• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Бензин А-92 та дизпаливо (код ДК 021:2015 – 09130000-9 Нафта і дистиляти)

Завершена

810 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 050.00 UAH
Період оскарження: 11.05.2021 12:50 - 23.05.2021 00:00
Вимога
Залишено без розгляду

Дискримінаційні умови

Номер: c5304bedcad347d7ad7c2294314ecc43
Ідентифікатор запиту: UA-2021-05-11-002117-b.b1
Назва: Дискримінаційні умови
Вимога:
1. Вимагаємо вилучити дискримінаційні вимоги Оголошення щодо: - надання ГАРАНТІЙНОГО листа від постачальника чи власника АЗС; - наявності на спеціалізованому паливному складі та/або на АЗС, на яких буде здійснюватися заправка транспортних засобів Замовника, не менше 50 % від кількості палива, яке закуповується за кожним відповідним найменуванням цієї закупівлі, підтверджена залізничними та/або товаротранспортними накладними, тощо (завірені копії надаються у складі тендерної пропозиції); - надання копії діючої ліцензії на провадження господарської діяльності з роздрібної торгівлі пальним на зазначених АЗС (Тернопільської області). Детальний опис вимоги міститься у доданому файлі.У разі незадоволення даної дискримінаційної вимоги звернемося до АМКУ
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Розглянувши скаргу ID: UA-2021-05-11-002117-B.B1 щодо проведення відкритих торгів за предметом Бензин А-92 та дизпаливо (код ДК 021:2015 – 09130000-9 Нафта і дистиляти), повідомляємо: 1. Скаржник зазначає, що Замовником внесено до тендерної документації дискримінаційні вимоги, чим порушуються принципи здійснення публічних закупівель. В скарзі є посилання на обов’язкові рекомендації АМКУ, де скаржник цитує, що АМКУ вимогу про надання ліцензії на роздрібну торгівлю паливом називає надмірною, проте не визначає її, як дискримінаційною. Варто зазначити, що дискримінаційною є вимога, якій відповідає один або певний учасник, а також вимога визначена такою рішенням АМКУ. Вимога щодо надання копії діючої ліцензії на провадження господарської діяльності з роздрібної торгівлі пальним на зазначених учасником АЗС, нам як замовнику дає гарантію права продажу пального та засвідчує чинність укладеного партнерського договору. Нами, як замовником, не ставиться обмеження, що ліцензія має бути видана на ім’я учасника, щоб в даному випадку створювало дискримінаційні засади. Учасники, що працюють за партнерськими договорами надають ліцензії/ліцензію щодо АЗС, щодо яких укладений партнерський договір, копії яких учаснику надає суб’єкт господарювання - власник АЗС. Дана вимога не створює ніяких обмежуючих умов, для участі в торгах, а для нас як замовника, який здійснює діяльність в сфері надання ритуальних послуг і не може допустити перебоїв з постачанням пального, надає гарантії щодо надійності постачальника. 2. Щодо наступної вимоги скаржника варто зазначити, що згідно з ч. 3 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Тому нами, як замовником прийнято рішення про встановлення вимоги щодо наявності на спеціалізованому паливному складі та/або АЗС, на яких буде здійснюватися заправка транспортних засобів Замовника не менше як 50% від кількості палива, яке закуповується за кожним найменування, що підтверджується залізничними або товаротранспортними накладними, за для забезпечення залучення надійного постачальника палива. Саме підтвердження цієї вимоги означає, що учасник гарантовано зможе постачати пальне безперебійно. Оскільки СКП «Ритуальна служба» обслуговує власними транспортними засобами похоронні церемонії по декілька разів щоденно та викопування могил здійснюються спеціалізованими машинними механізмами, то основною метою замовника є залучення постачальника, який зможе здійснювати заправку транспорту пальним безперешкодно. Замовником не вимагається підтвердження, що товар (пальне) має бути саме у власності, а згідно вимог тендерної документації учасник має підтвердити факт наявності пального. Якщо учасник працює за діючим партнерським договором , то йому не буде складно підтвердити таку вимогу шляхом надання копій залізничних або товаротранспортних накладних, що може надати йому власник АЗС. Це не створює ніяких обмежуючих чинників для прийняття участі в торгах. 3. Замовник проводить процедуру закупівлі відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції Закону України від 19.09.2019 № 114-IX) (далі - Закон). Закон установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад. Частина 2 статті 22 Закону передбачає зміст тендерної документації. Відповідно до частини 3 статті 22 Закону, тендерна документація може містити також іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Відповідно до тендерної документації розділу ІІІ частини 3 - якщо АЗС Учасника орендована, чи партнерська, то необхідне надання ГАРАНТІЙНОГО листа від постачальника чи власника АЗС про забезпечення виконання умов згідно закупівлі оголошеної Замовником. Замовник не вважає цю вимогу дискримінаційною, оскільки бажає мати гарантії цілодобового та безперебійного здійснення відпуску пального на АЗС для заправки пальним автомобільного транспорту Замовника та пересвідчитися в достовірності наданих учасником партнерських договорів. Дана вимога не є дискримінаційною, тому що такий лист-гарантію для Замовника, може взяти будь-який учасник, який працює на підставі партнерських договорів.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 27.05.2021 11:01