-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Послуги агентств щодо стягнення заборгованості
Завершена
650 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 250.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 3 250.00 UAH
Період оскарження:
12.05.2021 11:27 - 18.05.2021 11:21
Вимога
Відхилено
Вимагаємо привести Додаток №1 у відповідність до вимог ст.ст. 14 та 16 Закону України «Про публічні закупівлі»
Номер:
8fce6d746d424cc289876bba090a543b
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-05-12-000904-a.a1
Назва:
Вимагаємо привести Додаток №1 у відповідність до вимог ст.ст. 14 та 16 Закону України «Про публічні закупівлі»
Вимога:
Вельмишановний Замовник (КП «ВОДОКАНАЛ» МЕЛІТОПОЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ЗАПОРІЗЬКОЇ ОБЛАСТІ", Код ЄДРПОУ: 03327090) в особі уповноваженої Чеботар Олега Романовича! Відповідно до змісту ч.1 п.2.8. Додатку №1 до Вашої тендерної документації учасник повинен подати – «копії договору щодо надання послуг, наявність документально підтвердженого позитивного досвіду виконання аналогічних договорів (з комунальними підприємствами в сфері водопостачання та водовідведення) в кількості не менше 3-х(трьох) підприємств, завірену підписом та печаткою (у випадку наявності печатки) уповноваженої посадової особи учасника.» Виставляючи такі вимоги до учасників тендеру Ви порушуєте Закону України «Про публічні закупівлі», а саме:
Відповідно до ч.2 ст. 16 Закону, Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: 1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій; 2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; 3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів); 4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю. Згідно ст. 14 Закону, оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Частиною третьою статті 22 Закону передбачено, що документація конкурсних торгів не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Дії Замовника (в частині встановлення зазначених вище умов Документації) порушують вимоги частини третьої статті 22 Закону та принцип здійснення закупівель, визначений статтею 3 Закону, а саме – недискримінація учасників. Так, згідно довідки ТОВ «Фінансовий Престиж» має підтверджений досвід виконання аналогічних договорів, які укладались з такими Товариствами, як ТОВ «Екоспецтранс», ТОВ «МІСТО ДЛЯ ЛЮДЕЙ ЗАПОРІЖЖЯ», ТОВ «КК «ДОМКОМ СУМИ», ТОВ «КК «МРІЯ», які не являються комунальними підприємствами в сфері водопостачання та водовідведення, але також надають житлово-комунальні послуги та керуються у своїй діяльності Законом України «Про житлово-комунальні послуги». Процедура здійснення претензійно-позовної роботи та стягнення заборгованості за житлово-комунальні послуги не відрізняється від заходів, що здійснюються при стягненні боргу за послуги опалення. Однак, Додаток №1 Вашої тендерної документації обмежує конкуренцію та призводить до дискримінації учасників за правовою формою контрагентів з якими укладались аналогічні договори. Зокрема Додатком №1 встановлено, що потрібен досвід виконання аналогічних договорів саме з комунальними підприємствами в сфері водопостачання та водовідведення.
Відповідно до ч. 7 ст. 14 Закону, у період уточнення інформації учасники спрощеної закупівлі мають право звернутися до замовника через електронну систему закупівель за роз’ясненням щодо інформації, зазначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, щодо вимог до предмета закупівлі та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення спрощеної закупівлі.
На підставі вищевикладеного, переконливо ВИМАГАЄМО чітко дотриматись вимог ст.ст. 14, 16 та 22 Закону та привести у відповідність до закону всю тендерну документацію та процедуру здійснення даної закупівлі, зокрема вилучити з п. 2.8. Додатку №1 тендерної документації, дискримінаційну категорію «комунальні підприємства в сфері водопостачання та водовідведення» та замінити на «підприємства в сфері житлово-комунальних послуг». В разі ігнорування змісту даної вимоги, залишаємо за собою право звернення до Антимонопольного комітету України з відповідною скаргою.
Пов'язані документи:
Учасник
- Scan10001.PDF 13.05.2021 14:53
Дата подачі:
13.05.2021 14:53
Вирішення:
Спрощена закупівля - придбання замовником товарів, робіт і послуг, вартість яких дорівнює або перевищує 50 тисяч гривень та є меншою за вартість, що встановлена у пунктах 1 і 2 частини першої статті 3 ЗУ «Про публічні закупівлі»:
- для замовників, визначених пунктами 1-3 частини першої статті 2 Закону, за умови що вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень;
- для замовників, визначених пунктом 4 частини першої статті 2 Закону, за умови що вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 1 мільйон гривень, а робіт - 5 мільйонів гривень.
Спрощена закупівля не є процедурою закупівлі в розумінні чинної редакції ЗУ «Про публічні закупівлі».
Проведення спрощеної закупівлі регламентується ст.14 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Згідно з. п. 1 ч.2 ст.14 ЗУ «Про публічні закупівлі» Спрощена закупівля складається з таких послідовних етапів, одним з котрих є оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі.
Відповідно до ч.3 ст.14 ЗУ «Про публічні закупівлі» в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, що оприлюднюється замовником відповідно до статті 10 цього Закону, обов’язково зазначаються:
1) найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія;
2) назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності);
3) інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі;
4) кількість та місце поставки товарів або обсяг і місце виконання робіт чи надання послуг;
5) строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг;
6) умови оплати;
7) очікувана вартість предмета закупівлі;
8) період уточнення інформації про закупівлю (не менше трьох робочих днів);
9) кінцевий строк подання пропозицій (строк для подання пропозицій не може бути менше ніж п’ять робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі в електронній системі закупівель);
10) перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв;
11) розмір та умови надання забезпечення пропозицій учасників (якщо замовник вимагає його надати);
12) розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю (якщо замовник вимагає його надати);
13) розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону в межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків або в грошових одиницях очікуваної вартості закупівлі.
В оголошенні про проведення спрощеної закупівлі може зазначатися інша інформація.
Отже, посилання у вимозі на порушення ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі», яка регламентує оприлюднення ТЕНДЕРНОЇ документації є недоречним, так як Тендерна документація оприлюднюється замовником разом з оголошенням про проведення ВІДКРИТИХ торгів, але спрощена закупівля не є процедурою закупівлі в розумінні чинної редакції ЗУ «Про публічні закупівлі», тому публікується не тендерна документація, а оголошення про проведення спрощеної закупівлі ( ч.3 ст.14 ЗУ «Про публічні закупівлі»).
Під час проведення спрощених закупівель кваліфікаційні критерії не є обов’язковими для застосування, однак, згідно з абзацом 2 частини 3 статті 14 Закону, замовник має право зазначити в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі будь-яку інформацію, яку вважає за доцільне.
Отже, Замовником при проведенні спрощеної закупівлі не допущені порушення під час проведення спрощеної закупівлі, тому вимога відхиляється.
Статус вимоги:
Відхилено