-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Розробка проектно-кошторисної документації по об’єкту «Капітальний ремонт водоводу» за адресою: вул. Центральна с. Матвіївка»
Торги відмінено
150 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 750.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 750.00 UAH
Період оскарження:
12.05.2021 10:43 - 18.05.2021 10:48
Вимога
Є відповідь
ЗАПИТАННЯ І ЗАУВАЖЕННЯ
Номер:
c64cd69a8cb9424a9b1d51a051a25991
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-05-12-000735-c.a4
Назва:
ЗАПИТАННЯ І ЗАУВАЖЕННЯ
Вимога:
1 Пунктом 6 «Технічного завдання» на розроблення проектно-кошторисної документації робочого проекту рекомендується наступний склад проектно-кошторисної документації:
- Пояснювальна записка (ПЗ);
- Архітектурно-будівельні рішення (АБ);
- Кошторисна документація;
- Експертиза з обстеження;
- Діагностика та оцінка технічного стану.
В складі документації, що рекомендує Замовник, відсутні розділи:
- Проект організації будівництва (ПОБ);
- Оцінка впливів на навколишнє середовище (ОВНС).
Привести роз’яснення, які роботи виконуються при експертизі з обстеження і діагностиці та оцінці технічного стану.
2 В пункті 9 «Технічного завдання» приводиться вимога до будівництва об’єкта в одну чергу в той же час відсутня інформація про водопостачання користувачів в період будівництва водопроводу.
3 В пункті 10 «Технічного завдання» приводиться що прокладання поліетиленового трубопроводу вздовж вулиці буде здійснюватися методом санації.
Не зрозуміло як протягнути поліетиленову трубу діаметром 200 мм в металевих трубах діаметром 100 мм без їх розширення.
4 Пункт 12 «Технічного завдання» не відповідає вимогам діючих норм. Клас наслідків (відповідальності) споруд і об’єктів визначається по ДСТУ 8855:2019.
5 В «Технічному завданні» відсутня інформація про наявність або необхідність виконання інженерних вишукувань без яких проектування водопроводу не можливо.
6 В технічному завданні відсутня інформація про технічні умови на перетин існуючих комунікацій при будівництві (кабелі зв’язку, газопроводи).
7 Згідно ДБН В.2.5-74:2013 тиск в водопровідній мережі не повинен перевищувати 4,5 атм. Відсутнє обґрунтування будівництва водопроводу на тиск 10 атм. (п.10 Технічного завдання)
8 Згідно вимог ДБН А.2.2-2014* при капітальному ремонті об’єкта не передбачається зміна його розмірів.
Враховуючи те, що завданням передбачається заміна металевих труб діаметром 100 мм на поліетиленові 200 мм на об’єкті виконується реконструкція існуючого водопроводу.
9 В п.10 Оголошення приводиться термін виконання робіт 30 днів, в той же час як заява про наміри, згідно з діючими нормами, після опублікування розглядається протягом 30 днів.
Пов'язані документи:
Учасник
- Запитання і зауваження.docx 17.05.2021 15:10
Дата подачі:
17.05.2021 15:11
Вирішення:
Доброго дня!
У зв'язку з відміною спрощеної закупівлі обгрунтування ваших запитань є неактуальним.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Вирішена
щодо внесення змін в технічне завдання
Номер:
782d0182df2c4f9592c4fc18d51b9146
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-05-12-000735-c.a3
Назва:
щодо внесення змін в технічне завдання
Вимога:
Вимагаємо внести зміни в технічне завдання (Додаток №2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі) в зв'язку з тим, що в період уточнення з'ясувалась необхідність додаткових не врахованих раніше робіт, а також врахувати вартість цих робіт.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
14.05.2021 09:36
Вирішення:
внесення змін до оголошення про проведення спрощеної закупівлі не є можливим, у зв’язку з обмеженим фінансуванням.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
невідповідність проекту договору та оголошення про проведення закупівлю
Номер:
32b590fda76944d98c5e695b00a7de9d
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-05-12-000735-c.a2
Назва:
невідповідність проекту договору та оголошення про проведення закупівлю
Вимога:
п.1.8 Розділу І «Оголошення» передбачає виконання робіт на протязі 45 днів, що суперечить Додатку №4 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі проекту договору, а саме п.5 Строки виконання робіт – 30 календарних днів
Просимо Замовника привести документи до відповідності, та не вводити Учасника в оману.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
13.05.2021 10:35
Вирішення:
Дякуємо за звернення. Зазначене запитання буде розглянуто Замовником, за необхідності будуть внесені відповідні зміни до Тендерної документації
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
щодо надання відомостей про нарахування заробітної плати
Номер:
c30e931b966a42e89fb923b7acd4b541
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-05-12-000735-c.c1
Назва:
щодо надання відомостей про нарахування заробітної плати
Вимога:
п.4, ч. 1.15 розділу І Оголошення на закупівлю, для підтвердження наявності в штаті не менше 9-ти працівників, Замовник вимагає від Учасника надання таблиці 6 «Відомості про нарахування заробітної плати (доходу) застрахованим особам» Додатку 4 до Порядку формування та подання страхувальниками звіту щодо сум нарахованого єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування, за попередній звітній місяць відносно дати розкриття пропозицій, з відміткою територіального органу доходів і зборів або наданням квитанції про прийняття електронної звітності, або документів, що підтверджують трудові відносини робітників з учасником торгів (копії трудових книжок, а саме сторінку із даними працівника та сторінку з відміткою про прийняття на роботу до Учасника та/або копії наказів про прийняття на роботу до Учасника).
Інформація про суми нарахованого доходу та утриманого з нього податку є конфіденційною інформацією і не підлягає розголошенню без відома суб'єкта персональних даних. Враховуючи викладене, у разі відмови хоча б однієї особи (персональні дані якої зазначені у таблиці 6 «Відомості про нарахування заробітної плати (доходу) застрахованим особам» Додатку 4 до Порядку формування та подання страхувальниками звіту щодо сум нарахованого єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування) на використання своїх персональних даних, пропозиція такого учасника Процедури закупівлі може бути відхилена Замовником як така, що не відповідає ТД, з незалежних від учасника Процедури закупівлі причин.
Встановлення зазначеної вимоги обмежує коло учасників тими, хто може надати зазначений документ, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання.
Враховуючи викладене, дії Замовника (в частині встановлення зазначених вище умов Документації) порушують вимоги частини четвертої статті 22 Закону, відповідно до якої тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників (у тому числі Скаржника), а також порушують принципи здійснення закупівель, визначений статтею 5 Закону, а саме - недискримінація учасників та відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель.
Виходячи з наведеного, вимагаємо від Замовника внести відповідні зміни до оголошення про проведення закупівлі в цій частині.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
13.05.2021 09:58
Вирішення:
В оголошенні вказано, що на підтвердження наявності в штаті не менше 9-ти працівників Учасник повинен надати таблицю 6 «Відомості про нарахування заробітної плати (доходу) застрахованим особам» Додатку 4 до Порядку формування та подання страхувальниками звіту щодо сум нарахованого єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування, за попередній звітній місяць відносно дати розкриття пропозицій, з відміткою територіального органу доходів і зборів або наданням квитанції про прийняття електронної звітності, АБО документів, що підтверджують трудові відносини робітників з учасником торгів (копії трудових книжок, а саме сторінку із даними працівника та сторінку з відміткою про прийняття на роботу до Учасника та/або копії наказів про прийняття на роботу до Учасника). В учасника є вибір які саме документи надавати.
Статус вимоги:
Задоволено