• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Придбання мультимедійного обладнання для ЗОШ №1,7,9,17

Завершена

220 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 100.00 UAH
Період оскарження: 11.05.2021 16:34 - 24.05.2021 00:00
Вимога
Відхилено

Дискримінація Учасників

Номер: a6f8a208877d4704a329862e5cef150a
Ідентифікатор запиту: UA-2021-05-11-005230-b.a7
Назва: Дискримінація Учасників
Вимога:
Шановний Замовнику, згідно з вимогами пункту 7 Додатку 5 Учасники повинні надати у складі своїх пропозицій Свідоцтво на знак для товарів і послуг (на торгівельну марку інтерактивних панелей), що підтверджує право власності та реєстрацію торгівельної марки в Україні. Зазначена Вами вимога є дискримінаційною та такою, що порушує основні принципи Закону України «Про публічні закупівлі» виходячи з наступного. По-перше, відповідно до Наказів Міністерства освіти і науки України №574 від 29.04.2020 року «Про затвердження Типового переліку засобів навчання та обладнання для навчальних кабінетів і STEM-лабораторій» та №1440 від 02.11.2017 року «Про затвердження Типового переліку комп'ютерного обладнання для закладів дошкільної, загальної середньої та професійної (професійно-технічної) освіти» засоби навчання та обладнання (крім деяких витратних матеріалів), що поставляються та використовуються в освітньому процесі, повинні мати гігієнічний сертифікат або висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи, та технічний паспорт на виріб, та декларацію про відповідність вимогам технічних регламентів; бути укомплектованими інструкціями про використання та зберігання викладеними українською мовою, та обов’язковими методичними матеріалами для різних видів робіт відповідно до освітніх та навчальних програм. Жоден з Наказів МОН не зазначає, що навчальне обладнання повинно обов’язково мати Свідоцтво на знак для товарів і послуг, оскільки воно не підтверджує якість обладнання. Вищезазначені Накази забезпечують єдині підходи і вимоги до рівня надання освітніх послуг та однакові умови для всіх здобувачів освіти, визначають загальні та спеціальні вимоги до навчального обладнання для закладів дошкільної, загальної середньої та професійної (професійно-технічної) освіти, що буде використовуватись в цих закладах. Здійснюючи закупівлі для освітніх закладів Замовники зобов’язані дотримуватися Наказів МОН та не вимагати зайвих документів. По-друге, Учасники, які не мають зазначеного Вами НЕОБОВ’ЯЗКОВОГО відповідно до українського законодавства Свідоцтва на знак для товарів і послуг позбавлені можливості взяти участь у Вашій закупівлі, оскільки строк отримання такого Свідоцтва по скороченій процедурі становить мінімум 7 місяців, а по звичайній процедурі – до двох років. З цього випливає, що Ви навмисне встановили таку вимогу з метою обмеження конкуренції у даній закупівлі та надання переваги конкретному Постачальнику. Таким чином, для дотримання законодавства України у сфері публічних закупівель вимагаємо прибрати вимогу щодо необхідності надання Свідоцтва на знак для товарів і послуг (на торгівельну марку інтерактивних панелей), що підтверджує право власності та реєстрацію торгівельної марки в Україні, інакше ми будемо змушені звернутися до Антимонопольного комітету України з метою захисту своїх прав, що вплине на збільшення строків проведення закупівлі.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Вимога надати Свідоцтво на знак для товарів і послуг не входе в протирічча з діючим законодавством України яке стосується публічних закупівель.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Вирішена

Вимога

Номер: 699b8a3da44d4584bffea09a9e98c869
Ідентифікатор запиту: UA-2021-05-11-005230-b.b6
Назва: Вимога
Вимога:
Шановний замовник, за результатом змін від 14.05.2021 Ви не виправили ні одної з дискримінаційних вимог про які вже було зазначено та не прибрали те що обіцяли прибрати у відповіді на минулі вимоги. Вимагаємо зробити зміни та всежтаки привести документацію і технічні вимоги відповідно вимогам законодавства.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: На теперішній час Ваші вимоги задоволені і Т.Д. опублікована 19.05.2021 року вже із змінами
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

Дискримінаційні вимоги

Номер: 57efc3d0375a4590941974699b0a46c8
Ідентифікатор запиту: UA-2021-05-11-005230-b.b5
Назва: Дискримінаційні вимоги
Вимога:
у вкладенні
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Дякуємо за увагу до закупівлі. Вимоги задоволено частково. Зміни до Т.Д. вже завантежені в систему.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Відхилено

Вимога не відповідність МОН

Номер: 8926919664454839b08ae136ea8af247
Ідентифікатор запиту: UA-2021-05-11-005230-b.c4
Назва: Вимога не відповідність МОН
Вимога:
Вимога у вкладенні
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Дякуємо за увагу до закупівлі! Але Ваша вимога не підлягає задоволенню з тієї причини, що Ви в своїй вимозі сплутали дві закупівлі, а саме закупівлю мільтимедійних комплектів (ідентифікаційний код UA - 2021 - 05 - 11 - 005230 - b) та закупівлю ноутбуків для ЗНО для ЗОШ № 20.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Вирішена

Дискримінація

Номер: 05bb5294fbdc4e45b40bb886753a00ef
Ідентифікатор запиту: UA-2021-05-11-005230-b.b3
Назва: Дискримінація
Вимога:
Відповідно до вимог пункту 4 Додатку 5 Учасники повинні надати у складі тендерної пропозиції Сертифікат консультанта з інтерактивного обладнання тієї торгівельної марки, обладнанння якої запропоноване, виданого органами Міністерства освіти і науки України. Видача зазначеного сертифікату не регламентується жодним нормативно-правовим актом, не зазначається в жодних рекомендаціях МОН. Більше того, жоден з актів не встановлює його необхідність та не забороняє проводити навчання без його наявності. Правила користування обладнанням конкретної торгової марки визначаються та встановлюються безпосередньо виробником цього обладнання та лише він може підтвердити, що працівник Постачальника має необхідні знання, щоб проводити майстер-класи з метою навчання інших. Враховуючи вищезазначене, можна зробити висновок, що вимога щодо наявності вищезгаданого Сертифікату, встановлена Вами з метою умисного обмеження конкуренції та надання переваги конкретному Постачальнику. До того ж, звертаємо Вашу увагу, що предметом закупівлі є дошки та проектори, що належать до різних торгових марок. Невже Учасники повинні отримувати Сертифікати на кожну торгову марку, яку пропонують??? Таким чином, для усунення порушення законодавства України, вимагаємо внести зміни до Додатку 5 Тендерної документації та видалити вимогу щодо необхідності надання Сертифікату консультанта з інтерактивного обладнання тієї торгівельної марки, обладнанння якої запропоноване, виданого органами Міністерства освіти і науки України.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Дякуємо за увагу до закупівлі. Зміни до Т.Д. внесені.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

Щодо свідоцтва МОН

Номер: abd500d65b074755bb4920d3ea7a87cd
Ідентифікатор запиту: UA-2021-05-11-005230-b.b2
Назва: Щодо свідоцтва МОН
Вимога:
Шановний Замовнику, згідно з Додатком 5 Тендерної документації Учасники у складі тендерної пропозиції повинні надати Свідоцтво про визнання відповідності педагогічним вимогам, видане МОН України, на інтерактивні дошки. Звертаємо Вашу увагу, що Наказом МОН №725 від 01.06.2020 року (https://mon.gov.ua/ua/npa/pro-vnesennya-zmin-do-nakazu-ministerstva-osviti-i-nauki-molodi-ta-sportu-ukrayini-vid-10052011-423) видача зазначених свідоцтв скасовується, тому подання учасниками публічних закупівель свідоцтв про визнання відповідності педагогічним вимогам не надає жодних конкурентних переваг. Враховуючи це, Учасники, які до набрання чинності цього Наказу не отримали таких свідоцтв не можуть взяти участь у Вашій закупівлі, оскільки їх видача повністю припинена та коміся, що видавала такі свідоцтва була ліквідована. Підтвердженням цього є Лист від МОН України, з яким Ви можете знайомитися за посиланням https://mon.gov.ua/ua/npa/shodo-neuhilnogo-dotrimannya-zakonodavstva, в якому наголошується на неухильному дотриманні законодавства під час використання коштів та здійснення закупівельних процедур засобів навчання на обладнання. Таким чином, вимагаємо привести Тендерну документацію у відповідність до чинного законодавства України, в тому числі, наказів МОН та прибрати вимогу щодо необхідності надання Свідоцтва про визнання відповідності педагогічним вимогам, видане МОН України, на інтерактивні дошки.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Дякуємо за зауваження.Згадка про Свідоцтво про визнання відповідності педагогічним вимогам, видане МОН України буде видалене з Т.Д.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Відхилено

Обмеження конкуренції

Номер: 6e74df55a056481e833f30bc555362b6
Ідентифікатор запиту: UA-2021-05-11-005230-b.b1
Назва: Обмеження конкуренції
Вимога:
Шановний Замовнику, згідно з вимогами пункту 9 Додатку 5 до Тендерної документації Учасники повинні надати у складі своїх пропозицій Свідоцтво на знак для товарів і послуг (на торгівельну марку інтерактивних панелей), що підтверджує право власності та реєстрацію торгівельної марки в Україні. По-перше, звертаємо Вашу увагу, що інтерактивні панелі не є предметом цієї закупівлі. По-друге, якщо Ви мали на увазі інтерактивні дошки, то зазначена Вами вимога є прямим порушенням Закону України "Про публічні" закупівлі, оскільки участь у Вашій закупівлі зможуть взяти лише ті Учасники, які зареєструють торгову марку в Україні. Звертаємо Вашу увагу, що відповідно до вищезгаданого Закону участь у публічних закупівлях можуть брати всі Постачальники, в тому числі нерезеденти. Крім цього, обмеження щодо країни походження товару, місця виробництва, місця реєстрації торгової марки встановлюються виключно санкційними нормами законодавства України. Відсутність реєстрації торгової марки в Україні жодним чином не впливає на якість обладнання, рівень гарантійного сервісу, досвід та репутацію Постачальника. Ще одним доказом того, що Ви встановили таку вимогу з метою обмеження конкуренції у даній закупівлі та надання переваги конкретному Постачальнику, який має такий документ, є те, що Ви вимагаєте зазначене вище Свідоцтво ТІЛЬКИ НА ДОШКУ. Тобто реєстрація торгової марки проектора Вас не цікавить (тому що вигідний Вам Постачальник зареєстрував торгові марки лише на це обладнання)?! Ви, як Замовник, не маєте право обмежувати коло Учасників публічної закупівлі. Тому, вимагаємо внести зміни до Додатку 5 Тендерної документації та видалити пункт 9 щодо необхідності надання Свідоцтва на знак для товарів і послуг (на торгівельну марку інтерактивних панелей), що підтверджує право власності та реєстрацію торгівельної марки в Україні.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учаснику! Вимога надати свідоцтво на знак для товарів і послуг ніяк не обмежує конкуренцію і не суперечить ЗУ «Про публічні закупівлі». Свідоцтво України на знак для товарів і послуг є офіційним охоронним документом, який підтверджує надійність постачальника та гарантію того, що постачальник виконає свої гарантійні зобов’язання та не зупинить ввіз продукції на територію України під торгівельною маркою, що не зареєстрована на території України. Дане свідоцтво ніяк не дискримінує учасників, а лише зменшує ризик закупівлі неякісного або нелегального обладнання до мінімуму. Крім того, у тендерній документації немає обмежень щодо країни походження товару, місця виробництва. Згідно абз.2 п.4 ст.14 ЗУ «Про публічні закупівлі» замовник має право посилатися на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. Таким чином, Замовник вважає, що вимоги ТД не порушують чинного законодавства у сфері публічних закупівель. Виходячи з вище сказаного Ваша вимога не може бути задоволена. Але, словосполучення "на інтерактивні дошки" буде видалене.
Статус вимоги: Відхилено