Капітальний ремонт - утеплення фасадів житлового будинку №92 по вул. Процишина в м. Ладижин Вінницької області - з проведенням ресурсозберігаючих заходів.
Тендерна документація розроблена відповідно до вимог Закону України "Про публічні закупівлі". Терміни, які використовуються у даній Тендерній документації, вживаються у значенні, наведеному в Законі. Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою, а також, за рішенням замовника, одночасно всі документи можуть мати автентичний переклад на іншу мову. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Пропозиція учасника та усі документи, які передбачені Тендерною документацією та додатками до нього складаються українською мовою. Документи або копії документів, які надаються Учасником у складі пропозиції, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову.
Торги не відбулися
4 231 099.40UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 21 155.50 UAH
Період оскарження:12.05.2021 15:56 - 26.05.2021 00:00
Скарга
Виконана замовником
СКАРГА
на рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЖК-ГАРАНТ" та про визначення ФОП "КУЛЕШОВ ОЛЕКСАНДР МИКОЛАЙОВИЧ" переможцем закупівлі
Номер:ccf3e663fdcf45eebd860d452fa69a8d
Пов'язана кваліфікація:ТОВ "ЖК - Гарант", UA-EDR 33966190
Ідентифікатор запиту:UA-2021-05-12-011232-b.b2
Назва:СКАРГА
на рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЖК-ГАРАНТ" та про визначення ФОП "КУЛЕШОВ ОЛЕКСАНДР МИКОЛАЙОВИЧ" переможцем закупівлі
Скарга:
Скаржник приймаючи участь в закупівлі, має право розраховувати на те, що дії Замовника будуть відповідати обов’язковим для всіх вимогам Закону.
Проте Замовник, нехтуючи своїм обов’язком по неупередженій оцінці пропозицій учасників, позбавляє наше підприємство впевненості у відкритості та прозорості процедури закупівлі, недискримінації учасників, запобіганні корупційним діям та зловживанням.
Вважаємо, що права нашого підприємства можуть бути захищені шляхом зобов’язання Замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції Скаржника та скасування рішення про визнання ФОП "КУЛЕШОВ ОЛЕКСАНДР МИКОЛАЙОВИЧ" переможцем закупівлі.
Дата прийняття скарги до розгляду:14.06.2021 17:12
Дата розгляду скарги:29.06.2021 12:00
Місце розгляду скарги:Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:17.06.2021 13:51
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:09.07.2021 17:13
Дата виконання рішення Замовником:12.07.2021 09:49
Коментар замовника щодо усунення порушень:Замовник прийняв до уваги Рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України №15219-р/пк-пз від 06.07.2021 року та відміняє своє рішення про визначення фізичної-особи підприємця Кулєшова Олександра Миколайовича переможцем по даній закупівлі.
Автор:ТОВ "ЖК - Гарант", Яцуков Евгений +380975892672 zhkgarant@gmail.com
resolved
Вимога
Вирішена
вимога
Номер:e4346eb3bdcf46288e2ae7f0dfb819ba
Пов'язаний елемент:Закупівля
Ідентифікатор запиту:UA-2021-05-12-011232-b.b1
Назва:вимога
Вимога:
Відповідно до ТД Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати скан-копію договору з компанією – перевізником (приймальником) на вивіз (приймання) будівельного сміття або іншого документу. Договір має бути укладений з компанією/підприємством, яка(е) визнана(е) виконавцем послуг на території Ладижинської міської ради.
Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати документальне підтвердження права власності, та/або будь-якого виду користування земельною ділянкою, будівлею (склад, тощо) для зберігання будівельної техніки, механізмів, матеріалів ,яка має бути розташована на території міста Ладижина.
Виконати наведену вище умову Документації зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які на момент подання Пропозиції мають склад, приміщення, інше для зберігання товару саме на території міста Ладижина та можуть надати відповідні підтверджуючі документи, що є дискримінацією по відношенню до інших суб'єктів господарювання, у тому числі, Скаржника.
Дії Замовника в частині встановлення наведених вище вимог порушують принципи здійснення закупівель – недискримінація учасників (у тому числі, Скаржника), та вимоги частини четвертої статті 22 Закону, згідно з якою тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Статтею 3 Закону визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель.
Згідно з частиною третьою статті 5 Закону Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Враховуючи наведене, просимо Замовник усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині, а саме скасування вимог щодо надання скан-копії договору з компанією – перевізником (приймальником) на вивіз (приймання) будівельного сміття або іншого документу. Договір має бути укладений з компанією/підприємством, яка(е) визнана(е) виконавцем послуг на території Ладижинської міської ради та наданя документального підтвердження права власності, та/або будь-якого виду користування земельною ділянкою, будівлею (склад, тощо) для зберігання будівельної техніки, механізмів, матеріалів ,яка має бути розташована на території міста Ладижина.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:18.05.2021 17:56
Вирішення:Уповноваженою особою КП «Ладжитлосервіс» Зубрицьким І.Б. розглянуто вимогу, яка оприлюднена через систему закупівель Prozorro та повідомляє наступне.
Відповідно до норм п. 2 ст. 5 Закону України від 25.12.2021 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі - Закон №922) закупівлі здійснюються за принципом максимальної економії, ефективності та пропорційності.
Відповідно до вимог ч. 1 ст. 16 Закону №922, замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
Умовами п. 10 «Інші вимоги» розділу ІІІ Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації на закупівлю робіт з капітального ремонту – утеплення фасадів житлового будинку № 92 по вул. Процишина в м. Ладижин Вінницької області - з проведенням ресурсозберігаючих заходів» чітко визначено необхідність надання учасниками у складі тендерної пропозиції документального підтвердження права власності, та/або будь-якого виду користування земельною ділянкою, будівлею (склад, тощо) для зберігання будівельної техніки, механізмів, матеріалів ,яка має бути розташована на території міста Ладижина.
Крім того, умовами п. 10 «Інші вимоги» розділу ІІІ Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» зазначеної тендерної документації передбачено необхідність надання учасниками у складі тендерної пропозиції скан-копії договору з компанією – перевізником (приймальником) на вивіз (приймання) будівельного сміття або іншого документу. Договір має бути укладений з компанією/підприємством, яка(е) визнана(е) виконавцем послуг на території Ладижинської міської ради.
Вказані вимоги враховують характер робіт та вимоги наступних нормативно -правових актів: Порядку проведення конкурсу на надання послуг з вивезення побутових відходів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 16 листопада 2011 року № 1173. Державних санітарних норм та правил утримання територій населених місць, затверджених наказом Міністерства охорони здоров’я України від 17 березня 2011 року № 145, зареєстрованих у Міністерстві юстиції України 05 квітня 2011 року за № 457/19195, Методики роздільного збирання побутових відходів, затвердженої наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 01 серпня 2011 року № 133, зареєстрованої у Міністерстві юстиції України 10 жовтня 2011 року за № 1157/19895. Закону України «Про відходи». Правил надання послуг з вивезення побутових відходів, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 10 грудня 2008 року № 1070. Методики роздільного збирання побутових відходів, затвердженої наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 01 серпня 2011 року № 133, зареєстрованої у Міністерстві юстиції України 10 жовтня 2011 року за № 1157/19895. Порядку розроблення, погодження та затвердження схем санітарного очищення населених пунктів, затвердженого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 23 березня 2017 року № 57, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 14 квітня 2017 року за № 505/30373. Державних санітарних норм та правил утримання територій населених місць, затверджених наказом Міністерства охорони здоров’я України від 17 березня 2011 року № 145, зареєстрованих у Міністерстві юстиції України 05 квітня 2011 року за № 457/19195. Державних будівельних норм «Склад та зміст схеми санітарного очищення населеного пункту» (ДБН Б.2.2-6:2013) та інших нормативно-технічних документів.
Встановлюючи дану вимогу замовником було враховано те що, виконання робіт, які є предметом закупівлі, не повинно завдавати шкоди навколишньому середовищу та має передбачати заходи із захисту довкілля. Одним з таких заходів є утилізація сміття, будівельного сміття в спеціально відведені для цього місця, відстань до яких має забезпечувати 100 % виконання даної вимоги. Замовник має бути впевнений, що екологічний стан міста Ладижина не буде порушений в результаті виконання робіт з капітального ремонту – утеплення фасадів житлового будинку № 92 по вул. Процишина в м. Ладижин Вінницької області -з проведенням ресурсозберігаючих заходів.
Щодо необхідності надання учасниками документального підтвердження права власності, та/або будь-якого виду користування земельною ділянкою, будівлею (склад, тощо) для зберігання будівельної техніки, механізмів, матеріалів, яка має бути розташована на території міста Ладижина слід зазначити, що замовник не обмежує учасників у виді користування приміщеннями та/або земельною ділянкою, а відтак при її відсутності у власності вона може бути у будь-якій формі користування та будь-якої форми власності згідно вимог чинного законодавства. Також замовником враховано, те, що розташування складу, земельної ділянки для зберігання будівельної техніки, механізмів, матеріалів саме на території міста Ладижин забезпечить якісне, безперебійне виконання робіт, що є предметом закупівлі.
З огляду на вищенаведене, та враховуючи законодавчі норми дотримуватися яких зобов’язані суб’єкти господарювання будь-якої форми власності та форми господарювання, твердження скаржника про включення до тендерної документації дискримінаційних вимог є необгрунтованими.