки цільового використання бюджетних коштів посадовими особами Комунального некомерційного підприємства "Кіровоградська обласна лікарня Кіровоградської обласної ради".
Пов'язані документи:
Замовник
- Протокол 75.pdf 14.05.2021 16:29
Дата подачі:
14.05.2021 10:57
Вирішення:
Кваліфікаційні критерії до учасника чітко визначенні додатком 1 до Оглолошення Замовника. Ствердження скаржника щодо відсутності зазначеної в Технічному завданні техніки та обладнання у підприємств на території України є безпідставними та не обґрунтованими. Комбіновані каналопромивні машини на базі одного автомобільного шасі застосовуються комунальними та приватними підприємствами України при очищенні каналізаційних та зливових мереж на території України.
Замовник при складанні технічних вимог закупівлі спирався на свої знання та багаторічний досвід проведення попередніх аналогічних робіт, характер засміченості, складність дорожніх умов та особливостей проїзних шляхів по території Замовника, що потребує маневреності техніки.
Ще раз наголошуємо, що Замовником не передбачено жодних обмежуючих вимог щодо способу залучення обладнання та матеріально-технічної бази, що надає можливість будь-якому учаснику долучити зазначене обладнання на договірних (чи інших) умовах. Законом України «Про публічні закупівлі» та предметом даної закупівлі не передбачено розгляд процедур закупівель, які здійснюються іншими Замовниками.
Зазначене Вами Рішення Антимонопольного комітету України №11937-р/пк-пз від 28.08.2019 р. є актом індивідуальної дії та поширюється лише на конкретних суб’єктів, щодо яких розглядається конкретна скарга. Тому зазначена Замовником вимога жодним чином не може порушувати дане рішення Антимонопольного комітету України, так як основна задача АМКУ це здійснення державного контролю за дотриманням законодавства, а не встановлення нормативно-правових засад. Те, що Рішення Антимонопольного комітету України повинно прийматись до уваги Замовниками у будь-якому регіоні не встановлено жодним нормативним документом та є лише припущенням Скаржника.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Щодо дискримінаційних вимог
Номер:
b45ce0dbde2d4001adb3640e4f25080c
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-05-12-012654-b.c1
Назва:
Щодо дискримінаційних вимог
Вимога:
Шановний Замовник! Вважаємо, що вимога щодо наявності комбінованої каналопромивної машини на базі одного автомобільного шасі (гідродинамічна установки з тиском робочої рідини не менше 25 МПа, місткість мулососа не менше ніж 6 м³ та виробничою можливістю вакуум насоса не менше ніж 2000 м³/год), є дискримінаційною для будь-якого потенційного учасника процедури закупівлі, оскільки на території України відсутні підприємства, в розпорядженні яких є комбінована каналопромивочна машина з зазначеними характеристиками.
Крім того, звертаємо Вашу увагу, що аналогічні вимоги стосовно наведеного обладнання у процедурі закупівлі: Послуги з очищення зливостоків (ДК 021:2015:90470000-2: Послуги з чищення каналізаційних колекторів) (ідентифікатор закупівлі: UA-2019-07-26-000749-a ● 19e700d0487a407e8d7a0600363d9781), яка була проведена Управлінням освіти Деснянської районної в місті Києві державної адміністрації. Вищезазначені вимоги щодо наявності обладнання Рішенням Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг (№11937-р/пк-пз від 28.08.2019) визнані як дискримінаційними по відношенню до інших суб’єктів господарювання.
В И М А Г А Є М О:
- Виключити з тендерної документації вимогу щодо наявності обов’язкова наявність комбінованої каналопромивної машини на базі одного автомобільного шасі з зазначеними параметрами, оскільки зазначена вимога порушує ч. 1 ст. 3 ЗУ «Про публічні закупівлі» та рішення Антимонопольного комітету України №11937-р/пк-пз від 28.08.2019.
У разі ігнорування нашого звернення та ненадання йому належної оцінки, з метою захисту своїх порушених прав, а також наявності порушень з боку КНП "Кіровоградська обласна лікарня Кіровоградської обласної ради" ч. 1 ст. 3 ЗУ «Про публічні закупівлі» при проведенні публічних закупівель, залишаємо за собою право звернення до Департаменту внутрішнього фінансового контролю та аудиту, Національного антикорупційного бюро України, Державного бюро розслідувань, Служби безпеки України та інших правоохоронних органів з метою проведення перевірки цільового використання бюджетних коштів посадовими особами Комунального некомерційного підприємства "Кіровоградська обласна лікарня Кіровоградської обласної ради".
Пов'язані документи:
Замовник
- Протокол №74.pdf 13.05.2021 17:07
Дата подачі:
13.05.2021 09:55
Вирішення:
- Шановний Скаржник! Для найбільш ефективного досягнення результату при проведенні передбачуваних робіт чи послуг Замовник при складанні технічних вимог закупівлі спирався на свої знання та досвід проведення попередніх аналогічних робіт, характер засміченості та складність дорожніх умов, що потребує маневреності техніки, в процесі виконання яких зіткнувся з необхідністю залучення техніки з наведеними параметрами.
Законом України «Про публічні закупівлі» та предметом даної закупівлі не передбачено розгляд процедур закупівель, які здійснюються іншими Замовниками. Але на виконання Вашої вимоги, Замовник проаналізував закупівлі з аналогічними вимогами. Здійснивши аналіз процедур вважаємо, що вимога щодо наявності комбінованої каналопромивної машини на базі одного автомобільного шасі, не є дискримінаційною та не звужує коло учасників, тому що існують виробники (вітчизняні або зарубіжні) з визначеними технічними характеристиками та підрядники, які мають в користуванні зазначену вище техніку, про що свідчить одна з процедур закупівлі: Ідентифікатор закупівлі: UA-2019-06-05-000929-b: Послуги з технічного обслуговування системи водовідведення (ДК 021:2015 – 90720000-0 Захист довкілля). Відповідно до якої на сайті публічних закупівель «PROZORRO» Комунальним підприємством Міжнародний аеропорт "Київ" (Жуляни) 05.06.2019 р. було оголошено тендер. В ході проведеного аукціону учасниками в своїх пропозиціях надали підтвердження наявності комбінованої каналопромивної машини (автомобіля спеціалізованого), яка є в користуванні підприємств відповідно до договорів оренди. Виходячи з вищенаведеного вважаємо інформацію про відсутність техніки та обладнання в підприємствах на території України недостовірною.
Крім того, Замовником не передбачено обмежуючих вимог щодо способу залучення обладнання та матеріально-технічної бази, що надає можливість будь-якому учаснику долучити зазначене обладнання на договірних (чи інших) умовах.
Рішення Антимонопольного комітету України №11937-р/пк-пз від 28.08.2019 р. має відношення до конкретної закупівлі Управління освіти Деснянської районної в місті Києві державної адміністрації ідентифікатор закупівлі - UA-2019-07-26-000749-a, та не має жодного відношення до Замовника. Дане рішення є актом індивідуальної дії та поширюється лише на конкретних суб’єктів, щодо яких розглядається конкретна скарга. Тому зазначена Замовником вимога жодним чином не може порушувати дане рішення Антимонопольного комітету України, так як основна задача АМКУ це здійснення державного контролю за дотриманням законодавства, а не встановлення нормативно-правових засад.
Виходячи з вище наведеного, Замовник жодним чином не порушує вимог та принципів ЗУ «Про публічні закупівлі».
Статус вимоги:
Відхилено