-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Персональний комп’ютер в комплекті
Процесор Intel Core i7-9700K, Материнська плата MSI Z390-A Pro Socket 1151, DDR4 8GB/2400 GOODRAM (GR2400D464L17S/8G),HDD SATA 1.0TB WD Blue 7200rpm 64MB,SSD 128GB Patriot P300 M.2 2280 PCIe NVMe 3.0 x4 TLC (P300P128GM28),Корпус з блоком живлення 600w, Монітор EVROMEDIA 75Hz i24,Клавіатура Gembird KB-U-103-UA USB,Миша безпровідна Esperanza Titanum TM116B Black-Blue USB,Мережевий фільтр Patron SP-1055 5 розеток 5 м Black (SP-1055) .
Завершена
102 500.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 025.00 UAH
мін. крок: 1% або 1 025.00 UAH
Період оскарження:
12.05.2021 14:13 - 19.05.2021 10:00
Вимога
Вирішена
Гарантійні зобов'язання
Номер:
5f094eb501ad4a5987e07b240edf1529
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-05-12-001784-c.b1
Назва:
Гарантійні зобов'язання
Вимога:
Додаток 1 до тендерної документації містить вимогу "8.У разі виходу із ладу поставленого товару (виявлення дефектів у процесі експлуатації до закінчення гарантійного строку, який визначений у формулярі (паспорті), якщо при цьому не встановлена вина організації, що експлуатує одержану продукцію, Постачальник зобов'язаний на об’єкті Замовника безкоштовно відновити (відремонтувати, замінити) товар протягом наступного робочого дня після реєстрації звернення. Вартість комплектуючих виробів, які вийшли з ладу, сплачується Постачальником."
Звертаємо увагу Замовника, що для з'ясування причини виходу із ладу поставленого товару та встановлення можливої вини організації, що експлуатує товар, його (товар) потрібно доставити до сервісного центру та продіагностувати. На це потрібен час. Вимога відремонтувати або замінити товар протягом наступного робочого дня після реєстрації звернення є дискримінаційною по відношенню до постачальників, сервісний центр яких не розташований у м.Краматорськ, та штучно звужує коло можливих учасників тендера.
Вимагаємо внести зміни у цей пункт тендерної документації та викласти його в наступній редакції: "8.У разі виходу із ладу поставленого товару (виявлення дефектів у процесі експлуатації до закінчення гарантійного строку, який визначений у формулярі (паспорті), якщо при цьому не встановлена вина організації, що експлуатує одержану продукцію, Постачальник зобов'язаний безкоштовно відновити (відремонтувати, замінити) товар протягом 10 робочих днів після реєстрації звернення та отримання дефектного (бракованого) товару. У такому випадку вартість комплектуючих виробів, які вийшли з ладу, сплачується Постачальником."
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
12.05.2021 17:13
Вирішення:
Звертаю Вашу увагу що у пункті 8 прописано що після встановлення провини постачальник повинен замінити або відремонтувати протягом доби, а не встановити провину та відремонтувати(замінити) протягом доби. Також прошу зазначити що наша організація передбачає безперебійну роботу, затримка на 30 або на 15 днів не передбачена.
Статус вимоги:
Не задоволено
Задовільнена:
Ні