-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Комп’ютерне обладнання
Завершена
1 500 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 7 500.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 7 500.00 UAH
Період оскарження:
07.05.2021 14:21 - 19.05.2021 00:00
Вимога
Є відповідь
Неправомірне визнання переможця
Номер:
502cf400f89a4be7a9e6831d6ddd9543
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-05-07-003428-c.b2
Назва:
Неправомірне визнання переможця
Вимога:
Шановний Замовник!. Просимо Вас звернути увагу, на те, що запропоноване обладнання Учасником не повністю відповідає Вашим вимогам. В вимогах до Багатофункціональний пристрій великий - є обов'язкова наявність - Дротові інтерфейси - Fax, USB, Бездротові інтерфейси -Wi-Fi. Учасник запропоновував модель апарату Canon imageRUNNER C3125i. Але якщо подивиться на офіційний сайт виробника: https://www.canon.ua/business-printers-and-faxes/imagerunner-c3125i/specifications/, можна побачити, що наявність факсу, яку ви вимагали, це додаткова функція, яка в базової моделі відсутня. Учасник стверджує, що FAX - є, але офіційний сайт надає інформацію, що для отримання додаткової опції в віде факсу надо додати додатковий модуль - Плата Super G3 FAX Board-AV3. Нажаль Учасник не надав підтвердження про надання додаткового модулю факса, для виконання умов Замовника. Просимо Вас уважно вивчити надану інформацію, ознайомитися з нею, та Керуюсь основними принципами здійснення публічних закупівель та Законами України «Про місцеве самоврядування в Україні» і «Про службу в органах місцевого самоврядування», розглянути ще раз ретельно і вимогливо пропозицію Учасника, та дискваліфікувати його, тому що Пропозиція Учасника не відповідає технічним вимогам Замовника
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
02.06.2021 17:10
Вирішення:
Шановний учасник!
Дуже вдячні Вам за детальний аналіз пропозиції переможця.
Вважаємо за необхідне внести деякі роз’яснення що до понять і термінології зазначених в Технічній специфікації.
Інтерфейс підключення – це спосіб підключення до персонального комп'ютера різноманітних периферійних пристроїв і їх контролерів. Отже можемо зробити висновок щодо значення вказаного в технічній специфікації, що Дротові інтерфейси – це не функція, а наявність в багатофункціональному пристрої роз’ємів для підключення Fax або USB.
Ґрунтуючись на зазначеному вище та на сайті офіційного представника виробника запропонованої продукції розуміємо що стандартна комплектація пристрою має можливість підключення такого додаткового функціоналу як FAX, також звертаємо вашу увагу що ця функція є досить не стандартною оскільки це не телефон-факс, а сучасна модернізована модифікація Інтернет-факс (електронний факс, або онлайн-факс) - це використання Інтернет та Інтернет-протоколів для надсилання факсу (факсимільного повідомлення), а не за допомогою стандарту телефон з'єднання та факсимільного апарата. Відмінна риса Інтернет-факсу, порівняно з іншими Інтернет-комунікаціями, такими як електронною поштою, це можливість обміну факс-повідомленнями з традиційними телефонними факсимільними апаратами. На даний момент потреби в такому пристрої не вбачаємо, але на перспективу залишили можливість для підключення.
Таким чином робимо висновок що надання саме додаткового модулю факсу у технічних вимогах тендерної документації відсутнє, отже запропонований переможцем пристрій повністю співпадає з технічними вимогами тендерної документації.
Зважаючи на вищезазначене ваше прохання щодо дискваліфікації переможця вимушені відхилити оскільки це суперечитиме основним принципам здійснення публічних закупівель, а саме ст.5 Закону України « Про публічні Закупівлі»
1. Закупівлі здійснюються за такими принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Також наголошуємо, що ми як Замовник не зазначали такої достатньо унікальної функції, оскільки дана функція є досить рідкісною серед виробників, що в результаті буде суперечити пункту 4 статті 23 Закону України « Про публічні Закупівлі» «Технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз "або еквівалент
Статус вимоги:
Не задоволено
Вимога
Є відповідь
Помилкова дискваліфікація Учасника
Номер:
748007cbb8844a3ca496ec76feb60970
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-05-07-003428-c.b1
Назва:
Помилкова дискваліфікація Учасника
Вимога:
Шановний Замовник!.
Уважно вивчивши протокол відхилення, ми не згодні, та думаємо, що дискваліфікація була помилковою. Нижче надаємо наступну інформацію. Для усунення невідповідності, нами був наданий інший договір с повним переліком документів які підтверджують виконання постачання в строки обумовленому в договорі, та надана ЄЛЕКТРОНА – ДОВІДКА – «Лист -відгук», про виконання даного договору с трок. Але ви пишете, що наданий лист - -відгук не має дати та числа. Але повторюсь ще раз, що нами був наданий електронний лист – відгук, який створюється відповідно до електронного документообороту, там має всі атрибути такого Документу. А саме, в лівому ніжному куту – є всі необхідні дані, кто підписав даний документ, дата підпису та дані про електронний підпис – особи яка наклала даний підпис. Також вся ця інформація зашифрована в QR –коді який також присутній в лівому куту. Також в правому куту – є інформація про те, яке підприємство надало таку довідку, та дату документа та її вихідний номер, та також ця інформація закодована в штрих – коді. Згідно Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» , від № 2155-VIII від 05.10.2017, ВВР, 2017, № 45, ст.400 (з останніми змінами) – чітко регламентується що є електронним документом -«Стаття 5. Електронний документ Електронний документ - документ, інформація в якому зафіксована у вигляді електронних даних, включаючи обов’язкові реквізити документа. Склад та порядок розміщення обов’язкових реквізитів електронних документів визначається законодавством. Електронний документ може бути створений, переданий, збережений і перетворений електронними засобами у візуальну форму. Візуальною формою подання електронного документа є відображення даних, які він містить, електронними засобами або на папері у формі, придатній для приймання його змісту людиною. «Оригіналом електронного документа вважається електронний примірник документа з обов’язковими реквізитами, у тому числі з електронним підписом автора або підписом, прирівняним до власноручного підпису відповідно до Закону України "Про електронні довірчі послуги"» та «Копією документа на папері для електронного документа є візуальне подання електронного документа на папері, яке засвідчене в порядку, встановленому законодавством.»
Та також згідно цього Закону «електронні документи мають таку ж юридичну силу, як і паперові». Також це підтверджує лист ДФСУ від 04.01.2017 р № 30/6 / 99-99-15-02-02-15 в якому говориться що, «електронний документ, який складений відповідно до вимог чинного законодавства і який містить всі необхідні реквізити, має таку ж юридичну силу, як і документ, складений в паперовому вигляді». Отже виходячи зі всього вищевикладеного, можна чітко сказати, що наданий нами електронний лист - відгук, який був наданим Бахмутсько-Лиманським об’єднаним управлінням Пенсійного фонду України Донецької області, на підтвердження виконання постачання в строк, має всі атрибути, як дату вихідний номер, ким виданий та накладений цифровим підписом, та має силу паперового документу.
По друге. Ви пишете, що суми не співпадають в листе- відгуке та в довідці наданої про досвід виконання аналогічних закупівель. Так все вірно в довідці вказано сумум -128 857,00 грн , тоді як в договорі в документах підтверджуючих повне виконання посиачання обладнання та в строк, та листе -відгуке вказано сумму 128 587,00 грн. Згідно вашої тендерної документації - «Розділ 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» - в «Описе та приклади формальних несуттєвих помилок» п.2 Помилка, зроблена учасником процедури закупівлі під час оформлення тексту документа / унесення інформації в окремі поля електронної форми тендерної пропозиції (у тому числі комп'ютерна коректура, заміна літери (літер) та / або цифри (цифр), переставлення літер (цифр) місцями, пропуск літер (цифр), повторення слів, немає пропуску між словами, заокруглення числа), що не впливає на ціну тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та не призводить до її спотворення та / або не стосується характеристики предмета закупівлі, кваліфікаційних критеріїв до учасника процедури закупівлі. Отже, ця помилка -є формально несуттєва помилка, яка накоїм чином не впливає на зміст тендерної пропозиції.
Виходячи, зі всього вищевикладеного просимо вас, уважно вивчити надану інформацію, та виправити помилку по неправомірної дискваліфікації Учасника.
Пов'язані документи:
Учасник
- ПФУ Бахмут - 3023.pdf 31.05.2021 11:20
Дата подачі:
31.05.2021 11:20
Вирішення:
Добрий день, Шановний учасник!
Дуже вдячні Вам за таку кваліфіковану відповідь та знання в електронних документах та електронному документообігу.
Наголошуємо, що в ході підготовки тендерної документації ми максимально уникали необґрунтовано ускладнених та завищених вимог, задля забезпечення максимально рівних умов, економії та ефективності закупівлі керуючись ст 5. Закону України «Про публічні закупівлі».
Зважаючи на те що в ході перевірки Вашої пропозиції було виявлено багато орфографічних помилок які не є суттєвими при визначенні результатів процедури, але серед них були і суттєві невідповідності які впливали на результат! Згідно п. 16 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі», Вам була надана можливість усунення таких невідповідностей, яку ви виконали не в повній мірі. Згідно абз. 5 ч.1 ст. 31 «не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей»
Керуюсь основними принципами здійснення публічних закупівель та Законами України «Про місцеве самоврядування в Україні» і «Про службу в органах місцевого самоврядування», а саме їх основними принципами та відповідальністю всі пропозиції розглядаються ретельно і вимогливо, що і стало основною підставою для дискваліфікації Вашої компанії.
Статус вимоги:
Не задоволено