• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами

Згідно з додатком

Завершена

199 691.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 998.45 UAH
Період оскарження: 07.05.2021 16:20 - 14.05.2021 17:00
Вимога
Відхилено

Біологічні відходи заборонено утилізувати та видаляти, такі відходи підлягають знешкодженню в термічних установках відповідно до норм чинного законодавства України.

Номер: f22618e17eb046dcacf8046cd07e3cab
Ідентифікатор запиту: UA-2021-05-07-008616-b.c2
Назва: Біологічні відходи заборонено утилізувати та видаляти, такі відходи підлягають знешкодженню в термічних установках відповідно до норм чинного законодавства України.
Вимога:
Біологічні відходи заборонено утилізувати та видаляти, такі відходи підлягають знешкодженню в термічних установках відповідно до п 17, 18 Державних санітарно-протиепідемічних правил і норм щодо поводження з медичними відходами, які затверджені Наказом МОЗ від 08.06.2015 № 325:Пунктом 17 розділу V «Вимоги до відходів категорії В» Наказу передбачено термічне знешкодження відходів категорії В, яке може здійснюватися децентралізованим способом (інсинератори або інші установки термічного знешкодження, що призначені для застосування з цією метою), або централізованим способом. 18. Патологоанатомічні та органічні операційні відходи категорії В (органи, тканини) підлягають кремації (спалюванню). Оброблення (дезінфекцію, знезараження) небезпечних медичних відходів категорії В зобов’язаний здійснювати замовник закупівлі, згідно норм п.20 Наказу МОЗ № 325 «Відходи категорії В після знезараження передаються на підприємства, що мають ліцензію на здійснення операцій у сфері поводження з небезпечними відходами та мають відповідне сертифіковане обладнання». Операції видалення, операцій з відходами, що не призводять до їх утилізації, не можуть бути застосовані до даних відходів, оскільки операцій видалення не передбачають спалення відходів у термічних установках. Замовник нічого не втратить, якщо внесе зміни до пункту 8 Додатку 1, додавши операцію «знешкодження», що цілком відповідає нормам чинного законодавства України та викласти цей пункт в наступній редакції: наявність Ліцензії, виданої Уповноваженим органом, на поводження з небезпечними відходами збирання, зберігання, знешкодження або утилізація або видалення. Детальна інформація із посиланням на норми чинного законодавства України зазначено у вкладенному файлі.
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Комунальне некомерційне підприємство «Київський міський центр нефрології та діалізу» виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) у сфері поводження з медичними та небезпечними відходами керується Наказом МОЗ від 08.06.2015 № 325 «Про затвердження Державних санітарно-протиепідемічних правил і норм щодо поводження з медичними відходами» та ЗУ «Про відходи». П. 1 Загальних положень Наказу № 325 втстановлює вимоги до поводження з медичними відходами лише в закладах охорони здоров’я: «Ці Правила встановлюють загальні вимоги до поводження з медичними відходами в закладах охорони здоров’я (далі - заклади) з метою попередження їх негативного впливу на життя, здоров’я населення та довкілля і визначають порядок збирання, перевезення, зберігання, сортування, оброблення (перероблення), утилізації, видалення, знезараження, захоронення, знищення медичних відходів. Відповідно до п. 20, Розділу 5 Наказу відходи категорії В (відходи, які мали контакт з біологічними середовищами інфікованого матеріалу) після знезараження передаються на підприємства, що мають ліцензію на здійснення операцій у сфері поводження з небезпечними відходами та мають відповідне сертифіковане обладнання. Відповідно до ст. 1 ЗУ «Про відходи»: утилізація відходів - використання відходів як вторинних матеріальних чи енергетичних ресурсів; видалення відходів - здійснення операцій з відходами, що не призводять до їх утилізації; знешкодження відходів - зменшення чи усунення небезпечності відходів шляхом механічного, фізико-хімічного чи біологічного оброблення. Відповідно до п. є), ст. 17 ЗУ «Про відходи» Суб’єкти господарської діяльності у сфері поводження з відходами зобов’язані: здійснювати організаційні, науково-технічні та технологічні заходи для максимальної утилізації відходів, реалізації чи передачі їх іншим споживачам або підприємствам, установам та організаціям, що займаються збиранням, обробленням та утилізацією відходів, а також забезпечувати за власний рахунок екологічно обґрунтоване видалення тих відходів, що не підлягають утилізації. В п. е), ст. 32 ЗУ «Про відходи» взагалі забороняється: передавати чи продавати небезпечні відходи громадянам, підприємствам, установам та організаціям, якщо вони не забезпечують утилізації чи видалення цих відходів екологічно безпечним способом. В свою чергу Наказ Державної служби статистики від 23.01.2015 № 24 (https://zakon.rada.gov.ua/rada/show/v0024832-15#n18) «Про затвердження переліків категорій, груп відходів і операцій поводження з відходами» Взагалі не містить такої операції як знешкодження, а затверджений лише ПЕРЕЛІК операцій з утилізації та видалення відходів в тому числі і видалення шляхом спалення. Взявши до уваги вищенаведене вимога щодо наявності Ліцензії Міністерства екології та природніх ресурсів України на поводження з небезпечними відходами (збирання, перевезення, зберігання, оброблення, утилізація та/або видалення) не може бути дискримінаційною та обмежувати конкуренцію.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Вирішена

Замовник оголосив публічну закупівлю без накладення КЕП.

Номер: 3ca7ff393d6d4129ae26cf0348c808e0
Ідентифікатор запиту: UA-2021-05-07-008616-b.c1
Назва: Замовник оголосив публічну закупівлю без накладення КЕП.
Вимога:
Замовник оголосив публічну закупівлю без накладення КЕП. В електронній системі «Прозорро» зазначена інофрмація: Не підписано КЕП/УЕП Відповідно до ч. 3 ст. 12 Закону «3. Під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій/пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги".» Згідно ст.5 ЗУ "Про електронні документи та електронний документообіг" Електронний документ - документ, інформація в якому зафіксована у вигляді електронних даних, включаючи обов’язкові реквізити документа. Склад та порядок розміщення обов’язкових реквізитів електронних документів визначається законодавством Статтею 6 та 7 цього закону «Для ідентифікації автора електронного документа може використовуватися електронний підпис. Накладанням електронного підпису завершується створення електронного документа. Відносини, пов’язані з використанням удосконалених та кваліфікованих електронних підписів, регулюються Законом України "Про електронні довірчі послуги Оригіналом електронного документа вважається електронний примірник документа з обов’язковими реквізитами, у тому числі з електронним підписом автора або підписом, прирівняним до власноручного підпису відповідно до Закону України "Про електронні довірчі послуги". Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020р. №1082 затверджено «Порядок розміщення інформації про публічні закупівлі» Цей Порядок визначає процедуру розміщення інформації про публічні закупівлі (далі - Порядок), яка оприлюднюється на веб-порталі Уповноваженого органу у складі електронної системи закупівель (далі - веб-портал), подання інформації, документів, звернень та скарг, одержання повідомлень через електронну систему закупівель. Пунктом 3 Наказу передбачено наступне: 3. Розміщення інформації в електронній системі закупівель здійснюється замовником/ЦЗО/учасником/постачальником / органом оскарження / органами державного фінансового контролю шляхом заповнення електронних полів, визначених адміністратором і реалізованих в електронній системі закупівель, та завантаження відповідних документів через автоматизоване робоче місце замовника/ЦЗО/учасника/постачальника / органу оскарження / органів державного фінансового контролю. У разі якщо інформація, розміщена в електронній системі закупівель шляхом завантаження документів, містить відомості, що відрізняються від тих, які розміщені шляхом заповнення електронних полів, автентичною вважається інформація, розміщена шляхом заповнення електронних полів. Після внесення інформації в електронні поля, на неї накладається КВАЛІФІКОВАНИЙ ЕЛЕКТРОННИЙ ПІДПИС посадової особи. Враховуючи вищезазначені норми чинного законодавства, вимагаємо накласти КЕП на закупівлю.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: на закупівлю накладено КЕП
Статус вимоги: Задоволено