• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Капітальний ремонт водопровідної мережі в с.Куяльник Куяльницької сільської ради Подільського району Одеської області

Завершена

1 200 661.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 6 003.31 UAH
Період оскарження: 11.05.2021 11:44 - 17.05.2021 00:00
Вимога
Вирішена

вимога

Номер: 4dc2bfaf93194e5a9af17b84b20e7197
Ідентифікатор запиту: UA-2021-05-11-001626-b.b2
Назва: вимога
Вимога:
Вимагаємо дискваліфікувати ПП Газсервіс-1 в закупівлі UA-2021-05-11-0011626-b Капітальний ремонт водопровідної мережі в с. Куяльник Куяльницької сільської ради Подільського району Одеської області (код за ДК 021:2015 (CPV) 45330000-9 — Водопровідні та санітарно-технічні роботи). В звязку з тим, що ПП Газсервіс-1 не підходить по кваліфікаційним критеріям і не надав такі документи : 1. В кошторисі та підсумковій відомості ресурсів ПП Газсервіс-1 вказав такі машини та механізми яких у нього не має і вони не вказані в довідці обладнання вих 25-4 від 17.05.2021, а саме : А ) електростанція пересувна потужністю 4 кв Б) апарат для стикового зварювання поліетиленових труб діаметром до 315 мм, потужність 3,7 кВт ( працює від пересувної електростанції ) В) апарат для зварювання поліпропіленових труб діаметром від 16 до 75 мм. Потужністю 1,5 кВт ( працює від пересувної електростанції ) Без цих машин та механізмів не можливе виконування робіт вказаних в кошторисі. 2. В довідці про працівників ПП Газсервіс-1 вих 24-4 від 17.05.2021 не вказав загальний досвід роботи майстра Гінкул Юрія Івановича. 3. В формі пропозиції/комерційній пропозиції ПП Газсервіс-1 не вказав ні даті , ні вихідний номер, що є порушенням тендерної пропозиції так як чітко це вказано в документації 4. В формі пропозиції ПП Газсервіс-1 в графі особа відповідальна за участь в торгах вказав Урсатій Сергій Анатолійович, а всю тендерну документацію підписував директор підприємства Обжелянський Борис Миколайович. Виходячи з вище зазначеного вимагаємо змінити рішення, що до кваліфікації ПП Газсервіс-1 як переможця і дискваліфікувати його. Також хочемо нагадати відповідальній особі про відповідальність , щодо неправомірних рішень.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Уважно розглянувши вимогу, щодо дискваліфікації ПП Газсервіс-1 у спрощеній закупівлі UA-2021-05-11-001626-b згідно з предметом закупівлі: «Капітальний ремонт водопровідної мережі в с. Куяльник Куяльницької сільської ради Подільського району Одеської області» (класифікація за ДК 021:2015: 45330000-9 - Водопровідні та санітарно-технічні роботи), зазначаємо наступне. Учасник ПП Газсервіс-1 надає довідку у вигляді таблиці, що містить інформацію про наявність обладнання та матеріально-технічної бази (власного або орендованого), необхідних для виконання робіт, що є предметом закупівлі (вих. № 25-4 від 17.05.2021 р.), в якій чітко зазначає, що у разі перемоги та при необхідності буде залучати додаткові будівельні машини, механізми та обладнання, потрібні для виконання робіт з обов’язковим оформленням договорів оренди. Не зазначення Учасником ПП Газсервіс-1 загального досвіду роботи в довідці щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід – розцінено як формальна (несуттєва) помилка, яка не впливає на зміст пропозиції. Документація щодо проведення спрощеної закупівлі UA-2021-05-11-001626-b згідно з предметом закупівлі: «Капітальний ремонт водопровідної мережі в с. Куяльник Куяльницької сільської ради Подільського району Одеської області» (класифікація за ДК 021:2015: 45330000-9 - Водопровідні та санітарно-технічні роботи) містить форму цінової пропозиції, в якій зазначається, що Учасник не повинен відступати від змісту даної форми! Не зазначення дати та вихідного номеру вищезазначеного документа не впливає на інформацію, яка викладена і доведена до відома Замовнику. Звертаємо увагу, що Учасник ПП Газсервіс-1 надає наказ №9/4 від 17.05.2021 р., в якому уповноважує директора – Обжелянського Бориса Миколайовича, підписувати документи (завіряти копії) пропозиції та укладати договір. Також Статут ПП Газсервіс-1, а саме – пункт 6.2. статті 6. УПРАВЛІННЯ ПІДПРИЄМСТВОМ. Зазначає, що директор має право без довіреності виконувати всі необхідні дії від імені підприємства. З огляду на зазначене, Замовник вважає, що зазначена вимога не підлягає задоволенню.
Статус вимоги: Не задоволено
Задовільнена: Ні
Вимога
Залишено без розгляду

Оскарження рішення замовника

Номер: 696dfc9cda7e451a8e0fa95a7f844800
Ідентифікатор запиту: UA-2021-05-11-001626-b.c1
Назва: Оскарження рішення замовника
Вимога:
Товариство з обмеженою відповідальністю «УКРБУДВЕСТ-2018» ( надалі – ТОВ «УКРБУДВЕСТ-2018», Скаржник ) звертається зі скаргою на рішення уповноваженої особи Відділу житлово-комунального господарства, будівництва, благоустрою та розвитку інфраструктури Куяльницької сільської ради Подільського району Одеської області ( надалі – Замовник ) про дискваліфікацію Скаржника в закупівлі Капітальний ремонт водопровідної мережі в с.Куяльник Куяльницької сільської ради Подільського району Одеської області UA-2021-05-11-001626-b прийняте відповідно до протокольного рішення уповноваженої особи Замовника № 36 від 19 травня 2021 року Вивчивши зміст Протокольного рішення № 36 від 19 травня 2021 року на закупівлю Капітальний ремонт водопровідної мережі в с.Куяльник Куяльницької сільської ради Подільського району Одеської області UA-2021-05-11-001626-b , вважаємо прийняте Замовником рішення щодо дискваліфікації Скаржника безпідставним, дискримінаційним , а також таким, що порушує норми чинного законодавства України, права та законні інтереси ТОВ «УКРБУДВЕСТ-2018» та таким, що підлягає скасуванню з наступних причин : 1) Замовник в своєму рішенні апелює до того, що Скаржник не надав договір оренди на матеріально-технічну базу, яку Скаржник показав у довідці вих № 361 від 18.05.2021 року, але в тендерній документації, в кваліфікаційних критеріях, Замовник не вимагав долучати до пропозиції договори оренди, 2) По-перше ТОВ «УКРБУДВЕСТ» у довідці вих №362 від 18.05.2021 року було надано згоду на обробку персональних даних директора підприємства. В тендерній документації Замовник вимагав надати персональні данні ( копія паспорту та коду ) виключно директора , що і було надано Скаржником. По-друге Замовник чітко не прописав вимогу про те, що необхідно писати не ініціали робітників, а повністю імя й по батькові. 3) Скаржник надав на побажання Замовнику файл програмного комплексу АВК в форматі imd де можливо переглянути всі кошториси. Данну помилку можливо важати несуттевою так як «..відсутність документа або інформації, надання якої вимагається у певному документі, якщо така інформація міститься в іншому документі або документах тендерної пропозиці ..» повна сума кошториса знаходиться в Договірній ціні. 4) Надання паспортних даних не в одному, а в декількох файлах є формальною ( несуттєвою ) помилкою, так як не впливають на зміст пропозиції , тому Замовник не може дискваліфікувати Скаржника. 5) Невірна назва замовника в кошторисній документації вважається також формальною ( несуттєвою ) помилкою, так як не впливає на зміст пропозиції . У зв’язку з вищевикладеним , вважаємо, що вказані рішення уповноваженої особи Замовника порушують визначені ст 5, Закону № 922-VIII принци здійснення закупівлі щодо об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі. На підставі наведеного вище ПРОСИМО : 1. Прийняти дану скаргу до розгляду 2. Скасувати рішення уповноваженої особи Замовника прийняте відповідно до протокольного рішення уповноваженої особи Замовника № 36 від 19 травня 2021 року , щодо дискваліфікації ТОВ «УКРБУДВЕСТ-2018» в закупівлі Капітальний ремонт водопровідної мережі в с.Куяльник Куяльницької сільської ради Подільського району Одеської області UA-2021-05-11-001626-b В разі не задоволення вимоги Замовником ТОВ «УКРБУДВЕТС-2018» буде вимушений звертатися в ДАСУ , а також в судовому порядку відстоювати свої законні інтереси.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Вимога про скасування Протокольного рішення уповноваженої особи Відділу житлово-комунального господарства, будівництва, благоустрою та розвитку інфраструктури Куяльницької сільської ради Подільського району Одеської області № 36 від 19.05.2021 року про відхилення пропозиції Учасника – ТОВ Укрбудвест-2018 (далі – Скаржник), у спрощеній закупівлі UA-2021-05-11-001626-b згідно з предметом закупівлі: «Капітальний ремонт водопровідної мережі в с.Куяльник Куяльницької сільської ради Подільського району Одеської області» (класифікація за ДК 021:2015: 45330000-9 - Водопровідні та санітарно-технічні роботи) ґрунтується на безпідставності, дискримінації, а також на порушенні норм чинного законодавства України, прав та законних інтересів ТОВ Укрбудвест-2018. Ретельно проаналізувавши дану вимогу, зазначаємо наступне. Уповноважена особа Відділу житлово-комунального господарства, будівництва, благоустрою та розвитку інфраструктури Куяльницької сільської ради Подільського району Одеської області (далі – Замовник) зазначає, що при винесені протокольного рішення керувалася виключно нормами чинного законодавства. Відповідно до статті 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) наголошуємо на тому, що здійснення закупівель проводиться з забезпеченням принципів публічних закупівель та недискримінації учасників. В оголошені до спрощеної закупівлі UA-2021-05-11-001626-b згідно з предметом закупівлі: «Капітальний ремонт водопровідної мережі в с.Куяльник Куяльницької сільської ради Подільського району Одеської області» (класифікація за ДК 021:2015: 45330000-9 - Водопровідні та санітарно-технічні роботи) була встановлена кваліфікаційна вимога щодо наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. В довідці вих. №361 від 18.05.2021 року, що надав Скаржник, зазначений тип власності обладнання – орендоване. Скаржник повинен був звернути увагу та зазначити логічну достатність і достовірність наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. Такою достатністю та достовірністю виступали б господарські відносини в формі договору оренди. Отже, Замовник фактично не мав можливості удостовіритись в наявності у Скаржника обладнання, матеріально-технічної бази та технологій – як базі для виконання робіт по предмету закупівлі: «Капітальний ремонт водопровідної мережі в с.Куяльник Куяльницької сільської ради Подільського району Одеської області» (класифікація за ДК 021:2015: 45330000-9 - Водопровідні та санітарно-технічні роботи). Відповідно до абзацу 8 статті 2 ЗУ «Про захист персональних даних» персональні дані – це відомості чи сукупність відомостей про фізичну особу, яка ідентифікована або може бути конкретно ідентифікована. Звертаємо Вашу увагу, що до персональних даний відноситься не лише копія паспорту та коду! Тому, виконуючи приписи ЗУ «Про захист персональних даних», Скаржник повинен був надати згоду працівників щодо надання дозволу на обробку їх персональних даних відповідно до сформульованої мети їх обробки, висловлену у письмовій формі або у формі, що дає змогу зробити висновок про надання згоди. Форма довідки у вигляді таблиці, що містить інформацію про наявність у учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт, що є предметом закупівлі долучена до документації щодо проведення спрощеної закупівлі. Де Замовник чітко зазначає в колонці 2 – «Прізвище, ім’я, по батькові працівників», тому аргументація, що Замовник чітко не прописав цю вимогу є недоречною. Розділ І. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції зазначає вимогу завантаження документів - локальних кошторисів. Вами ця вимога не додержана, що прямо підтверджує невідповідність пропозиції учасника умовам, визначеним в оголошенні. Також містяться розбіжності з встановленими фактичними обсягами робіт. Дані розбіжності наводять на думку зниження якості робіт, незакінченість об’ємів та етапів робіт. Документація щодо проведення спрощеної закупівлі містить визначення, що саме являється формальною (несуттєвою) помилкою. Виходячи з цього, документ (паспорт), що поданий в декількох файлах не відноситься до формальних (несуттєвих) помилок. З огляду на зазначене, Замовник вважає, що зазначені недоліки в пропозиції Учасника – ТОВ Укрбудвест-2018, свідчать про невідповідність умовам, визначеним в оголошенні, та вимогам до предмета закупівлі.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 24.05.2021 15:01