• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Послуги з ремонту насосів

Послуги з ремонту насосів

Торги не відбулися

250 000.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.6% або 1 500.00 UAH
Період оскарження: 23.05.2017 16:58 - 04.06.2017 00:00
Вимога
Відкликано скаржником

Вимога надати додаткову інформацію щодо підстав відхилення ТП

Номер: b227b0b643314acf88987ea862fde5b7
Ідентифікатор запиту: UA-2017-05-23-000654-a.c1
Назва: Вимога надати додаткову інформацію щодо підстав відхилення ТП
Вимога:
Ми, Приватне підприємство «ФІОРД ПГ», як учасник процедури відкритих торгів на закупівлю послуг за кодом ДК 021-2015 50510000-3 «Послуги з ремонту і технічного обслуговування насосів, клапанів, кранів і металевих контейнерів» (Ремонт насосів), тендерна пропозиція якого за результатом аукціону визнана електронною системою закупівель найбільш економічно вигідною та відхилена Замовником як така, що не відповідає вимогам тендерної документації, повідомляємо наступне. Публічні закупівлі здійснюються за принципами, визначеними статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон), зокрема такими як відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, об'єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій, запобігання корупційним діям і зловживанням. Дотримання принципів закупівель забезпечується зокрема через вільний доступ до всієї інформації щодо публічних закупівель, яка підлягає оприлюдненню відповідно до Закону. Так, зокрема відповідно до частини другої статті 30 Закону інформація про відхилення тендерної пропозиції протягом одного дня з дня прийняття рішення оприлюднюється в електронній системі закупівель та автоматично надсилається учаснику/переможцю, тендерна пропозиція якого відхилена через електронну систему закупівель. При цьому, згідно з частиною третьою статті 30 Закону у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, а замовник зобов'язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п'ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель. Ми, як учасник, пропозиція якого, на нашу думку відхилена необґрунтовано вимагаємо надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності нашої пропозиції. Ми не згодні з обґрунтуванням викладеним в Протоколі засідання тендерного комітету Іллічівської філії ДП «АМПУ» (надалі – Протокол). Нашу позицію аргументуємо наступним: 1. В Протоколі зазначено, що в документі «Договірна ціна», яку Учасником завантажено та надано на паперових носіях встановлено порушення, а саме розрахунок загальновиробничих та адміністративних витрат по підприємству, розрахунок прибутку, форма договірної ціни не відповідають вимогам ДСТУ Б Д.1.1-1:2013. Повідомляємо, що під час підготовки документації для участі в процедурі закупівлі нашим підприємством було уважно вивчено Тендерну документацію (надалі –ТД), в якій зазначено: Учасник, пропозиція якого за результатами проведеного електронного аукціону електронною системою закупівель автоматично визначена найбільш економічно вигідною (або Учасник, тендерна пропозиція якого є наступною за ранжуванням, у разі відхилення попередньої за ранжуванням тендерної пропозиції), повинен в термін, що не перевищує 1 (один) робочий день з дати аукціону (або дати відхилення попередньої за ранжуванням тендерної пропозиції), розмістити через систему електронних закупівель (завантажити) файл «Пропозиція», складений за формою, наведеною у Додатку 1 до цієї Тендерної документації та «Специфікація», що є Додатком 1 до проекту договору (з урахуванням результатів проведеного електронного аукціону) (п. 1 Розділу 5 Оцінка тендерних пропозицій та визначення переможця), також в примітці до Проекту договору зазначено, що Учасник, пропозиція якого за результатами проведеногоелектронного аукціонуелектронною системою закупівель автоматично визначена найбільш економічно вигідною (або Учасник, тендерна пропозиція якого є наступною за ранжуванням, у разі відхилення попередньої за ранжуванням тендерної пропозиції), повинен надати Замовнику підписану уповноваженою особою «Договірну ціну», в термін, що не перевищує 2 (два) робочих дні з дати аукціону (або з дати відхилення попередньої за ранжуванням тендерної пропозиції) на паперових носіях (з урахуванням результатів проведеного електронного аукціону). Виконуючи вимоги ТД, а саме при підготовці документу «Договірна ціна», ми звернули увагу на посилання в Додатку № 4 до ТД «Технічне завдання на надання послуг з ремонту насосів» в якому зазначено, що Загальна вартість Послуг що є предметом закупівлі визначається на підставі Договірної ціни, згідно ДСТУ Б.Д. 2.4 «РЕСУРСНІ ЕЛЕМЕНТНІ КОШТОРИСНІ НОРМИ НА РЕМОНТНО-БУДІВЕЛЬНІ РОБОТИ». Ознайомившись зі змістом вказаного ДСТУ виявили, що розділом 1 Даного ДСТУ визначена сфера застосування, а саме « Цей стандарт містить ресурсні елементні кошторисні норми на РЕМОНТНО-БУДІВЕЛЬНІ РОБОТИ (витрати труда робітників-будівельників та машиністів, норми часу експлуатації будівельних машин і механізмів, норми витрат будівельних матеріалів), необхідні для визначення потреби у ресурсах при виконанні інших РЕМОНТНО-БУДІВЕЛЬНИХ робіт, необхідних для виконання робіт як самостійно, так і разом із ремонтом конструктивних елементів будівель і споруд» в даному ДСТУ відсутні норми для розрахунку ремонту будь-якого обладнання чи устаткування, тому нами було прийнято рішення провести калькуляцію за даними бухгалтерського обліку підприємства, відповідно до Стандартів бухгалтерського обліку. Ніякого посилання в ТД на ДСТУ Б Д. 1.1.-1:2013 в ТД НЕ НАВЕДЕНО, тому враховуючи вище наведене прийняте рішення про відмову Учаснику ПП «ФІОРД ПГ» на підставі того що «Договірна ціна» не відповідає вимогам ТД в той час коли дана вимога не прописана в ТД є не законним, необ’єктивним та упередженим. 2. Стосовно викладеного порушення в Протоколі, щодо відсутності розрахунку кошторисної заробітної плати (згідно «Порядку розрахунку розміру кошторисної заробітної плати, який враховується при визначенні вартості будівництва об’єктів» затверджений наказом від 20.10.2016 №281) повідомляємо, що Цей Порядок установлює механізм розрахунку розміру кошторисної заробітної плати, який враховується при визначенні вартості БУДІВНИЦТВА (НОВОГО БУДІВНИЦТВА, РЕКОНСТРУКЦІЇ, РЕСТАВРАЦІЇ, КАПІТАЛЬНОГО РЕМОНТУ, ТЕХНІЧНОГО ПЕРЕОСНАЩЕННЯ) об’єктів, що споруджуються із залученням бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гаранті, тому вимагати розрахунок кошторисної заробітної плати відповідно до зазначеного Порядку під час проведення процедури закупівлі за кодом ДК 021-2015 50510000-3 «Послуги з ремонту і технічного обслуговування насосів, клапанів, кранів і металевих контейнерів» (Ремонт насосів) є некоректним, даний код ДК не відноситься до БУДІВНИЦТВА. 3. Стосовно викладених порушень в Протоколі, щодо відсутності розрахунків загальновиробничих та адміністративних витрат по підприємству, відсутності підтвердження вартості матеріальних ресурсів, невірності надання розрахунку розміру прибутку, не відповідності форми договірної ціни, відповідно до ДСТУ Б Д.1.1.-1:2013 та ДСТУ Н Б Д.1.1-3:2013, повідомляємо, що зазначені стандарти розробленні для визначення вартості БУДІВНИЦТВА. Також маємо зауважити що в п 1.3. розділу 1 ДСТУ Б Д.1.1.-1:2013, що застосування вказаного Стандарту обумовлюється договором, в Проекті договору наданого Замовником в ТД відсутнє обумовлення використання даного стандарту. Підсумовуючи вищевикладене ще раз наголошуємо на те, що відхиливши тендерну пропозицію учасника ПП «ФІОРД ПГ» Замовник порушив принципи здійснення закупівель, визначених в ст.3 ЗУ «Про Публічні закупівлі» та своїми діями ставить під загрозу досягнення мети, яка була покладена в основу розроблення Закону України «Про публічні закупівлі», а саме забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції. Очікуємо на Вашу відповідь.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Опис причини скасування: ___________
Дата скасування: 20.06.2017 12:29