-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
ДК 021:2015 "45450000-6"Інші завершальні будівельні роботи (Поточний ремонт кабінетів; (кабінету хімії №314; медичного кабінету №113;) в Броварській загальноосвітній школі І-ІІІ ступенів №3 Броварської міської ради Київської області;
Завершена
485 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 425.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 425.00 UAH
Період оскарження:
11.05.2021 15:15 - 23.05.2021 00:00
Вимога
Відхилено
Огляд об'єкта виконання робіт
Номер:
9812a554184a4fb8b5bbf45b55c2e4d3
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-05-11-002237-c.b1
Назва:
Огляд об'єкта виконання робіт
Вимога:
Шановний Замовник!
Тендерною документацією передбачено, що "...огляд об’єкту здійснюється виключно протягом періоду уточнень та за присутності представника Замовника. За результатами відвідування об’єкту складається довідка в довільній формі про огляд об’єкта, яка підписується уповноваженими особами Сторін, та подається у складі тендерної пропозиції".
Вважаємо, що така вимога є незаконною та дискримінуючою з огляду на наступне: встановлюючи відповідні вимоги, Замовник порушує право учасника на конфіденційність інформації, також відповідна вимога несе у собі корупційні ризики, адже для участі у закупівлі необхідно зареєструватися у журналі відвідувань Замовника. Встановлені вимоги є незаконними та такими, що порушують права учасників та наступні принципи закупівель - максимальна економія та ефективність, запобігання корупційним діям і зловживанням та добросовісна конкуренція серед учасників. Встановлення Замовником дискримінаційної вимоги щодо відвідування та огляду об"єкту з реєстрацією у журналі відвідувань є необґрунтованою та такою, що суперечить вимогам Закону України "Про публічні закупівлі", адже за таких умов, з підстав, незалежних від суб'єкта господарювання Замовник може не допустити до огляду об"єкта учасником, що в подальшому може стати з не залежних від учасника закупівлі підстав причиною відхилення такої Пропозиції, що є дискримінаційним. Додатково зазначаємо, що огляд об'єкту потенційним учасником разом із Замовником до подання Пропозиції та проведення аукціону, прямо порушує норми чинного законодавства у сфері публічних закупівель, адже Замовник та потенційні учасники (без ідентифікації особи) мають право на електронне спілкування (роз'яснення) лише на веб-порталі Уповноваженого органу, а не при особистій зустрічі, Дії Замовника щодо ініціювання, а тим більше проведення переговорів з потенційними учасниками щодо огляду об'єкта та підписання за результатами зустрічі відповідного документа до моменту розкриття їх тендерних пропозицій - є неправомірними, оскільки здійснюють вплив на кількість учасників та їх склад. Аналогічної правової позиції дотримується і Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель у Рішенні №19223-р/пк-пз від 13.10.2020 року. Підсумовуючи вищевикладене, керуючись ЗУ "Про публічні закупівлі", звертаємося до Вас із проханням видалити дискримінаційну вимогу про відвідування об"єкта та внести зміни до Тендерної документації.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
11.05.2021 18:19
Вирішення:
Шановний учаснику! Детально вивчивши умови вашої вимоги, ми як Замовник ( бюджетна організація-навчально-освітній заклад ), не вважаємо за необхідне видалення із тендерної документації вимоги щодо надання учасниками Акту про попередній огляд об’єкта та ознайомлення з обсягом робіт по поточному ремонту кабінетів (кабінету хімії №314; медичного кабінету №113;) в Броварській загальноосвітній школі І-ІІІ ступенів №3 Броварської міської ради Київської області;) за підписом представника Замовника. Тендерна документація може містити й іншу інформацію, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. (Підстава: ч.3 ст.22 Закону України "Про публічні закупівлі"). Дана вимога не є дискримінаційною, адже доступ всім потенційним учасникам для попереднього огляду об’єкта та ознайомлення з обсягом робіт є цілком вільним і добровільним в будь-який робочий час ЗНЗ. Зауважимо, що дана вимога дозволяє Учаснику на місці оглянути можливості підключення до існуючих мереж і визначитись з порядком застосування наявної в Учасника матеріально технічної бази і техніки, та відповідно мати можливість максимально точно скласти свою цінову пропозицію і не допустити в подальшому її безпідставного корегування вартості послуг, що безумовно відповідає принципу максимальної економії та ефективності, закріпленому в п.2 ч.1 ст.5 Закону України « Про публічні закупівлі». Таким чином дана вимога не порушує права Учасників.
Статус вимоги:
Відхилено