• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Капітальний ремонт будівлі Запорізької загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів з дообладнанням системою пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей в приміщені за адресою: 53841, Україна, Дніпропетровська область, Апостолівський район, с. Запорізьке, вул. Плющенко, 14, код ДК 021:2015 :45312100-8 «Встановлення систем пожежної сигналізації"

Категорія Замовника - органи державної влади та органи місцевого самоврядування зазначені у п.1 ч.1 ст.2 ЗУ "Про публічні закупівлі". Мова, якою повинні готуватися пропозиції: українська. Надання забезпечення пропозиції не вимагається. Критерієм оцінки є ціна. Місцезнаходження замовника: 53802, Україна, Дніпропетровська обл., м. Апостолове, вул. Визволення, 31-А

Завершена

644 637.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 250.00 UAH
Період оскарження: 11.05.2021 11:09 - 17.05.2021 00:00
Вимога
Відхилено

Кошторисна документація

Номер: 7204f4926ce7423e81205f9da332e24e
Ідентифікатор запиту: UA-2021-05-11-002714-a.c2
Назва: Кошторисна документація
Вимога:
Просимо зняти надуману вимогу "Надати кошторисну документацію (пропечатану та підписану Учасником і підписом та печаткою сертифікованого інженера-проектувальника у частині кошторисної документації)". Яка необхідність в завантаженні кошторису, якщо зазвичай сума вартості робіт значно знижується під час тендеру, дуже часто до аномально низької ціни, а надана раніше кошторисна документація буде вже не актуальна.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Шановний учаснику, дякуємо за Ваше звернення! Замовник в оголошенні зазначив вимоги щодо надання кошторисної документації у відповідному складі для того, щоб на етапі оцінки пропозиції Учасника взяти до уваги чи відповідає об’єм робіт, врахований Учасником у загальній вартості (пропозиції) обсягам, що вимагаються Замовником в технічному завданні, тобто чи враховані всі роботи і у відповідній кількості; щоб отримати інформацію стосовно матеріалів та обладнання, які планує використовувати Учасник, їх відповідність вимогам оголошення. Крім того, кошторисний розрахунок відображає всі витрати, які Учасник включає до вартості своєї пропозиції: адміністративні витрати, прибуток, податок, що дозволить в подальшому уникнути виникнення непорозумінь щодо непередбачених Учасником витрат. Якщо в результаті аукціону ціна пропозиції Учасника зміниться, то в разі визначення його переможцем для укладення договору, Учаснику-переможцю необхідно надати перераховану за результатами аукціону договірну ціну з відповідними розрахунками.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Огляд об’єкту

Номер: 7df536b761dd4d3392eb4f55c2068eaf
Ідентифікатор запиту: UA-2021-05-11-002714-a.c1
Назва: Огляд об’єкту
Вимога:
Доброго дня, Шановний Замовник! В тендерній документації зазначена вимога "Огляд об’єктів Учасником перед подачею пропозиції є обов’язковий". Дана вимога є незаконною та дискримінаційною. Замовник порушує право учасника на конфіденційність інформації, також дана вимога несе у собі корупційні ризики, адже для участі у тендері необхідно учаснику провести огляд, тобто ще до проведення аукціону та відкриття учасників,що приймуть участь в закупівлі, Замовнику вже будуть відомі потенційні учасники процедури закупівлі. Зазначена вимога порушує право Учасників та наступні принципи закупівель – максимальна економія та ефективність, запобігання корупційним діям та добросовісна конкуренція серед учасників. Адже після огляду об’єкту інформація про те, які учасники будуть брати участь у закупівлі стає неконфіденційною. Встановлення Замовником дискримінаційної вимоги щодо огляду об’єкту є необгрунтованою та такою, що суперечить вимогам Закону. Адже за таких умов, з підстав, незалежних від суб’єкта господарювання, Замовник може не підписати акт огляду, а також не узгодити з Учасником дату та час виїзду на об’єкт, що в подальшому може стати з незалежних від Учасника торгів підстав причиною відхилення такої Пропозиції, що є дискримінаційним по відношенню до суб’єктів господарювання. Ця вимога направлена саме на те, щоб Виконавці понесли максимум збитків. Адже з ще не отриманих прибутків сплачувати витрати на відрядження, пальне та амортизацію транспорту тільки для подачі пропозиції на тендер є некоректним. Просимо врахувати, що договір буде укладено тільки з одним Учасником, якого визнають переможцем - а поїздки повинні здійснити всі! Чи не бажаєте перенести обов'язкові відвідання об'єктів до вимог для переможця - після визнання переможцем та до укладення договору? Також додатково повідомляємо, що вимога тендерної документації щодо обов’язкового обстеження об’єкту, була визнана як дискримінаційна рішеннями Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель: 1. Рішення від 13.12.2019 №18550 2. Рішення від 13.05.2020 № 9264 3. Рішення від 29.05.2020 № 10669 4. Рішення від 12.02.2021 № 2596-р/пк-пз Є ще багато рішень АМКУ, в яких встановлено, що така вимога замовника є дискримінацією. Навіщо змушувати учасників звертатися до АМКУ, затягувати процедуру закупівлю, коли й так зрозуміло, що скарга учасника щодо огляду об’єкта буде задоволена АМКУ. З огляду на вищевикладене, просимо внести зміни до Тендерної документації. У разі ігнорування даної вимоги, ми змушені будемо звернутися до Антимонопольного комітету України.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Шановний учаснику, дякуємо за Ваше звернення! Детально вивчивши умови вашої вимоги, Замовник не вважає за необхідне видалення із оголошення вимоги щодо надання учасниками Акту про попередній огляд об’єкта та ознайомлення з обсягом робіт зі встановлення системи протипожежного захисту в закладі освіти за підписом представника Замовника . Дана вимога не є дискримінаційною, адже доступ всім потенційним учасникам для попереднього огляду об’єкта та ознайомлення з обсягом робіт є цілком вільним і добровільним в будь-який робочий час навчального закладу. Зауважимо, що дана вимога дозволяє Учаснику на місці оглянути можливості підключення до існуючих мереж і визначитись з порядком застосування наявної в Учасника матеріально технічної бази і техніки, та відповідно мати можливість максимально точно скласти свою цінову пропозицію і не допустити в подальшому її безпідставного корегування вартості послуг, що безумовно відповідає принципу максимальної економії та ефективності, закріпленому в п.2 ч.1 ст.5 Закону України « Про публічні закупівлі». Таким чином дана вимога не порушує права Учасників.
Статус вимоги: Відхилено