-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Обслуговування комп'ютерної мережі, системи голосування та архівування (Код за ДК 021:2015:50310000-1 Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки)
Обслуговування комп'ютерної мережі, системи голосування та архівування (Код за ДК 021:2015:50310000-1 Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки)
Завершена
139 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 695.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 695.00 UAH
Період оскарження:
07.05.2021 17:49 - 14.05.2021 05:00
Вимога
Відхилено
Неправомірні дії Замовника
Номер:
6fca1de0c8bb4a68b88a39e605fd9ff8
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-05-07-002714-a.b1
Назва:
Неправомірні дії Замовника
Вимога:
Додатково додано файл, в якому зазначені неправомірні дії з боку Замовника.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога 27.05.2021 11:04
Дата подачі:
27.05.2021 11:04
Вирішення:
Дякуємо за звернення.
Спрощена закупівля послуги з обслуговування комп'ютерної мережі, системи голосування та архівування (Код за ДК 021:2015:50310000-1 Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки) розміщена Замовником з метою забезпечення наступних потреб:
Налаштування, адміністрування, діагностика, управління, ремонт та вдосконалення комп’ютерного, серверного, мережевого, периферійного обладнання (на базі систем: RouterOS, Cisco, Android/IOS, Unix, Linux, FreeBSD, Windows Server, Windows NT та інших);
Налаштування, програмування та ремонт аналогових, цифрових АТС та систем IP телефонії, комп’ютерних та телефонних мереж;
Регулярне резервне копіювання даних;
Відновлення даних з жорстких дисків (за необхідності);
Віддалена підтримка користувачів, консультування персоналу (по телефону і в рамках штатного відвідування);
Встановлення, налаштування та підтримка програмного забезпечення, що використовується підрозділами Чабанівської селищної ради, ЦНАП та МРЕВ;
Забезпечення безпеки мереж, операційних систем та захисту даних від зловмисних дій третіх осіб та шкідливого програмного забезпечення, антивірусна діагностика, видалення вірусів;
Налаштування мережевих сховищ;
Програмний супровід сесійних засідань, за допомогою системи голосування (налаштування, підтримка працездатності, взаємодія з системою голосування, та усіма її ланцюгами);
Налаштування принт-серверів.
З метою забезпечення недискримінації учасників, рівного ставлення до них, створення умов для об’єктивного та неупередженого визначення переможця спрощеної закупівлі, для підтвердження досвіду в наданні вищеописаних послуг Замовником в оголошенні було визначено, що аналогічним вважається договір на обслуговування комп’ютерної мережі та чи комп’ютерного обладнання.
Тобто, для аналогічних договорів, копії яких мають надати Учасники, Замовником висунуто максимально розширені вимоги. Для того, щоб впевнитись у наявності в Учасника фактичного досвіду надання послуг, в яких є потреба у Замовника, вимагалось надання копій аналогічних договорів та актів, що підтверджують факт надання послуг.
Надані ТОВ «СІНТ» копії договорів та актів наданих послуг вважатись аналогічними не можуть, оскільки, відповідно до цих документів, Учасник має значний досвід у заправці картриджів та ремонті (незрозумілої складності та обсягу) моніторів, джерел безперебійного живлення, принтерів тощо.
Хочемо також наголосити, що потреби Замовника у заправці картриджів на 2021 рік задоволено повністю (закупівля №UA-2021-03-04-013342-c).
Надані Учасником копії договорів та актів наданих послуг не підтверджують наявність у нього досвіду обслуговування комп’ютерної мережі та/чи комп’ютерного обладнання.
Саме враховуючи специфічний спектр послуг, в яких є потреба у Замовника, під час формування оголошення у частині підтвердження досвіду надання аналогічних послуг, Замовником вказано не Код за ДК 021:2015:50310000-1 Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки, а надано опис послуг, які можуть вважатись аналогічними. Замовник розраховував на об’єктивне ставлення Учасників до своїх можливостей у частині надання послуг та очікував на відповідне документальне підтвердження досвіду.
До того ж, проект договору, наданий Учасником у складі пропозиції, крім іншого, містить пункт 13.6, що відповідно до положень пункту 4 частини 1 статті 236 Господарського кодексу України у разі невиконання або неналежного виконання Виконавцем зобов'язань за Договором Замовник має право відмовитися від встановлення на майбутнє господарських відносин з Виконавцем. Тобто, у разі укладення договору з Учасником, який виявиться неспроможним надавати весь спектр необхідних Замовнику послуг, крім зриву робочого процесу Замовника, Учасник має ризик застосування до нього господарських санкцій, які унеможливлять співпрацю із Замовником в майбутньому за будь-яким предметом закупівлі.
Таким чином, рішення Замовника щодо відхилення пропозиції Учасника ТОВ «СІНТ» та не задоволення їхньої вимоги є виваженим, обґрунтованим, об’єктивним та неупередженим.
Статус вимоги:
Відхилено