• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Послуги пожежних і рятувальних служб (Послуги з проведення вогнезахисної обробки (просочування) дерев’яних конструкцій горищних приміщень будівель КП "Криворізька багатопрофільна лікарня з надання психіатричної допомоги "ДОР")

Завершена

322 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1.5% або 4 830.00 UAH
Період оскарження: 11.05.2021 16:11 - 24.05.2021 00:00
Вимога
Вирішена

Аналог

Номер: b8f1dabface44e59ae44d76a00f82c8f
Ідентифікатор запиту: UA-2021-05-11-004639-b.b3
Назва: Аналог
Вимога:
Замовнику в Додатку 2 ТД ЗазначеноЮ що аналогічний договір є договору(рів) (монтаж пожежної сигналізації) , Вимагаємо прибрати дану вимогу, оскількм предмет закупівлі, Вогнезахисна обробка дерев'яних конструкцій !!!!
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Це технічна помилка. В тендерну документацію будуть внесені відповідні зміни.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Відхилено

Експертиза проекту

Номер: c33c3eb6425c41bcb157d6ad55b55da6
Ідентифікатор запиту: UA-2021-05-11-004639-b.b2
Назва: Експертиза проекту
Вимога:
Вимога" Переможець повинен розробити проект з вогнезахисного оброблення дерев’яних конструкцій, надати позитивний експертний висновок (оцінка) щодо відповідності проекту нормам протипожежної безпеки." э неиоэливою до виконання, проект вогнезахисту не проходить експертизу. На підставі діючого законодавства, а саме: Постанова КМУ №1052 від 16 грудня 2015 року. ДСНС України не має повноважень погоджувати проектно-кошторисної документацію в частині блискавозахисту й вогнезахисту, в них відстуні повноваження. Також це не передбачено чинними ліцензійними умовами ДСНС. Де вказано, що це потрібно робити обов'язково? На підставі якого Закону Ви це вимагаєте? Згідно закону №7418. Про регулювання містобудівної діяльності, стаття 31 вказано наступне "Проектна документація на будівництво об’єктів не потребує погодження державними органами, органами місцевого самоврядування, їх посадовими особами, юридичними особами, утвореними такими органами". Закон говорить, що ніякі державні органи не мають права погоджувати, розглядати чи перевіряти проектну документацію. Для цього є спеціалізовані організації, які мають на це відповідний дозвіл та повноваження. На підставі вищезгаданого ми вимагаємо видалити цю вимогу або внести зміни та не дискримінувати Учасників не законними вимогами Надаємо лист ДСНС який знаходиться підтвердження вищезазначеного, розміщеного у вільному доступі на ел. Майданчику. Якщо Ви впевненні про можливість проходження просимо вказати установу й контактний номер.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Шановний Учасник, в тендерній документації ніде не зазначена вимога погоджувати проектно-кошторисну документацію в органах ДСНС. Згідно постанови КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ № 560 від 11 травня 2011 р. «Про затвердження Порядку затвердження проектів будівництва і проведення їх експертизи та визнання такими, що втратили чинність, деяких постанов Кабінету Міністрів України» п. 7 «Експертизу проводять експертні організації незалежно від форми власності, що відповідають визначеним Мінрегіоном критеріям і відомості про які внесені Мінрегіоном до Реєстру будівельної діяльності…» (що також зазначено у листі ДСНС який Ви додаєте) «Мінрегіон оприлюднює перелік експертних організацій, що здійснюють експертизу проектної документації на будівництво об’єктів, відомості про які внесені до Реєстру будівельної діяльності, на порталі електронної системи у вільному безоплатному доступі». Згідно ЗУ «Про регулювання містобудівної діяльності» стаття 31, п.п.4 «За рішенням замовника може проводитися також експертиза проектів будівництва інших об'єктів, ніж передбачені у цій частині». В данній закупівлі, метою проведення експертизи є визначення якості проектних рішень шляхом виявлення відхилень від вимог надійності безпеки щодо додержання нормативів з питань пожежної безпеки.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Незаконна Вимога

Номер: 9f5c2295676f44b78ef095d4afe4b831
Ідентифікатор запиту: UA-2021-05-11-004639-b.b1
Назва: Незаконна Вимога
Вимога:
Шановний Замовнику!!! Замовнику надано право установлювати один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: • наявність обладнання та матеріально-технічної бази; • наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; • наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Вами передбачено Вимогу надання учасниками закупівлі :- сертифікат відповідності вогнебіозахисної просочувальної речовини; - висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи просочувальної речовини; - регламент робіт з вогнезахисту вогнебіозахисної просочувальної речовини; - протокол випробування прогнозованого (очікуваного) строку придатності речовини вогнебіозахисної просочувальної речовини; - протокол сертифікаційних випробувань з визначення згідно з ГОСТ 16363-98 групи вогнезахисної ефективності речовини вогнебіозахисної просочувальної; - протокол випробувань з визначення групи горючості твердих речовин і матеріалів згідно ДСТУ 8829:2019 зразків деревини просочувальної вогнебіозахисної просочувальної речовини; - протокол сертифікаційних випробувань з визначення згідно з ГОСТ 12.1.044-89 щодо індексу поширення полум’я по поверхні зразків деревини, просоченою просочувальною вогнебіозахисною речовиною; - протокол сертифікаційних випробувань речовини вогнебіозахисної для деревини на відповідність вимогам згідно ГОСТ 30219-95 за показником корозійної дії вогнезахищеної деревини; - протокол випробувань з визначення температури самозаймання згідно ДСТУ 8829:2019 просоченою просочувальною вогнебіозахисною речовиною; - протокол сертифікаційних випробувань з визначення згідно з ГОСТ 12.1.044-89 токсичності продуктів горіння зразків деревини просоченою просочувальною вогнебіозахисною речовиною. Одним з принципів публічних закупівель в Україні є недискримінація учасників (ст.3 закону). Згідно з част. 3 ст. 5 закону, замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Тендерна Документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Вважаємо дану вимогу незаконною, такою що суперечить вимогам законодавства про публічні закупівлі, адже згідно зі ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом. Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Також одним із принципів здійснення закупівель, передбачених у ст.3 Закону, є добросовісна конкуренція серед учасників. Данна вимога порушує базові принципи ЗУ «Про публічні закупівлі», дискримінує й унеможливлює доступ учасників до закупівлі, крім тих, які «вигідні» замовнику, що є підставою для обмеження конкуренції, виникнення недобросовісної конкуренції, корупційних механізмів. ЗУ «Про публічні закупівлі», НАКАЗ № 1064 від 26.12.2018 року, інші нпа у сфері публічних закупівель, в тому числі законодавство у сфері вогнезахисту, не містять посилання на обов’язок наявності вищезазначених протоколів у виробників засобу. Ви цілеспрямовано обмежуєте конкуренцію!!!!! Відповідно до Наказу 1064 речовина повина бути сертифікована, Тобто мати Сертифікат Відповідності, Регламент й СЕС, зазначений перелік вичерпний !!!! ВИМАГАЄМО, внести зміни в Оголошення процедури й виключно прибрати незаконну вимогу , за предметом закупівлі, в протилежному випадку залишаємо за собою право звернутися в антимонопольний комітет, контролюючі органи.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учасник! В складі тендерної документації відсутні посилення на будь-який конкретний вогнезахисний засіб, маються тільки загальні вимоги щодо терміну експлуатаційної придатності речовини та копій протоколів випробувань, які саме і є показником якості запропонованої речовини. Вимога замовника надати протоколи випробувань вогнезахисної речовини зумовлена лише необхідністю отримати якісну послугу та не є кваліфікаційнм критерієм згідно ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі». Данна вимога має суттєве значення, оскільки є гарантією спроможності учасників щодо виконання послуги виключно якісною вогнезахисною речовиною.
Статус вимоги: Відхилено