• Відкриті торги
  • Мультилотова
  • КЕП

Охоронні послуги

Завершена

1 614 049.92 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 2 193.63 UAH
Період оскарження: 12.05.2021 11:22 - 27.05.2021 00:00
Вимога
Відхилено

Щодо виключення дискримінаційної вимоги

Номер: a38ff9979201465d9fa83517b2d5d041
Ідентифікатор запиту: UA-2021-05-12-000965-c.c2
Назва: Щодо виключення дискримінаційної вимоги
Вимога:
Шановний Замовник, Вами у тендерній документації зазначено про необхідність надання копії сторінок (першої сторінки та сторінки з реквізитами і підписами сторін) відповідного чинного договору з Управлінням поліції охорони в м. Києві. Доводимо до вашого відома, що охоронні компанії здійснють охорону обєктів відповідно до законодавства. Ні в ЗУ "Про охоронну діяльність" ні в ліцензійних умовах не зазначено про необхідність співпраці з охороною поліції. Крім того, для затримання осіб співробітники охороних фірм можуть здійснити виклик до поліції безпосередньо!!! Враховуючи вищевикладене вимагаємо внести зміни в ТД. У разі відмови будемо змушені звернутися до АМКУ, що в свою чергу призведе до затягування закупівлі.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Тендерна документація розроблена відповідно до вимог Закону України "Про публічні закупівлі" (далі - Закон). Статтею 22 Закону передбачено, що тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію. Згідно статей 18, 19 Закону України «Про охоронну діяльність» передбачена можливість активної взаємодії та взаємодопомоги між суб'єктами охоронної діяльності (в т.ч. приватними охоронними підприємствами) та правоохоронними органами. Відповідно до ст. 19 Закону України «Про охоронну діяльність» суб'єкти охоронної діяльності організовують взаємодію з правоохоронними органами у формі: 1) проведення спільних нарад, консультацій; 2) обміну інформацією з питань попередження та припинення правопорушень; 3) інших не заборонених законодавством заходів за умови, що не порушуються права та обов'язки суб'єктів господарювання і здійснення таких заходів належить до компетенції відповідного правоохоронного органу. Відповідно до Закону України «Про Національну поліцію» та Положенням про Національну поліцію, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 28 жовтня 2015 р. № 877 органи поліції охорони, які діють у складі Національної поліції, можуть надавати послуги з охорони на договірних засадах. Тобто чинним законодавством України не заборонено органам поліції охорони укладати договори із приватними охоронними підприємствами. Маючи відповідні договірні зобов’язання, поліція охорони в найкоротший термін прибуває на виклики щодо затримання осіб, які проникли та незаконно перебувають на об'єкті. Таким чином, дана вимога не є дискримінаційною, оскільки будь-який суб’єкт охоронної діяльності може організувати таку взаємодію з органами поліції охорони, у тому числі й укласти відповідний договір.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Виключення вимог, що штучно звужують коло потенційних Учасників

Номер: c95f7ace3ad14ba78c08bbab27b840fb
Ідентифікатор запиту: UA-2021-05-12-000965-c.b1
Назва: Виключення вимог, що штучно звужують коло потенційних Учасників
Вимога:
Доброго дня! Шановний Замовнику, згідно Технічній специфікації (п.6 Інші вимоги )Учасник повинен мати в наявності не менше 45 висококваліфікованих охоронників, що мають рівень робітничої кваліфікації за професією "охоронник" не нижче IV кваліфікаційного розряду. Така вимога щодо рівня кваліфікації штучно звужує коло потенційних Учасників та носить, на нашу думку, дискримінаційний характер. Адже, у пункті 115 Кадрових вимог "Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності (Затрверджені Постановою КМУ № 960 від 18.11.2015 р. ) щодо "Охорони об'єктів з високим ступенем ризику" (до яких належить Замовник) встановлені такі вимоги до професійного рівня охоронників: - 4-й розряд; - Повна загальна середня освіта . Підвищення кваліфікації та стаж роботи за професією охоронника 3-го розряду – не менше 1 року. Або стаж роботи за професією (службовою діяльністю) охороною об’єктів та майна - не менше 4 років. Таким чином, до охорони об'єктів Замовника можуть бути задіяні й охоронники 3-го кваліфікаційного розряду, що мають стаж роботи за фахом від 1-го року. Враховуючи вищенаведене, просимо Замовника внести відповідні зміни ло Тендерної документації, вказати в Технічній специфікації вимогу до кваліфікаційного рівня працівників охорони - не нижче 3-го розряду, що мають стаж не менше 1-го року по охороні об'єктів та майна. З повагою, Учасник.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Тендерна документація розроблена відповідно до вимог Закону України "Про публічні закупівлі" (далі - Закон). Відповідно до ст. 16 Закону замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям, зокрема наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Також, статтею 22 Закону передбачено, що тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі. На підставі зазначених статей Закону, замовником визначено кваліфікаційні критерії і необхідні технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та зазначено перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким вимогам. Зокрема, встановлено вимогу щодо наявності в учасника груп швидкого реагування з висококваліфікованими охоронниками не нижче IV кваліфікаційного розряду, для забезпечення допомоги основним групам під час нештатних ситуацій. Тендерна документація не містить вимог, які б забороняли залучати до безпосереднього надання послуг охоронників ІІІ-го кваліфікаційного розряду. Замовник не вважає дану вимогу дискримінаційною, в зв’язку з тим, що кожен з суб’єктів охоронної діяльності має право мати висококваліфікованих охоронників, які пройшли відповідне навчання та отримали свідоцтва про присвоєння робітничої кваліфікації за професією «охоронник» IV кваліфікаційного розряду. Більше того, організацією для працівників підвищення кваліфікації з метою підвищення конкурентоспроможності повинен займатися саме такий суб’єкт охоронної діяльності, що прямо передбачено законодавством, зокрема ч. 3 ст. 34 Закону України «Про зайнятість населення». В зв’язку із зазначеним, вважаємо, що замовник має право на додаткові гарантії якісного надання послуг, зокрема й залучення висококваліфікованих охоронників для забезпечення допомоги основним групам під час нештатних ситуацій.
Статус вимоги: Відхилено