-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013, поточний ремонт під'їзду житлових будинків в м. Дніпрі
Торги не відбулися
14 678 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 73 390.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 73 390.00 UAH
Період оскарження:
30.05.2017 14:55 - 26.06.2017 00:00
Скарга
Залишено без розгляду
СКАРГА Щодо неправомірності Рішення про відхилення
Номер:
130ca1032eaf4b0b9e664305570a1921
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-05-30-001261-b.b1
Назва:
СКАРГА Щодо неправомірності Рішення про відхилення
Скарга:
Департаментом житлового господарства Дніпровської міської ради (далі- Замовник)було оголошено відкриті торги на закупівлю ДК 021:2015 код 45450000 – 6 Інші завершальні будівельні роботи(ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013, Поточний ремонт під'їзду житлових будинків в м.Дніпрі)За ідентифікатором в електронній системі закупівель UA-2017-05-30-001261-b, відповідно до Предкваліфікації оскарження рішення (закупівлі)здійснюється до 11 липня 2017 року 0:00 годин.
При участі у вищезазначені процедурі вивчивши тендерну документацію зі змінами та рішення про відхилення нашої пропозиції, як такої, що не відповідає умовам тендерної документації № 57 від 05 липня 2017 р. наше підприємство Товариство з обмеженою відповідальністю «СТРОИИМПЕКС» вважає,що під час розгляду тендерних пропозицій відповідності тендерній документації тендерним комітетом Замовника було прийняте не правомірне та необґрунтоване рішення про відхилення нашої пропозиції, що суперечить чинному законодавству про :
1. Розділом III Інструкції з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації вимагалося надання інших документів, відповідно до вимог документації та її додатків, у тому числі у Додатку 1 Таблиці 2 Перелік документів, які надаються усіма Учасниками для підтвердження відповідності вимогам тендерної документації
п..2 табліці -Відомості з ЄДРПОУ,які отримано не раніше дати публікації оголошення про проведення цих торгів або більш пізню дату
Статтею 2 Закону України«Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців»(далі – Закон про реєстрацію)передбачено,що відносини, які виникають у сфері державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, регулюються Конституцією України, цим Законом та нормативно-правовими актами, прийнятими відповідно до цього Закону.
Відповідно до статті 7 Закону про реєстрацію центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців, зокрема, забезпечує формування та ведення Єдиного державного реєстру; забезпечує державні органи інформацією з Єдиного державного реєстру в порядку, встановленому Міністерством юстиції України.
Статтею 1 Закону про реєстрацію визначено, що Єдиний державний реєстр – автоматизована система збирання, накопичення, захисту, обліку та надання інформації про юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців.
Згідно зі статтею 20 Закону про реєстрацію відомості Єдиного державного реєстру є відкритими і загальнодоступними, за винятком реєстраційних номерів облікових карток платників податків, відомостей про відкриття та закриття рахунків, накладення та зняття арештів на рахунки та майно, та надаються, зокрема, у вигляді витягу з Єдиного державного реєстру або довідки про наявність або відсутність в Єдиному державному реєстрі інформації, яка запитується.
Вказаною статтею Закону про реєстрацію передбачено, що витяг та довідка про наявність або відсутність в Єдиному державному реєстрі інформації підписується державним реєстратором і засвідчується його печаткою.
Відомості з Єдиного державного реєстру отримуються відповідно до Порядку надання відомостей з Єдиного державного реєстру, затвердженого наказом Міністерства юстиції України від 14.12.2012 № 1846/5 «Про затвердження Порядку надання відомостей з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців», зареєстрованого в Міністерстві юстиції 18.12.2012 за № 2105/22417(далі – Порядок).
Порядок встановлює механізм надання відомостей з Єдиного держа. реєстру з метою забезпечення органів державної влади,а також учасників цивільного обороту достовірною інформацією про юридичних осіб та фізичних осіб- підприємців.
Відповідно до п.3. розділу I. Загальні положення Порядку «Відомості з Єдиного держ. реєстру надаються за допомогою програмних засобів ведення цього реєстру у паперовій або електронній формах, що мають однакову юридичну силу та містять обов’язкове посилання на Єдиний державний реєстр, крім документів, що містяться в реєстраційній справі та надаються у паперовій формі».
У тендерній документації Замовника не зазначено конкретно, не визначено орган чи реєстр, які саме відомості з Єдиного держ. реєстру необхідно було надати у складі пропозиції Учасника та від якого конкретно органу.
Повідомляємо,що відповідно до пункту 5 Положення про порядок і умови користування даними Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України, затвердженого наказом Державного комітету наказом Державного комітету статистики України від 28 листопада 2005. № 386 зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 15.12.2005 за № 1509/11789(зі змінами і доповненнями) відомості з Реєстру надаються користувачу на підставі письмового запиту у вигляді:
- аналітичних таблиць, сформованих шляхом зведення й угруповання даних Реєстру та знеособлених статистичних показників;
- класифікаторів;
- базових та розширених даних з Реєстру.
Відомості з ЄДРПОУ у вигляді базових (розширених)даних - це перелік зазначених у Положенні про Єдиний держаний реєстр підприємств та організацій України, затвердженому постановою Кабінету Міністрів України від 22.01.1996 № 118, позицій щодо суб'єктів ЄДРПОУ, які надаються у довільній формі.
Тобто форма надання відомостей з ЄДРПОУ у вигляді базових(розширених) даних чинним законодавством не встановлена, в тендерній документації і вимогах конкретно не прописана.
Слід зазначити, що відповідно до Положення про Єдиний держаний реєстр підприємств та організацій України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 22.01.1996 № 118, з 23.04.2014 довідка з ЄДРПОУ також не видається.
Повідомляємо, що відомості з ЄДРПОУ лише засвідчують наявність суб'єкта в реєстрі з відповідними ідентифікаційними, класифікаційними, довідковими даними щодо нього і не є правовстановлюючим документом.
Враховуючи вище викладене, а також, роз’яснення розміщенні на офіційному сайті Антимонопольного комітету України за посиланням http://www.amc.gov.ua/amku/control/main/uk/publish/article/109443
У ході розгляду скарг Органом оскарження було виявлено, що замовники торгів у документації конкурсних торгів часто встановлюють вимоги стосовно необхідності надання учасниками довідки, витягу або виписки з ЄДРПОУ.
У той же час,за інформацією,яку Органу оскарження надала Державна служба статистики України,витяг та виписка з ЄДРПОУ не надаються,а надаються відомості.
Відомості з ЄДРПОУ у вигляді базових (розширених) даних – це перелік зазначених у Положенні про Єдиний держаний реєстр підприємств та організацій України, затвердженому постановою Кабінету Міністрів України від 22.01.1996 № 118, позицій щодо суб'єктів ЄДРПОУ, які надаються у довільній формі. Тобто форма надання відомостей з ЄДРПОУ у вигляді базових(розширених) даних чинним законодавством не встановлена.
Відомості з ЄДРПОУ лише засвідчують наявність суб'єкта в реєстрі з відповідними ідентифікаційними, класифікаційними, довідковими даними щодо нього і не є правовстановлюючим документом.
Слід зазначити, що відповідно до Положення про Єдиний держаний реєстр підприємств та організацій України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 22.01.1996 № 118, з 23.04.2014 довідка з ЄДРПОУ також не видається.Пропонуємо замовникам процедур закупівель звернути увагу на вказану вище інформацію під час складання документації конкурсних торгів з метою недопущення порушень процедур закупівель.
Вважаємо, що підприємство Товариство з обмеженою відповідальністю «СТРОИИМПЕКС» не порушило вимогу тендерної документації. Нашим підприємством надано відомості з Єдиного державного реєстру юридичних осіб,фізичних осіб - підприємців та громадських формувань у вигляді витягу з Єдиного держ. реєстру. Дата формування витягу – 29.06.2017,тобто витяг сформовано після дати оприлюднення оголошення – 30.05.2017р.,як вимагалося більш пізню датою, тому вважаємо, що відхилення пропозиції з посиланням на не відповідності наданної нами інформації з Єдиного державного реєстру тендерної документації не обґрунтоване та суперечить діючому законодавству.
2. Замовник вимагав «Разом з тендерною пропозицією учасником подається підписаний ним проект договору про закупівлю (Додаток № 6)» Нами надано підписаний проект договору, який пакетом 2, завантажено 30 червня 2017 року 14:52
ID загрузки: dd3c0ac6146e47759fc7e68a87694e97
Крім того, додано лист із згодою з проектом договору та істотними умовами передбаченими Замовником.(дані можуть не відображатися електронною системою закупівель, оскільки в проекті договору вказана попередня цінова пропозиція).
Оскільки в тендерній документації (ІІІ Інструкція з підготовки тендерної пропозиції 1.Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції) зазначалося, що «Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником), та завантажуються в один файл в формат PDF данні інформація подається по розділам у файлі ПДФ»,тому нашим підприємством було сформовано відповідний розділ з ціновою пропозицією й проектом договору з зазначенням в проекті ціни в один пакет.З метою забезпечення конкурентних торгів, а також не розкриття попередньо цінової пропозиції та всіх електронних документів у відповідному розділі (пакеті), електронний майданчик закупівель, забезпечує умови конфіденційності та чесної конкуренції під час торгів на майданчику.
Тому,додаємо до скарги сам проект договору,підписаний та завірений у встановленому порядку та лист із згодою з проектом договору та істотними умовами передбаченими Замовником який міститься окрім інших документів та які можуть відобразити цінову пропозицію у пакеті два (пакет2.pdf)
Оскільки, більше зауважень до ТОВ «Стройимпекс» не має просимо:
1.Прийняти скаргу до розгляду;
2.Призупинити процедуру закупівлі на строк до винесення рішення по суті за скаргою;
3.Зобов’язати Замовника повернути нашу пропозицію на кваліфікацію та визначити такою,що відповідає вимогам тендерної докум.
4.Зобов’язати Замовника допустити ТОВ" СТРОЙИМПЕКС" до аукціону.
Пов'язані документи:
Учасник
- тендерна документація.rar 10.07.2017 14:56
- 57 Протокол 344 Прот відхил Стройимпекс.pdf 10.07.2017 14:56
- витяг.rar 10.07.2017 14:56
- договір.rar 10.07.2017 14:56
- закупка.pdf 10.07.2017 14:56
- скарга.rar 10.07.2017 14:56
- Платежка.jpg 10.07.2017 14:56
- Відповідь на вимогу Стройимпекс.pdf 11.07.2017 12:36
- рішення від 11.07.2017 № 4577.PDF 13.07.2017 19:19
Дата прийняття скарги до розгляду:
10.07.2017 14:56
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
13.07.2017 19:20
Задовільнена:
Ні
Вимога
Без відповіді
СКАРГА Щодо неправомірності Рішення про відхилення
Номер:
8e39f3330bc447029a76c568dafe4ef0
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-05-30-001261-b.b2
Назва:
СКАРГА Щодо неправомірності Рішення про відхилення
Вимога:
Департаментом житлового господарства Дніпровської міської ради (далі- Замовник)було оголошено відкриті торги на закупівлю ДК 021:2015 код 45450000 – 6 Інші завершальні будівельні роботи(ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013, Поточний ремонт під'їзду житлових будинків в м.Дніпрі)За ідентифікатором в електронній системі закупівель UA-2017-05-30-001261-b, відповідно до Предкваліфікації оскарження рішення (закупівлі)здійснюється до 11 липня 2017 року 0:00 годин. При участі у вищезазначені процедурі вивчивши тендерну документацію зі змінами та рішення про відхилення нашої пропозиції, як такої, що не відповідає умовам тендерної документації № 57 від 05 липня 2017 р. наше підприємство Товариство з обмеженою відповідальністю «СТРОИИМПЕКС» вважає,що під час розгляду тендерних пропозицій відповідності тендерній документації тендерним комітетом Замовника було прийняте не правомірне та необґрунтоване рішення про відхилення нашої пропозиції, що суперечить чинному законодавству про : 1. Розділом III Інструкції з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації вимагалося надання інших документів, відповідно до вимог документації та її додатків, у тому числі у Додатку 1 Таблиці 2 Перелік документів, які надаються усіма Учасниками для підтвердження відповідності вимогам тендерної документації п..2 табліці -Відомості з ЄДРПОУ,які отримано не раніше дати публікації оголошення про проведення цих торгів або більш пізню дату Статтею 2 Закону України«Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців»(далі – Закон про реєстрацію)передбачено,що відносини, які виникають у сфері державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, регулюються Конституцією України, цим Законом та нормативно-правовими актами, прийнятими відповідно до цього Закону. Відповідно до статті 7 Закону про реєстрацію центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців, зокрема, забезпечує формування та ведення Єдиного державного реєстру; забезпечує державні органи інформацією з Єдиного державного реєстру в порядку, встановленому Міністерством юстиції України. Статтею 1 Закону про реєстрацію визначено, що Єдиний державний реєстр – автоматизована система збирання, накопичення, захисту, обліку та надання інформації про юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців. Згідно зі статтею 20 Закону про реєстрацію відомості Єдиного державного реєстру є відкритими і загальнодоступними, за винятком реєстраційних номерів облікових карток платників податків, відомостей про відкриття та закриття рахунків, накладення та зняття арештів на рахунки та майно, та надаються, зокрема, у вигляді витягу з Єдиного державного реєстру або довідки про наявність або відсутність в Єдиному державному реєстрі інформації, яка запитується. Вказаною статтею Закону про реєстрацію передбачено, що витяг та довідка про наявність або відсутність в Єдиному державному реєстрі інформації підписується державним реєстратором і засвідчується його печаткою. Відомості з Єдиного державного реєстру отримуються відповідно до Порядку надання відомостей з Єдиного державного реєстру, затвердженого наказом Міністерства юстиції України від 14.12.2012 № 1846/5 «Про затвердження Порядку надання відомостей з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців», зареєстрованого в Міністерстві юстиції 18.12.2012 за № 2105/22417(далі – Порядок). Порядок встановлює механізм надання відомостей з Єдиного держа. реєстру з метою забезпечення органів державної влади,а також учасників цивільного обороту достовірною інформацією про юридичних осіб та фізичних осіб- підприємців. Відповідно до п.3. розділу I. Загальні положення Порядку «Відомості з Єдиного держ. реєстру надаються за допомогою програмних засобів ведення цього реєстру у паперовій або електронній формах, що мають однакову юридичну силу та містять обов’язкове посилання на Єдиний державний реєстр, крім документів, що містяться в реєстраційній справі та надаються у паперовій формі». У тендерній документації Замовника не зазначено конкретно, не визначено орган чи реєстр, які саме відомості з Єдиного держ. реєстру необхідно було надати у складі пропозиції Учасника та від якого конкретно органу. Повідомляємо,що відповідно до пункту 5 Положення про порядок і умови користування даними Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України, затвердженого наказом Державного комітету наказом Державного комітету статистики України від 28 листопада 2005. № 386 зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 15.12.2005 за № 1509/11789(зі змінами і доповненнями) відомості з Реєстру надаються користувачу на підставі письмового запиту у вигляді: - аналітичних таблиць, сформованих шляхом зведення й угруповання даних Реєстру та знеособлених статистичних показників; - класифікаторів; - базових та розширених даних з Реєстру. Відомості з ЄДРПОУ у вигляді базових (розширених)даних - це перелік зазначених у Положенні про Єдиний держаний реєстр підприємств та організацій України, затвердженому постановою Кабінету Міністрів України від 22.01.1996 № 118, позицій щодо суб'єктів ЄДРПОУ, які надаються у довільній формі. Тобто форма надання відомостей з ЄДРПОУ у вигляді базових(розширених) даних чинним законодавством не встановлена, в тендерній документації і вимогах конкретно не прописана. Слід зазначити, що відповідно до Положення про Єдиний держаний реєстр підприємств та організацій України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 22.01.1996 № 118, з 23.04.2014 довідка з ЄДРПОУ також не видається. Повідомляємо, що відомості з ЄДРПОУ лише засвідчують наявність суб'єкта в реєстрі з відповідними ідентифікаційними, класифікаційними, довідковими даними щодо нього і не є правовстановлюючим документом. Враховуючи вище викладене, а також, роз’яснення розміщенні на офіційному сайті Антимонопольного комітету України за посиланням http://www.amc.gov.ua/amku/control/main/uk/publish/article/109443 У ході розгляду скарг Органом оскарження було виявлено, що замовники торгів у документації конкурсних торгів часто встановлюють вимоги стосовно необхідності надання учасниками довідки, витягу або виписки з ЄДРПОУ. У той же час,за інформацією,яку Органу оскарження надала Державна служба статистики України,витяг та виписка з ЄДРПОУ не надаються,а надаються відомості. Відомості з ЄДРПОУ у вигляді базових (розширених) даних – це перелік зазначених у Положенні про Єдиний держаний реєстр підприємств та організацій України, затвердженому постановою Кабінету Міністрів України від 22.01.1996 № 118, позицій щодо суб'єктів ЄДРПОУ, які надаються у довільній формі. Тобто форма надання відомостей з ЄДРПОУ у вигляді базових(розширених) даних чинним законодавством не встановлена. Відомості з ЄДРПОУ лише засвідчують наявність суб'єкта в реєстрі з відповідними ідентифікаційними, класифікаційними, довідковими даними щодо нього і не є правовстановлюючим документом. Слід зазначити, що відповідно до Положення про Єдиний держаний реєстр підприємств та організацій України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 22.01.1996 № 118, з 23.04.2014 довідка з ЄДРПОУ також не видається.Пропонуємо замовникам процедур закупівель звернути увагу на вказану вище інформацію під час складання документації конкурсних торгів з метою недопущення порушень процедур закупівель. Вважаємо, що підприємство Товариство з обмеженою відповідальністю «СТРОИИМПЕКС» не порушило вимогу тендерної документації. Нашим підприємством надано відомості з Єдиного державного реєстру юридичних осіб,фізичних осіб - підприємців та громадських формувань у вигляді витягу з Єдиного держ. реєстру. Дата формування витягу – 29.06.2017,тобто витяг сформовано після дати оприлюднення оголошення – 30.05.2017р.,як вимагалося більш пізню датою, тому вважаємо, що відхилення пропозиції з посиланням на не відповідності наданної нами інформації з Єдиного державного реєстру тендерної документації не обґрунтоване та суперечить діючому законодавству. 2. Замовник вимагав «Разом з тендерною пропозицією учасником подається підписаний ним проект договору про закупівлю (Додаток № 6)» Нами надано підписаний проект договору, який пакетом 2, завантажено 30 червня 2017 року 14:52 ID загрузки: dd3c0ac6146e47759fc7e68a87694e97 Крім того, додано лист із згодою з проектом договору та істотними умовами передбаченими Замовником.(дані можуть не відображатися електронною системою закупівель, оскільки в проекті договору вказана попередня цінова пропозиція). Оскільки в тендерній документації (ІІІ Інструкція з підготовки тендерної пропозиції 1.Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції) зазначалося, що «Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником), та завантажуються в один файл в формат PDF данні інформація подається по розділам у файлі ПДФ»,тому нашим підприємством було сформовано відповідний розділ з ціновою пропозицією й проектом договору з зазначенням в проекті ціни в один пакет.З метою забезпечення конкурентних торгів, а також не розкриття попередньо цінової пропозиції та всіх електронних документів у відповідному розділі (пакеті), електронний майданчик закупівель, забезпечує умови конфіденційності та чесної конкуренції під час торгів на майданчику. Тому,додаємо до скарги сам проект договору,підписаний та завірений у встановленому порядку та лист із згодою з проектом договору та істотними умовами передбаченими Замовником який міститься окрім інших документів та які можуть відобразити цінову пропозицію у пакеті два (пакет2.pdf) Оскільки, більше зауважень до ТОВ «Стройимпекс» не має просимо: 1.Прийняти скаргу до розгляду; 2.Призупинити процедуру закупівлі на строк до винесення рішення по суті за скаргою; 3.Зобов’язати Замовника повернути нашу пропозицію на кваліфікацію та визначити такою,що відповідає вимогам тендерної докум. 4.Зобов’язати Замовника допустити ТОВ" СТРОЙИМПЕКС" до аукціону.
Пов'язані документи:
Учасник
- тендерна документація.rar 10.07.2017 15:15
- 57 Протокол 344 Прот відхил Стройимпекс.pdf 10.07.2017 15:15
- витяг.rar 10.07.2017 15:15
- договір.rar 10.07.2017 15:15
- закупка.pdf 10.07.2017 15:15
- скарга.rar 10.07.2017 15:15
Дата подачі:
10.07.2017 15:15