• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

ДК 021: 2015—33600000-6 Фармацевтична продукція (Тіопентал натрію, Пропофол, Пропофол, Атракуріум бесілат, Суксаметоній хлорид)

Завершена

5 243 564.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 26 217.82 UAH
Період оскарження: 08.05.2021 13:45 - 06.06.2021 00:00
Вимога
Залишено без розгляду

Вимога, щодо розподілення по лотам UA-2021-05-08-000047-b

Номер: c1fa5226bcca4144a11b36a170037d1c
Ідентифікатор запиту: UA-2021-05-08-000047-b.b1
Назва: Вимога, щодо розподілення по лотам UA-2021-05-08-000047-b
Вимога:
Вимога, щодо розподілення по лотам UA-2021-05-08-000047-b
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Замовник: Державна установа "Національний інститут раку" Ідентифікатор закупівлі UA-2021-05-08-000047-b Предмет закупівлі: код ДК 021: 2015—33600000-6 Фармацевтична продукція (Тіопентал натрію, Пропофол, Пропофол, Атракуріум бесілат, Суксаметоній хлорид)-5 найменувань. DK 021: 2015—33600000-6 Pharmaceutical products (Thiopentalum Natricum, Propofolum, Propofolum, Atracurii besilas, Suxamethonii Chloridum)-5 items 1. Щодо виключення умови про надання учасником у складі пропозиції гарантійного листа Спроможність учасника поставити товар повинна підтверджуватись оригіналами листів авторизації від виробника (у разі якщо товар не виробляється на території України, листом авторизації від представника товаровиробника в Україні) про передачу повноважень на продаж (реалізацію) товару в Україні у необхідній кількості, якості та у потрібні терміни, виданим із зазначенням замовника торгів та номером оголошення, що оприлюднене в електронній системі публічних закупівель ProZorro. Згідно пункту 8 спільного листа Міністерства економічного розвитку і торгівлі України та Міністерства охорони здоров’я України щодо закупівлі лікарських засобів № 3301-04_55905-03_01.7_33810 від 19.12.2018 «Щодо закупівлі лікарських засобів»: визначено, що Замовникам не рекомендується висувати вимоги щодо надання постачальниками ГАРАНТІЙНОГО ЛИСТА ВІД ВИРОБНИКА лікарського засобу про можливість поставки у визначені строки, оскільки це не гарантує своєчасного постачання лікарських засобів та в окремих випадках може спричинити дискримінацію потенційних учасників закупівлі. Просимо звернути вашу увагу на те, що спільний лист, виданий Міністерством економічного розвитку і торгівлі України та Міністерством охорони здоров’я України № 3301-04/55905-03/01.7/33810 від 19.12.2018 «Щодо закупівлі лікарських засобів», не містить норм права та не є обов’язковим для виконання. Крім того, згідно вимоги, встановленої п. 7 Додатку 3 до Тендерної документації, гарантійний лист може бути виданий не лише виробником лікарських засобів а й у разі якщо товар не виробляється на території України, представництвом, філією виробника – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України або представника, дистриб’ютора уповноваженого на це виробником,. «Представництво» - це право відношення, відповідно до якого одна сторона (представник) на підставі набутих нею повноважень виступає і діє від імені іншої особи, яку представляє, створюючи, змінюючи чи припиняючи безпосередньо для неї цивільні права та обов’язки. Отже, представником вважається юридична особа, яка діє в інтересах іншої особи, тобто комерційним представництвом вважають розповсюдження, реалізацію та рекламування продукції на користь третьої особи. Тобто, в кожного з виробників є декілька представництв, дистриб’юторів та інших осіб, що здійснюють комерційну діяльність та діють в його інтересах. На сьогодні тендерному комітету замовника не відомо жодного випадку відмови виробника або представника товаровиробника в Україні у наданні гарантійного листа учаснику торгів. Одним з принципів здійснення публічних закупівель відповідно до статті 5 Закону є максимальна економія, ефективність та пропорційність. Згідно з частиною другою статті 20 Закону під час проведення процедури відкритих торгів тендерні пропозиції мають право подавати всі зацікавлені особи. Крім того, відповідно до частини першої ст.43 ГК України, підприємці мають право без обмежень самостійно здійснювати будь-яку підприємницьку діяльність, яку не заборонено законом. Отже, діюче законодавство не містить обмежень щодо участі у відкритих торгах виробників, посередників, фізичних осіб-підприємців, торговців товарами, в той же час виробники товарів не обмежені в можливості здійснювати торгівлю іншими товарами. Звертаємо Вашу увагу на те, що тендерна документація, відповідно до норм частини 3 статті 22 ЗУ «Про публічні закупівлі», може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Вимога щодо надання у складі пропозиції гарантійного листа виробника (у разі якщо товар не виробляється на території України, листом авторизації від представника товаровиробника в Україні), сформована виключно в рамках норм чинного законодавства, оскільки підтверджує той факт, що учасник торгів дійсно матиме можливість постачати якісні лікарські засоби в обумовлені строки та в необхідній кількості для здійснення безперебійної роботи нашого закладу, від якої залежить життя та здоров’я громадян, які отримують лікування. Метою вище описаної вимоги є уникнення можливості постачання фальсифікованих медичних препаратів та запобігає можливим поставкам неякісних та неоригінальних (підроблених) лікарських засобів, чи постачання не в повному обсязі та є гарантією вчасної поставки продукції, що особливо важливо для медичного закладу. Повідомляємо про те, що Вами не надано жодних доказів чи аргументів (чи документів щодо відмови виробника чи представника виробника (у разі якщо товар не виробляється на території України) надати такий лист, щодо того, яким чином вимога встановлена п. 7 Додатку 3 до Тендерної документації порушує чи обмежує Ваші права на участь в даній закупівлі. 2. Щодо винести в окремий лот, окремо одне від одного Позицію №1 Тіопентал ліофілізат для розчину для ін'єкцій по 1,0 г та позицію №2 Дипрофол ЕДТА ін’єкції: 20 мг/мл по 50 мл у флаконі; по 1 флакону. Відповідно до Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку та торгівлі України № 708 "Про затвердження порядку визначення предмета закупівлі": «Під час здійснення закупівлі лікарських засобів предмет закупівлі визначається за показником третьої цифри Єдиного закупівельного словника. Замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за міжнародною непатентованою назвою лікарського засобу, формою випуску, дозуванням, обсягом та/або місцем поставки лікарських засобів». Тобто, розділення предмету закупівлі за його окремими частинами (лотами) не є обов’язком, а є виключно правом Замовника. При цьому, рішення щодо встановлення або не встановлення окремих частин предмету закупівлі (лотів) належить до виключної компетенції Замовника торгів виходячи з потреб та умов закупівлі конкретного предмету закупівлі виходячи з особливостей постачання товару, що закуповується. Отже, за нормами діючого законодавства Замовник має право (може) визначити окремі частини предмета закупівлі. Додатковою підставою нелотової закупівлі, є доцільність придбання продукції у одного постачальника, оскільки це позитивно впливає на формування цінової політики на продукцію (витрати по транспортуванню, підхід до цінової політики, тощо), на оперативність і своєчасність здійснення поставок та зменшує ризики відміни торгів з причини відсутності учасників по лотах, де сума закупівлі невелика.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 10.06.2021 10:02