-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
09130000-9 Нафта і дистиляти (Бензин А-92, Бензин А-95, Дизельне паливо)
Завершена
522 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 610.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 610.00 UAH
Період оскарження:
12.05.2021 14:31 - 24.05.2021 00:00
Вимога
Вирішена
ДИСКРИМІНАЦІЯ учасників
Номер:
a077bc6b2edd47c98852bac6e57732d8
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-05-12-008723-b.a3
Назва:
ДИСКРИМІНАЦІЯ учасників
Вимога:
Метою Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 (далі – Закон) є, зокрема, створення конкурентного середовища та розвиток добросовісної конкуренції. При цьому закупівлі здійснюються за принципами, визначеними статтею 5 Закону, серед яких добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія, ефективність та пропорційність; недискримінація учасників та рівне ставлення до них.
Тендерною документацією (далі – Документація) Замовником встановлена ДИСКРИМІНАЦІЙНА вимога, згідно якої АЗС мають бути розташовані в м. Сєверодонецьк та прилеглій до міста території, на території м. Щастя, Навоайдарського та Старобільського районів.
За результатами аналізу наявності АЗС встановлено, що у м.Щастя відпуск бензинів (А-95; А-92) та палива дизельного здійснює лише одна АЗС «Автопорт», оператором якої є ТОВ «Мікс Маркет».
Таким чином, встановивши в Документації вищенаведені вимоги, Замовник надав перевагу потенційному учаснику ТОВ «Мікс Маркет» та позбавив можливості брати участь в торгах інших учасників.
Таким чином, вищезазначена умова тендерної документації є ДИСКРИМІНАЦІЙНОЮ, оскільки ускладнює участь у закупівлі та штучно обмежує коло потенційних учасників, чим порушує основні принципи здійснення публічних закупівель, та взагалі спотворює саму мету Закону.
Згідно Рекомендацій Антимонопольного комітету України «Про здійснення заходів, спрямованих на розвиток конкуренції, запобігання порушенням законодавства про захист економічної конкуренції» від 09.04.2020 №17-рк (лист АМКУ від 24.04.2020 №128-29/08-5961), надісланих Мінекономіки органам державної влади, органам місцевого самоврядування, установам, організаціям, підприємствам та іншим суб'єктам сфери публічних закупівель листом від 01.06.2020 №3305-04/34286-06, визначені в тендерній документації вимоги до розташування АЗС мають забезпечувати можливість конкуренції між учасниками під час проведення процедури закупівлі.
Як зазначає Антимонопольний комітет України, головна ознака умов тендерної документації, за якою їх можна віднести до дискримінаційних, - це негативні наслідки, зумовлені такими умовами, якими є обмеження конкуренції та дискримінація учасників. Включаючи до тендерної документації дискримінаційні умови, замовник необгрунтовано звужує коло потенційних учасників закупівель, перешкоджаючи певним суб’єктам господарювання, які спроможні виконати умови договору, брати участь у конкурсі.
Таким чином, включивши до тендерної документації дискримінаційні вимоги, згідно яких згідно якої АЗС мають бути розташовані, у т.ч. в м. Щастя, Замовник необґрунтовано звузив коло потенційних учасників закупівлі, перешкоджаючи певним суб’єктам господарювання, які спроможні виконати умови договору, брати участь у тендері, чим порушив вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону.
Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси нашого підприємства, пов'язані з його участю у цій процедурі закупівлі, та принципи недискримінація учасників та рівне ставлення до них, передбачені статтею 5 Закону.
Зважаючи на вищевикладене та керуючись частиною першою статті 24 Закону, вимагаємо внести відповідні зміни до Документації з метою усунення вищенаведених порушень.
Сподіваємося на сумлінне дотримання Замовником Закону України «Про публічні закупівлі» та рекомендацій Антимонопольного комітету України щодо запобігання порушенням законодавства про захист економічної конкуренції та умов, що їм сприяють.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
12.05.2021 17:59
Вирішення:
Розглянувши Вашу вимогу повідомляємо, що Ваші зауваження прийняті до уваги. До тендерної документації будуть внесені відповідні зміни.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
щодо розташування АЗС
Номер:
5b5a96ba264a438bb96744621bcfb4dd
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-05-12-008723-b.a2
Назва:
щодо розташування АЗС
Вимога:
Згідно п.3.8 додатку 2 до ТД учасник повинен надати довідку на фірмовому бланку учасника (у разі наявності) у довільній формі про кількість та фактичне місце розташування (адреса) АЗС у м. Сєверодонецьку, прилеглій території, на території м. Щастя, Навоайдарського та Старобільського районів.
Звертаємо увагу, що на території України немає Навоайдарського району.
Керуючись частиною сьомою статті 14 Закону, з метою унеможливлення зловживання Замовником нормою п.2 частини першої ст.32 Закону вимагаємо внести зміни до тендерної документації
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
12.05.2021 17:23
Вирішення:
Розглянувши Вашу вимогу повідомляємо, що Ваші зауваження прийняті до уваги. До тендерної документації будуть внесені відповідні зміни.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
невідповідність ТД вимогам Закону
Номер:
6d07906cd011474fa4bed4e5b18db3f4
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-05-12-008723-b.a1
Назва:
невідповідність ТД вимогам Закону
Вимога:
В положеннях тендерної документації були виявленні помилки, а саме невідповідність Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон).
Керуючись частиною сьомою статті 14 Закону, з метою унеможливлення зловживання Замовником нормою п.2 частини першої ст.32 Закону вимагаємо привести положення тендерної документації у відповідність до вимог Закону шляхом внесення зміни до тендерної документації
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
12.05.2021 17:19
Вирішення:
Розглянувши Вашу вимогу повідомляємо, що Ваші зауваження прийняті до уваги. До тендерної документації будуть внесені відповідні зміни.
Статус вимоги:
Задоволено