• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

ДК 021:2015 51700000-9 - Послуги зі встановлення протипожежного устаткування (монтаж системи автоматичної пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу та управління системою евакуації людей, система передавання тривожних сповіщень по об’єкту: навчальний корпус № 2 Державного професійно-технічного навчального закладу «Щастинський професійний ліцей» 91420, Луганська область, м. Щастя, квартал Енєргєтіков, буд. 2 В.)

Завершена

300 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 500.00 UAH
Період оскарження: 07.05.2021 11:16 - 20.06.2021 00:00
Вимога
Є відповідь

Не правомірне визначення переможця

Номер: 11c8120411de4c6f9911396d2731a406
Ідентифікатор запиту: UA-2021-05-07-002064-b.b4
Назва: Не правомірне визначення переможця
Вимога:
Опис у прикріпленому файлі
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: 1) Учасником ФОП "БОЙКОВ ВАДИМ ВОЛОДИМИРОВИЧ" у складі пропозиції було надано «11. Довідка щодо досвіду.pdf.p7s» № 911/1 від 21.05.2021 року яка містить інформацію про досвід роботи підприємства учасника на ринку послуг протипожежного захисту та було надано документи підтверджуючі зазначену у довідці інформацію. 2) Учасником ФОП "БОЙКОВ ВАДИМ ВОЛОДИМИРОВИЧ" у складі пропозиції було надано «6. Довідка щодо уповноваженої особи.pdf.p7s» № 906/1 від 21.05.2021 року яка містить зразок підпису фізичної особи-підприємця Бойкова Вадима Володимировича 3) Учасником ФОП "БОЙКОВ ВАДИМ ВОЛОДИМИРОВИЧ" у складі пропозиції було надано «9. Гарантійний лист щодо вогнегасників.pdf.p7s» № 909/1 від 21.05.2021 р. який у відповідності до умов тендерної докуменації має формальну(несуттєву) помилку (технічні помилки, описки в тексті документа та/або орфографічні помилки в словах). Документ складений учасником для «Державний професійно-технічний навчальний заклад «Щастинський професійний ліцей» та має актуальну дату. 4) Учасником ФОП "БОЙКОВ ВАДИМ ВОЛОДИМИРОВИЧ" у складі пропозиції були надані посвідчення №109-05-10-20, №109-07-10-20, №109-06-10-20, № ІІІ які підтверджують знання з пожежної безпеки та електробезпеки на кожного працівника вказаного учасником у довідці «10. Довідка щодо працівників.pdf.p7s» № 910/1 від 21.05.2021 р 5) Учасником ФОП "БОЙКОВ ВАДИМ ВОЛОДИМИРОВИЧ" у складі пропозиції було надано сертифікат № UA.PS.001299-20 термін дії з 05 червня 2020 р. до 04 червня 2021 р. завантажений 22 травня 2021 року тобто документ є дійсним на момент його подачі учасником. Також у складі пропозиції ФОП "БОЙКОВ ВАДИМ ВОЛОДИМИРОВИЧ" надані документи: «3. Інформаційна довідка.pdf.p7s» № 903/1 від 21.05.2021 р., «18. Гарантійний лист щодо обладнання.pdf.p7s» № 918/1 від 21.05.2021 р., «20. Гарантійний лист щодо якості робіт.pdf.p7s» № 920/1 від 21.05.2021 р. «23. Гарантійний лист щодо систем.pdf.p7s» № 923/1 від 21.05.2021 р. що підтверджують якість товару що пропонується. Пропозиція ФОП "БОЙКОВ ВАДИМ ВОЛОДИМИРОВИЧ" відповідає вимогам тендерної документації.
Статус вимоги: Не задоволено
Скарга
Виконана замовником

Щодо закупівлі

Номер: c056037358b74249bc5be48163b59130
Ідентифікатор запиту: UA-2021-05-07-002064-b.b3
Назва: Щодо закупівлі
Скарга:
У вкладенні
Дата розгляду скарги: 31.05.2021 17:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 21.05.2021 11:54
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 14.06.2021 17:57
Дата виконання рішення Замовником: 16.06.2021 16:35
Коментар замовника щодо усунення порушень: Дякуємо, рішення виконано!
Автор: ТОВ "ВСЕСВІТ ТЕЛЕКОМ", Костянтин Гаврицький +380991736287 vsesvitinternet@ukr.net
Вимога
Відхилено

роботи підвищеної небезпеки

Номер: 93e6d9c4ac0b431cb6a62b54c4a75d91
Ідентифікатор запиту: UA-2021-05-07-002064-b.a2
Назва: роботи підвищеної небезпеки
Вимога:
Замовник вимагає надати: Копію діючого Дозволу (-ів) на виконання робіт підвищеної небезпеки та/ або Декларації (-ій) відповідності матеріально-технічної бази, що містять дозвіл на виконання наступних видів небезпечних робіт: роботи що виконуються на висоті 1,3 м; роботи верхолазні та промисловий альпінізм. Хочемо зауважити, що пункт "роботи верхолазні та промисловий альпінізм" визначений Постановлю КМУ від 3 лютого 2021 р. № 77. Однак багато учасників отримали дозвіл або декларацію ще до внесення змін до переліку робіт підвищеної небезпеки. В старій редакції такі роботи визначались як "роботи верхолазні та скелелазні". Тобто вимога є дискримінаційною для учасників, які мають дозволи, або декларації, видані до 3 лютого 2021 року. Вимагаємо відкорегувати вимогу вказавши - "роботи верхолазні та промисловий альпінізм" чи "роботи верхолазні та скелелазні"
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учасник, за результатами розгляду Вашої вимоги повідомляємо, що під час складання тендерної документації Замовник дотримувався нормативно-правових актів чинного законодавства, та при розгляді тендерних пропозицій учасників також буде керуватися чинними нормативно-правовими актами зокрема і Постановою Кабінету Міністрів України від 3 лютого 2021 р. № 77.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

обстеження

Номер: a63f38f421b0465e901bce3991aa71c9
Ідентифікатор запиту: UA-2021-05-07-002064-b.a1
Назва: обстеження
Вимога:
Замовник вимагає обов'язкове обстеження об"єкту керівником робіт від учасника. Звертаємо Вашу увагу, що така вимога є незаконною та дискримінуючи з огляду на наступне: встановлюючи відповідні вимоги, Замовник порушує право учасника на конфіденційність інформації, також відповідна вимога несе у собі корупційні ризики, адже для участі у тендері необхідно отримувати акт за підписом представника Замовника. Встановлені вимоги є незаконними та такими, що порушують права учасників та наступні принципи закупівель - максимальна економія та ефективність, запобігання корупційним діям і зловживанням та добросовісна конкуренція серед учасників.Ознайомитись з видами та об’ємами робіт учасник може з Технічної специфікації, що надається у складі Документації та відповідно до ч.1 ст. 23 Закону: Технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг). Таким чином, необхідність огляду об’єкту є недоречною та обмежує коло потенційних учасників. Відповідно до ч.1 ст. 12 Закону, електронна система закупівель повинна бути загальнодоступною та гарантувати недискримінацію, рівні права під час реєстрації всім заінтересованим особам та рівний доступ до інформації всім особам. Обмін і збереження інформації та документів має відбуватися з гарантуванням цілісності даних про учасників і їхніх тендерних пропозицій/пропозицій під час проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі та їх конфіденційність до моменту розкриття тендерних пропозицій/пропозицій. Огляд об'єкту потенційним учасником разом із Замовником до подання пропозиції та проведення аукціону, прямо порушує норми чинного законодавства у сфері публічних закупівель, адже Замовник та потенційні учасники (без ідентифікації особи) мають право на електронне спілкування (роз'яснення) лише на веб-порталі Уповноваженого органу, а не при особистій зустрічі, зі складанням та погодженням Акту з результатами обстеження об'єкту надання послуг. Дії Замовника щодо ініціювання, а тим більше проведення переговорів з потенційними учасниками щодо огляду об'єкта та підписання за результатами зустрічі відповідного документа до моменту розкриття їх тендерних пропозицій - є неправомірними, оскільки здійснюють вплив на кількість учасників та їх склад. Встановлення Замовником вимоги, щодо надання учасником Акту з результатами обстеження об’єкта, підписаного учасником та Замовником до подання тендерних пропозицій, містить корупційні та дискримінаційні ознаки, оскільки безпосереднє підписання такого документа, та, як наслідок, і повнота тендерної пропозиції, в складі якої він повинен подаватися, залежить не від учасника, а напряму від самого Замовника. Також додатково повідомляємо, що вимога тендерної документації щодо обов’язкового огляду об’єкту та документального оформлення такого огляду, була визнана як дискримінаційна рядом рішень Постійно діючої адміністративної колегії АМКУ з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (Рішення від 13.12.2019 №18550, Рішення від 13.05.2020 № 9264, Рішення від 29.05.2020 № 10669, Рішення від 03.08.2020 № 14872). Вимагаємо видалити вимогу щодо огляду та внести зміни до документації. У разі не задовільнення вимоги, будемо змушені подати скаргу до АМКУ.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Замовник, за результатами розгляду вищезазначеної вимоги, повідомляє, що зазначена вимога встановлена відповідно до вимог діючого Законодавства щодо порядку ведення діловодства в Україні затверджених низку типових інструкцій та вчинення відповідних дій. Звертаємо увагу, що під офіційним документом слід розуміти документи, що містять зафіксовану на будь-яких матеріальних носіях інформацію, яка підтверджує чи посвідчує певні події, явища або факти, які спричинили чи здатні спричинити наслідки правового характеру, чи може бути використана як документи − докази у правозастосовчій діяльності, що складаються, видаються чи посвідчуються повноважними (компетентними) особами органів державної влади, місцевого самоврядування, об’єднань громадян, юридичних осіб незалежно від форми власності та організаційно-правової форми, а також окремими громадянами, у тому числі самозайнятими особами, яким законом надано право у зв’язку з їх професійною чи службовою діяльністю складати, видавати чи посвідчувати певні види документів, що складені з дотриманням визначених законом форм та містять передбачені законом реквізити. На підставі викладеного та з урахуванням Постанови КМУ № 852 від 23 листопада 2016 року огляд об’єкту будівництва від учасника повинен здійснити його кваліфікований та маючий досвід співробітник, а саме керівник робіт, тому як за змістом Постанови КМУ № 852 від 23 листопада 2016 року саме він за функціональними обов`язками відповідає за виконання робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень, які виконуються в межах діяльності суб`єктоа господарювання (ліцензіата) та держання ліцензіатом вимог Постанови КМУ № 852 від 23 листопада 2016 року. Здійснити огляд об’єкту учасники можуть у зручний для них час та протягом всього строку прийому пропозицій з понеділка по п’ятницю з 08.00 – 17.00 перерва 12.00-13.00.
Статус вимоги: Відхилено