-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Виконання робіт по здійсненню технічного нагляду за об’єктом: «Будівництво дошкільного навчального закладу на 55 місць (3 групи) по вул. Шкільна, 3а в с. Мархалівка, Васильківського району Київської області. Коригування»
Детальна інформація стосовно предмету закупівлі та інших вимог зазначено в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, яка додається до закупівлі
Завершена
285 222.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 426.11 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 426.11 UAH
Період оскарження:
11.05.2021 18:45 - 17.05.2021 00:00
Вимога
Вирішена
Неправомірне відхилення
Номер:
39195988fc6043ba81aa13d0ed4e651e
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-05-11-003253-c.c1
Назва:
Неправомірне відхилення
Вимога:
Замовником Глевахівська селищна рада Васильківського району Київської області в особі Биховченко Івана Івановича (Уповноважена особа) (надалі – Замовник) по закупівлі UA-2021-05-11-003253-c Виконання робіт по здійсненню технічного нагляду за об’єктом: «Будівництво дошкільного навчального закладу на 55 місць (3 групи) по вул. Шкільна, 3а в с. Мархалівка, Васильківського району Київської області. Коригування» відповідно до Протоколу № 200 уповноваженої особи Глевахівської селищної ради від 24.05.2021 року, вирішено відхилити пропозицію учасника Товариство з обмеженою відповідальністю "Інжинірингова компанія "СТРАТЕГІЯ" через не відповідність умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі, а саме, через ненадання листа гарантії про те, що істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов'язань сторонами в повному обсязі, крім випадків, передбачених статтею 41 Закону України "Про внесення змін до Закону України "Про публічні закупівлі", що не відповідає додатку 5 оголошення про проведення спрощеної закупівлі.
Повідомляємо, що дане відхилення є неправомірним та таким, що порушує Закон України «Про публічні закупівлі».
В першу чергу учасник ТОВ "Інжинірингова компанія "СТРАТЕГІЯ" у складі своєї пропозиції надав файл «Проект договору.pdf», який містить підписаний уповноваженою особою Учасника Проект договору, що свідчить про підтвердження, його умов. Таким чином Учасник відповідно підтвердив вимогу п.8.1. частини 8 Проекту договору. Таким чином виконавши вимогу Замовника, а відсутність назви документу, як «лист гарантія» згідно Законодавства України можливо віднести до формальної (несуттєвої) помилки, яка не впливає на зміст закупівлі.
В той же час звертаємо увагу, що Замовник не встановлював в оголошенні окремої вимоги про надання гарантійного листа згідно п.8.1. частини 8 Проекту договору. Тобто така вимога взагалі відсутня в Оголошення Замовника, а отже відхилення учасник через відсутність такого документу є Неправомірною.
Відповідно п.2 частини 1 Статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме: оголошення про проведення спрощеної закупівлі та проект договору про закупівлю - не пізніше ніж за шість робочих днів до кінцевого строку подання пропозицій.
Згідно частини частини 3 Статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі»: «В оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, що оприлюднюється замовником відповідно до статті 10 цього Закону, обов’язково зазначаються:
1) найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія;
2) назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності);
3) інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі;
4) кількість та місце поставки товарів або обсяг і місце виконання робіт чи надання послуг;
5) строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг;
6) умови оплати;
7) очікувана вартість предмета закупівлі;
8) період уточнення інформації про закупівлю (не менше трьох робочих днів);
9) кінцевий строк подання пропозицій (строк для подання пропозицій не може бути менше ніж п’ять робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі в електронній системі закупівель);
10) перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв;
11) розмір та умови надання забезпечення пропозицій учасників (якщо замовник вимагає його надати);
12) розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю (якщо замовник вимагає його надати);
13) розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону в межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків або в грошових одиницях очікуваної вартості закупівлі.
В оголошенні про проведення спрощеної закупівлі може зазначатися інша інформація.»
А також згідно частини 4 3 Статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі»: «Вимоги до предмета закупівлі, визначені замовником, можуть зазначатися шляхом завантаження окремих файлів до оголошення про проведення спрощеної закупівлі або в електронній формі з окремими полями в електронній системі закупівель.
У вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників.»
Таким чином, керуючись Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема Статтями 10 та 14 Замовники встановлюють умови закупівлі в Оголошенні про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі в окремих файлах до оголошення про проведення спрощеної закупівлі або в електронній формі з окремими полями в електронній системі закупівель.
Враховуючи вище відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» Проект договору є лише ПРОЕКТОМ договору про закупівлю - господарський договір, що укладається між замовником і учасником за результатами проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі та передбачає платне надання послуг, виконання робіт або придбання товару та розміщується в електронній системі разом із Оголошенням про проведення спрощеної закупівлі. Водночас Законом України «Про публічні закупівлі» не передбачено можливість Замовника встановлювати умови та вимогам до предмета закупівлі в Проекті договору.
Таким чином, враховуючи вище викладене, пропозиція учасника Товариство з обмеженою відповідальністю "Інжинірингова компанія "СТРАТЕГІЯ" повністю відповідає вимогам визначеним в Оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі, а рішення про відхилення є неправомірним.
Вимагаємо скасувати рішення щодо відхилення пропозиції учасника Товариство з обмеженою відповідальністю "Інжинірингова компанія "СТРАТЕГІЯ", оскільки воно є неправомірним, дискримінаційним та таким що порушує вимоги Закону України «Про публічні закупівлі», та визнати учасника переможцем закупівлі.
Враховуючи неправомірні дії Замовника, які можуть свідчити про упереджене та дискримінаційне ставлення до учасника Товариство з обмеженою відповідальністю "Інжинірингова компанія "СТРАТЕГІЯ", повідомляємо, що вразі ігнорування даного звернення та неприйняття визначених вимог, ТОВ "Інжинірингова компанія "СТРАТЕГІЯ" буде вимушено звернутись до Державної Аудиторської Служби України для перевірки дій Замовника, а також подати позов до Суду на Уповноважену особу Глевахівської селищної рада Васильківського району Київської області Биховченко Івана Івановича з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів учасник спрощеної закупівлі.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
26.05.2021 17:08
Вирішення:
Ваша пропозиція не відповідає встановленим вимогам Оголошення про проведення спрощеної закупівлі, що відображено в протоколі про відхилення а отже правомірно відхилена відповідно до Закону України "Про публічні закупівлі".
Статус вимоги:
Відхилено
Дата виконання рішення Замовником:
01.06.2021 13:13
Підтвердження вирішення:
Ваша пропозиція не відповідає встановленим вимогам Оголошення про проведення спрощеної закупівлі, що відображено в протоколі про відхилення а отже правомірно відхилена відповідно до Закону України "Про публічні закупівлі".
Задовільнена:
Ні