• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Реконструкція вуличного освітлення (з використанням енергозберігаючих ламп) с. Дешичі, с. Міженець, с. Кропивник, с. Дроздовичі, с. Велике Добромильської ОТГ Самбірського району Львівської області (Код за ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція)

Завершена

1 557 286.80 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 7 786.43 UAH
Період оскарження: 11.05.2021 17:32 - 21.06.2021 00:00
Скарга
Відхилено

Оскарження рішення Замовника

Номер: 6ad6fec04e5644159b78e0548d437dd1
Ідентифікатор запиту: UA-2021-05-11-007648-a.b3
Назва: Оскарження рішення Замовника
Скарга:
Оскарження незаконного рішення Замовника
Дата розгляду скарги: 11.08.2021 12:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 03.08.2021 11:47
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 28.08.2021 10:30
Автор: ПП "ЛІМБУД", Левицький Михайло Іванович +380679990257 limbud@ukr.net
Вимога
Є відповідь

Неправомірне визначення переможцем

Номер: 528f27097232411ebd4e05f3e986c0fb
Ідентифікатор запиту: UA-2021-05-11-007648-a.a2
Назва: Неправомірне визначення переможцем
Вимога:
19.07.2021 р. о 15:52 год. було оголошешено переможцем закупівлі №UA-2021-05-11-007648-a «Реконструкція вуличного освітлення (з використанням енергозберігаючих ламп) с. Дешичі, с. Міженець, с. Кропивник, с. Дроздовичі, с. Велике Добромильської ОТГ Самбірського району Львівської області (Код за ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція)» ПП Фірма «МДС+». Вважаємо дане оголошення неправомірним оскільки в пропозиції Учасника План-графік виконання робіт, що є основним документом для кошторисної та тендерної документації складений невірно, оскільки в ньому початок робіт вказано на 01.06.2021р., а дата проведення аукціону 25.06.2021р. Також в кошторисній документації фігурують дати 19 квітня 2021р. коли закупівля була оголошена 11 травня 2021р., Учаснику було відомо всі дані на закупівлю завчасно? Згідно з п.6.2.1.3 ДСТУ-Н Б Д.1.1-2:2013 у випадку використання орендованих машин і механізмів (не власних) при обчисленні загальновиробничих і адміністративних витрат, а також прибутку в цілому по будові трудовитрати робітників, зайнятих на керуванні та обслуговуванні цієї техніки не враховуються. З огляду на те, що будівельні машини та механізми такі як автокран, автовишка, ямобур, вантажний автомобіль, учасник залучає до виконання робіт згідно з договором про надання автотранспортних послуг з компанією СО “Львівенергоавтотранс”, а отже не повинен у своїй ціновій пропозиції враховувати трудовитрати робітників, зайнятих на керуванні та обслуговуванні цієї техніки при обчисленні загальновиробничих і адміністративних витрат, а також прибутку в цілому по будові. При складанні ціни тендерної пропозиції учасник порушив п.6.2.1.3 ДСТУ-Н Б Д.1.1-2:2013 врахувавши у своїй ціновій пропозиції трудовитрати робітників, зайнятих на керуванні та обслуговуванні цієї техніки при обчисленні загальновиробничих і адміністративних витрат, а також прибутку в цілому по будові. Згідно з відомістю ресурсів трудовитрати робітників, зайнятих керуванням та обслуговуванням машин становлять 322,15 люд.-год. Окрім цього, учасником закупівлі, ціну тендерної пропозиції договірної ціни було визначено за усередненими показниками вартості експлуатації будівельних машин та механізмів, включивши в свої розрахунки амортизаційні та інші втрати на утримання та обслуговування власних машин та механізмів. Дані витрати згідно з ДСТУ-Н Б Д.1.1-4:2013 включаються в розрахунок ціни тендерної пропозиції при наявності в учасника власних машин і механізмів. Розрахувавши ціну тендерної пропозиції за усередненими показники вартості експлуатації будівельних машин та механізмів, учасником не дотримано вимог Загальних положень, які викладені в збірнику “Ціноутворення у будівництві” №3 за 2019 р., а саме: “усереднені показники вартості експлуатації будівельних машин та механізмів застосовуються на стадії проектування в інвесторській кошторисній документації з обов’язковим уточненням вартості будівельних машин та механізмів при складанні ціни пропозиції учасника конкурсних торгів договірної ціни. Цінова пропозиція даного учасника не відповідає вимогам ДСТУ-Н Б Д.1.1-1:2013 “Правила визначення вартості будівництва”, як це вимагалося Замовником в його тендерній документації. В інформаційній моделі учасника (файл з програмного комплексу АВК 20.imd) мають місце наступні невідповідності, порушення та помилки: 1.В документі Договірна ціна вказано вид договірної ціни - динамічна, що суперечить вимогам тендерної документації. 2.Пропозиція надана від іншої компанії - Підрядник - ФОП “Фем’як”. 3.Договірна ціна складена в поточних цінах станом на 19 квітня 2021 ще до початку оголошення закупівлі. 4.Кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами визначено у невідповідності до постанови КМУ №671 від 29.07.20 р.”Про схвалення прогнозу економічного і соціального розвитку України на 2021-2023 роки”, а саме: прогнозований рівень інфляції третього календарного року будівництва становить 1,061, а не 1,08 (п.1.18 розрахунку) 5.п.1.16 статті витрат “Кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами” визначено у невідповідності до вимог визначення періоду часу між датою початку будівельних робіт і початком того ж року. Посилаючись на приклад розрахунку програмного комплексу АВК (п.1.16 ) датою початку робіт в учасника визначено, як 01.05.2021 - ще до початку оголошення закупівлі. Учасником в складі пропозиції надано Лист-гарантію від ТОВ «Лезард-електро» та ТОВ «Вейтулайт» де вказано про постачання LED ламп, не зрозуміло від якого саме постачальника буде закуповуватися даний товар. Також Учасником надано сертифікати та декларацію від Даренк груп ЛТД та Джанксу оптоелектронік ЛТД на світильники та лампу, що також путає в розумінні, який саме товар пропонує Учасник. У звязку із вищенаведеними порушеннями умов закупівлі вимагаємо відхилити дану пропозицію.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учасник процедури закупівлі, Тендерний комітет розглянув Вашу вимогу стосовно незаконного, на Вашу думку, визначення переможцем закупівлі ПП ФІРМА "МДС+" та повідомляє наступне: 1. Щодо календарного графіку. Дата оголошення процедури закупівлі 11.05.2021 року. Під час проведення процедури закупівлі було подано скаргу, у зв’язку з чим процедура закупівлі була призупинена. Дата завантаження Переможцем документів 26.05.2021 року, а в графіку виконання робіт дата початку робіт з червня 2021 року. Зважаючи на зазначене та те, що Документація не містила вимог щодо графіку виконання робіт та щодо дат складання Документів, відсутні підстави для задоволення Вашої вимоги. 2. Щодо трудовитрат робітників. Вимогами Документації не встановлено окремих вимог щодо розрахунку трудовитрат робітників, зайнятих на керуванні та обслуговуванні техніки при обчисленні загальновиробничих і адміністративних витрат, а також прибутку в цілому по будові. Зважаючи на зазначене, Переможець не порушив вимоги в цій частині, оскільки Документацією не встановлювалось окремих вимог щодо цих розрахунків та вимог щодо врахування чи не врахування трудовитрат робітників, зайнятих на керуванні та обслуговуванні техніки при обчисленні загальновиробничих і адміністративних витрат, а також прибутку в цілому по будові. 3. Щодо врахування амортизаційних витрат. Вимогами Тендерної документації не передбачалось окремих умов щодо визначення за усередненими показниками вартості експлуатації будівельних машин та механізмів. Включивши в свої розрахунки амортизаційні та інші втрати на утримання та обслуговування власних машин та механізмів учасник не порушив умов Документації. Вимогами Тендерної документації також не передбачалось, що вказані розрахунки повинні бути складені відповідно до вимог Загальних положень, які викладені в збірнику “Ціноутворення у будівництві” №3 за 2019 р., а саме: “усереднені показники вартості експлуатації будівельних машин та механізмів застосовуються на стадії проектування в інвесторській кошторисній документації з обов’язковим уточненням вартості будівельних машин та механізмів при складанні ціни пропозиції учасника конкурсних торгів договірної ціни. 4. Щодо певних невідповідностей в інформаційній моделі учасника. Відповідно до інформації, яка розміщена в електронній системі закупівель в частині документів, що підтверджують відповідність технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі учасником надано вказані Документи в повному обсязі та без будь-яких порушень. Щодо зазначення певних невідповідностей саме в інформаційній моделі, повідомляємо, що в замовника відсутня технічна можливість переглянути вказаний файл, адже відсутнє необхідне програмне забезпечення. Беручи до уваги той факт, що вказана Вами інформація може бути достовірною, то жодних підстав для відхилення пропозиції немає, оскільки вказані невідповідності жодним чином не впливають на зміст пропозиції учасника, а містять технічну описку. Окрім цього, зміст Документів які надано в форматі сумісному з Microsoft .doc дозволяє перевірити вказані документи на відповідність вимогам Документації та встановити відсутність будь-яких порушень в цій частині. 5. Щодо інфляційних витрат. Вимогами Документації передбачалось, що ціна тендерної пропозиції учасника повинна бути визначена та розрахована за твердою договірною ціною згідно ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва». Окремих вимог щодо розрахунку інфляційних витрат Тендерна документація не містила. Зважаючи на зазначене, вважаємо, що Вами не доведено, що інфляційні витрати учасника розраховані у невідповідності до вимог Документації. 6. Щодо гарантійних листів. В складі пропозиції містяться гарантійні листи від офіційних представників товаровиробника ( у відповідності до вимог Документації) та гарантійні листи від партнерів офіційних представників товаровиробника. Замовник, під час перевірки тендерної пропозиції Учасника, перевіряє виключно документи, надання яких передбачалось умовами Документації. Надання будь-яких інших документів не може являтись підставою для відхилення тендерної пропозиції, оскільки надання таких документів не передбачалось умовами Тендерної документації. Зважаючи на зазначене, учасником надано гарантійні листи у відповідності до вимог Документації та підтверджено спроможність поставки вказаних товарів. Підсумовуючи наведене, відсутні підстави для задоволення Вашої вимоги. Дякуємо за Ваше звернення.
Статус вимоги: Не задоволено
Скарга
Виконана замовником

Скарга

Номер: 50f3458048474ef59766a66f2869b6af
Ідентифікатор запиту: UA-2021-05-11-007648-a.c1
Назва: Скарга
Скарга:
Скарга щодо виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Дата розгляду скарги: 04.06.2021 12:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 26.05.2021 22:27
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 09.06.2021 20:55
Дата виконання рішення Замовником: 17.06.2021 15:37
Коментар замовника щодо усунення порушень: Замовником внесено зміни в Тендерну документацію та вилучено вимогу, яка була предметом розгляду Скарги.
Автор: ПП "ЛІМБУД", Левицький Михайло Іванович +380679990257 limbud@ukr.net