-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Персональні хронометри
Торги не відбулися
107 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 535.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 535.00 UAH
Період оскарження:
12.05.2021 15:59 - 24.05.2021 00:00
Вимога
Є відповідь
Скарга на відхилення пропозиції ТОВ «Перший український годинниковий завод «Київська Русь»
Номер:
61defa3ceaf44002ad2224d02d010c49
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-05-12-011368-b.c1
Назва:
Скарга на відхилення пропозиції ТОВ «Перший український годинниковий завод «Київська Русь»
Вимога:
Шановні члени Тендерного комітету!
Фінансове управління Генерального штабу Збройних Сил України (надалі – Замовник) за результатами відкритих торгів на закупівлю персональних хронометрів UA-2021-05-12-011368-b Протоколом засідання тендерного комітету Фінансового управління Генерального штабу Збройних Сил України N 46 від 04.06.2021р. (надалі Протокол) відхилив найбільш економічно вигідну пропозицію ТОВ «Перший український годинниковий завод «Київська Русь», аргументуючи це наявністю «удосконаленого електронного підпису» замість «кваліфікованого електронного підпису»
Проте Замовник не має права вимагати у учасників підписати пропозицію кваліфікованим електронним підписом
Відповідно до абз. 2 п. 1 Постанови Кабінету Міністрів України № 193 від 3 березня 2020 р. «Про реалізацію експериментального проекту щодо забезпечення можливості використання удосконалених електронних підписів і печаток, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів» ДО 31 ГРУДНЯ 2021 року приватний бізнес має право використовувати в своїй діяльності Удосконалені електронні підписи на кваліфікованому сертифікаті (УЕП) чи печатки, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів. Керуючись зазначеною Постановою, багато учасників, у тому числі ТОВ «Перший український годинниковий завод «Київська Русь» ще не робили кваліфіковані електронні підписи (КЕП) та не можуть через це зазнавати дискримінації.
Тож вимагаючи підписати пропозицію саме КЕП, Замовник таким чином обмежує конкуренцію та тим самим дискримінує інших учасників, порушуючи ч.3 ст.5 та ч.4 ст.22 Закону, відповідно якої тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також до закупівлі за завищеними цінами, крім того має місце порушення Замовником ст.3 Закону щодо дотримання принципів недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель.
Юридичні роз’яснення на офіційному сайті “Prozorro” також стверджують, що Замовник не має права вимагати у учасника підписати пропозицію кваліфікованим електронним підписом (https://infobox.prozorro.org/articles/yakiy-elektronniy-pidpis-maye-naklasti-uchasnik-na-svoyu-propoziciyu), що також підтверджується рішеннями Державної аудиторської служби із зазначених питань
Враховуючи викладене, керуючись абз. 2 п. 1 Постанови Кабінету Міністрів України № 193 від 3 березня 2020 р. «Про реалізацію експериментального проекту щодо забезпечення можливості використання удосконалених електронних підписів і печаток, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів», ТОВ «Перший український годинниковий завод «Київська Русь» має повне законне право до 31 грудня 2021 року у всіх документах використовувати саме «удосконалений електронний підпис».
На підставі викладеного наполегливо просимо Вас, керуючись абз. 2 п. 1 Постанови Кабінету Міністрів України № 193 від 3 березня 2020 р. «Про реалізацію експериментального проекту щодо забезпечення можливості використання удосконалених електронних підписів і печаток, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів», прийняти пропозицію ТОВ «Перший український годинниковий завод «Київська Русь» з «удосконаленим електронним підписом», яка була протиправно відхилена через відсутність КЕП. Заздалегідь вдячні
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
08.06.2021 15:00
Вирішення:
Відповідь на вимогу.
Шановний учасник закупівлі годинників наручних чоловічих та жіночих за ДК 021:2015: 18520000-0 Персональні хронометри за ідентифікатором закупівлі UA-2021-05-12-011368-b, повідомляю, що тендерна документація може містити інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Разом з тим, нами, як Замовником під час розгляду на відповідність вимогам тендерної документації тендерних пропозицій, які визначені найбільш економічно вигідними враховується вимоги діючих керівних документів, в першу чергу Закону України “Про публічні закупівлі” та офіційних роз’яснень. Проте навіть гарне знання теорії не дає повного розуміння, як саме це працює у реальному житті. В той же час, ознайомлення з прецедентами, з якими вже стикалися інші замовники/учасники, допомагає нам краще зрозуміти нюанси захисту своїх прав та обов’язків. Тож розглядаючи приклади з практики Антимонопольного комітету України (АМКУ) та прийняті судові рішення, допомагають нам бути обізнаними у визначені правових та економічних засад здійснення закупівель товарів, робіт і послуг.
Щодо протиправного, на вашу думку, відхилення через відсутність кваліфікаційного електронного підпису (КЕП), описаного у вашій вимозі, але мабуть випадково названій її скаргою, є офіційна позиція Антимонопольного комітету України викладена на офіційному веб-порталі за посилання (https://amcu.gov.ua/napryami/oskarzhennya-publichnih-zakupivel/informaciya-shchodo-lektronnih-pidpisiv), яку було враховано тендерним комітетом Фінансового управління Генерального штабу Збройних Сил України під час розгляду Вашої тендерної пропозиції.
Відповідно, прийняте та доведене рішення у протоколі з розгляду Вашої тендерної пропозиції є незмінним. Прошу врахувати.
Статус вимоги:
Не задоволено