-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
ДК 021:2015 (СРV) -45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація
Капітальний ремонт будівлі Комунальної Установи “Білозерський інклюзивно-ресурсний центр” Білозерської районної ради Херсонської області за адресою: вул. Дмитра Яворницького, буд.97, смт Білозерка, Білозерський район, Херсонська область за ДСТУ Б.Д. 1.1-1:2013 (ДК 021:2015 (СРV) -45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)
Завершена
2 863 878.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 14 319.39 UAH
мін. крок: 0.5% або 14 319.39 UAH
Період оскарження:
11.05.2021 19:38 - 23.05.2021 00:00
Вимога
Відхилено
Кваліфікаційні вимоги
Номер:
2b3b47c5da8a4086bc1b2639a9114aad
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-05-11-006617-b.b2
Назва:
Кваліфікаційні вимоги
Вимога:
Шановний Замовнику! Просимо роз’яснити на якій підставі встановлено вимогу стосовно наявності саме будівельного слюсаря 4-го розряду, лицювальника-плиточника 4-го розряду, електромонтера з ремонту та обслуговування електрообладнання 4-го розряду, бетоняр 4-го розряду. Оскільки в технічному завданні не має таких видів робіт, які б не могли виконати ті ж самі працівники тільки, скажімо, з розрядом 3. Вважаємо цю вимогу дискримінаційною і вимагаємо усунути наведену вище вимогу шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
16.05.2021 23:17
Вирішення:
Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 5 вересня 2018 р. №715 суб’єкт господарювання належить до середнього ступеня ризику, тому Замовником були установлені додаткові вимоги згідно п.2 ч.2 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі». А саме:
«Для підтвердження своєї кваліфікації щодо можливості якісного виконання робіт, що є предметом закупівлі учасник повинен мати будівельного слюсаря 4-го розряду, лицювальника-плиточника 4-го розряду, електромонтера з ремонту та обслуговування електрообладнання 4-го розряду, бетоняр 4-го розряду (зазначити у довідці за формою, наведеною у додатку № 8 до тендерної документації та надати у складі тендерної пропозиції належним чином завірені копії свідоцтва про присвоєння (підвищення) робітничої кваліфікації та посвідчення на кожного із зазначених працівників)» - Розрядність кожного із фахівців (робітників) є показником не тільки його професійних навичок, а й досвіду роботи за фахом. Тому заначення відповідних працівників обиралося керуючись Проектною документацією та довідником кваліфікаційних характеристик професій працівників № 64 (Затверджено наказом Держкомбуду України від 13.10.1999 № 249 (із змінами та доповненнями, внесеними наказами Держкомбуду України від 08.08.2002 № 25, від 22.12.2003 № 218; листом Держкомбуду від 15.12.2004 № 8/7-1216; наказом Мінрегіонбуду від 05.12.2006 № 399).
Додатково повідомляємо що документи та інформація, що не передбачені законодавством для учасників – юридичних, фізичних осіб, у т.ч. фізичних осіб-підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції. У такому випадку учасником подається довідка в довільній формі з обґрунтуванням, на якій підставі даний документ не може бути подано з посиланням на відповідні нормативно-правові акти.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Дискримінаційна вимога в тендерній документації
Номер:
e9a8769c27bb45e0a784730a20a93e5f
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-05-11-006617-b.b1
Назва:
Дискримінаційна вимога в тендерній документації
Вимога:
Шановний Замовнику! Розглянувши умови Тендерної Документації (далі - ТД) виявили дискримінаційні вимоги та порушення принципів публічних закупівель, а саме згідно ТД наявна наступна вимога «З метою ознайомлення з місцем виконанням робіт та детального вивчення обсягів робіт, що є предметом закупівлі, учасник повинен надати в складі своєї тендерної пропозиції акт огляду об’єкта (обстеження), складеного в присутності представника Замовника за формою згідно додатку 10». Вважаємо, що огляд об'єкту потенційним "Учасником" разом із Замовником до подання Пропозиції та проведення аукціону, прямо порушує норми чинного законодавства у сфері публічних закупівель, адже Замовник та потенційні Учасники (без ідентифікації особи) мають право на електронне спілкування (роз’яснення) лише на веб-поргалі Уповноваженого органу, а не при особистій зустрічі, зі складанням та погодженням інформаційної довідки про ознайомлення Учасника з об'єктом виконання робіт. Також вважаємо, що дії Замовника щодо ініціювання, а тим більше проведення переговорів з потенційними Учасниками щодо огляду об'єкта та підписання за результатами зустрічі відповідного документа до моменту розкриття їх тендерних пропозицій - є неправомірними, оскільки здійснюють вплив на кількість Учасників та їх склад. Встановлення Замовником вимоги, щодо надання учасником акту огляду об’єкта (обстеження) про ознайомлення з об’єктом, підписаної Учасником та Замовником до подання тендерних пропозицій, містить корупційні та дискримінаційні ознаки, оскільки безпосереднє підписання такого документа, та, як наслідок, і повнота тендерної пропозиції, в складі якої він повинен подаватися, залежить не від Учасника, а напряму від самого Замовника. Крім того такої ж думки і Колегія АМКУ № скарги UA-2020-07-20-004448-c.c3
Враховуючи вищесказане, вимагаємо усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
13.05.2021 21:17
Вирішення:
За результатами розгляду вимоги про усунення порушення, оприлюдненій в
електронній системі закупівель 13 травня 2021 21:17, інформую про наступне.
Головною ознакою дискримінаційних умов, відповідно до Закону України «Про
публічні закупівлі» (далі – Закон), є обмеження кола потенційних учасників з
метою забезпечення участі лише суб’єктів господарювання, які реалізують
продукцію конкретного виробника або ж надають ексклюзивні послуги чи
виконують ексклюзивні роботи. В даному випадку вимога щодо надання в
складі тендерної пропозиції акт огляду об’єкта (обстеження), скаладеного
відповідно до додатку 10 Тендерної документації, поширюється абсолютно на
всіх бажаючих взяти участь у процедурі закупівлі та не надає жодному з них
будь-яких переваг, а тому не містить жодних дискримінаційних ознак.
Крім того скласти зазначений акт можливо в будь-який робочий час до
кінцевого строку подання тендерних пропозицій, тому в жодному разі не
обмежує потенційних учасників у виборі дати та часу ознайомлення з об’єктом
ремонту. Надання акта огляду об’єкта (обстеження) обумовлено необхідністю
ознайомлення з місцем виконанням робіт та детального вивчення обсягів робіт.
До того ж, необхідно зазначити, що ч. 3 статті 22 Закону визначено, що
тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності
якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне
включити до тендерної документації.
Статус вимоги:
Відхилено