-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
- 1
ДК 021:2015: 15810000-9 - Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби (хліб пшеничний, хліб житній, батон)
Торги не відбулися
1 130 265.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 5 651.32 UAH
мін. крок: 0.5% або 5 651.32 UAH
Період оскарження:
11.05.2021 08:53 - 23.05.2021 00:00
Скарга
Виконана замовником
Скарга Щодо неправомірного рішення, Дій та бездіяльності замовника.
Номер:
2c02475a9145483d9b317bbcd0541844
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-05-11-000138-b.b3
Назва:
Скарга Щодо неправомірного рішення, Дій та бездіяльності замовника.
Скарга:
До Антимонопольного комітету України
Адреса: вул. Митрополита В. Липківського,
45, м. Київ-35,
Поштовий індекс: 03035,
Скаржник: Фізична особа-підприємець Федько Дмитро
Олексійович,
Адреса: Черкаська обл.,
м. Умань, вул. Європейська 70, кв. 148,
Поштовий індекс: 20301
Реєстраційний номер облікової картки
платника податків: 2653202530
Паспорт серії НЕ 303299, виданий
Уманським МВ УМВС України в
Черкаській області, 19 червня 2003 р.
тел.: 0965482503,
e-mail: Fedko07@ukr.net
Замовник: Управління освіти та гуманітарної політики
Уманської міської ради,
код 02147121.
Адреса: каб. № 17, вул. Костельна, 12,
м. Умань, Черкаська область, 20300.
Тел.: (04744) 3-21-28.
Інформація про закупівлю: ДК 021:2015: 15810000-9 - Хлібопродукти,
свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські
вироби (хліб пшеничний, хліб житній, батон)
UA-2021-05-11-000138-b
b75b50f254df47649e0b89a4f2171f5
Скарга
Щодо неправомірного рішення,
Дій та бездіяльності замовника.
02.06.2021 Замовником, відповідно до Протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою про намір укласти договір по предмету закупівлі ДК 021:2015: 15810000-9 - Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби (хліб пшеничний, хліб житній, батон), ТОВ «УМАНЬ ХЛІБ ТРЕЙД» (надалі – учасник), був визначений переможцем торгів UA-2021-05-11-000138-b ● b75b50f254df47649e0b89a4f2171f59
На моє переконання рішення про визнання переможцем торгів ТОВ «УМАНЬ ХЛІБ ТРЕЙД», прийнято незаконно та повинно бути скасовано виходячи з наступного:
1.Учасник виконуючи вимоги замовника щодо надання документів необхідних для підтвердження відповідності учасників кваліфікаційним критеріям встановленим замовником відповідно до ст. 16 Закону надав документи з явними ознаками підробки.
Так відповідно до п. 2 Додатку 2 до тендерної документації учасник повинен був «Надати копії особових медичних книжок з результатами проходження обов’язкових медичних оглядів водія транспорту і експедитора, що супроводжують продукти в дорозі і виконують вантажно-розвантажувальні роботи.»
Зокрема в складі тендерної документації учасник завантажив в електронну систему закупівель, - тільки одну особисту медичну книжку з результатами проходження обов’язкових медичних оглядів, а саме медичну книжку Гондюка Вадима Андрійовича.
При огляді правої частини другої сторінки наданої медичної довідки, в графі 3. «Дата наступного огляду», явно видно, що було виправлення дати, з 18.01.2021 на 18.12.2021 - бажана дата для учасника, інакше довідка протермінована.
При цьому звертаю увагу на графу 5 даної частини сторінки, «Дата проведення медичного огляду» - 18.01.2021, вочевидь рік даної дати переправлений з 18.01.2020. Якщо уважно придивитись, то цифри, що вказують на рік – 21, не тільки написані іншим почерком за цифри, що стоять попереду -20, а і написані пастою з іншим більш темним відтінком.
Якщо відкинути всі виправлення, чітко проглядається зв'язок між датами медичної довідки, так ліва сторона довідки графа 5 «Дата проведення медичного огляду» - 04.01.2019, дата наступного огляду графа 3 «Дата проведення наступного огляду» - 04.01.2020 (рівно через рік) , права сторона довідки графа 5 «Дата проведення медичного огляду» -18.01.2020, графа 3 «Дата проведення наступного огляду» -18.01.2021(рівно через рік).
У фальсифікованому варіанті учасника, 04.01.2019 (Дата проведення медичного огляду) – 04.01.2020 (Дата проведення наступного огляду)–рік без медогляду ???????!!!!!!!!- 18.01.21(Дата проведення медичного огляду) і наступний медогляд через одинадцять - звертаю увагу не через рік. а через одинадцять місяців 18.12.2021- наступний мед огляд.
Також звертаю у вагу на те, що на другій сторінці правої частини медичної книжки Гондюка, дати проведення медичного огляду та наступного медичного огляду, - не завірені належним чином, як в лівій стороні сторінки, печаткою лікаря, штампом та печаткою Уманської міської лікарні.
Для зразки та порівняння, додаю до скарги оформлені належним чином особисті медичні книжки працівників ТОВ «УМАНЬ ХЛІБ ТРЕЙД», Баслік Т.М. та Брижатого С.В. Дані книжки були підвантажені учасником а систему проззоро, по торгах UA-2021-01-12-003143-a ● 1dacda00787d4c63b233855c8e7632b3, що були проведені ВІДДІЛОМ ОСВІТИ, КУЛЬТУРИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ ПАЛАНСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ, торги завершені 15.02.2021.
Разом з тим, я переконаний, що кружечок в правій стороні другої сторінки наданої медичної книжки, який накладений на «підпис» керівника закладу охорони здоров’я, не можна рахувати за печатку, так як на вказаному кружечку немає жодного реквізиту ні одного надпису, що притаманні печаткам.
Більш того в правій стороні другої сторінки наданої «медичної книжки» розташований штамп невідомої установи де читко можна розібрати останні три цифри восьмизначного коду – 772.
На штампах та печатках розміщують код ЄДРПОУ.
Відповідно до офіційних даних код ЄДРПОУ закладу, що проводив медичний огляд - Комунального некомерційного підприємства «Уманська міська лікарня» - 02005036.
В даному випадку не потрібно буди експертом, щоби зрозуміти, що ТОВ «УМАНЬ ХЛІБ ТРЕЙД» в складі тендерної пропозиції надав сфальшовану особисту медичну книжку Гондюка Вадима Андрійовича.
Інших медичних книжок для підтвердження кваліфікаційних вимог учасник не надав.
2. Учасник не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах.
Замовник звернув увагу на наявність розбіжностей в поданих учасником документах, а саме документах про проходження медичного огляду Гондюком В.А. (що також свідчіть про фальсифікацію), так в строках проведення наступного медичного огляду, в особистій медичний книжки Гондюка В.А. вказано 18.12.2021, в його ж медичній картці (що є невід’ємною від медичної книжки) з результатами медогляду, вказано – 26.12.2021.
Про що в електронній системи закупівель, Замовник розмістив Вимогу про усунення невідповідностей.
Вимога Замоника Учасником була проігнорована.
Тільки за це, на підставі п. 4.1. Тендорної документації, - «Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі якщо:
1) учасник процедури закупівлі:
-/-
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або в документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
3. Крім цього в складі документів тендерної пропозиції учасника в наявності очевидні розбіжності в підписах Гондюка В.А. в формі письмової згоди, та в Протоколі проведення навчань ТОВ «Умань хліб трейд», що наданий в якості доказу проведення гігієнічного навчання.
Вказані підписи дуже сильно розрізняються, тому або згода не дійсна або Гондюк В. А. не пройшов гігієнічного навчання. В обох випадках замовник повинен був відхилити тендерну пропозицію учасника, на підставі статті 16 Закону «Про публічні закупівлі» так як учасник не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям;
4. Учасник в складі тендерної пропозиції виконуючи вимоги замовника відповідно до положень п. 7.3 Тендерної документації надав документ, а саме погодження територіального органу Держпродспоживслужби, що не стосується даних торгів.
Так, Погодження видане 07.03.2021, тобто за декілька місяців до оголошення торгів.
Надане Погодження стосується продукту, що не е предметом закупівлі, відповідно до положень п. 6.3 тендерної документації: Замовник оголошує відкриті торги по предмету закупівлі:
ДК 021:2015: 15810000-9 - Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби
(хліб пшеничний, хліб житній, батон)
Кількість: 49 896 кг
хліб пшеничний – 22 307 кг
хліб житній – 22 196 кг
батон – 5 393 кг
Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби (хліб пшеничний, хліб житній, батон, булочки здобні).
А в погоджені вказано інший хліб, а саме: хліб житньо-пшеничний, хліб білий подовий «Теремнівський», батон «Уманський».
Погодження ґрунтується виключно на протоколах строк яких більший за один рік, що ніяк не резонірує з вимогою п. 7.3 тендерної документації про те що, для підтвердження якості товарів, що планує постачати Учасник, повинен подати в складі тендерної пропозиції копію:
• експертного висновку акредитованої лабораторії, підтверджуючого безпечність та якість харчових продуктів виданих не раніше ніж за 1 місяць до подання пропозицій.
Проаналізувавши та перевіривши викладене легко переконатись в том, що тендерна пропозиція ТОВ «Умань Хліб Трейд» повинна бути відхилена, так як:
- учасник не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону «Про публічні закупівлі»;
-зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з частиною п’ятнадцятою статті 29 Закону «Про публічні закупівлі»;
- не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Вважаю, що не відхиливши тендерну пропозицію ТОВ «Умань Хліб Трейд», та не розглянув мою тендерну пропозицію, Замовник порушив основні принципи що передбачені п. 1,3,4,5,6 ч. 1 ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що Скаржник є Учасником відповідної процедури та реально претендує на визнання його пропозиції як найкращої, та укладення договору з Замовником у майбутньому, крім того Скаржник є реальним учасником відповідного ринку.
Виходячи з викладеного та керуючись ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі» прошу Вас,
1. Прийняти дану скаргу до розгляду.
2. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі.
3. Зобов’язати замовника Скасувати Протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою про намір укласти договір по предмету закупівлі ДК 021:2015: 15810000-9 - Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби (хліб пшеничний, хліб житній, батон), від 02.06.2021, з ТОВ «УМАНЬ ХЛІБ ТРЕЙД».
4. Зобов’язати Замовника відхилити тендерну пропозицію ТОВ «УМАНЬ ХЛІБ ТРЕЙД».
Додаток:
1. Копія особистої медичної книжки працівника ТОВ «УМАНЬ ХЛІБ ТРЕЙД» Баслік Т.М.
2. Копія особистої медичної книжки працівника ТОВ «УМАНЬ ХЛІБ ТРЕЙД» Брижатого С.В.
3. Документ про оплату за скаргу.
11.06.2021
ФОП Федько Д.О.
Пов'язані документи:
Учасник
- скарга АКУ 11.06.2021 17:16
- мед книжк Баслик 11.06.2021 17:16
- мед книжкаБрижатого 11.06.2021 17:16
- рішення від 15.06.2021 № 13486 + лист Замовнику.pdf 16.06.2021 19:19
- інформація про резолютивну частину рішення від 24.06.2021 № 14295.pdf 25.06.2021 17:31
- рішення від 24.06.2021 №14295.pdf 30.06.2021 16:08
- ІН. ДОВІДКА ПРО ЕКСПЕДИТОРА.pdf 18.06.2021 14:13
- ІН.Погодження Держпродспоживслужби (2).pdf 18.06.2021 14:13
- відповідь Антимонопольний.doc 18.06.2021 14:13
- КК.Медична книжка Гондюк (1).pdf 18.06.2021 14:13
- відповідь Антимонопольний хліб.pdf 18.06.2021 14:13
- КК. ДОВІДКА ПРО НАЯВНІСТЬ ПРАЦІВНИКІВ.pdf 18.06.2021 14:13
- от.Протокол випробувань №5.pdf 18.06.2021 14:13
- от. експертний висновок.pdf 18.06.2021 14:13
- ТД хліб.docx 18.06.2021 14:15
- Відміна ріш про переможця Уманьхліб.pdf 01.07.2021 11:49
Дата прийняття скарги до розгляду:
11.06.2021 19:29
Дата розгляду скарги:
24.06.2021 17:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
16.06.2021 19:20
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
30.06.2021 16:09
Дата виконання рішення Замовником:
01.07.2021 11:49
Коментар замовника щодо усунення порушень:
скасування рішення про визначення товариства з обмеженою відповідальністю "УМАНЬ ХЛІБ ТРЕЙД" (надалі – ТОВ "УМАНЬ ХЛІБ ТРЕЙД") Переможцем процедури відкритих торгів по предмету закупівлі ДК 021:2015: 15810000-9 - Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби (хліб пшеничний, хліб житній, батон), номер оголошення UA-2021-05-11-000138-b який був визначений переможцем (Протокол від 02.06.2021) в зв’язку з рішенням постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №14295-р/пк-пз від 24.06.2021, так як у складі Пропозиції Переможця відсутнє погодження територіального органу Держпродспоживслужби щодо товару, який пропонує Переможець, а саме: житній хліб. Враховуючи викладене, Переможець не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства. Учасник процедури закупівлі не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства.
ВИРІШИЛА:
1. Відхилити тендерну пропозицію учасника процедури відкритих торгів по предмету закупівлі ДК 021:2015: 15810000-9 - Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби (хліб пшеничний, хліб житній, батон), номер оголошення UA-2021-05-11-000138-b ТОВ "УМАНЬ ХЛІБ ТРЕЙД" відповідно до п.1 ч.1 ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі».
2. Оприлюднити в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня ухвалення цього рішення інформацію про відхилення тендерної пропозиції учасника з урахуванням статті 10 Закону.
Скарга
Скасована
Додаток до вимоги.
Номер:
d330c923ce544dec972a8a66f4e011f2
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-05-11-000138-b.a2
Назва:
Додаток до вимоги.
Скарга:
Додаток до вимоги.
Пов'язані документи:
Учасник
- Медична книжка Брижатий (4).pdf 07.06.2021 10:35
Причина:
Скарга скасована суб'єктом оскарження
Дата скасування:
07.06.2021 10:36
Вимога
Є відповідь
Вимога Замовнику
Номер:
427b48d7ffcb4f5da55b25c01890568c
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-05-11-000138-b.b1
Назва:
Вимога Замовнику
Вимога:
УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ ТА
ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ
УМАНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Шановна Марино Петрівна, зрозуміло Ваше бажання закінчити дані торги в найкоротші терміни. Але це не привід приймати все, що Вам надав недобросовісний учасник. Тем більш, як на мене, при ретельному вивченні документів, можна прийти до висновку, що в наявності ознаки кримінального злочину який передбачений ст. 358 КК України «Підроблення документів, печаток, штампів та бланків, збут чи використання підроблених документів, печаток, штампів» та ст. 366 КК України «Службове підроблення».
Так, учасник – ТОВ «УМАНЬ ХЛІБ ТРЕЙД» (надалі – учасник), який був визначений переможцем, відповідно до Протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою про намір укласти договір по предмету закупівлі ДК 021:2015: 15810000-9 - Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби (хліб пшеничний, хліб житній, батон), від 02.06.2021, надав документи з явними ознаками підробки.
Зокрема в складі тендерної документації учасник завантажив в електронну систему закупівель, - особисту медичну книжку з результатами проходження обов’язкових медичних оглядів Гондюка Вадима Андрійовича.
При огляді правої частини другої сторінки наданої медичної довідки, в графі 3. «Дата наступного огляду», явно видно що було виправлення дати, з 18.01.2021 на 18.12.2021 - бажана дата для учасника, інакше довідка протермінована.
При цьому звертаю увагу на графу 5 даної частини сторінки, «Дата проведення медичного огляду» - 18.01.2021, вочевидь рік даної дати переправлений з 18.01.2020. Якщо уважно придивитись, то цифри, що вказують на рік – 21, не тільки написані іншим почерком за цифри, що стоять попереду -20, а і написані пастою з іншим більш темним відтінком.
Якщо відкинути всі виправлення, чітко проглядається зв'язок між датами медичної довідки, так ліва сторона довідки графа 5 «Дата проведення медичного огляду» - 04.01.2019, дата наступного огляду графа 3 «Дата проведення наступного огляду» - 04.01.2020 (рівно через рік) , права сторона довідки графа 5 «Дата проведення медичного огляду» -18.01.2020, графа 3 «Дата проведення наступного огляду» -18.01.2021(рівно через рік).
В фальсифікованому варіанті учасника, 04.01.2019 (Дата проведення медичного огляду) – 04.01.2020 (Дата проведення наступного огляду) –рік без медогляду ???????!!!!!!!!- 18.01.21(Дата проведення медичного огляду) і наступний медогляд через одинадцять - звертаю увагу не через рік. а через одинадцять місяців 18.12.2021- наступний мед огляд.
Також звертаю у вагу на те, що на другій сторінці правої частини медичної книжки Гондюка, дати проведення медичного огляду та наступного медичного огляду, - не завірені належним чином, як в лівої стороні сторінки, печаткою лікаря, штампом и печаткою Уманської міської лікарні.
Для зразка та порівняння, додаю до даного листа оформлені належним чином особисті медичні книжки працівників ТОВ «УМАНЬ ХЛІБ ТРЕЙД», Баслік Т.М. та Брижатого С.В. Дані книжки були підвантажені учасником а систему проззоро, по торгах UA-2021-01-12-003143-a ● 1dacda00787d4c63b233855c8e7632b3, що були проведені ВІДДІЛОМ ОСВІТИ, КУЛЬТУРИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ ПАЛАНСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ, торги завершені 15.02.2021.
Разом з тим я переконаний, що кружечок в правій стороні другої сторінки наданої медичної книжки, який накладений на «підпис» керівника закладу охорони здоров’я, не можна рахувати за печатку, так як на цьому кружечку немає жодного реквізиту ні одного надпису, що притаманні печаткам.
Більш того в правій стороні другої сторінки наданої «медичної книжки» розташований штамп невідомої установи де читко можна розібрати останні три цифри восьмізначного коду – 772.
На штампах та печатках розміщують код ЄДРПОУ.
Відповідно до офіційних даних код ЄДРПОУ закладу, що проводив медичний огляд - Комунального некомерційного підприємства «Уманська міська лікарня» - 02005036.
В даному випадку не потрібно буди експертом, щоби зрозуміти, що ТОВ «УМАНЬ ХЛІБ ТРЕЙД» в складі тендерної пропозиції надав сфальшовану особисту медичну книжку Гондюка Вадима Андрійовича.
Крім цього в підтвердження фальсифікації свідчить розбіжність в строках проведення наступного медичного огляду, в особистій медичний книжки вказано 18.12.2021, в медичної картки з результатами медогляду – 26.12.2021.
Доречі, на цей факт Ви звернули увагу, про що Ви, в електронній системи закупівель, розмістили Вимогу про усунення невідповідностей. Ваша вимога Учасником була проігнорована.
Тільки за це, на підставі п. 4.1. Тендорної документації, - «Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі якщо:
1) учасник процедури закупівлі:
-/-
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Крім цього прошу звернути увагу на підпис Гондюка В.А., в формі письмової згоди, та в Протоколі проведення навчань ТОВ «Умань хліб трейд», що наданий в якості доказу проведення гігієнічного навчання.
Вказані підписи дуже сильно розрізняються, тому або згода не дійсна або Гондюк В. А. не пройшов гігієнічного навчання. В обох випадках Ви повинні відхилити тендерну пропозицію учасника.
Прошу дуже ретельно вивчити документи Гандюка В.А., так як відповідно до документів тендерної пропозиції він єдиний хто буде виконувати обов’язки передбачені договором поставки (без права захворіти, без права на відпустку та інше). Директора я виключаю, при всьому його бажанні, в нього немає медичної книжки, і він не пройшов гігієнічного навчання.
Якщо мої доводи, щодо підпису, щодо справжності печатки та штампу, дат документів, Вами будуть проігноровані, це може привести к прецеденту, коли в складі тендерної пропозиції будуть підгружати аплікації, дитячі малюнки з назвою необхідних документів.
Не можу не звернути Вашу увагу і на надане учасником погодження територіального органу Держпродспоживслужби.
На моє переконання надане погодження, не стосуються даних торгів, так як:
1. Погодження видане 07.03.2021, тобто за декілька місяців до оголошення торгів.
2. Погодження стосується продукту, що не е предметом закупівлі, відповідно до положень п. 6.3 тендерної документації: Замовник оголошує відкриті торги по предмету закупівлі:
ДК 021:2015: 15810000-9 - Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби
(хліб пшеничний, хліб житній, батон)
Кількість: 49 896 кг
хліб пшеничний – 22 307 кг
хліб житній – 22 196 кг
батон – 5 393 кг
Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби (хліб пшеничний, хліб житній, батон, булочки здобні).
А в погоджені вказано інший хліб, а саме: хліб житньо-пшеничний, хліб білий подовий «Теремнівський», батон «Уманський».
3. Погодження ґрунтується виключно на протоколах строк яких більший за один рік, що ніяк не резонірує з вимогою п. 7.3 тендерної документації про те що, для підтвердження якості товарів, що планує постачати Учасник, повинен подати в складі тендерної пропозиції копію:
• експертного висновку акредитованої лабораторії, підтверджуючого безпечність та якість харчових продуктів виданих не раніше ніж за 1 місяць до подання пропозицій.
Проаналізувавши та перевіривши викладене легко переконатись в том, що тендерна пропозиція ТОВ «Умань Хліб Трейд» повинна бути відхилена, так як:
- учасник не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону «Про публічні закупівлі»;
-зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з частиною п’ятнадцятою статті 29 Закону «Про публічні закупівлі»;;
- не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Виходячи з викладеного прошу Вас,
1.Ретельно проаналізувати викладені мною факти.
2.Повністю використати механізм перевірки документів що подані в складі тендерних пропозицій, що передбачено ЗУ «Про публічні закупівлі».
3. Скасувати Протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою про намір укласти договір по предмету закупівлі ДК 021:2015: 15810000-9 - Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби (хліб пшеничний, хліб житній, батон), від 02.06.2021, з ТОВ «УМАНЬ ХЛІБ ТРЕЙД».
4. Відхилити тендерну пропозицію ТОВ «УМАНЬ ХЛІБ ТРЕЙД».
Додаток: копії особистих медичних книжок працівників ТОВ «УМАНЬ ХЛІБ ТРЕЙД», Баслік Т.М. та Брижатого С.В.
07.06.2021
ФОП Федько Д.О.
Пов'язані документи:
Учасник
- мед книжка баслик 07.06.2021 09:18
Дата подачі:
07.06.2021 09:18
Вирішення:
Відповідно до вимог тендерної документації Замовника Додаток2 розділ 2. «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» Учасник повинен надати:
• Довідку в довільній формі про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
За довідкою зазначити наступну інформацію: ПІБ, посада працівників, досвід по супроводу та виконанню поставок продуктів харчування;
• Надати копії особових медичних книжок з результатами проходження обов’язкових медичних оглядів водія транспорту і експедитора, що супроводжують продукти в дорозі і виконують вантажно-розвантажувальні роботи.
• Копії документів про проходження гігієнічного навчання водія транспорту і експедитора, що супроводжують продукти в дорозі і виконують вантажно-розвантажувальні роботи.
Учасник виконав вимогу Замовника щодо результатів проходження обов’язкових медичних оглядів.
Інші документи, подані у складі пропозиції Учасника, Замовником розглянуті візуально та визначені дійсними і такими, що не підлягають запиту у відповідні установи.
Статус вимоги:
Відхилено