-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Однолотова
-
КЕП
ДК 021:2015 код 45233221-4 Нанесення дорожньої розмітки (Поточний ремонт доріг: відновлення або нанесення нової вертикальної та горизонтальної розмітки фарбою та скляними кульками)
ДК 021:2015 код 45233221-4 Нанесення дорожньої розмітки (Поточний ремонт доріг: відновлення або нанесення нової вертикальної та горизонтальної розмітки фарбою та скляними кульками)
Завершена
5 700 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 28 500.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 28 500.00 UAH
Період оскарження:
04.04.2017 16:51 - 01.06.2017 00:00
Вимога
Вирішена
Усунення порушень з питань публічних закупівель
Номер:
85e53200c62d40808514d564ee5cb17a
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-04-04-002333-b.b1
Назва:
Усунення порушень з питань публічних закупівель
Вимога:
Відповідно до пункту 1 Розділу V тендерної документації Замовником буде перевірено якість запропонованих послуг на предмет відповідності з технічним завданням зазначеним в тендерній документації, шляхом проведення пробного нанесення горизонтальної дорожньої розмітки фарбою та скляними кульками на вулиці м. Дніпро. Після нанесення учасниками дорожньої розмітки складається акт, який підписується усіма членами комісії, яка складається з членів Тендерного комітету, представником замовника та представниками учасників. В зазначеному акті обов’язково зазначається: якість нанесення краски, якість краски, кількість кульок. Замовник допускає до аукціону тільки тих учасників, зразки яких відповідають усім технічним вимогам зазначеним в тендерній документації. Вимагаємо виключити з тендерної документації дану дискримінаційну й протиправну вимогу, оскільки це:
1. порушує основні принципи здійснення закупівель, передбачені ст. 3 Закону України “Про публічні закупівлі” щодо недискримінації учасників, об’єктивної і неупередженої оцінки тендерних пропозицій, так як комісія, що складається з членів Тендерного комітету, не зможе об’єктивно і неупереджено оцінити якість надання послуг з нанесення горизонтальної розмітки на відповідність технічному завданню, зокрема п.п. 1.3-1.6 додатку 4 до тендерної документації;
2. порушує вимоги ст. 25 Закону України “Про публічні закупівлі”, а саме: «Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Документ з тендерною пропозицією подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, вимогам, визначеним у статті 17 цього Закону і в тендерній документації, та завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації». Тобто, тендерна пропозиція учасника складатися з інформації від учасника та завантаження документів, що вимагаються замовником, а не шляхом проведення пробного нанесення горизонтальної дорожньої розмітки фарбою та скляними кульками за місцем знаходження замовника;
3. порушує вимоги ст. 22 Закону України “Про публічні закупівлі” щодо того, що тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне включити – саме інформацію, а не проведення пробного нанесення горизонтальної дорожньої розмітки фарбою та скляними кульками.
У разі невжиття Вами відповідних дій щодо усунення виявлених порушень законодавства з питань публічних закупівель ми вимушені будемо звернутись зі скаргою до Антимонопольного комітету України.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
19.04.2017 15:08
Вирішення:
На Вашу вимогу від 19 квітня 2017 року № UA-2017-04-04-002333-b.b1 повідомляємо наступне.
Тендерним комітетом буде виключена дана вимога та відповідно внесено зміни до тендерної документації у строки встановлені Законом України «Про публічні закупівлі».
Статус вимоги:
Задоволено
Дата виконання рішення Замовником:
21.04.2017 10:53
Підтвердження вирішення:
На Вашу вимогу від 19 квітня 2017 року № UA-2017-04-04-002333-b.b1 повідомляємо наступне.
Тендерним комітетом буде виключена дана вимога та відповідно внесено зміни до тендерної документації у строки встановлені Законом України «Про публічні закупівлі».
Скарга
Виконана замовником
Скарга на встановлення Замовником дискримінаційних вимог
Номер:
b8659ee8e3304b2899864ddba0948296
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-04-04-002333-b.b2
Назва:
Скарга на встановлення Замовником дискримінаційних вимог
Скарга:
Згідно оголошення про проведення відкритих торгів UA-2017-04-04-002333-b комунальним підприємством «Дніпродорсервіс» Дніпропетровської міської ради проводиться закупівля «ДК 021:2015 код 45233221-4 нанесення дорожньої розмітки (Поточний ремонт доріг: відновлення або нанесення нової вертикальної та горизонтальної розмітки фарбою та скляними кульками)», очікуваною вартістю 5 700 000,00 гривень з ПДВ. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій - 06 травня 2017 до 13:00до год.
На виконання вимог ст.10, 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) Замовником 05.04.2017 оприлюднено тендерну документацію на закупівлю товару, яка затверджена рішенням тендерного комітету від 04.04.2017.
Разом з тим, в оприлюдненій на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель тендерній документації Замовником встановлено дискримінаційні вимоги, які суперечать чинному законодавства з питань публічних закупівель та порушують процедуру закупівлі, у зв’язку з чим їх неусунення зумовлює порушення наших законних прав брати участь у даних торгах згідно встановленого законом порядку їх проведення.
Відповідно до ч.3 ст.5 Закону, Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Однак, в п.5 Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації встановлено, що згідно з умовами цієї документації та Додатком 3 до Документації, Учасник подає у складі пропозиції документи та інформацію, що підтверджують його відповідність кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону, вимогам, встановленим статтею 17.
Згідно із п.1.2.4 Додатку 1 до тендерної документації, Учасник повинен мати склад та виробничу базу на відстані не більше 20-км від м. Дніпро для підготовки виробництва та зберігання матеріалів (вказати адресу, надати опис та копію документу, який посвідчує право власності або право господарського відання на склад та виробничу базу, а у разі їхньої оренди – копію чинного договору оренди, терміном дії не менше ніж перебіг строку надання послуг, що є предметом даної закупівл
Пов'язані документи:
Учасник
- Нова редакція тендерної документації.docx 21.04.2017 13:18
- Проект договору.doc 21.04.2017 13:18
- Скарга КП Дніпродорсервіс.pdf 21.04.2017 13:18
- Довідка оплати.pdf 21.04.2017 13:18
- Доручення №1987.pdf 21.04.2017 13:18
- Додаткові пояснення до скарги.pdf 12.05.2017 16:01
- Нова редакція тендерної документації .doc 21.04.2017 14:50
- Протокол розгляду скарги (1).pdf 21.04.2017 19:11
- Нова редакція тендерної документації 2.doc 23.05.2017 17:43
- перелік змін2.doc 23.05.2017 17:43
- Нова редакція тендерної документації 2.doc 23.05.2017 17:50
- Протокол.PDF 29.05.2017 11:37
- рішення від 25.04.2017 № 2362+лист Замовнику.PDF 25.04.2017 18:26
- Інформація про резолютивну частину рішення від 16.05.2017 № 2967.pdf 17.05.2017 19:09
- рішення від 16.05.2017 № 2967.PDF 19.05.2017 22:47
Дата прийняття скарги до розгляду:
21.04.2017 13:18
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
19.05.2017 22:47
Дата виконання рішення Замовником:
29.05.2017 11:39
Коментар замовника щодо усунення порушень:
внесення змін до тендерної документації