-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Ігри на влучність, настільні ігри та інвентар (37461500-2 Столи для настільного тенісу) (Столи тенісні вуличні)
Завершена
55 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 550.00 UAH
мін. крок: 1% або 550.00 UAH
Період оскарження:
07.05.2021 14:47 - 14.05.2021 10:00
Вимога
Вирішена
Оскарження дискваліфікації
Номер:
1598596b79e2426791a135cf80031390
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-05-07-003553-c.b4
Назва:
Оскарження дискваліфікації
Вимога:
Через електронну систему закупівель Prozorro 07.05.2021 було оголошено спрощену закупівлю (Ідентифікатор закупівлі: UA-2021-05-07-003553-c).
Згідно Протоколу № 24 від 31 травня 2021 р. пропозицію Учасника ФОП Бурбело Дарію Сергіївну було відхилено Замовником. Як причини для відхилення вимоги Замовник вказує: 1) відсутність технічного паспорту з відміткою ВТК ; 2) подані копії завірені з порушенням чинного законодавства.
Вважаємо це рішення невірним, суб’єктивним та таким що підлягає скасуванню з огляду на наступне:
1. У складі документації, наданої ФОП Бурбело Д.С. надано документ під номером 6 «паспорт виробу».
Файл містить Інструкцію з експлуатації (Об’єднаний експлуатаційний документ), в якому є всі необхідні дані, характеристики предмету закупівлі.
Відповідно до ДСТУ ГОСТ 2.601-2006, Керівництво з експлуатації - Документ, який містить відомості про конструкцію, принцип дії, характеристики (властивості) виробу, його складові частини і вказівки, необхідні для правильної та безпечної експлуатації виробу (використання за призначенням, технічного обслуговування, поточного ремонту, зберігання і транспортування) і оцінок його технічного стану при визначенні необхідності відправки його в ремонт, а також відомості по утилізації виробу і його складових частин.
Паспорт - документ, який містить відомості, що засвідчують гарантії виробника, значення основних параметрів і характеристик (властивостей) виробу, а також відомості про сертифікацію та утилізації виробу.
Як виходить із визначення термінів – Інструкція з експлуатації більш повний та змістовний документ. До того ж , в документі, наданому ФОП Бурбело Д.С. є всі дані та інформація, які має містити технічний паспорт. Визначальним для Замовника має бути зміст документа, а не формальна назва.
Відповідно до п.3 Переліку формальних помилок, затвердженого Наказом Мінекономіки № 710 від 15.04.2020 “Про затвердження Переліку формальних помилок”, - формальною є невірна назва документа (документів), що подається учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, зміст якого відповідає вимогам, визначеним замовником у тендерній документації.
Також варто зазначити, що в об’єднаному експлуатаційному документі, наданому ФОП Бурбело Д.С. є відмітка ВТК, яку вимагав Замовник.
2. Щодо того, що документи ФОП Бурбело Д.С. були засвідчені, нібито, не таким способом, повідомляємо наступне. Замовник висував наступні вимоги до копій документів, які просив надати:
«Документи, що вимагаються Учасник повинен розмістити (завантажити) в електронній системі закупівель (далі - Система) до кінцевого строку подання пропозицій у вигляді сканованої кольорової копії у форматі PDF (скановані документи повинні бути викладені в повному обсязі, а саме: мати чіткий вигляд повного (завершеного документу, печатки, підпису, тощо). Усі документи мають бути оформлені українською мовою, або з українським перекладом».
Всі документи, надані ФОП Бурбело Д.С. в повній мірі відповідають вимогам Замовника.
В оголошенні про проведення спрощеної закупівлі не містилося жодних вимог щодо наявності дати на копії наданих документів. Зазначаємо, що це є надуманою та дискримінаційною причиною. Учасники при подачі пропозиції керуються Законом України «Про публічні закупівлі» та Оголошенням про проведення закупівлі (спрощеної закупівлі), яке в свою чергу має бути сформованим виключно на підставі та в рамках вище вказаного Закону.
Приплітання домислів щодо правопису та правил оформлення є недоречним, адже Учасники не можуть здогадатися про побажання замовника щодо оформлення документів, тому все має бути чітко прописаним в оголошенні.
Ще раз наголошуємо, що Замовники і Учасники мають керуватись Законом України «Про публічні закупівлі» і зважати, що Закони є вищим нормативно-правовим актом.
До того ж зазначаємо, що у відповіді на Вимогу Учасника ФОП Багірової Зої Намиківни щодо дискваліфікації учасника ФОП Мачули Тимофія Олександровича, Ви, Замовник, зазначаєте наступне:
«Відповідно до частини 5 статті 22 Закону замовникам забороняється вимагати від учасників засвідчувати документи (матеріали та інформацію), що подається у складі тендерної пропозиції, печаткою та підписом уповноваженої особи, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладенням кваліфікованого електронного підпису». Пропозиція, а значить і всі додані документи, надані в складі пропозиції ФОП Бурбело Д.С. були завірені накладанням кваліфікованого електронного підпису.
Таким чином вбачається неоднакове та суб’єктивне ставлення до Учасників закупівлі із боку Замовника.
Відповідно до ч. 1 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», Закупівлі здійснюються за принципами, зокрема, недискримінації учасників та рівного ставлення до них; об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі /спрощеної закупівлі.
Відповідно до ч.6 ст. 11 Закону України «Про публічні закупівлі», Уповноважена особа під час організації та проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі повинна забезпечити об’єктивність та неупередженість процесу організації та проведення процедур закупівель/спрощених закупівель в інтересах замовника.
Згідно із ч.5 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі», Оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
На підставі п. 1 ч. 13 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник відхиляє пропозицію учасника, якщо пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. Пропозиція ФОП Бурбело Д.С. повністю відповідає умовам в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі і не може бути відхилена через несуттєві недоліки.
До того ж зазначаємо, Замовник як орган місцевого самоврядування, який функціонує для забезпечення потреб громади, в організації своєї діяльності та проведенні закупівель за державні кошти, керується визначеними Законом принципами максимальної економії та ефективності.
Відповідно до ч. 20 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів учасник спрощеної закупівлі може звернутися до замовника та/або до органу, що здійснює контроль над замовником, або до суду.
На підставі вище викладеного та керуючись Законом України «Про публічні закупівлі»
ВИМАГАЄМО:
1. Прийняти Вимогу до розгляду.
2. Скасувати рішення про відхилення пропозиції ФОП Бурбело Дарії Сергіївни.
3. Повернути учасника ФОП Бурбело Д.С. на кваліфікацію.
Пов'язані документи:
Учасник
- вимога.pdf 02.06.2021 21:29
- Протокол 03.06.2021 10:50
Дата подачі:
02.06.2021 21:29
Вирішення:
Висловлюємо Вам свою повагу та повідомляємо наступне.
Ваша пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні спрощеної закупівлі , та вимогам предмета закупівлі (п.1 ч.13 ст.14 ЗУ «Про публічні закупівлі») , а саме:
1.У складі пропозиції відсутній технічний паспорт заводу – виробника з відміткою ВТК (ОТК) , що визначено в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі та вимогах до предмета закупівлі.
2.Подані копії завірені з порушенням чинного законодавства (відсутня дата, коли завірно документ). Згідно Розділу ІІ п.10 ПРАВИЛ організації діловодства та архівного зберігання документів у державних органах, органах місцевого самоврядування, на підприємствах, в установах і організаціях , затверджених Наказом Міністерства юстиції України 18.06.2015 № 1000/5 копія набуває юридичної сили лише в разі її засвідчення в установленому порядку.
Напис про засвідчення копії складається зі слів «Згідно з оригіналом», назви посади, особистого підпису особи, яка засвідчує копію, її ініціалів (ініціалу імені) та прізвища, дати засвідчення копії.
Напис про засвідчення копії скріплюється відбитком печатки відповідного структурного підрозділу установи або печатки «Для копій».
Також оригіналом вважається документ, наданий у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладенням кваліфікованого електронного підпису.
Статус вимоги:
Не задоволено
Задовільнена:
Ні
Вимога
Залишено без розгляду
Вимоги щодо дискваліфікації учасника
Номер:
3dc379ad94914817b09b08dddbd9d7c4
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-05-07-003553-c.c3
Назва:
Вимоги щодо дискваліфікації учасника
Вимога:
Через електронну систему закупівель ProZorro, Комунальним закладом «Міський центр фізичного здоров’я «Спорт для всіх» Ніжинської міської ради Чернігівської області» було проведено закупівлю Ігри на влучність, настільні ігри та інвентар (37461500-2 Столи для настільного тенісу) (Столи тенісні вуличні) (ідентифікатор закупівлі - UA-2021-05-07-003553-c).
За результатами розгляду тендерних пропозицій, Замовник розмістив протокол №25 від 31.05.2021 р. про намір укласти договір про закупівлю з переможцем в спрощеній закупівлі з ФОП Мачула Тимофій Олександрович.
ФОП Багірова Зоя Наміківна не погоджується з рішенням Замовника, вважає дії Комунального закладу «Міський центр фізичного здоров’я «Спорт для всіх» Ніжинської міської ради Чернігівської області», такими що порушують права ФОП Багірова Зоя Наміківна, а також Закон України «Про публічні закупівлі».
Детально ознайомившись з пропозицією ФОП Мачула Тимофій Олександрович, зазначаю, що Учасником не виконано всіх вимог Замовника та законодавства України, виходячи з наступного:
1. У складі своєї пропозиції ФОП Мачула Тимофій Олександрович надає копії завірені з порушенням чинного законодавства (відсутня дата, посада, ПІБ особи , яка завіряє документ). Згідно Розділу ІІ п.10 ПРАВИЛ організації діловодства та архівного зберігання документів у державних органах, органах місцевого самоврядування, на підприємствах, в установах і організаціях , затверджених Наказом Міністерства юстиції України 18.06.2015 № 1000/5 копія набуває юридичної сили лише в разі її засвідчення в установленому порядку. Напис про засвідчення копії складається зі слів «Згідно з оригіналом», назви посади, особистого підпису особи, яка засвідчує копію, її ініціалів (ініціалу імені) та прізвища, дати засвідчення копії. Напис про засвідчення копії скріплюється відбитком печатки відповідного структурного підрозділу установи або печатки «Для копій».
Сертифікати, висновок державної санітарно – епідеміологічної експертизи, та документи щодо повноважень підпису тендерної документації та договору, що надані Учасником ФОП Мачула Тимофій Олександрович, є не належно засвідченими, що є прямим порушенням державних стандартів щодо оформлення документів.
Приймаючи рішення про визначення переможцем в спрощеній закупівлі ФОП Мачула Тимофій Олександрович, Замовник користується подвійними стандартами для Учасників, відхиляючи при цьому більш економічно вигідні пропозиції. Відповідно до ч.1 ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі», закупівлі здійснюються за такими принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Замовник є бюджетною організацією та повинен використовувати бюджетні кошти відповідно до цільового призначення, керуючись принципами максимальна економія, ефективність та пропорційність, недискримінація Учасників та рівне ставлення до них. Така поведінка Замовника ставить під сумнів використання бюджетних коштів та може спричинити шкоду державному бюджету.
Замовником упереджено визначено переможцем пропозицію ФОП Мачула Тимофій Олександрович без дотримання всіх вимог Замовника та Закону України «Про публічні закупівлі».
На підставі вище викладеного та керуючись Законом України «Про публічні закупівлі»
ВИМАГАЮ:
1. Прийняти вимогу до розгляду.
2. Скасувати рішення про намір укласти договір про закупівлю з переможцем в спрощеній закупівлі з ФОП Мачула Тимофій Олександрович згідно протоколу №25 від 31.05.2021 р
У разі відхилення цієї вимоги, ФОП Багірова Зоя Наміківна, з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів, буду змушена звернутися до наступних державних органів:
- Державна аудиторська служба України;
- Національне антикорупційне бюро України;
- Департамент захисту економіки Національної поліції України.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимоги щодо дискваліфікації учасника.pdf 02.06.2021 12:31
- протокол 02.06.2021 16:32
Дата подачі:
02.06.2021 12:31
Вирішення:
Висловлюємо Вам свою повагу та повідомляємо наступне.
Відповідно до частини 5 статті 22 Закону замовникам забороняється вимагати від учасників засвідчувати документи (матеріали та інформацію), що подається у складі тендерної пропозиції, печаткою та підписом уповноваженої особи, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладенням кваліфікованого електронного підпису.
Вказані Вами документи Сертифікати , Висновок державної санітарно – епідеміологічної експертизи подано у вигляді електронного документу , та накладено електронний цифровий підпис згідно чинного законодавства.
Щодо повноважень підпису тендерної документації та договору :про такі повноваження зазначено в листі вих. №1905-1-1/П5-21-2 від 19.05.2021 р. ФОП Мачула Т.О. з підписом та печаткою.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
05.06.2021 16:37
Вимога
Вирішена
Вимога щодо неправомірної дискваліфікації
Номер:
7ceddfcc0fa142eba2894ade25045efa
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-05-07-003553-c.c2
Назва:
Вимога щодо неправомірної дискваліфікації
Вимога:
Через електронну систему закупівель ProZorro, Комунальним закладом «Міський центр фізичного здоров’я «Спорт для всіх» Ніжинської міської ради Чернігівської області» було проведено закупівлю Ігри на влучність, настільні ігри та інвентар (37461500-2 Столи для настільного тенісу) (Столи тенісні вуличні) (ідентифікатор закупівлі - UA-2021-05-07-003553-c).
За результатами розгляду тендерних пропозицій, Замовник розмістив протокол №23 від 31.05.2021 р. щодо прийняття рішення уповноваженою особою, відповідно до якого було вирішено відхилити пропозицію ФОП Багірова Зоя Наміківна.
ФОП Багірова Зоя Наміківна не погоджується з рішенням Замовника, вважає дії Комунального закладу «Міський центр фізичного здоров’я «Спорт для всіх» Ніжинської міської ради Чернігівської області», такими що порушують права ФОП Багірова Зоя Наміківна, а також Закон України «Про публічні закупівлі».
Відповідно до ч.13 ст.14 закону України «Про публічні закупівлі» Замовник відхиляє пропозицію в разі, якщо:
1) пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі;
2) учасник не надав забезпечення пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником;
3) учасник, який визначений переможцем спрощеної закупівлі, відмовився від укладення договору про закупівлю;
4) якщо учасник протягом одного року до дати оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі відмовився від підписання договору про закупівлю (у тому числі через неукладення договору з боку учасника) більше двох разів із замовником, який проводить таку спрощену закупівлю.
ЗУ «Про публічні закупівлі» чітко регламентує умови для відхилення пропозиції Учасника.
Згідно протоколу №23 від 31.05.2021 р. щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовник зазначив наступні причини:
1) У складі пропозиції відсутній технічний паспорт заводу-виробника з відміткою ВТК (ОТК).
2) Подані копії завірені з порушенням чинного законодавства (відсутня дата, посада, ПІБ особи, яка завіряє документ).
По першому пункту причини відхилення, повідомляю, що мною було надано документ «Інструкція з експлуатації (об’єднаний експлуатаційний документ)». Згідно ДСТУ ГОСТ 2.601:2006 Єдина система конструкторської документації. Експлуатаційні документи. (ГОСТ 2.601-2006, IDT) Експлуатаційна документація - вид конструкторських документів, які окремо або у сукупності з іншими документами визначають правила експлуатації виробу і (або) відображають відомості котрі, засвідчують гарантовані виробником значення основних параметрів і характеристик (властивостей) виробу, гарантії і дані по його експлуатації протягом встановленого терміну служби.
Види та комплектність експлуатаційних документів регламентується ДСТУ ГОСТ 2.601:2006, до них відносяться:
– настанова щодо експлуатування (інструкція з експлуатації, у застарілому стандарті ДСТУ 3321-96);
– керівництво щодо монтажу, пуску, регулюванню та обкатці виробу;
– формуляр;
– паспорт виробу;
– етикетка;
– каталог деталей та складальних одиниць;
– нормі витрат запасних частин та інші.
Наданий мною об’єднаний експлуатаційний документ, включає в себе поняття та структуру Паспорту виробу - виробниче-практичне видання, що містить основні відомості про устаткування, прилади чи предмети господарського вжитку та Настанови щодо експлуатування - експлуатаційний документ, який містить відомості про конструкцію, принципу дії, характеристиках (властивостях) виробу, його складових частин та вказівки, необхідні для правильної та безпечної експлуатації виробу (використання за призначенням, технічного обслуговування, поточного ремонту, зберігання та транспортування) і оцінка його технічного стану при визначені необхідності відправки його в ремонт, а також відомості з утилізації виробу та його складових частин.
Наданий мною об’єднаний експлуатаційний документ виданий заводом-виробником та має відмітку ВТК(ОТК).
По другому пункту причини відхилення, повідомляю, що згідно з оголошенням закупівлі Замовник ставить наступні вимоги щодо подання Учасниками копій:
14.1. Копія Витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців;
14.2. Свідоцтво про реєстрацію платника податку на додану вартість або Витяг з реєстру платників ПДВ – для учасника, який є платником податку на додану вартість / завірена копія Свідоцтва або Витягу платника єдиного податку – для учасника, який є платником єдиного податку;
15. Документи, що вимагаються Учасник повинен розмістити (завантажити) в електронній системі закупівель (далі - Система) до кінцевого строку подання пропозицій у вигляді сканованої кольорової копії у форматі PDF (скановані документи повинні бути викладені в повному обсязі, а саме: мати чіткий вигляд повного (завершеного документу, печатки, підпису, тощо). Усі документи мають бути оформлені українською мовою, або з українським перекладом.
Повідомляю, що мною надані копія Витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців (п.14.1) та копія Витягу платника єдиного податку – для учасника, який є платником єдиного податку (п.14.2), що завірені з дотриманням чинного законодавства (наявна дата, посада, ПІБ особи, яка завіряє документ). Згідно до п.15 оголошення, документи, що надані мною (завантаженні) в електронній системі закупівель у вигляді сканованих кольорових копій у форматі PDF (скановані документи викладені в повному обсязі, а саме: мають чіткий вигляд повного (завершеного документу, печатки, підпису, тощо). Усі документи оформлені українською мовою.
Оголошення закупівлі, що оприлюднено Замовником має вичерпний перелік щодо документів, які повинен надати Учасник у складі пропозиції. Мною, як Учасником, було надано всі документи, що вимагались оголошенням закупівлі.
На підставі вище викладеного та керуючись Законом України «Про публічні закупівлі»
ВИМАГАЮ:
1. Прийняти вимогу до розгляду.
2. Скасувати рішення про відхилення пропозиції ФОП Багірова Зоя Наміківна (протокол №23 від 31.05.2021 р.).
3. Визнати ФОП Багірова Зоя Наміківна переможцем закупівлі.
У разі відхилення цієї вимоги, ФОП Багірова Зоя Наміківна, з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів, буду змушена звернутися до наступних державних органів:
- Державна аудиторська служба України;
- Національне антикорупційне бюро України;
- Департамент захисту економіки Національної поліції України.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога.pdf 01.06.2021 12:27
- Протокол 02.06.2021 10:25
Дата подачі:
01.06.2021 12:27
Вирішення:
Повідомляємо наступне:
Ваша пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні спрощеної закупівлі , та вимогам предмета закупівлі (п.1 ч.13 ст.14 ЗУ «Про публічні закупівлі») , а саме:
1.У складі пропозиції відсутній технічний паспорт заводу – виробника з відміткою ВТК (ОТК) , що визначено в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі та вимогах до предмета закупівлі.
2.Подані копії завірені з порушенням чинного законодавства (відсутня дата, посада, ПІБ особи , яка завіряє документ). Згідно Розділу ІІ п.10 ПРАВИЛ організації діловодства та архівного зберігання документів у державних органах, органах місцевого самоврядування, на підприємствах, в установах і організаціях , затверджених Наказом Міністерства юстиції України 18.06.2015 № 1000/5 копія набуває юридичної сили лише в разі її засвідчення в установленому порядку.
Напис про засвідчення копії складається зі слів «Згідно з оригіналом», назви посади, особистого підпису особи, яка засвідчує копію, її ініціалів (ініціалу імені) та прізвища, дати засвідчення копії.
Напис про засвідчення копії скріплюється відбитком печатки відповідного структурного підрозділу установи або печатки «Для копій».
Статус вимоги:
Не задоволено
Задовільнена:
Ні
Вимога
Відкликано скаржником
Вимога 28.05.21
Номер:
a5d70d468f1842db96052a0ec0b98dd5
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-05-07-003553-c.b1
Назва:
Вимога 28.05.21
Вимога:
Невідповіднісь докуметації Учасника до умов Тендерної документації Замовника
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога_28.05.pdf 28.05.2021 11:50
Дата подачі:
28.05.2021 11:50
Опис причини скасування:
cancelled
Дата скасування:
28.05.2021 14:16