• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

ДК 021:2015-15220000-6 Риба,рибне філе та інше м’ясо риби морожені (Риба свіжоморожена (Хек, Минтай) , ДК 021:2015–15221000-3 Морожена риба)

Завершена

170 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 850.00 UAH
Період оскарження: 12.05.2021 16:02 - 18.05.2021 00:00
Вимога
Відхилено

Вимога щодо скасування рішення

Номер: 36a683c40b524e2894c14008c3cebb60
Ідентифікатор запиту: UA-2021-05-12-011449-b.c2
Назва: Вимога щодо скасування рішення
Вимога:
ТОВ «ІСПОЛІН ПЛЮС» із системи «Прозорро», стало відомо про обставини відхилення пропозиції ТОВ «ІСПОЛІН ПЛЮС» щодо предмета закупівлі ДК 021:2015-15220000-6 Риба, рибне філе та інше м’ясо риби морожені (Риба свіжоморожена (Хек, Минтай), ДК 021:2015–15221000-3 Морожена риба). – Замовник процедури закупівлі - Комунальне підприємство «Дніпровський обласний клінічний онкологічний диспансер» Дніпропетровської обласної ради» на підставі протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою КП «Дніпровський обласний клінічний онкологічний диспансер» ДОР», від 25.05.2021 р. за № 8-відх., а саме відхилено пропозицію учасника спрощеної закупівлі, через невідповідність учасника умовам спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі (ч. 13 п. 1 ст. 14 Закону), а саме: в складі пропозиції учасника мав надати: - Копії документів, що підтверджують право власності учасника на спеціалізований автотранспорт з наявністю холоди нього обладнання (рефрижератор). Було надано договір на транспортні послуги з ФОП Новіков С.М. з наданням спеціалізованого вантажного фургону рефрижератор В № АЕ 4526 ІС з умовою направляти у розпорядження замовника (ТОВ Ісполін плюс) власні (ФОП Новіков С.М.) на транспортні засобу у належному санітарному стані; - Копію договору санітарної обробки (дезінфекції) транспорту, та скан-копії акту виконаних робіт з санобробки. Було надано договір ТОВ «ІСПОЛІН ПЛЮС» з ТОВ «Майм Сервіс» на проведення миття та санітарної обробки автомобілів ТОВ «ІСПОЛІН ПЛЮС», у якого немає автомобілів, та акт санмойки від 05.05.2021 р. на суму 375, 00 грн., що не співпадає з цінами за договором на автомобіль д.н. АЕ 4526 ІС, власником якого є ФОП Новіков С.М. Однак, ТОВ «ІСПОЛІН ПЛЮС» категорично не погоджується з ухваленим протоколом щодо прийняття рішення уповноваженою особою за підписом О. Губанова, з тих підстав що відповідно до технічних, якісних та інших характеристик предмета закупівлі, Замовником було вказано про надання з боку учасника - сканованих копій документів, що підтверджують право власності Учасника на спеціалізований автотранспорт з наявністю холодильного обладнання (рефрижератор), яким буде здійснюватися постачання, а за відсутності власного автотранспорту Учасника - надати скановану копію договору оренди автотранспорту або скановану копію договору оренди та скановану копію договору санітарної обробки (дезінфекції) транспорту, дія якого має відповідати дії договору поставки, з додаванням скан-копії оригіналу акту виконаних робіт, за останній місяць до надання пропозиції учасника. На що, від підприємства було надано: - Договір на транспортні послуги № 01/08/2020 від 01.08.2020 р. (копія), за яким ФОП Новіков С.М., як Виконавець надає ТОВ «ІСПОЛІН ПЛЮС» в особі директора Тарасової Л.М., транспортні послуги з перевезень вантажів (товарів) згідно заявки Замовника, де вартість послуг відповідно до п. 3.1. узгоджується між Сторонами на підставі Заявки. Отже, зазначена вимога з боку Замовника, учасником – ТОВ «ІСПОЛІН ПЛЮС» виконана. - Договір № 2812/20 на виконання робіт з миття та санітарної обробки (дезінфекції) транспорту від 28.12.2020 р. (копія), відповідно до якого ТОВ «Майм», в особі директора Мусатова М.А., як Виконавця, надає послуги Замовнику – ТОВ «ІСПОЛІН ПЛЮС» в особі директора Тарасової Л.М., відповідно до п.1.1. по проведенню миття, санітарної обробки (дезінфекції) транспортних засобів (автомобілів) Замовника, за допомогою обробки кузовів (і інших частин), якщо такий обов’язок встановлений чинним законодавством України дезінфекційними засобами, з використанням обладнання, витратних матеріалів, застосування яких необхідне для надання послуг Виконавцем в обсязі і на умовах, встановлених у цьому договорі, що у повній мірі виконано учасником. З приводу надання з боку ТОВ «ІСПОЛІН ПЛЮС» акту санмойки від 05.05.2021 р. на суму 375, 00 грн., що не співпадає з цінами в договорі (Додаток № 1 до Договору № 2812/12 від 28.12.2020 р. на проведення миття та санітарної обробки (дезінфекції) транспортних засобів, відповідно до якого встановлюється вартість однієї санітарної обробки, то по-перше, дані твердження з боку Замовника виходять за рамки умов, які були вказані у технічній документації, адже вимога Замовника щодо надання такого документа, стосувались лише надання відповідного договору про підтвердження дій щодо миття та санітарної обробки автомобілів ТОВ «ІСПОЛІН ПЛЮС», що у повній мірі було виконано з боку учасника, а по-друге, ціна на суму 375, 00 грн., зазначена в акті санмойки від 05.05.2021 р. може і не співпадати з цінами, приведеними в договорі № 2812/20 від 28.12.2020 р., а саме у Додатку № 1 до Договору, адже мийка зазначеного транспортного засобу, була здійснена декілька разів (тричі), та частково по деталям даного транспортного засобу. З приведу зазначеного, ТОВ «ІСПОЛІН ПЛЮС» вбачає в діях Замовника - Комунальне підприємство «Дніпровський обласний клінічний онкологічний диспансер» Дніпропетровської обласної ради» упереджене ставлення до підприємства як до учасника даної процедури закупівлі, адже підприємством було повно виконано усі вимоги Замовника та надано увесь пакет документів задля визнання підприємства переможцем з огляду на цінову пропозицію, яка є більш вигідною серед інших учасників даної процедури закупівлі. З приводу не спів падіння цін в акті санмойки від 05.05.2021 р. на суму 375, 00 грн. з Додатком №1 до Договору № 2812/20 від 28.12.2020 р., то дана вимога не була зазначена в технічних, якісних та інших характеристиках предмета закупівлі - ДК 021:2015-15220000-6 Риба, рибне філе та інше м’ясо риби морожені (Риба свіжоморожена (Хек, Минтай) патрана, без голів, тушка (300-500 г), ДК 021:2015–15221000-3 Морожена риба), що вказує на перевищення службових повноважень осіб, які приймали рішення про ухвалення протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою КП «Дніпровський обласний клінічний онкологічний диспансер» ДОР» від 25.05.2021 р. за № 8-відх., прийнятий та підписаний в особі уповноваженої особи – О. Губанової. Закон України “Про публічні закупівлі” (далі − Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Відповідно до ч.1 ст. 26 Закону тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 цього Закону і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації. Згідно з п. 31 ч.1 ст. 1 Закону тендерна документація – документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель. Поряд з цим ст. 22 Закону визначено перелік складових, які повинна містити тендерна документація. Зокрема відповідно до п.1 ч.2 ст. 22 Закону тендерна документація повинна містити інструкцію з підготовки тендерних пропозицій. Таким чином, учасник подає тендерну пропозицію відповідно до вимог тендерної документації, яка розробляється та затверджується замовником самостійно та з дотриманням вимог Закону. З вище наведеного слідує, що учасником ТОВ «ІСПОЛІН ПЛЮС», було виконано усі вимоги, які були заявлені Замовником Комунальне підприємство «Дніпровський обласний клінічний онкологічний диспансер» Дніпропетровської обласної ради» по технічним вимогам на закупівлю по коду ДК 021:2015-15220000-6 Риба, рибне філе та інше м’ясо риби морожені (Риба свіжоморожена (Хек, Минтай), ДК 021:2015–15221000-3 Морожена риба). На підставі вищевикладеного, - ВИМАГАЄМО: 1.Скасувати протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою КП «Дніпровський обласний клінічний онкологічний диспансер» ДОР» від 25.05.2021 р. за № 8-відх. про відхилення пропозиції учасника Товариства з обмеженою відповідальністю «ІСПОЛІН ПЛЮС» спрощеної закупівлі, що була оприлюднена на веб-порталі Уповноваженого органу за номером UA-2021-05-12-011449-b, за предметом закупівлі ДК 021: 2015- 15220000-6 Риба, рибне філе та інше м'ясо риби морожені (Риба свіжоморожена (Хек, Минтай), ДК 021: 2015- 15221000-3 Морожена Риба) з підстав невідповідності пропозиції учасника умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі (ч.13 п. 1 ст. 14 Закону). У разі ігнорування даної вимоги та не ухвалення позитивної відповіді на вимогу ТОВ «ІСПОЛІН ПЛЮС», будемо вимушені звернутися до Державної аудитної служби України з відповідною скаргою щодо порушення законних прав та інтересів підприємства як учасника даної процедури торгів.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: До Комунального підприємства "Дніпровський обласний клінічний онкологічний диспансер" Дніпропетровської обласної ради" у системі "Прозорро" звернувся учасник, пропозиція якого відхиленаТОВ «ІСПОЛІН ПЛЮС» з вимогою надати додаткову аргументацію, щодо причин відхилення його пропозиції за предметом закупівлі ДК 021:2015-15220000-6 Риба, рибне філе та інше м’ясо риби морожені (Риба свіжоморожена (Хек, Минтай), ДК 021:2015–15221000-3 Морожена риба). Замовник - КП "Дніпровський обласний клінічний онкологічний диспансер" Дніпропетровської обласної ради" на підставі протоколу уповноваженої особи КП «Дніпровський обласний клінічний онкологічний диспансер» ДОР», від 25.05.2021 р. за № 8-відх., відхилив пропозицію учасника за невідповідність пропозиції учасника умовам , визначеним в оголошенні, та вимогам до предмета закупівлі (п. 13 ст. 14 ЗУ "Про публічні закупівлі"). Замовник відповідно до п. 14 ст. 14 ЗУ "Про публічні закупівлі" не пізніше ніж через три робочих дні зобов'язаний надати відповідь. У складі своєї пропозиції учасник мав надати: - Копії документів, що підтверджують право власності учасника на спеціалізований автотранспорт з наявністю холоди нього обладнання (рефрижератор). Було надано договір на транспортні послуги з ФОП Новіков С.М. № 01/08/2020 від 01.08.2020 р з наданням спеціалізованого вантажного фургону рефрижератор В № АЕ 4526 ІС з умовою направляти у розпорядження замовника (ТОВ Ісполін плюс) власні (ФОП Новіков С.М.) на транспортні засобу у належному санітарному стані , т.е.вже з санітарною обробкою; - Копію договору санітарної обробки (дезінфекції) транспорту, та скан-копії акту виконаних робіт з санобробки. Було надано договір ТОВ «ІСПОЛІН ПЛЮС» з ТОВ «Майм Сервіс» на проведення миття та санітарної обробки автомобілів ТОВ «ІСПОЛІН ПЛЮС», у якого немає автомобілів, та акт санмойки від 05.05.2021 р. на суму 375, 00 грн., що не співпадає з цінами за договором на автомобіль д.н. АЕ 4526 ІС, власником якого є ФОП Новіков С.М. Було надано: - Договір на транспортні послуги № 01/08/2020 від 01.08.2020 р. (копія), за яким ФОП Новіков С.М., як Виконавець надає ТОВ «ІСПОЛІН ПЛЮС» в особі директора Тарасової Л.М., транспортні послуги з перевезень вантажів (товарів) згідно заявки Замовника, де вартість послуг відповідно до п. 3.1. узгоджується між Сторонами на підставі Заявки. - Договір № 2812/20 на виконання робіт з миття та санітарної обробки (дезінфекції) транспорту від 28.12.2020 р. (копія), відповідно до якого ТОВ «Майм», в особі директора Мусатова М.А., як Виконавця, надає послуги Замовнику – ТОВ «ІСПОЛІН ПЛЮС» в особі директора Тарасової Л.М., відповідно до п.1.1. по проведенню миття, санітарної обробки (дезінфекції) транспортних засобів (автомобілів) Замовника, Щодо акту санмойки від 05.05.2021 р. на суму 375, 00 грн., що не співпадає з цінами в договорі (Додаток № 1 до Договору № 2812/12 від 28.12.2020 р. на проведення миття та санітарної обробки (дезінфекції) транспортних засобів, відповідно до якого встановлюється вартість однієї санітарної обробки, то по-перше, документи вимагаються , та надаються для того , щоб їх читати та аналізувати , а не щоб тільки були. Замовник не виходить за рамки умов, які були вказані у технічній документації, адже вимога Замовника щодо надання такого документа, стосувались не лише надання відповідного договору,а ще і про підтвердження дій щодо миття та санітарної обробки автомобілів . По-друге, сума яка зазначена в акті складається з цін на послуги (ціни, приведени в договорі № 2812/20 від 28.12.2020 р), а ціни множаться на кількість послуг, у цьому випадку на три. В Акті санмойки від 05.05.2021 р. на суму 375, 00 грн повинна сума співпадати з цінами, приведеними в договорі № 2812/20 від 28.12.2020 р., а саме у Додатку № 1 до Договору, тільки для того, щоб зрозуміти чи дезінфікувал ТОВ "ІСПОЛІН ПЛЮС" рефрижиратор , адже це повинен робити ФОП Новіков С.М.згідно договору № 01/08/2020 від 01.08.2020 р .Проводиться закупівля мороженої риби, у тому числі у літній період,в лікарню для харчування хворих. "Закон України про публічні закупівлі” (далі − Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Відповідно до ч.1 ст. 26 Закону тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 цього Закону і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації. Згідно з п. 31 ч.1 ст. 1 Закону тендерна документація – документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель. Поряд з цим ст. 22 Закону визначено перелік складових, які повинна містити тендерна документація. Зокрема відповідно до п.1 ч.2 ст. 22 Закону тендерна документація повинна містити інструкцію з підготовки тендерних пропозицій. Таким чином, учасник подає тендерну пропозицію відповідно до вимог тендерної документації, яка розробляється та затверджується замовником самостійно та з дотриманням вимог Закону." -ця частина вимоги взагалі не стосується спрощеної закупівлі ДК 021:2015-15220000-6 Риба, рибне філе та інше м’ясо риби морожені (Риба свіжоморожена (Хек, Минтай), ДК 021:2015–15221000-3 Морожена риба). Спрощені закупівлі проводяться замовником згідно статті 14 Закону України "Про публічні закупівлі". На підставі вищенаведеного: відхилити вимогу про скасування протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою КП «Дніпровський обласний клінічний онкологічний диспансер» ДОР» від 25.05.2021 р. за № 8-відх. про відхилення пропозиції учасника Товариства з обмеженою відповідальністю «ІСПОЛІН ПЛЮС» спрощеної закупівлі, що була оприлюднена на веб-порталі Уповноваженого органу за номером UA-2021-05-12-011449-b, за предметом закупівлі ДК 021: 2015- 15220000-6 Риба, рибне філе та інше м'ясо риби морожені (Риба свіжоморожена (Хек, Минтай), ДК 021: 2015- 15221000-3 Морожена Риба) з підстав невідповідності пропозиції учасника умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі (ч.13 п. 1 ст. 14 Закону).
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Вирішена

Щодо оголошення про проведення закупівлі

Номер: a442d306bef94495b3e39d51f66a5ebe
Ідентифікатор запиту: UA-2021-05-12-011449-b.b1
Назва: Щодо оголошення про проведення закупівлі
Вимога:
Доброго дня. В додатку 1 до Оголошення Замовником вимагається надати наступний документ: "Копія чинного сертифікату на систему управління охороною здоров’я та безпекою праці стосовно надання послуг з неспеціалізованої оптової торгівлі продуктами харчування, тощо (ISO 45001:2018)". Звертаємо увагу Замовника, що основними принципами публічних закупівель є: - добросовісна конкуренція серед учасників; - максимальна економія, ефективність та пропорційність; - відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; - недискримінація учасників та рівне ставлення до них; - об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/ спрощеної закупівлі; - запобігання корупційним діям та зловживанням. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. В той же час, відносини між Замовниками та операторами ринку продуктів харчування (учасниками) регламентуються Законами України «Про основні принципи та вимоги до без-печності та якості харчових продуктів» та «Про забезпечення санітарного та епідеміологічно-го благополуччя населення». Жодний з вищенаведених документів не зобов’язує операторів ринку проводити обов’язкову сертифікацію підприємства за ДСТУ ISO 45001:2018. Крім того, виходячи із сфери застосування стандарту ДСТУ ISO 45001:2018, сертифіка-ція на відповідність вимогам ISO 45001 необхідна перш за все тим підприємствам, в діяльно-сті яких передбачаються роботи підвищеної небезпеки та може мати місце ризик нанесення шкоди здоров’ю працівників. До них належать, наприклад, будівельні організації, промислові підприємства тощо. Встановлення вимоги, щодо надання учасниками копії чинного сертифікату на систему управління охороною здоров’я та безпекою праці стосовно надання послуг з неспеціалізованої оптової торгівлі продуктами харчування, тощо (ISO 45001:2018) є дискримінаційним, таким, що обмежує коло учасників, направлене на відстоювання інтересів певного учасника, який має у своєму розпорядженні вищезазначений сертифікат та має ознаки корупційного правопорушення. Вимагаємо внести зміни до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вилучити п.4 додатку 1 до Оголошення. Дякуємо.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго вечора. Дійсно ми в Додатку 1 до Оголошення вимагаємо надати копію чинного сертифікату на систему управління охороною здоров’я та безпекою праці стосовно надання послуг з неспеціалізованої оптової торгівлі продуктами харчування, тощо (ISO 45001:2018). Замовник повністю та беззаперечно виконує , не порушує Закон у тому числі статтю 5 Закону, де йдеться про основні принципи публічних закупівель:це - добросовісна конкуренція серед учасників; - максимальна економія, ефективність та пропорційність; - відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; - недискримінація учасників та рівне ставлення до них; - об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/ спрощеної закупівлі; - запобігання корупційним діям та зловживанням. Ви маєте рацію щодо Законів України «Про основні принципи та вимоги до без-печності та якості харчових продуктів» та «Про забезпечення санітарного та епідеміологічно-го благополуччя населення»,вони не зобов’язують операторів ринку проводити обов’язкову сертифікацію підприємства за ДСТУ ISO 45001:2018. але застосовувати стандарт ДСТУ ISO 45001:2018 можна до будь-якої організації, яка прагне покращити охорону здоров'я і безпеку праці, створити безпечні та здорові умови праці на робочому місті, запобігаючи травмам і погіршенню стану здоров'я робітників. Тому ми відхиляємо вимогу і не вносимо зміни до Додатку1 Оголошення.
Статус вимоги: Відхилено
Задовільнена: Ні