-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
ДК 021:2015 – 50530000-9 «Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки»(ремонт електродвигунів вибухозахищеного виконання (ВАО))
Завершена
1 054 560.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 5 272.80 UAH
мін. крок: 0.5% або 5 272.80 UAH
Період оскарження:
12.05.2021 10:50 - 07.06.2021 00:00
Скарга
Виконана замовником
Оскарження дискваліфікації
Номер:
57459af7b30145ad93b9bf5113cc3329
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-05-12-003380-b.a3
Назва:
Оскарження дискваліфікації
Скарга:
Щодо неправомірного відхилення тендерної пропозиції
ТОВ ВКФ «ЕЛЕКТРОПРОМРЕМОНТ»
1. Відповідно до протоколу розгляду тендерних пропозицій, учасник не надав достатнього підтвердження його відповідності кваліфікаційним критеріям. Отже тендерна пропозиція учасника процедури закупівлі не відповідає відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
З огляду на недостатність інформації, що зазначена в протоколі розгляду тендерних пропозицій, скаржник звернувся до Замовника, керуючись ч. 3 ст. 31 Закону, надати додаткову інформацію про причини невідповідності нашої пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або її невідповідності кваліфікаційним критеріям.
Замовником 30.07.2021 року було надано відповідь, згідно якої було зазначено наступне:
1. Відповідно до підпункту 12 пункту 1 Розділу ІІІ не виконана вимога надання копії дозволу Держпраці/Держпромнагляду на виконання робіт підвищеної небезпеки в частині ремонту вибухобезпечного електрообладнання.
Згідно додатку 1 Технічного регламенту обладнання та захисних систем, призначених для використання в потенційно вибухонебезпечних середовищах (Постанова КМУ від 02.12.2016 року № 1055) відноситься до категорії М1, а саме до обладнання призначеного для використання в підземних частинах шахт, а також у тих частинах наземних установок таких шахт, що перебувають під загрозою появи рудникового газу та/або горючого пилу.
Таким чином обладнання заявлене для ремонту підпадає дію п. 10 групи А «Переліку машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки» групи А - « Обладнання та захисні системи, призначені для використання в потенційно вибухонебезпечних середовищах, зазначені у додатку 1 до Технічного регламенту обладнання та захисних систем, призначених для використання в потенційно вибухонебезпечних середовищах, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 28 грудня 2016 р. № 1055 (Офіційний вісник України, 2017 р., № 8, ст. 236)». Затвердженого постановою КМУ від 03.02.2021 р. №77. Також згідно вимог п. 11 Додатку 2 до Порядку (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 3 лютого 2021 р. № 77) ремонт вище названого обладнання може проводитися на підставі дозволу на ремонт обладнання призначеного для використання в потенційно вибухонебезпечних зонах ТОВ ВКФ ЕЛЕКТРОПРОМРЕМОНТ В ТЕНДЕРНІЙ ПРОПОЗИЦІЇ ТАКОГО ДОЗВІЛУ НЕ НАДАННО.
Вищенаведене не відповідає дійсності у зв’язку з наступним.
Відповідно до підпункту 12 пункту 1 Розділу ІІІ тендерної документації, Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 Закону і в цій тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у цій тендерній документації, а саме: Інші документи, зокрема, надати завірену копію дозволу Держпраці/Держгірпромнагляду на виконання робіт підвищеної небезпеки, з переліком робіт: ремонт (вибухонебезпечного) електрообладнання та експлуатація відремонтованого електрообладнання на підприємствах України, зварювальні роботи, вантажно-розвантажувальні роботи, стропильні роботи, роботи із застосуванням ручного електроінструменту, механічна обробка металів та ін.
На виконання вищезазначених вимог, в складі тендерної пропозиції містяться дозвільні документи (файли в електронній системі закупівель «31Дозвільні документи.pdf», «32Декларація МТБ ремонт гірничошахтного обладнання.pdf» та «33Декларація МТБ роботи на висоті.pdf»), в тому числі декларація відповідності матеріально—технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці, якою, зокрема, підтверджено можливість здійснювати ремонт, технічне обслуговування машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, що зазначені в додатках 3 і 7 до Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, а саме: гірничошахтного устаткування та устаткування для видобутку, транспортування, дроблення, сортування та збагачення корисних копалин та огрудкування руд і концентратів у вугільній, гірничорудній, нерудній та коксохімічній промисловостях.
Враховуючи наведене, вимоги підпункту 12 пункту 1 Розділу ІІІ тендерної документації дотримані скаржником у повній мірі.
Відповідно до пункту 3 Постанови Кабінету міністрів України від 3 лютого 2021 р. № 77 Про затвердження переліку машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки та внесення змін до деяких постанов Кабінету Міністрів України, установити, що декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці, видані до набрання чинності цією постановою, є чинними до внесення змін до таких декларацій.
Звертаємо увагу, що тендерна документація не містила окремих вимог щодо ремонту якого саме вибухобезпечного обладнання надається дозвільний документ.
Крім того, документація не містила окремих вимог щодо надання дозвільного документу щодо ремонту обладнання, яке підпадає дію п. 10 групи А «Переліку машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки» групи А - « Обладнання та захисні системи, призначені для використання в потенційно вибухонебезпечних середовищах, зазначені у додатку 1 до Технічного регламенту обладнання та захисних систем, призначених для використання в потенційно вибухонебезпечних середовищах, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 28 грудня 2016 р. № 1055 (Офіційний вісник України, 2017 р., № 8, ст. 236)». Затвердженого постановою КМУ від 03.02.2021 р. №77.
Також документація не містила вимог щодо надання саме дозволу на ремонт обладнання призначеного для використання в потенційно вибухонебезпечних зонах.
З огляду на викладене, вимоги тендерної документації не були порушені скаржником.
Додатково слід звернути увагу, що тендерна пропозиція була відхилена з підстави невідповідності умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Разом з тим, вимоги підпункту 12 пункту 1 Розділу III тендерної документації не стосуються умов технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Враховуючи наведене, тендерна пропозиція скаржника була неправомірно відхилена з підстав
З огляду на все викладене вище, тендерна пропозиція ТОВ ВКФ «ЕЛЕКТРОПРОМРЕМОНТ» відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, а рішення щодо відхилення тендерної пропозиції скаржника є неправомірним, необґрунтованим та підлягає скасуванню.
2. Відповідно до протоколу розгляду тендерних пропозицій, учасник не надав достатнього підтвердження його відповідності кваліфікаційним критеріям. Отже тендерна пропозиція учасника процедури закупівлі не відповідає відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
З огляду на недостатність інформації, що зазначена в протоколі розгляду тендерних пропозицій, скаржник звернувся до Замовника, керуючись ч. 3 ст. 31 Закону, надати додаткову інформацію про причини невідповідності нашої пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або її невідповідності кваліфікаційним критеріям.
Замовником 30.07.2021 року було надано відповідь, згідно якої було зазначено наступне:
2. Відповідно до пункту 5 розділу ІІІ Документації Замовник не надав документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям, а саме підтвердження щодо наявності працівників, які мають групу з електробезпеки не нижче 4-ї до і вище 1000в.
У складі тендерної документації містяться сканкопії журналу перевірки знань, протоколи та посвідчення працівників (файл 9Документи, що підтверджують кваліфікацію робітників.pdf). Згідно наданих даних комісія по перевірці знання складається виключно з працівників ТОВ ВКФ «ЕЛЕКТРОПРОМРЕМОНТ» а саме:
Галагудза А.Ю – директора технічного,
Калашнікова Д.Я. – головного електромеханіка,
Попова С.А. – інженера з охорони праці.
Комісія в такому складі має право проводити перевірку знань ПТЄЄС і ПБЭЭС, при виконані вимог наступних нормативних документів:
- П.2.1.1. «Правил безпечної експлуатації електроустановок споживачів» « Порядок навчання і перевірки знань працівників має бути відповідним до галузевого положення про навчання, інструктаж і перевірку знань працівників з питань охорони праці, узгодженого з Держнаглядохоронпраці, а також до вимог до електротехнічної обслуги, які містяться в ПТЕ.
- П. 1.7. «Типового положення про навчання, інструктаж і перевірку знань працівників з питань охорони праці» «У складі комісії по перевірці знань з питань охорони праці повинно бути не менше трьох осіб, які у встановленому порядку пройшли навчання та перевірку знань з питань охорони праці.»
Документів про навчання та перевірку знань членів комісії не надано, тому данні наведені в файлі «9Документи, що підтверджують кваліфікацію робітників.pdf» не мають юридичної сили.
Крім того учасником надано файл «10Документи, що підтверджують кваліфікацію інженерів з випробувань.pdf» який містить сканкопії трьох посвідчень, але тільки одне посвідчення на ім’я Горелова Андрія Володимировича видане СНЗ ДП «ДНКК «МОНОЛІТ».
Таким чином юридично підтверджена наявність тільки одного працівника який має групу з електробезпеки не нижче 4-ї до і вище 1000в. В той же час вимоги Документації передбачають множинну форму слова "працівники". За таких умов Документації, підтвердити наявність працівників, які мають групу з електробезпеки не нижче 4-ї до і вище 1000в, необхідно як мінімум на 2-х працівників. Враховуючи наведене, учасник не підтвердив наявність кваліфікованих працівників зі стажем роботи по ремонту вибухонебезпечного електрообладнання не менше 3-х років, які мають групу з електробезпеки не нижче 4-ї до і вище 1000в, що не відповідає вимогам підпункту 2 пункту 5.1 розділу III Документації.
Вищенаведене не відповідає дійсності у зв’язку з наступним.
Відповідно до пункту 5.1. Розділу III тендерної документації, Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям, а саме наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (довідка в довільній формі). Підтвердити наявність кваліфікованих працівників зі стажем роботи по ремонту вибухонебезпечного електрообладнання не менше 3-х років, працівники повинні мати групу з електробезпеки не нижче 4-ї до і вище 1000в.).
На виконання вищезазначених вимог, в складі тендерної пропозиції містяться документи, що підтверджують наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (файл в електронній системі закупівель «9Документи, що підтверджують кваліфікацію робітників.pdf»), в тому числі наявність кваліфікованих працівників зі стажем роботи по ремонту вибухонебезпечного електрообладнання не менше 3-х років, які мають групу з електробезпеки не нижче 4-ї до і вище 1000в, а саме сканкопії журналу перевірки знань, протоколи та посвідчення працівників.
Враховуючи наведене, вимоги тендерної в цій частині дотримані скаржником у повній мірі.
Звертаємо увагу, що документація не містила окремих вимог щодо способу підтвердження наявності кваліфікованих працівників зі стажем роботи по ремонту вибухонебезпечного електрообладнання не менше 3-х років, які мають групу з електробезпеки не нижче 4-ї до і вище 1000в.
Крім того, тендерна документація не містила окремих вимог щодо надання в складі пропозиції документів про навчання та перевірку знань членів комісії.
З огляду на викладене, вимоги тендерної документації не були порушені скаржником.
Слід зазначити, що Замовник зазначає, що документи, надані учасником, не мають юридичної сили.
Відповідно до ст. 19 Конституції України, органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Замовник не наділений повноваженнями встановлювати чинність чи дійсність тих чи інших документів, які надані у складі тендерної пропозиції інших суб’єктів господарювання, зокрема встановлювати їх юридичну силу.
Крім того, слід зазначити, що в разі, якщо Замовником було виявлено невідповідності у вищенаведених документах, Замовник повинен був надати 24 години для усунення невідповідностей в порядку ч. 9 ст. 26 та ч. 16 ст. 29 Закону.
Відповідно до ч. 9 ст. 26 Закону, Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або не виправлення учасниками виявлених невідповідностей.
Відповідно до ч. 16 ст. 29 Закону, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах:
1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону;
2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.
Звертаємо увагу колегії, що вимоги пункту 5.1. Розділу III тендерної документації стосуються інформації та документів, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону.
Разом з тим, відповідно до інформації, оприлюдненої на веб-порталі Уповноваженого органу, Замовником не розміщено повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, які зазначені в протоколі розгляду тендерних пропозицій.
Враховуючи наведене, тендерна пропозиція скаржника була неправомірно відхилена з підстав, зазначених в протоколі.
З огляду на все викладене вище, тендерна пропозиція ТОВ ВКФ «ЕЛЕКТРОПРОМРЕМОНТ» відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, а рішення щодо відхилення тендерної пропозиції скаржника є неправомірним, необґрунтованим та підлягає скасуванню.
Пов'язані документи:
Учасник
- СКАРГА UA-2021-05-12-003380-b.pdf 04.08.2021 09:22
- Рішення від 06.08.2021 № 18038.pdf 09.08.2021 10:28
- Інформація про резолютивну частину рішення від 17.08.2021 № 18827.pdf 18.08.2021 13:29
- Рішення від 17.08.2021 № 18827.pdf 20.08.2021 16:01
Дата прийняття скарги до розгляду:
04.08.2021 10:34
Дата розгляду скарги:
17.08.2021 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
09.08.2021 10:28
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
20.08.2021 16:01
Дата виконання рішення Замовником:
03.09.2021 13:38
Коментар замовника щодо усунення порушень:
ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДОБРОПІЛЛЯВУГІЛЛЯ ВИДОБУТОК" скасовує рішення про відхилення тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю ВИРОБНИЧОЇ КОМЕРЦІЙНОЇ ФІРМИ "ЕЛЕКТРОПРОМРЕМОНТ" за процедурою закупівлі – " ДК 021:2015 – 50530000-9 "Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки" (ремонт електродвигунів вибухозахищеного виконання (ВАО))", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за No UA-2021-05-12-003380-b згідно рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель No18827-р/пк-пз, за результатами розгляду скарги товариства з обмеженою відповідальністю ВИРОБНИЧОЇ КОМЕРЦІЙНОЇ ФІРМИ "ЕЛЕКТРОПРОМРЕМОНТ" від 04 серпня 2021 No UA-2021-05-12-003380-b.a3.
Вимога
Є відповідь
Причини дискваліфікації
Номер:
44683deb234445a79ddb1a2bc57cbf65
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-05-12-003380-b.b2
Назва:
Причини дискваліфікації
Вимога:
Згідно ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про публічні закупівлі», стаття 31 пункт 3, вважаємо недостатньою аргументацію, зазначену в протоколі розгляду тендерних пропозицій №518 від 26.07.2021р. і звертаємося до Вас з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності нашої пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або її невідповідності кваліфікаційним критеріям.
Пов'язані документи:
Учасник
- Лист 27.07.2021.pdf 27.07.2021 10:24
Дата подачі:
27.07.2021 10:24
Вирішення:
Шановний Учаснику! Замовником було уважно розглянуто Вашу вимогу. У відповідь на Ваше звернення повідомляємо наступне. Учасником ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ВИРОБНИЧА КОМЕРЦІЙНА ФІРМА "ЕЛЕКТРОПРОМРЕМОНТ" не виконанні в повному обсязі вимоги надання тендерної документації, а саме:
1. Відповідно до підпункту 12 пункту 1 Розділу ІІІ не виконана вимога надання копії дозволу Держпраці/Держпромнагляду на виконання робіт підвищеної небезпеки в частині ремонту вибухобезпечного електрообладнання.
Згідно додатку 1 Технічного регламенту обладнання та захисних систем, призначених для використання в потенційно вибухонебезпечних середовищах (Постанова КМУ від 02.12.2016 року № 1055) відноситься до категорії М1, а саме до обладнання призначеного для використання в підземних частинах шахт, а також у тих частинах наземних установок таких шахт, що перебувають під загрозою появи рудникового газу та/або горючого пилу.
Таким чином обладнання заявлене для ремонту підпадає дію п. 10 групи А «Переліку машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки» групи А - « Обладнання та захисні системи, призначені для використання в потенційно вибухонебезпечних середовищах, зазначені у додатку 1 до Технічного регламенту обладнання та захисних систем, призначених для використання в потенційно вибухонебезпечних середовищах, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 28 грудня 2016 р. № 1055 (Офіційний вісник України, 2017 р., № 8, ст. 236)». Затвердженого постановою КМУ від 03.02.2021 р. №77. Також згідно вимог п. 11 Додатку 2 до Порядку (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 3 лютого 2021 р. № 77) ремонт вище названого обладнання може проводитися на підставі дозволу на ремонт обладнання призначеного для використання в потенційно вибухонебезпечних зонах . ВКФ ЄЛЕКТРОПРОМРЕМОНТ В ТЕНДЕРНІЙ ПРОПОЗИЦІЇ ТАКОГО ДОЗВІЛУ НЕ НАДАННО.
2. Відповідно до пункту 5 розділу ІІІ Документації Замовник не надав документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям, а саме підтвердження щодо наявності працівників, які мають групу з електробезпеки не нижче 4-ї до і вище 1000в.
У складі тендерної документації містяться сканкопії журналу перевірки знань, протоколи та посвідчення працівників (файл 9Документи, що підтверджують кваліфікацію робітників.pdf). Згідно наданих даних комісія по перевірці знання складається виключно з працівників ВКФ «ЄЛЕКТРОПРОМРЕМОНТ» а саме:
Галагудза А.Ю – директора технічного,
Калашнікова Д.Я. – головного електромеханіка,
Попова С.А. – інженера з охорони праці.
Комісія в такому складі має право проводити перевірку знань ПТЄЄС і ПБЭЭС, при виконані вимог наступних нормативних документів:
- П.2.1.1. «Правил безпечної експлуатації електроустановок споживачів» « Порядок навчання і перевірки знань працівників має бути відповідним до галузевого положення про навчання, інструктаж і перевірку знань працівників з питань охорони праці, узгодженого з Держнаглядохоронпраці, а також до вимог до електротехнічної обслуги, які містяться в ПТЕ.
- П. 1.7. «Типового положення про навчання, інструктаж і перевірку знань працівників з питань охорони праці» «У складі комісії по перевірці знань з питань охорони
праці повинно бути не менше трьох осіб, які у встановленому
порядку пройшли навчання та перевірку знань з питань охорони
праці.»
Документів про навчання та перевірку знань членів комісії не надано, тому данні наведені в файлі «9Документи, що підтверджують кваліфікацію робітників.pdf» не мають юридичної сили.
Крім того учасником надано файл «10Документи, що підтверджують кваліфікацію інженерів з випробувань.pdf» який містить сканкопії трьох посвідчень, але тільки одне посвідчення на ім’я Горелова Андрія Володимировича видане СНЗ ДП «ДНКК «МОНОЛІТ».
Таким чином юридично підтверджена наявність тільки одного працівника який має групу з електробезпеки не нижче 4-ї до і вище 1000в. В той же час вимоги Документації передбачають множинну форму слова "працівники". За таких умов Документації, підтвердити наявність працівників, які мають групу з електробезпеки не нижче 4-ї до і вище 1000в, необхідно як мінімум на 2-х працівників. Враховуючи наведене, учасник не підтвердив наявність кваліфікованих працівників зі стажем роботи по ремонту вибухонебезпечного електрообладнання не менше 3-х років, які мають групу з електробезпеки не нижче 4-ї до і вище 1000в, що не відповідає вимогам підпункту 2 пункту 5.1 розділу III Документації.
Статус вимоги:
Відхилено
Скарга
Виконана замовником
Щодо неправомірного визначення переможцем процедури закупівлі
Номер:
2050b7faa88b43108caeb534a7429312
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-05-12-003380-b.b1
Назва:
Щодо неправомірного визначення переможцем процедури закупівлі
Скарга:
1. Відповідно до підпункту 12 пункту 1 Розділу ІІІ тендерної документації, Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 Закону і в цій тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у цій тендерній документації, а саме: Інші документи, зокрема, надати завірену копію дозволу Держпраці/Держгірпромнагляду на виконання робіт підвищеної небезпеки, з переліком робіт: ремонт (вибухонебезпечного) електрообладнання та експлуатація відремонтованого електрообладнання на підприємствах України, зварювальні роботи, вантажно-розвантажувальні роботи, стропильні роботи, роботи із застосуванням ручного електроінструменту, механічна обробка металів та ін.
На виконання вищезазначених вимог, в складі тендерної пропозиції учасника міститься Дозвіл Держпраці №0969.17.12, який діє з 22.08.2017 року до 21.08.2022 року (файл в електронній системі закупівель «Дозвіл на роботи підв небезпеки_завірений.pdf»).
Разом з тим, дозвіл, наданий учасником дозвіл не містить переліку всіх робіт підвищеної небезпеки, що передбачено Замовником умовами тендерної документації, а саме: зварювальні роботи.
Звертаємо увагу, що надання дозволу на зварювальні роботи передбачено пунктом 19 Групи Б Додатку 2 Переліку видів робіт підвищеної небезпеки Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, який затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 26 жовтня 2011 р. № 1107.
Враховуючи наведене, учасником не дотримано вимоги підпункту 12 пункту 1 Розділу ІІІ тендерної документації в цій частині
З огляду на все викладене вище, ТОВ «МЕХАНIК ПАВЛОГРАД» не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 вимогам до учасника відповідно до законодавства, тендерна пропозиція «МЕХАНIК ПАВЛОГРАД» не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, а рішення щодо визначення учасника переможцем процедури закупівлі є неправомірним, необґрунтованим та підлягає скасуванню.
2. Відповідно до підпункту 2 пункту 5.1 Розділу ІІІ тендерної документації, Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям, а саме: наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (довідка в довільній формі). Підтвердити наявність кваліфікованих працівників зі стажем роботи по ремонту вибухонебезпечного електрообладнання не менше 3-х років, працівники повинні мати групу з електробезпеки не нижче 4-ї до і вище 1000в.);
На виконання вищезазначених вимог, в складі тендерної пропозиції учасника міститься довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (файл в електронній системі закупівель «Довідка щодо квал кадрів.pdf»), в якій зазначено інформацію про 28 працівників.
Разом з тим, вищезазначена довідка не містить підтвердження щодо наявності працівників, які мають групу з електробезпеки не нижче 4-ї до і вище 1000в.
Крім того, в складі пропозиції містяться посвідчення на працівників (файл в електронній системі закупівель «Посвідчення_всі.pdf»).
Водночас, лише 1 працівник із 28 зазначених має групу з електробезпеки не нижче 4-ї до і вище 1000в.
Звертаємо увагу, що вимоги тендерної документації передбачають множинну форму слова «працівники».
З таких умов тендерної документації, підтвердити наявність працівників, які мають групу з електробезпеки не нижче 4-ї до і вище 1000в, необхідно як мінімум на 2-х працівників.
Враховуючи наведене, учасник не підтвердив наявність кваліфікованих працівників зі стажем роботи по ремонту вибухонебезпечного електрообладнання не менше 3-х років, які мають групу з електробезпеки не нижче 4-ї до і вище 1000в, що не відповідає вимогам підпункту 2 пункту 5.1 Розділу ІІІ тендерної документації.
З огляду на все викладене вище, ТОВ «МЕХАНIК ПАВЛОГРАД» не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону, а рішення щодо визначення учасника переможцем процедури закупівлі є неправомірним, необґрунтованим та підлягає скасуванню.
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга ВКФ ЕЛЕКТРОПРОМРЕМОНТ UA-2021-05-12-003380-b.pdf 01.07.2021 15:20
- рішення від 06.07.2021 №15136.pdf 07.07.2021 13:17
- Інформація про резолютивну частину рішення від 14.07.2021 №16132.pdf 15.07.2021 15:15
- Рішення від 14.07.2021 № 16132.pdf 19.07.2021 19:24
- Відповідь на скаргу ЕЛЕКТРОПРОМРЕМОНТ.docx 09.07.2021 16:07
Дата прийняття скарги до розгляду:
02.07.2021 09:45
Дата розгляду скарги:
14.07.2021 15:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
07.07.2021 13:18
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
19.07.2021 19:24
Дата виконання рішення Замовником:
27.07.2021 08:54
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Постійно діючою адміністративною колегією Антимонопольного
комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних
закупівель прийнято рішення No16132-р/пк-пз, згідно з яким, за результатами розгляду
скарги товариства з обмеженою відповідальністю "ВИРОБНИЧА КОМЕРЦІЙНА ФІРМА
"ЕЛЕКТРОПРОМРЕМОНТ" від 02 липня 2021 No UA-2021-05-12-003380-b.b1, Колегія постановила зобов'язати ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДОБРОПІЛЛЯВУГІЛЛЯ-ВИДОБУТОК" скасувати рішення про визначення товариства з обмеженою
відповідальністю "МЕХАНIК ПАВЛОГРАД" переможцем за процедурою закупівлі —
"ДК 021:2015 – 50530000-9 "Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки"
(ремонт електродвигунів вибухозахищеного виконання (ВАО))", оголошення про
проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за No UA-2021-05-12-003380-b.