-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Бензин А-95, дизельне паливо
Бензин А-95, дизельне паливо (пропозиції та документація готуються українською мовою)
Завершена
117 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 170.00 UAH
мін. крок: 1% або 1 170.00 UAH
Період оскарження:
11.05.2021 17:00 - 23.05.2021 00:00
Вимога
Відхилено
Щодо вимог тендерної документації
Номер:
86be13d7e9ed4eec89f4f7427ed43073
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-05-11-005790-b.b1
Назва:
Щодо вимог тендерної документації
Вимога:
В тендерній документації зазначені дискримінаційні вимоги до учасників даної закупівлі, а саме:
у п.3 Додатку 2 до Тендерної документації: «Учасник повинен надати довідку щодо мережі не менше 5 власних або орендованих стаціонарних автозаправних станцій (далі – АЗС) у м. Дніпро на яких Учасник гарантує заправку транспортних засобів Замовника. Надати копії затверджених документів, що підтверджують наявність мережі власних або орендованих стаціонарних автозаправних станцій.»
та у п.1 Додатку 6 до Тендерної документації: «Учасник повинен мати розвинену мережу не менше 5 власних або орендованих стаціонарних автозаправних станцій (далі – АЗС) у м. Дніпро на яких Учасник гарантує заправку транспортних засобів Замовника»
Встановлюючи вимогу «власних або орендованих стаціонарних автозаправних станцій» Замовник значно обмежує коло учасників, які можуть прийняти участь в закупівлі, а отже не створює конкурентного середовища для закупівлі даного виду товару. Тобто, учасник, який реалізує талони АЗС партнерів, і здатний вчасно виконати умови договору та вимоги тендерної документації не можуть взяти участь у даній закупівлі.
Відповідно до ч. 4 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Також варто зазначити, що метою цього Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції.
Керуючись статтями 3, 5, 22, 23 Закону України «Про публічні закупівлі» звертаємось до Вас, з метою усунення дискримінаційних умов до учасників торгів, внести зміни до тендерної документації та доповнити можливість участі Учасника, який використовує партнерські АЗС та реалізує талони АЗС партнерів .
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
12.05.2021 12:46
Вирішення:
Закон України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII ( далі Закон) встановлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. На виконання п. 31 ч. 1 ст. 1 Закону, тендерна документація розробляється та затверджується Замовником і повинна містити перелік складових визначених ч.2 ст. 22 Закону, зокрема, інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі. Відповідно до ч.2 статті 16 Закону Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв – наявність обладнання та матеріально-технічної бази, наявність працівників, відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, наявність документального підтвердження досвіду виконання аналогічного договору. Таким чином, Замовник самостійно визначає кваліфікаційні критерії з тих, що передбачені ст. 16 Закону та вказує у Тендерній документації інформацію про спосіб підтвердження відповідності Учасника встановленим критеріям. Разом з тим, з ч. 3 ст. 22 Закону Тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку Замовник вважає за необхідною до неї включити. Встановлення вимог стосовно власних або орендованих АЗС не обмежує участь учасників у процедурах закупівель, оскільки відповідно до Господарського кодексу України кожен суб’єкт господарювання вільний у виборі способів і методів господарювання, місця ведення господарської діяльності. При цьому для всіх учасників закупівлі замовником викладені єдині умови тендерної документації і відповідність вказаним умовам є цілком можливою і доступною за способом виконання. Встановлення вимог до учасників не має на меті обмеження конкуренції чи надання переваги певному колу учасників, а лише спрямована на гарантування замовнику відпуску пального на АЗС. Виконання договірних зобов’язань не повинно залежати від наявності у переможця закупівлі договорів на постачання нафтопродуктів з партнерськими АЗС і зобов’язань третіх осіб. Наявність у переможця закупівлі власних чи орендованих АЗС є гарантією отримання пального в необхідній кількості та в будь-який зручний час для замовника. Відпуск палива, який фактично відбувається з АЗС партнерів не гарантує забезпечення своєчасного та гарантованого відпуску пального, тому що партнер в будь який час може розірвати партнерську угоду (з учасником), та не несе будь яких зобов’язань і не виступає гарантом перед Замовником, щодо належного виконання зобов’язань по договору про закупівлю (оскільки не є стороною в договорі про закупівлю). Ці дії можуть привести до збоїв та взагалі до припинення відпуску палива на партнерських АЗС, а в результаті до невиконання вимог Договору про закупівлю. Враховуючи зазначене, вимоги Тендерної документації та перелік документів, якими Учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам визначаються Замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель, закріпленими у ст. 3 Закону та з дотриманням бюджетного та законодавства України в цілому. З урахуванням зазначеного, Замовник дотримався норм ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» при складанні Тендерної документації. Враховуючи вищезазначене, з метою захисту прав Замовника, безперебійної роботи та гарантованого забезпечення паливом відповідної якості та ефективного використання бюджетних коштів, наші вимоги вважаємо обґрунтованими та не вбачаємо порушення Закону України «Про публічні закупівлі», а отже законних та обґрунтованих підстав для внесення змін до Тендерної документації немає.
Статус вимоги:
Відхилено