• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Мультимедійне обладнання

Торги не відбулися

1 108 013.33 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 5 540.07 UAH
Період оскарження: 07.05.2021 15:23 - 19.05.2021 00:00
Скарга
Відхилено

Неправомірне відхилення

Номер: 759efb5109054ca499939bfa6c9cd349
Ідентифікатор запиту: UA-2021-05-07-007662-b.a20
Назва: Неправомірне відхилення
Скарга:
Неправомірне відхилення учасника ФОП Хандучка
Дата розгляду скарги: 31.08.2021 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 18.08.2021 18:17
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 02.09.2021 12:09
Автор: ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ХАНДУЧКА ПАВЛО КОСТЯНТИНОВИЧ, Павло Хандучка 380982036967 handuckpk@gmail.com
Вимога
Є відповідь

Друга Вимога Неправомірне відхилення ФОП Хандучка

Номер: 027d0a5248314f088d1dc8ce481314d7
Ідентифікатор запиту: UA-2021-05-07-007662-b.c19
Назва: Друга Вимога Неправомірне відхилення ФОП Хандучка
Вимога:
За результатами розгляду відповіді Відділу гуманітарної політики Новодністровської міської ради (надалі – Замовник) на Вимогу від 09.08.2021 року (ідентифікатор UA-2021-05-07-007662-b.b18) (надалі - Вимога) щодо неправомірного відхилення тендерної пропозиції Фізичної особи-підприємця Хандучки Павла Костянтиновича (надалі - Скаржник) згідно Протоколу № 233 від 06.08.2021 року повідомляємо, що Скаржник не може погодитися з такими рішеннями оскільки вважає дії Замовника такими, що порушують його права та інтереси, також ці дії порушують норми Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі - Закон). Замовник необ’єктивно та упереджено оцінив пропозицію Скаржника, адже пропозиція відповідає всім вимогам до предмету закупівлі викладеним в Тендерній документації, що підтверджується фактами наведеними у Вимозі. Замовник надав необґрунтовану відповідь і не взяв до уваги факт повної відповідності запропонованого товару вимогам тендерної документації а також документи надані у складі пропозиції, що підтверджують якість запропонованого товару. Скаржник наголошує на тому, що в інтерактивної дошки розміри та вага НЕ можуть бути основним критерієм вибору, оскільки головним критерієм є саме ефективна площа торкання. Незначні відхилення в розмірі вазі інтерактивної дошки ніяким чином не впливають на якість і функціонал приладу. Натомість ефективна площа торкання є основним показником функціональності інтерактивної дошки. Нагадуємо, що відповідно до Додатка 3 до Тендерної документації Замовником вимагається ефективна площа торкання для інтерактивних дошок: Комплект № 1, Інтерактивна дошка: Ефективна площа торкання: не менше 1600 мм х 1120 мм - тобто 1,792 м2 Скаржником запропонована Інтерактивна дошка Promethean ActivBoard Touch 78: Ефективна площа торкання: 1585.0 мм х 1188.7 мм – тобто 1,883 м2 Комплект № 2, Інтерактивна дошка: Ефективна площа торкання: не менше 1930 мм х 1120 мм - тобто 2,162 м2 Скаржником запропонована Інтерактивна дошка Promethean ActivBoard Touch 88: Ефективна площа торкання: 1902.0 мм х 1188.7 мм – тобто 2,259 м2 Отже Ефективна площа торкання у запропонованих Скаржником Інтерактивних дошок повністю відповідає вимогам Замовника. Це означає, що запропонований Скаржником товар є еквівалентним вимогам Замовника. В пункті 6 Розділу ІІІ тендерної документації Замовником передбачена можливість надання еквівалентного товару, а саме: «У цій документації всі посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва вживаються у значенні «…. «або еквівалент»».» Таким чином, відхилення пропозиції Скаржника з даного приводу є безпідставним. Скаржник повідомляє, що у складі пропозиції надано Файл «3.2 Promethean», який містить всі передбачені законодавством для даного товару документи якості, що стосуються запропонованого товару, чинні на дату розкриття тендерної пропозиції, а саме: - Висновки державної санітарно-епідеміологічної експертизи; - Свідотство про визнання відповідності педагогічним вимогам; - Гриф Міністерства і освіти і науки України; - Декларації про відповідність. Крім того на сторінці 15 Файлу «3.2 Promethean» міститься Довідка щодо сертифікації № 1905-12 від 19.05.2021 року, в якій Скаржник повідомляє про законодавчі підстави скасування обов'язкової сертифікації. Перевірити інформацію можна у зазначеній вище довідці, Файлі «Наказ № 93 від 26.01.2018», що додається та за посиланням https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z0194-18#n13 . Згідно частини 11 статті 26 Закону «11. Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції/пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції/пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником.» Таким чином, відхилення пропозиції Скаржника з даного приводу є безпідставним. Зважаючи на всі вищенаведені факти, Скаржник вважає, що Замовник необ’єктивно та упереджено оцінив пропозицію Скаржника, що в свою чергу призвело до порушення прав Скаржника та неправомірного і незаконного відхилення його пропозиції, яка відповідає всім вимогам Замовника. Шановний Замовнику, ЩЕ РАЗ НАГАДУЄМО, що в даній закупівлі Вами прийнято ЗАНАДТО БАГАТО НЕПРАВОМІРНИХ ТА НЕЗАКОННИХ РІШЕНЬ з порушенням чинного законодавства. На разі пропонуємо дуже уважно поставитися до застережень щодо вказаних порушень і прийняти відповідні рішення, оскільки третя Скарга в даній закупівлі буде мати наслідки для відповідальних осіб у вигляді перевірок уповноваженими органами, щодо виявлення ознак порушення законодавства України у сфері публічних закупівель.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Шановний Учаснику, за результатами розгляду Вашої вимоги, повідомляємо наступне. Вичерпна відповідь, щодо підстав відхилення пропозиції ФОП Хандучка П.К. було надано у відповіді на попередню вимогу. Звертаємо Вашу увагу, що у технічних вимогах до предмету закупівлі було встановлено вимоги як до ефективної площі поверхні інтерактивної дошки (в цій частині пропозиція відповідає вимогам) так і до фактичних (фізичних) розмірів самої інтерактивної дошка (в цій частині пропозиція учасника ФОП Хандучка П. К. не відповідає вимогам замовника). Технічні вимоги замовника щодо розмірів інтерактивної дошки не оскаржувались учасником, та вони були чинними на момент подачі пропозиції ФОП Хандучка П. К. Іншими словами, учасник погодився із технічними вимогами замовника, однак надав пропозицію, яка не відповідає таким вимогам. Відповідно до приписів п. 2 ч. 1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Тобто, зазначена вище норма закону встановлює безальтернативний обов’язок замовника відхилити пропозицію учасника, яка не відповідає умовам технічної специфікації. Крім того, щодо відсутності сертифікат відповідності, виданого на території України на інтерактивну дошку, Замовник керується нормами чинного законодавства та рішенням Органу оскарження, №14533 від 29.06.2021 (п.3) під час розгляду скарги у даній закупівлі. Зазначене рішення однозначно вказує, що відсутність сертифікату відповідності, який вимагався згідно умов тендерної документації, є підставою для відхилення пропозиції учасника. Таким чином, Замовник зобов’язаний відхилити пропозицію учасника ФОП Хандучка П.К., оскільки в іншому випадку, рішення про визнання учасника ФОП Хандучка П.К. переможцем у закупівлі буде дискримінаційним по відношенню до інших учасників та порушить вимоги п. 4 ч. 1 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» щодо недискримінації учасників та рівного ставлення до них. Зважаючи на викладене вище, замовником правомірно та обґрунтовано було відхилено пропозицію учасника, та у замовника відсутні повноваження для скасування рішення про відхилення пропозиції ФОП Хандучки П.К. відповідно до протоколу №233 від 06.08.2021р. Звертаємо також Вашу увагу, що учасники, які не згодні із рішеннями прийнятими замовником, вправі оскаржити їх відповідно до чинного законодавства до уповноважених органів відповідно до їх компетенції.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Є відповідь

неправомірне відхилення

Номер: eeb9db05d3f049a19852ea75584f39e3
Ідентифікатор запиту: UA-2021-05-07-007662-b.b18
Назва: неправомірне відхилення
Вимога:
За результатами розгляду тендерної пропозиції Фізичної особи-підприємця Хандучки Павла Костянтиновича, Замовником було прийнято рішення про відхилення пропозиції Скаржника згідно Протоколу № 233 від 06.08.2021 року. Скаржник не може погодитися з такими рішеннями оскільки вважає дії Замовника такими, що порушують його права та інтереси, також ці дії порушують норми Закону України «Про публічні закупівлі». Додається файл з вимогою про усунення порушення законодавства.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Розглянувши Вашу вимогу щодо неправомірності відхилення пропозиції, повідомляємо наступне. За результатами розгляду пропозиції ФОП Хандучка П.К. замовником прийнято рішення про відхилення пропозиції учасника згідно протоколу №233 від 06.08.2021 р. Відповідно до зазначеного протоколу тендерного комітету замовника було встановлено невідповідність пропозиції учасника вимогам тендерної документації, яка полягала в наступному: 1. Учасником надано пропозицію на інтерактивну дошку Promethean ActivBoard Touch 78 та посилання на сайт виробника в мережі Інтернет: https://prometheanworld.com.ua/shop/activboard-10-touch/. За вказаним посиланням на сайті виробника інтерактивних дощок вказано, що фізичні розміри зазначеної інтерактивної дошки є наступними: 1656 x 1260 x 34.8 мм; 88. Вага в пакуванні 25 кг. Відповідно до Додатка 3 до Тендерної документації, учасник повинен надати, зокрема інтерактивну дошку з наступними технічними характеристиками (для комплекту №1): Зовнішні розміри: не менше 1720 мм х 1240 мм х 35мм. Вага в пакуванні 23 кг. Запропонована учасником інтерактивна дошка є меншою за розмірами ніж вимагалось замовником у технічних вимогах (Додаток №3) та її вага в пакуванні перевищує визначену у технічних вимогах. Наведені у вимозі доводи щодо площі торкання запропонованої учасником інтерактивної дошки не спростовують висновки замовника щодо невідповідності фізичних розмірів інтерактивної дошки вимогам замовника, за таких обставин, замовник зобов’язаний відхилити пропозицію ФОП Хандучка П. К. 2. Учасником надано пропозицію на інтерактивну дошку Promethean ActivBoard Touch 88 та посилання на сайт виробника в мережі Інтернет: https://prometheanworld.com.ua/shop/activboard-10-touch/. За вказаним вище посиланням на сайті виробника інтерактивних дощок вказано, що фізичні розміри зазначеної інтерактивної дошки є наступними: 1971 x 1258 x 34.8 мм. Відповідно до Додатка 3 до Тендерної документації, учасник повинен надати, зокрема інтерактивну дошку з наступними технічними характеристиками (для комплекту №2): Зовнішні розміри: не менше 2010 мм х 1205 мм х 33мм. Запропонована учасником інтерактивна дошка не відповідала за розмірами вимогам замовника встановленим у технічних вимогах (Додаток №3). Слід зазначити, що зазначені зовнішні розміри та вага для інтерективних дошок є суттєвими і визначені технічними вимогами (Додаток 3) до предмета закупівлі. А не відповідність технічним вимогам щодо предмета закупівлі є підставою для відхилення учасника на підставі ч.1 ст. 31 Закону України “Про публічні закупівлі”. Наведені у вимозі доводи щодо площі торкання запропонованої учасником інтерактивної дошки не спростовують висновки замовника щодо невідповідності фізичних розмірів інтерактивної дошки вимогам замовника, за таких обставин, замовник зобов’язаний відхилити пропозицію ФОП Хандучка П. К. 3. Учасником також у складі пропозиції надано довідку щодо сертифікації від 19.05.2021 №1905-12, де зазначено, що з 1 січня 2018 року скасовується обов'язкова сертифікація продукції, що виконувалась відповідно до Декрету. Однак, у складі Пропозиції учасника відсутній сертифікат відповідності, виданий на території України на інтерактивну дошку, дійсний на дату розкриття тендерної пропозиції (п. 7.4. Додатку 3) Тендерною документацією не передбачено надання пояснення щодо ненадання того чи іншого документу, що передбачені умовами Документації. В даному випадку Замовником врахована позиція Органу оскарження, наведена у рішенні №14533 від 29.06.2021 (п.3) під час розгляду скарги у даній закупівлі. Враховуючи наведене, пропозиція учасника не відповідала умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Відповідно до абзацу другого пункту 2 частини першої статті 31 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Враховуючи наведене, Пропозиція Учасника не відповідала умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації та підлягала відхиленню на підставі п.п. 1, 2 ч. 1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі». Таким чином, замовник правомірно та обґрунтовано відхилив пропозицію учасника, а тому відсутні підстави для скасування рішення про відхилення пропозиції ФОП Хандучки П.К. відповідно до протоколу №233 від 06.08.2021р.
Статус вимоги: Відхилено
Скарга
Виконана замовником

Неправомірне визначення переможця

Номер: ed35561cdd6047e6a2767ab9e11cc220
Ідентифікатор запиту: UA-2021-05-07-007662-b.a17
Назва: Неправомірне визначення переможця
Скарга:
Неправомірне визначення переможця
Дата розгляду скарги: 29.07.2021 15:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 21.07.2021 17:55
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 03.08.2021 17:19
Дата виконання рішення Замовником: 06.08.2021 10:50
Коментар замовника щодо усунення порушень: Доброго дня. Тендерний коміте відділу гуманітарної політики вирішив відхилити учасника ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ", тим самим виконати рішення АМКУ.
Автор: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕЛІС ВІНЕР КОМПАНІ", Кириченко Володимир 380992396175 info@eliswin.com
Вимога
Є відповідь

Неправомірне визнання переможця

Номер: f896da0758a64a19a24a4bc922499899
Ідентифікатор запиту: UA-2021-05-07-007662-b.b16
Назва: Неправомірне визнання переможця
Вимога:
Шановний Замовнику, у визначеного вами переможцем учасника ТОВ «КРЕО СІНЕРДЖІ» (надалі - Учасник) наявні невідповідності умовам, визначеним в тендерній документації про проведення відкритих торгів на закупівлю, та вимогам до предмета закупівлі, а саме: 1) У Додатку 3 До тендерної документації Замовник вимагає надати: «Додатково надати Авторизаційний лист від виробника програмного забезпечення тієї торговельної марки, що й інтерактивна дошка, з зазначенням ідентифікатора закупівлі та замовника.» Учасником ТОВ «КРЕО СІНЕРДЖІ» (надалі - Учасник), у складі Пропозиції не надано документального підтвердження, що ТОВ КРЕО СІНЕРДЖІ є офіційним дистриб'ютором в Україні програмного забезпечення Corinth, Чехія. Отже, Учасником не надано жодного документального підтвердження про те, що він являється офіційним представником виробника на території України. 2) У Додатку 3 До тендерної документації в технічному завданні до комплекту № 2 Замовник вимагає надати, зокрема: «наявність портів для підключення Інтерфейси: 1 x USB, 1 x VGA-Out, 1 x VGA (D-Sub), 1 x LAN, 1 x HDMI, 1 x 3.5 мм» Учасником у складі пропозиції запроновано проектор Optoma W308STe в якому відсутній порт для підключення 1 x LAN, про що є інформація на офіціальному сайті виробника, що не відповідає технічним вимогам Замовника. Таким чином Замовник повинен відхилити пропозицію Учасника ТОВ «КРЕО СІНЕРДЖІ» згідно пункт 1 частини 13 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі». Шановний Замовнику, нагадуємо про обов’язковість дотримання Замовником при визначенні переможця закупівлі статті 5 та статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі». Визначення пропозиції, що не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення відкритих торгів, та вимогам до предмета закупівлі являється грубим порушенням статті 5 та статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі». Хочемо звернути увагу Замовника на те, що Протокол № 222 датований 06 ЧЕРВНЯ 2021р., що може свідчити про відсутність добросовісної конкуренції серед учасників, об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі та попередній зговір з Учасника ТОВ «КРЕО СІНЕРДЖІ». Вимагаємо скасувати рішення про неправомірне визначення переможцем Учасника ТОВ «КРЕО СІНЕРДЖІ» зазначене в Протоколі №222 від 06.06.2021 року.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: У Замовника Відділу гуманітарної політики Новодністровської міської ради відсутні підстави для відхилення тендерної пропозиції Переможця . Всі пояснення надані в листі який прикріплений нижче.
Статус вимоги: Відхилено
Скарга
Виконана замовником

Скарга на рішення

Номер: 6959570a51e94b95b62bc780a8b5cfdf
Ідентифікатор запиту: UA-2021-05-07-007662-b.a15
Назва: Скарга на рішення
Скарга:
СКАРГА щодо порушення процедури закупівлі шляхом визнання переможцем учасника, щодо тендерної пропозиції якого наявні підстави для відхилення відповідно до статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі»
Дата розгляду скарги: 16.06.2021 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 08.06.2021 11:10
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 02.07.2021 17:56
Дата виконання рішення Замовником: 06.07.2021 15:37
Коментар замовника щодо усунення порушень: Тендерним комітетом скасовано рішення про прийняття переможцем ТОВ "Інтер Сиситемс"
Автор: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КРЕО СІНЕРЖІ", Глушан Олена 380683826358 ulliashapowal@gmail.com
Вимога
Відхилено

Неліквідний товар

Номер: 72be4d26e7fc4f74adc3b2dd57b31371
Ідентифікатор запиту: UA-2021-05-07-007662-b.a14
Назва: Неліквідний товар
Вимога:
Шановний замовнику, Мультимедійний проектор із зазначеними вами технічними характеристиками, а саме: Тип: Мультимедійний проектор Тип матриці: DLP Формат зображення: 16:10, 16:9, 4:3 Базова роздільна здатність, точок: не менше 1280х800 Максимальна роздільна здатність, точок: 1920x1080 Ресурс лампи в нормальному (економічному) режимі, год: не менше 6000 (12000) Потужність лампи, не більше Вт: 240 Світловий потік в нормальному режимі, ANSI лм: не менше 3500 Контрастність зображення: не менше 20000:1 Проекційна відстань 0,4-3,4 м Діагональ екрану, не менше, м: 0,9-7,6 Інтерфейси: 1 x USB, 1 x VGA-Out, 1 x VGA (D-Sub), 1 x LAN, 1 x HDMI, 1 x 3.5 мм Відеостандарти: NTSC, PAL, SECAM Динаміки, Вт: не менше 10 Вт підтримка 3D Пульт ДК: є Кріплення для проектора Гарантійний термін не менше 24 міс. Вже давно знятий з виробництва і в Україну не постачається. Це означає, що поставити вам можуть лише неліквідний, залежаний (а можливо і бувший у використанні) товар. Пропонуємо внести зміни у тендерну документацію з урахуванням наявності легально ввезеного, ліцензійного обладнання на ринку України.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учасник! Тендерна документація відкритих торгів розроблена з дотриманням вимог, встановлених ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (зі змінами) (далі-Закон), наказу Мінекономрозвитку України від 13.04.2016 року №680 «Про затвердження примірної тендерної документації» та наказів Міністерства освіти і науки України, що встановлюють вимоги до комп’ютерів, засобів навчання та обладнання для закладів освіти. Звертаємо також Вашу увагу на те, що у всіх наказах МОН прописані мінімальні вимоги до комп’ютерного та мультимедійного обладнання. Замовник має право вимагати обладнання, яке відповідає наказам, а також обладнання з вищими (кращими) технічними характеристиками. Відповідно до п.3 ч.2 ст.22 Закону, тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг). Замовник самостійно визначає перелік та характеристики предмету закупівлі у відповідності до його потреб та в межах бюджетного фінансування. Вимогами технічної документації визначено, що товар повинен бути новим, таким що не був у використанні. Крім того, вказані характеристики присутні в декількох моделях проекторів. Дякуємо за звернення та увагу до нашої закупівлі.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Кількість портів

Номер: fb56bd471df34bd19cc93b79a019c40b
Ідентифікатор запиту: UA-2021-05-07-007662-b.a13
Назва: Кількість портів
Вимога:
Шановний Замовнику, поясніть навіщо вам потрібно в Проекторі 2 порта USB і 2 порта HDMI. Чому саме така кількість портів? Ця вимога значно звужує коло потенційних учасників закупівлі, які могли б запропонувати проектори іншого виробника.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учасник! Тендерна документація відкритих торгів розроблена з дотриманням вимог, встановлених ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (зі змінами) (далі-Закон), наказу Мінекономрозвитку України від 13.04.2016 року №680 «Про затвердження примірної тендерної документації» та наказів Міністерства освіти і науки України, що встановлюють вимоги до комп’ютерів, засобів навчання та обладнання для закладів освіти. Звертаємо також Вашу увагу на те, що у всіх наказах МОН прописані мінімальні вимоги до комп’ютерного та мультимедійного обладнання. Замовник має право вимагати обладнання, яке відповідає наказам, а також обладнання з вищими (кращими) технічними характеристиками. Відповідно до п.3 ч.2 ст.22 Закону, тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг). Замовник самостійно визначає перелік та характеристики предмету закупівлі у відповідності до його потреб та в межах бюджетного фінансування. Крім того, Замовником не встановлено дискримінаційних вимог до учасників, технічні вимоги передбачають надання еквівалентного товару. На ринку України є не менше двох виробників, які готові запропонувати товар з вказаними технічними характеристиками. Якщо запропонований Вами товар є еквівалентним до встановлених технічним вимог у тендерній документації, то він буде вважатися таким, що відповідає вимогам тендерної документації. Замовник зацікавлений у закупівлі якісного товару, який не втратить своєї актуальності у найближчі роки, тому замовник не вноситиме зміни до тендерної документації з метою погіршення технічних вимог до предмета закупівлі. Дякуємо за звернення та увагу до нашої закупівлі
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Вирішена

Обґрунтуйте вимогу

Номер: 8c230d79f6e44dd7a5f6a443d30f1eb3
Ідентифікатор запиту: UA-2021-05-07-007662-b.a12
Назва: Обґрунтуйте вимогу
Вимога:
Обґрунтуйте вимогу щодо надання скріншоту оболонки програмного забезпечення. А конкретніше кому саме із працівників потрібна вказана інформація і для чого?
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учаснику, розглянувши Ваше звернення, тендерним комітетом відділу гуманітарної політики Новодністровської міської ради прийнято рішення прибрати вимогу щодо надання скріншоту оболонки програмного забезпечення (повинно бути відображено назву ПЗ та всі наявні групи сервісів.) Відповідні зміни внесені в тендерну документацію. Дякуємо за звернення!
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

надати обґрунтування вимоги

Номер: ad70457b787f4b4b9fb86fc205221837
Ідентифікатор запиту: UA-2021-05-07-007662-b.a11
Назва: надати обґрунтування вимоги
Вимога:
Шановний Замовнику, поясніть навіщо вам цілодобовий зворотній зв'язок з консультантами та фахівцями компанії виробника? Про, що саме ви збираєтесь консультуватись в неробочий час? Вимагаємо від Змовника надати обґрунтування вказаної вимоги.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учаснику, розглянувши Ваше звернення, тендерним комітетом відділу гуманітарної політики Новодністровської міської ради прийнято рішення прибрати вимогу щодо можливості тримати цілодобовий зворотній зв'язок з консультантами та фахівцями компанії виробника. Відповідні зміни внесені в тендерну документацію. Дякуємо за звернення!
Статус вимоги: Задоволено