• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Комп’ютерне обладнання

1. Найменування: Золочівська сільська рада 1.1. Код за ЄДРПОУ: 04363538 1.2. Місцезнаходження: Київська обл., Бориспільський р-н, с. Гнідин, вул. Нова, 1 1.3. Посадові особи замовника, уповноважені здійснювати зв’язок з учасниками: З питань оформлення пропозицій (далі – пропозиція) звертатися до Гудзь Ольга Віталіївна – уповноважена особа; 08340, Україна, Київська обл., село Гнідин, вул. Нова,1; кабінет головного бухгалтера, Тел. 0459541168, Е-mail: gsrada@i.ua 1.4. Очікувана вартість предмета закупівлі: 199 000,00 грн. з ПДВ (сто дев’яносто дев’ять тисяч грн. 00 коп. з ПДВ) з урахуванням ПДВ. 2. Інформація про предмет закупівлі: 2.1. Найменування предмета закупівлі: Комп’ютерне обладнання (ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник: 30230000-0 Комп’ютерне обладнання). 2.2. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі: «ВИМОГА ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ. ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ», детальніше згідно Технічного завдання (додаток 4 до цього оголошення) № п/п Найменування предмету закупівлі Од. виміру К-сть Гарантійний строк 1 2 3 4 5 1 Моноблок тип 1 комплект. 4 12 місяців 2 Джерело безперебійного живлення шт. 5 24 місяців 3 Багатофункціональний пристрій А4 ч/б з Wi-Fi комплект 4 12 місяців 4 Моноблок тип 2 комплект 1 12 місяців 3. Місце поставки товару/послуг, виконання робіт: вул. Нова, 1, с. Гнідин, Бориспільського району, Київської області. 4. Строк надання послуг: до 31.12.2021 р. 5. Умови оплати: Подія Опис Тип оплати Період (днів) Тип днів Розмір оплати, (%) 1 2 3 4 5 6 Поставка товару Оплата за товар здійснюється Замовником 100% післяплата шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Постачальника згідно видаткової накладної впродовж 7 (семи) банківських днів з моменту поставки Товару Замовнику. післяоплата 7 банківські 100 6. Основні умови договору: 6.1. Учасник процедури закупівлі у складі своєї пропозиції надає гарантійний Лист щодо погодження з проектом Договору і умовами оголошення, визначеними в додатках. 7. Відхилення пропозицій: Замовник відхиляє пропозицію в разі, якщо: 1) пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі; 2) учасник не надав забезпечення пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником; 3) учасник, який визначений переможцем спрощеної закупівлі, відмовився від укладення договору про закупівлю; 4) якщо учасник протягом одного року до дати оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі відмовився від підписання договору про закупівлю (у тому числі через неукладення договору з боку учасника) більше двох разів із замовником, який проводить таку спрощену закупівлю. 8. Період уточнення інформації про закупівлю (не менше трьох робочих днів): до 14.05.2021 року 9. Кінцевий строк подання пропозицій (строк для подання пропозицій не може бути менше ніж п’ять робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі в електронній системі закупівель): 19.05.2021 року 10. Перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв: Єдиним критерієм оцінки пропозицій є ціна з ПДВ. Спрощена закупівля проводиться замовником із застосуванням електронного аукціону відповідно до статті 30 Закону. Розкриття пропозицій відбувається у порядку, передбаченому абзацами першим і другим частини першої статті 28 Закону. Для проведення спрощеної закупівлі із застосуванням електронного аукціону має бути подано не менше двох пропозицій. У разі якщо була подана одна пропозиція, електронна система закупівель після закінчення строку подання пропозицій автоматично переходить до етапу розгляду на відповідність умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі пропозиції учасника. Замовник розглядає на відповідність умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі пропозицію учасника, яка за результатами електронного аукціону (у разі його проведення) визначена найбільш економічно вигідною. Строк розгляду найбільш економічно вигідної пропозиції не повинен перевищувати п’ять робочих днів з дня завершення електронного аукціону. За результатами оцінки та розгляду пропозиції замовник визначає переможця. У разі відхилення найбільш економічно вигідної пропозиції відповідно до частини тринадцятої цієї статті замовник розглядає наступну пропозицію учасника, який за результатами оцінки надав наступну найбільш економічно вигідну пропозицію. 11. Розмір та умови надання забезпечення пропозицій учасників (якщо замовник вимагає його надати): Розмір та умови надання забезпечення пропозицій учасників (якщо замовник вимагає його надати): Забезпечення тендерної пропозиції надається у формі електронної банківської гарантії. Розмір забезпечення тендерної пропозиції 3 % (три відсотки) від очікуваної вартості закупівлі: 5000,00 грн. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції: не менше 90 днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Інші вимоги до забезпечення тендерної пропозиції викладені у Додатку №6 12. Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається 13. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону в межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків або в грошових одиницях очікуваної вартості закупівлі: Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону складає 1 % від очікуваної вартості закупівлі Додатки до оголошення: Додаток 1. Інші вимоги до учасника та перелік скан-копій документів, що надаються учасником у складі пропозиції учасника спрощеної закупівлі Додаток 2. ТЕХНІЧНА ПРОПОЗИЦІЯ СПРОЩЕНОЇ ЗАКУПІВЛІ Додаток 3. КОМЕРЦІЙНА ПРОПОЗИЦІЯ СПРОЩЕНОЇ ЗАКУПІВЛІ Додаток 4. Проект договору Додаток 5. ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ Додаток 6. Обов’язкові умови забезпечення тендерної пропозиції

Завершена

199 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 990.00 UAH
Період оскарження: 08.05.2021 12:10 - 14.05.2021 00:00
Нічого не знайдено.