• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Роботи з технічного нагляду за якiстю виконання будівельних робiт, їх приймання вiдповiдно до вимог ДБН, СНіП, ТУ, ГОСТ, Державних стандартiв України і проектно-кошторисної документацiї на об’єкті «Реконструкція будівлі на проспекті Правди, 4 для розміщення Центру комплексної реабілітації для осіб з інвалідністю у Подільському районі»

Завершена

1 080 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 5 400.00 UAH
Період оскарження: 11.05.2021 12:12 - 17.05.2021 00:00
Вимога
Відхилено

Неправомірне відхилення

Номер: 43a9cc5c558a4cd8afd82c0b1cffcc40
Ідентифікатор запиту: UA-2021-05-11-004108-a.b1
Назва: Неправомірне відхилення
Вимога:
Замовник Управління будівництва Подільської районної в місті Києві державної адміністрації в особі Тетяни Квашук, вирішив відхилити пропозицію учасинка ТОВ "Інжинірингова компанія "СТРАТЕГІЯ" (надалі - ТОВ "ІК "СТРАТЕГІЯ"). Повідомляємо, що відхилення учасника ТОВ "ІК "СТРАТЕГІЯ" є неправомірним. 1. Учасник розрахував кількість виходів на об'єкт з урахуванням рекомендованої вартості 1 людино-дня. В той же час кількість виходів склала 522 дні, замість очікуваних Замовником 420. Більша кількість виходів інженерів-технічного нагляду є покращеним показником, а також передбачає можливість незапланованого виходу інженера технічного нагляду на об'єкт. 2. Учасник надав підтвердження наявності необхідної кількості штатних працівників, які прийняті за основним місцем роботи на повний робочий день, а саме 6 осіб, що підтверджує можливість постійно вести технічний контроль за виконанням будівництва за об'єкту в особі 3-х фахівців, протягом робочого дня. 3. Завищений показник сум глав 1-9 зведеного кошторисного розрахунку вартості об'єкта будівництва у Розрахунку витрат на технічний нагляд є формальною помилкою та технічною опискою, та жодним чином не впливає на якість пропозиції, оскільки Розрахунок витрат може бути перерахований під час підписання договору, без збільшення вартості робіт. В той же час пропозиції ТОВ "ІК "СТРАТЕГІЯ" є нижчою за пропозицію ТОВ "Спеціалізоване підприємство технічного нагляду" на 146 167,2 гривень, що свідчить про можливість економії бюджетних коштів, а також нижчі затрати на технічний нагляд незважаючи на описку. 4. Пунктом 2.2. частини 2 Додатку № 1, вимагалась Копія штатного розпису (допускається надання без зазначення розміру заробітної плати).. В той же час, Замовник не встановлював жодних додаткових вимог, щодо актуальності даного документу, або підтвердження ним кількості працівників. В той же час, Учасник ТОВ "ІК "СТРАТЕГІЯ" надав Штатний розпис за 19.02.2021 р., який задовольняє вимогу Замовника. Таким чином, враховуючи вище викладене, пропозиція учасника Товариство з обмеженою відповідальністю "Інжинірингова компанія "СТРАТЕГІЯ" повністю відповідає вимогам визначеним в Оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі, а рішення про відхилення є неправомірним. Вимагаємо скасувати рішення щодо відхилення пропозиції учасника Товариство з обмеженою відповідальністю "Інжинірингова компанія "СТРАТЕГІЯ", оскільки воно є неправомірним, дискримінаційним та таким що порушує вимоги Закону України «Про публічні закупівлі», та визнати учасника переможцем закупівлі. Враховуючи неправомірні дії Замовника, які можуть свідчити про упереджене та дискримінаційне ставлення до учасника Товариство з обмеженою відповідальністю "Інжинірингова компанія "СТРАТЕГІЯ", повідомляємо, що вразі ігнорування даного звернення та неприйняття визначених вимог, ТОВ "Інжинірингова компанія "СТРАТЕГІЯ" буде вимушено звернутись до Державної Аудиторської Служби України для перевірки дій Замовника, а також подати позов до Суду на Управління будівництва Подільської районної в місті Києві державної адміністрації з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів учасник спрощеної закупівлі.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Тендерний комітет уважно розглянув та проаналізував вимогу ТОВ «ІК «СТРАТЕГІЯ» від 24.05.2021 року. В межах чинного законодавства у 20-ти місяцях передбачено 420 робочих днів, протягом яких завершаться будівельні роботи та об’єкт введеться в експлуатацію, враховуючи інформацію у вимозі учасник у розрахунку включає додаткові 102 оплачувані робочі дні та наголошує, що це є покращеним показником, а також передбачає можливість незапланованого виходу інженера технічного нагляду на об'єкт з урахуванням того, що за вимогами замовника на об’єкті постійно мають бути присутніми 3 фахівці технічного нагляду. Враховуючи чинне законодавство щодо оплати праці, розрахунку робочих днів та наданих документів учасником ТОВ «ІК «СТРАТЕГІЯ» виходить, що ТОВ «ІК «СТРАТЕГІЯ» не зможе виконати викладені вимоги замовником у тендерній документації або завідома йде на підписання договору із збільшенням робочих днів. Враховуючи інформацію ТОВ «ІК «СТРАТЕГІЯ» викладену у вимозі: «В той же час, Замовник не встановлював жодних додаткових вимог, щодо актуальності даного документу, або підтвердження ним кількості працівників.», що ТОВ «ІК «СТРАТЕГІЯ» завідомо під час підготовки документації для участі у тендерній процедурі допускало можливість надання неактуальних документів своєї організації. Тож повторно зазначаємо: 1) Учасником наданий графік робіт виходів на об’єкт реконструкції із зазначенням днів у розмірі 522. Відповідно до висвітленої тендерної документації період дії договору на здійснення технічного нагляду за якістю виконуваних будівельно-монтажних робіт по об’єкту становить 20 місяців відповідно 420 робочих днів. 2) У зв’язку із складністю об’єкта в тендерній документації вимагалося забезпечення постійно вести технічний контроль за виконанням будівництва об’єкту в особі 3-х фахівців протягом робочого дня за дотриманням проектних рішень та вимог державних стандартів, будівельних норм і правил, а також контролю за якістю виконаних робіт та їх обсягами під час будівництва та висвітлено відповідно очікувану вартість закупівлі у розмірі 1 080 000,00 грн. 3) До розрахунку коефіцієнта витрат на технічний нагляд від обсягу будівельно-монтажних робіт залучений завищений показник сум глав 1-9 зведеного кошторисного розрахунку вартості об'єкта будівництва. 4). Зміст штатного розкладу, який фіксує ту інформацію про підприємство як роботодавця, яка необхідна для дотримання і виконання норм чинного законодавства про працю, не відповідає наданим на розгляд наказам про призначення осіб на посади інженерів з технічного нагляду. Наявність правильно розробленого штатного розкладу на підприємстві значно знижує ризики виникнення непорозумінь з контролюючими органами. Надана пропозиція учасника торгів ТОВ «Інжинірінгова компанія «СТРАТЕГІЯ» не відповідає вимогам поставленим замовником.
Статус вимоги: Відхилено