-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
Послуги з перевезення пошти автомобільним транспортом (міжнародним маршрутом Київ – Амстердам)
Обов’язково має бути накладено КЕП/УЕП на пропозицію в електронній системі закупівель
Завершена
2 188 223.68
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 10 941.12 UAH
мін. крок: 0.5% або 10 941.12 UAH
Період оскарження:
07.05.2021 12:27 - 03.06.2021 00:00
Вимога
Є відповідь
Невідповідність оформлення документів тендерної пропозиції даного учасника вимогам оприлюдненої Замовником "Тендерної документації"
Номер:
d4a28b0ef6f843e2b8b58b6651b79fbf
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-05-07-003746-b.b1
Назва:
Невідповідність оформлення документів тендерної пропозиції даного учасника вимогам оприлюдненої Замовником "Тендерної документації"
Вимога:
Шановний Замовник.
Просимо Вас переглянути своє рішення щодо визначення ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОРМО-ТРАНС-ЛОГІСТИК" переможцем відкритих торгів з огляду на:
1. Зазначені у довідці Учасника про наявність досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів контрагенти надали не листи-відгуки, а рекомендаційний лист та «рекомендательное письмо»;
2. Учасником не надано наказ про призначення директора, натомість наданий документ російською мовою «Призаз № 03-к» (Приступаю к исполнению обязанностей директора), що суперечить вимогам ТД;
3. Довідка про підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям в частині наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій не містить ніякої конкретної інформації щодо наявності у нього транспортних засобів (їх кількості, виду, марки, року випуску, держаного реєстраційного номера, форми власності, матеріалу конструкції напівпричепу тощо);
4. Крім того, в підтвердження володіння Учасником технологією міжнародних перевезень він не надав чинну Ліцензію на дозволений вид робіт «міжнародні перевезення вантажів вантажними автомобілями (крім перевезення небезпечних вантажів та небезпечних відходів)», видану Державною службою України з безпеки на транспорті.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
23.06.2021 15:11
Вирішення:
Закупівля здійснюється в порядку, визначеному Законом України «Про публічні закупівлі».
Відповідно до частини 4 статті 33 зазначеного Закону, учасник, якого не визнано переможцем процедури закупівлі за результатами оцінки та розгляду його тендерної пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про тендерну пропозицію переможця процедури закупівлі, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з тендерною пропозицією учасника, який надіслав звернення, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.
Частиною 2 статті 18 визначено, що скарга до органу оскарження подається суб’єктом оскарження у формі електронного документа через електронну систему закупівель. Частиною 8 статті 18 визначено, що скарги, що стосуються прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників, подаються протягом десяти днів з дня, коли суб’єкт оскарження дізнався або повинен був дізнатися про порушення своїх прав унаслідок рішення, дії чи бездіяльності замовника, але до дня укладення договору про закупівлю. Відповідно до статті 1 зазначеного закону органом оскарження є Антимонопольний комітет України. Антимонопольний комітет України у строк, що не перевищує трьох робочих днів з дня внесення скарги до реєстру скарг, повинен розмістити в системі електронних закупівель рішення про прийняття скарги до розгляду із зазначенням дати, часу і місця розгляду скарги або обґрунтоване рішення про залишення скарги без розгляду, або рішення про припинення розгляду скарги. Протягом одного робочого дня після прийняття рішення за результатами розгляду скарги орган оскарження в електронній системі закупівель надає інформацію про резолютивну частину рішення та протягом трьох робочих днів з дня його прийняття розміщує рішення в електронній системі закупівель. Рішення за результатами розгляду скарги відразу після розміщення в електронній системі автоматично оприлюднюється на веб-порталі Уповноваженого органу і надсилається суб’єкту оскарження та замовнику.
У зверненні автор не вимагає надати додаткову інформацію про тендерну пропозицію переможця процедури закупівлі, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з тендерною пропозицією учасника, який надіслав звернення. Таким чином, подана вимога не відповідає Закону України «Про публічні закупівлі».
У зв’язку з викладеним вирішено обговорену вимогу залишити без розгляду.
Водночас, звертаємо Вашу увагу, що тендерна пропозиція учасника ТОВ "КОРМО-ТРАНС-ЛОГІСТИК" повністю відповідає вимогам встановленим у тендерній документації для цієї закупівлі та відсутні підстави для її відхилення згідно з Законом. Щодо наданих зауважень повідомляємо таке:
1) Відповідно до п. 1.2 Додатку 1 до тендерної документації вимагалося надання позитивних листів-відгуків (не менше двох) від контрагентів, зазначених у довідці, у довільній формі, зміст яких підтверджує якісне виконання договорів, із значенням номеру та дати укладення таких договорів. (надається щодо договорів зазначених у довідці відповідно до п. 1.1 цього Додатку). Тобто жодних вимог до назви або оформлення таких документів Замовником не встановлено, крім підтвердження якісного виконання аналогічних договорів та зазначення номеру та дати їх укладення. Учасником надані відповідні документи відповідно до встановлених вимог.
2) Відповідно до п. 4 Додатку 4 до тендерної документації, Замовником вимагалися документи, що підтверджують повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції та внесення інформації в електронні поля тендерної пропозиції: для посадової особи або представника учасника процедури закупівлі: протокол засновників та/або наказ про призначення (у разі підписання керівником); довіреність, доручення (у разі підписання іншою уповноваженою особою Учасника); або інший документ, що підтверджує повноваження посадової особи учасника на підписання документів. Учасником в складі тендерної пропозиції надано протокол №1 від 07.06.2013 на призначення директора та рішення №14/05/21-А від 14.05.2021 щодо участі у зазначеній закупівлі відповідно до встановлених вимог у тендерній документації.
3) Відповідно до п. 2.1 Додатку 1 до тендерної документації вимагалося надання довідки у довільній формі, що містить інформацію про наявність не менш ніж двох власних або орендованих або найманих за договором надання послуг перевезення транспортних засобів з напівпричепами вантажопідйомністю не менше 18 т, суцільнометалевим або пластиковим фургонами; внутрішні розміри фургона (довжина/ширина/висота, мм) повинні бути не менше - 13500/2460/2450; фургон має виключати попадання вологи усередину та мати засоби для кріплення вантажу (штанги, ремені, інше); кут відкриття задніх двостулкових дверей повинен бути не менше 2700 з фіксацією у відкритому положенні. Жодних інших вимог щодо зазначення в такій довідці конкретної кількості, виду, марки, року випуску, держаного реєстраційного номера, форми власності, матеріалу конструкції напівпричепу тощо в тендерний документації не встановлено. Учасником надано таку довідку відповідно до встановлених вимог.
4) Вимоги до документів, які повинні бути завантажені учасником у складі тендерної пропозиції, викладені Замовником у Додатку 4 до тендерної документації. Учасником надано тендерну пропозицію відповідно до встановлених вимог. Вимога щодо надання ліцензії або документ дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом та у разі якщо про це було зазначено у тендерній документації, встановлена виключно для переможця торгів та надається переможцем з документами для укладання договору.
Зважаючи на викладене, прийняте рішення щодо визнання ТОВ "КОРМО-ТРАНС-ЛОГІСТИК" переможцем процедури закупівлі Послуги з перевезення пошти автомобільним транспортом (міжнародним маршрутом Київ – Амстердам) (ідентифікатор закупівлі UA-2021-05-07-003746-b) та прийняття рішення про намір укласти договір з ним слід вважати обґрунтованим та таким, що не суперечить чинним нормативним актам у сфері публічних закупівель.
Статус вимоги:
Відхилено