-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Капітальний ремонт системи блискавкозахисту будівлі «Великоцького закладу загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів Міловської селищної ради Луганської області» (встановлення обладнання для захисту від блискавок) за адресою: 92505, Луганська область, с. Великоцьк, вул. Красногорська, 1 (код CPV за ДК 021:2015 - 45310000-3 Електромонтажні роботи)
Торги відмінено
232 571.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 162.86 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 162.86 UAH
Період оскарження:
11.05.2021 18:07 - 17.05.2021 00:00
Вимога
Залишено без розгляду
Перелік матеріалів
Номер:
d9b0840b81da47e58593a5dab646b780
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-05-11-006392-b.b3
Назва:
Перелік матеріалів
Вимога:
В Додатку 1 наведено лише перелік робіт!!! Перелік матеріалів відсутні. Не вказано які тримачі, затискачі застосовані в робочому проекті. У вас повинен бути розроблений проект! Надайте його для ознайомлення. Надайте повну інформацію. Не обмежуйте коло потенційних учасників.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
15.05.2021 13:41
Вирішення:
Складаючи оголошення спрощеної закупівлі робіт та технічні (якісні) вимоги до робіт, ми потурбувались максимально чітко зазначити умови для участі в закупівлі. В оголошенні спрощеної закупівлі робіт та всіх додатках до нього міститься вся необхідна інформація для підготовки пропозиції.
Також кожен Учасник мав можливість здійснити обстеження об’єкта, що дозволяє йому провести попередній моніторинг окремих показників його технічного стану, та має слугувати своєрідною інформаційною базою для формування учасником раціонального та об’єктивного плану виконання капітального ремонту системи блискавкозахисту будівлі закладу загальної середньої освіти (встановлення обладнання для захисту від блискавок), та формування ціни своєї пропозиції з урахуванням всіх необхідних обсягів матеріалів та робіт.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
20.05.2021 13:15
Вимога
Залишено без розгляду
Дискримінаційна вимога
Номер:
0b22761a76104e8fbde3af776b09ef0a
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-05-11-006392-b.b2
Назва:
Дискримінаційна вимога
Вимога:
Згідно вимог оголошення "Учасник надає гарантійний лист, що до кінцевого строку періоду уточнення інформації про закупівлю здійснив огляд приміщень об’єкту на якому будуть виконуватись роботи. На підтвердження цієї вимоги надати у складі своєї пропозиції акт обстеження, підписаний керівником Замовника (або, у разі його відсутності, представником Замовника, який уповноважений здійснювати зв’язок з учасниками) та завірений печаткою Замовника. Акт обстеження повинен бути виданий на ім'я Учасника з вказанням номеру закупівлі, предмету закупівлі, назви замовника."
Дана вимога є дискримінаційною, такою що відповідно до ст 5 Закону України "Про публічні закупівлі" порушує принципи здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників, а також значно обмежує кількість потенційних Учасників, адже участь у такій закупівлі можуть прийняти лише ті Учасники, які здійснили огляд.
Також додатково повідомляємо, що вимога тендерної документації щодо обов’язкового обстеження об’єкту учасником з підписанням акту огляду, була визнана як дискримінаційною рішеннями АКМУ.
Вимагаємо виключити зазначені вище вимогу про огляд об’єкту з підписанням акту, як таку що є дискримінаційною, порушує права Учасників та не відповідає Закону України "Про публічні закупівлі".
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
15.05.2021 13:40
Вирішення:
Вимога щодо надання Учасником гарантійного листа, що до кінцевого строку періоду уточнення інформації про закупівлю він здійснив огляд приміщень об’єкту на якому будуть виконуватись роботи, та надання на підтвердження цієї вимоги у складі своєї пропозиції акту обстеження, підписаного керівником Замовника (або, у разі його відсутності, представником Замовника, який уповноважений здійснювати зв’язок з учасниками) та завірений печаткою Замовника (акт обстеження повинен бути виданий на ім'я Учасника з вказанням номеру закупівлі, предмету закупівлі, назви замовника) цілком правомірна та обгрунтована.
Акт огляду складається для усвідомлення та ознайомлення підрядної організації з місцем та об’єктом роботи, розміщенням об’єкту, технічного стану об’єкта та можливих перешкод на земельній ділянці дерев кущів, та іншими можливими проблемними питаннями які можуть виникнути під час виконання робіт, а також для загального розуміння обсягу робіт, та формування ціни своєї пропозиції з урахуванням всіх необхідних обсягів матеріалів та робіт.
Обстеження об’єкта дозволяє учаснику здійснити попередній моніторинг окремих показників його технічного стану, що має слугувати своєрідною інформаційною базою для формування учасником раціонального та об’єктивного плану виконання капітального ремонту системи блискавкозахисту будівлі закладу загальної середньої освіти (встановлення обладнання для захисту від блискавок), з урахуванням встановлених замовником строків, та формування ціни своєї пропозиції. Оскільки, учасники мали можливість провести попереднє обстеження об’єкта, це тим самим мінімізує ризики виникнення непорозумінь на етапі укладання договору з переможцем закупівлі, вважаємо вимогу закупівлі про обстеження об’єкту законною та обґрунтованою, а Оголошення спрощеної закупівлі робіт складеним у відповідності до вимог статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон).
Замовник ніяким чином не порушив вимоги статті 5 Закону, оскільки забезпечив вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбачену Законом, не обмежував право жодного учасника на обстеження об’єкту. Крім того, згідно вимог оголошення спрощеної закупівлі робіт у складі документів своєї пропозиції учасники надають кошторис, складений згідно технічних, якісних та інших характеристик предмета закупівлі та обстеження об’єкту.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
20.05.2021 13:15
Вимога
Залишено без розгляду
Вимагаємо усунути дискримінацяйні вимоги шляхом виключення їх зі складу тендерної документації.
Номер:
756abba8c0de47eabebd317d508fda51
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-05-11-006392-b.b1
Назва:
Вимагаємо усунути дискримінацяйні вимоги шляхом виключення їх зі складу тендерної документації.
Вимога:
Згідно із вимогами Додатку № 1 до оголошення про про проведення спрощеної закупівлі: «Учасник надає гарантійний лист, що до кінцевого строку періоду уточнення інформації про закупівлю здійснив огляд приміщень об’єкту на якому будуть виконуватись роботи. На підтвердження цієї вимоги надати у складі своєї пропозиції акт обстеження, підписаний керівником Замовника (або, у разі його відсутності, представником Замовника, який уповноважений здійснювати зв’язок з учасниками) та завірений печаткою Замовника. Акт обстеження повинен бути виданий на ім'я Учасника з вказанням номеру закупівлі, предмету закупівлі, назви замовника.» Встановлюючи відповідні вимоги Замовник порушує право учасника на конфіденційність інформації, також відповідна вимога несе у собі корупційні ризики, адже для участі у тендері необхідно отримувати акт за підписом представника Замовника. Встановлені вимоги є незаконними та такими, що порушують права учасників та наступні принципи закупівель - максимальна економія та ефективність, запобігання корупційним діям і зловживанням та добросовісна конкуренція серед учасників. Встановлення Замовником дискримінаційної вимоги щодо надання Акту огляду об’єктів є необґрунтованою та такою, що суперечить вимогам Закону, адже за таких умов, з підстав, незалежних від суб'єкта господарювання Замовник може не надати наведений вище акт, що в подальшому може стати з не залежних від учасника торгів підстав причиною відхилення такої Пропозиції, що є дискримінаційним по відношенню до Скаржника та інших суб'єктів господарювання. Статтею 3 Закону визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Згідно з частиною третьою статті 5 Закону замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги частини третьої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси учасника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 3 Закону. Підтвердженням дискримінаційності вимоги надання акту обстеження (огляду) обєкту в період уточнень є практика Антимонопольного комітету України, зокрема згідно рішенні від 29.05.2020 року, №10669-р/пк-пз. Враховуючи вище викладене, вимагаємо усунути наведені вище невідповідності шляхом виключення зазначеної вимоги зі складу тендерної документації. У разі ігнорування даної вимоги, ми будемо вимушені звернутись до компетентних органів із вимогою проведення відповідних захотів щодо перевірки правомірності дій замовника та відповідності проведення спрощеної закупівлі вимогам Закону України «Про публічні закупівлі». Сподіваємося на розуміння.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
14.05.2021 17:54
Вирішення:
Вимога щодо надання Учасником гарантійного листа, що до кінцевого строку періоду уточнення інформації про закупівлю він здійснив огляд приміщень об’єкту на якому будуть виконуватись роботи, та надання на підтвердження цієї вимоги у складі своєї пропозиції акту обстеження, підписаного керівником Замовника (або, у разі його відсутності, представником Замовника, який уповноважений здійснювати зв’язок з учасниками) та завірений печаткою Замовника (акт обстеження повинен бути виданий на ім'я Учасника з вказанням номеру закупівлі, предмету закупівлі, назви замовника) цілком правомірна та обгрунтована.
Акт огляду складається для усвідомлення та ознайомлення підрядної організації з місцем та об’єктом роботи, розміщенням об’єкту, технічного стану об’єкта та можливих перешкод на земельній ділянці дерев кущів, та іншими можливими проблемними питаннями які можуть виникнути під час виконання робіт, а також для загального розуміння обсягу робіт, та формування ціни своєї пропозиції з урахуванням всіх необхідних обсягів матеріалів та робіт.
Обстеження об’єкта дозволяє учаснику здійснити попередній моніторинг окремих показників його технічного стану, що має слугувати своєрідною інформаційною базою для формування учасником раціонального та об’єктивного плану виконання капітального ремонту системи блискавкозахисту будівлі закладу загальної середньої освіти (встановлення обладнання для захисту від блискавок), з урахуванням встановлених замовником строків, та формування ціни своєї пропозиції. Оскільки, учасники мали можливість провести попереднє обстеження об’єкта, це тим самим мінімізує ризики виникнення непорозумінь на етапі укладання договору з переможцем закупівлі, вважаємо вимогу закупівлі про обстеження об’єкту законною та обґрунтованою, а Оголошення спрощеної закупівлі робіт складеним у відповідності до вимог статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон).
Слід відмітити, що вимоги частини четвертої статті 22 Закону розповсюджуються на процедуру закупівлі, но ніяк на спрощену закупівлю, яку проводить Замовник.
Замовник ніяким чином не порушив вимоги частини третьої статті 5 Закону, оскільки забезпечив вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбачену Законом, не обмежував право жодного учасника на обстеження об’єкту. Крім того, згідно вимог оголошення спрощеної закупівлі робіт у складі документів своєї пропозиції учасники надають кошторис, складений згідно технічних, якісних та інших характеристик предмета закупівлі та обстеження об’єкту.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
20.05.2021 13:15