-
Відкриті торги
-
Мультилотова
-
КЕП
Світильники
Завершена
147 778.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 153.00 UAH
мін. крок: 0.1% або 153.00 UAH
Період оскарження:
07.05.2021 11:13 - 20.05.2021 00:00
Вимога
Є відповідь
ВИМОГА про усунення порушення у процесі проведення закупівлі
Номер:
fe966a478e3c441aa15bf6d8ec057d5e
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-05-07-001953-b.a1
Назва:
ВИМОГА про усунення порушення у процесі проведення закупівлі
Вимога:
ВИМОГА про усунення порушення у процесі проведення закупівлі
ФОП ПРИТИКА ОЛЕКСАНДР АНАТОЛІЙОВИЧ , далі «Учасник», розглянувши протокол №100/21Засідання комітету з конкурсних торгів Комунального підприємства «Павлоград-Світло» Павлоградської міської ради на поставку 31520000-7 Світильники та освітлювальна арматура, який завантажено Замовником в ЦБД Prozorro 07.05.2021 (надалі – Протокол), вважає його таким, що порушує права та законні інтереси ФОП ПРИТИКА ОЛЕКСАНДР АНАТОЛІЙОВИЧ, зважаючи на наступне. Підставою відхилення тендерної пропозиції ФОП ПРИТИКА ОЛЕКСАНДР АНАТОЛІЙОВИЧ відповідно до Протоколу, стало те, що:
- Учасником не було надано зразок Світильника світлодіодного SMD 50W для тестування. Це призвело до неможливості встановити фактичні технічні та якісні характеристики предмету закупівлію.
Враховуючи вищевикладене головний інженер коммунального підприємства «Павлоград-Світло» Павлоградської міської ради Чабан Наталія Анатоліївна керуючись вимогами статті 31 Закону України від 19.09.2019 №114-ІХ «Про публічні закупівлі» запропонувала відхилити тендерну пропозицію процедури відкритих торгів закупівлі товару Світильник світлодіодний SМD 50W «31520000-7 Світильники та освітлювальна арматура»Лот 2 ФІЗИЧНОЇ ОСОБИ ПІДПРИЄМЦЯ ПРИТИКА ОЛЕКСАНДО АНАТОЛІЙОВИЧ (ЄДРПОУ 2874717059) як таку що не відповідає вимогам до Учасника, встановленим в тендерній документації згідно абзацу першого частини третьої статті 22 Закону України від 19.09.2019р. №114-ІХ «Про Публічні закупівлі».
Прийняли рішення відхилити тендерну пропозицію ФІЗИЧНОЇ ОСОБИ ПІДПРИЄМЦЯ ПРИТИКА ОЛЕКСАНДО АНАТОЛІЙОВИЧ (ЄДРПОУ 287471705)»
Відповідно до пункту 1 розділу 3 Документації Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 Закону і в цій тендерній документації та завантаження файлів з:
1) заповнену та підписану Тендерну пропозицію, яка подається у формі, наведеній у Додатку 2 до тендерної документації.
1) інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям згідно Додатку 5 до цієї тендерної документації;
2) інформацією щодо відповідності учасника вимогам, визначеним у статті 17 Закону згідно Додатку 4до цієї тендерної документації;
3) інформацією та документами, що підтверджують відповідність пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам, у тому числі відповідній технічній специфікації(Додаток 1 до цієї тендерної документації) до предмета закупівлі;
4) документами, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції;
5) проектом договору про закупівлю згідно Додатку 3 до цієї тендерної документації;
Лист-згода з проектом договору викладеному у Додатку 3 до тендерної документації.
6) іншими документами, передбаченими відповідними розділами та додатками до цієї тендерної документації згідно Додатку 6 до цієї тендерної документації;
7) Копія Статуту із змінами (в разі їх наявності) або іншого установчого документу. У разі, якщо учасник здійснює діяльність на підставі модельного статуту, необхідно надати копію рішення засновників про створення такої юридичної особи.
ДОДАТОКОМ 1 ( технічні вимоги) передбачена інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, де зазначено «1. Якість продукції має бути підтверджена сертифікатом відповідності та/або декларацією про відповідність на запропонований товар (надати скановані копії документів).
2. Відповідність технічних та якісних характеристик запропонованого товару повинна бути підтверджена сканованою копією технічного паспорта та/або (технічна інформація (опис) виробника), що підтверджує запропоновані характеристики.
3. Учасник повинен надати гарантійний лист, яким підтверджується відсутність факторів, що впливають на довкілля (підписаний, скріплений печаткою (за наявності), датований, поданий у сканованому форматі).
4. Наявність документального підтвердження (скановані копії документів) того, що:
- учасник є виробником товару (інформація в довільній формі за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника, датована та завірена печаткою (у разі використання) або надати інший документ, що підтверджує статус виробника товару);
- якщо учасник є представником, дилером або дистриб'ютором виробника товару – надати копію укладеного договору та/або дилерського сертифікату, довіреність, дистриб'юторського листа від виробника або офіційного представника виробника товару;
- якщо учасник не є представником, дилером або дистриб'ютором виробника товару – надати гарантійний лист від виробника товару щодо гарантій постачання товару Учаснику для виконання зобов'язань за результатами конкурсних торгів.
5. Всі витрати, пов’язані з доставкою товару, бере на себе учасник-переможець (Постачальник).
6. Запропонований учасником у складі пропозиції товар повинен бути новим, технічно справним і таким, що не був у використанні. Усі товари (предмет закупівлі) повинні мати щільну та не пошкоджену упаковку, повинні бути придатними до використання відповідно гарантійного строку придатності.
7. Основний технічний параметр, а саме строк служби, обов’язково має бути підтверджений виробником, а саме зазначений в технічних характеристиках в каталозі виробника чи паспорті (технічному описі).
8. Зміст пропозиції учасника не повинна суперечити пункту 10 частини першої статті 4 Закону України «Про санкції» щодо заборони здійснення державних закупівель товарів, робіт і послуг у юридичних осіб-резидентів іноземної держави державної форми власності та юридичних осіб, частка статутного капіталу яких знаходиться у власності іноземної держави, а також державних закупівель у інших суб’єктів господарювання, що здійснюють продаж товарів, робіт, послуг походженням з іноземної держави, до якої застосовано санкції згідно з цим Законом, та іншому чинному українському законодавству, що містить обмеження ввезення товарів на митну територію України.
* - Замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника, як таку що не відповідає умовам тендерної документації ,зокрема технічним вимогам замовника, до якого застосовано санкції щодо здійснення державних закупівель товарів, робіт і послуг у юридичних осіб-резидентів іноземної держави державної форми власності та юридичних осіб, частка статутного капіталу яких перебуває у власності іноземної держави, а також державних закупівель у інших суб'єктів господарювання, що здійснюють продаж товарів, робіт, послуг походженням з іноземної держави, до якої застосовано санкції згідно із Законом України "Про санкції", Указом Президента України № 549/2015 від 16 вересня 2015 року та рішенням РНБО України від 2 вересня 2015 року (дане рішення набрало чинності 22.09.2015 року). Рішення Ради національної безпеки і оборони України від 2 травня 2018 року «Про застосування та скасування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)», уведеного в дію Указом Президента України від 14 травня 2018 року №126 , та Указу Президента України від 21.06.2018 року №176/2018 «Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 21 червня 2018 року «Про застосування та внесення змін до персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)».
Отже, тендерна пропозиція учасника складається з документів, які учасник підготував на виконання вимог тендерної документації замовника, та подаються учасником через електронну систему закупівель до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
Враховуючи практику проведення закупівель згідно Закону України “Про публічні закупівлі” (далі — Закон), де замовники передбачають надання зразків, але учасники не надають зразків товару, посилаючись на те, що тендерна пропозиція подається виключно в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Згідно рішень постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 7710-р/пк-пз від 31.07.2018 та № 6711-р/пк-пз від 06.07.2018, зразки товару не є складовою пропозиції учасника у розумінні Закону, отже невідповідність наданих наведених вище зразків чи їх ненадання не може бути підставою для відхилення пропозиції учасника відповідно до вимог статті 31 Закону.
Згідно абзацу першого частини третьої статті 22 Закону України від 19.09.2019 №114-ІХ «Про публічні закупівлі» - Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Вимога щодо надання зразку товару не передбачена законодавством і не надання зразка не може бути підставою для відхилення.
Відповідно до статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерною пропозицією є пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник подає Замовнику відповідно до вимог тендерної документації. При цьому, Закон (ч.1 ст.25) чітко встановлює, що тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електрону систему закупівель, шляхом заповнення електронних форм … та завантаження необхідних документів, що вимагається замовником у тендерній документації.
Кожен учасник має право подати тільки одну тендерну пропозицію (ч.1ст.25).
Із вказаного сліє, що:
- тендерна пропозиція подається виключно в електронному вигляді;
- тендерна пропозиція подається виключно через електронну систему закупівель;
- тендерна пропозиція подається виключно шляхом завантаження електронних форм та документів.
Виходячи з Закону України «Про публічні Закупівлі», зразок товару, не підпадає під визначені Законом ознаки поняття «тендерна пропозиція» та не може вважатись документом тендерної пропозиції учасника.
Крім того, зразок товару не відповідає такій ознаці «тендерної пропозиції» як можливість завантаження в електрону систему.
Також, слід звернути увагу:
- зразки товару не є складовою Пропозиції Учасника згідно тендерної документації та у розумінні Закону.
Отже невідповідність наданих зразків чи їх ненадання не може бути підставою для відхилення Пропозиції учасника відповідно до вимог статті 31 Закону.
В даному випадку Замовником також було порушено визначений ст..3 Закону основний принцип здійснення закупівель – принцип об’єктивної та неупередженої оцінки тендерної пропозиції.
В даному випадку замовник зобов’язаний прийняти пропозицію ФОП ПРИТИКА ОЛЕКСАНДР АНАТОЛІЙОВИЧ такою що відповідає Умовам Тендерної документації, де відповідність поставленої продукції підтверджується відповідними документами згідно вимог Замовника.
З огляду на вищенаведене, ФОП ПРИТИКА ОЛЕКСАНДР АНАТОЛІЙОВИЧ вимагає негайно усунути порушення під час проведення закупівлі, шляхом перегляду та скасування рішення про дискваліфікацію ФОП ПРИТИКА ОЛЕКСАНДР АНАТОЛІЙОВИЧ.
З метою запобігання корупційним діям і зловживанням, приймаючи до уваги, що вищевказані порушення установленого порядку проведення процедури закупівлі впливають на об’єктивність визначення переможця процедури закупівлі до неефективного витрачання державних коштів, а також захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення Замовника, що суперечать законодавству в сфері державних закупівель і внаслідок яких порушено право та законні інтереси у відповідності до статті 40 Конституції України, у разі не виконання вищезазначеної вимоги, залишаємо за собою право на звернення зі скаргою до Антимонопольного комітету.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога Павлоград.pdf 28.05.2021 13:13
- Протокол .pdf 28.05.2021 17:33
Дата подачі:
28.05.2021 13:13
Вирішення:
Відповідь на вимогу про усунення порушень у процесі проведення закупівлі
На Вашу вимогу про усунення порушень у процесі проведення закупівлі від 28. 05. 2021 р. повідомляємо наступне:
КП «Павлоград-Світло» ПМР більше 10 років обслуговує мережі зовнішнього освітлення м. Павлограда. Декілька років закуповує через мережу ПРОЗОРРО світильники для модернізації мережі зовнішнього освітлення. В зв’язку з тим, що світильники є складними конструкціями, то Замовник в тендерній пропозиції чітко викладає технічні вимоги до даних виробів. Але так як на сьогоднішній день світильники не підлягають обов’язковій сертифікації, то при розгляді тендерних пропозицій не завжди можливо встановити чи дійсно запропонований виріб відповідає наданим технічним документам. Тому Замовник використовує своє право, передбачене ч. 3 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» на включення до тендерної документації додаткових вимог, які б надати йому можливість дійсно визначити якість запропонованого товару. Учасник мав право не погодитися з даними вимогами Замовника при підготовці тендерної пропозиції. Якщо Учасник вважав що замовник допускає порушення законодавства під час проведення тендеру, то він мав право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутись до замовника з вимогою щодо усунення порушення згідно ч.1 ст. 24 Закону України «Про публічні закупівлі». Даним правом учасник не скористався і прийняв рішення щодо участі в закупівлі на підставі викладених тендерних вимог, тобто прийнявши рішення про участь у закупівлі, учасник погоджується з усіма вимогами тендерної документації і повинен неухильно їх дотримуватись.
Вимога замовника щодо надання зразка товару сформувалась з досвіду проведення попередніх закупівель. Протягом 2020 року замовник оголошував процедуру закупівлі світильників до 10 разів. ФОП Притика О.А. в даній закупівлі пропонує товар, виробником якого є ПП «ПАУЕРЛЮКС», що підтверджує сертифікат дилера та паспорт та виріб. В минулому році вищевказаний виробник неодноразово приймав участь в оголошених КП «Павлоград-Світло» закупівлях світильників, пропонував товар, паспорта якого повністю відповідав заявленим вимогам замовника, але , нажаль , по факту технічні характеристики світильників виробництва ПП «ПАУЕРЛЮКС» не відповідали вказаним в паспорті виробу характеристикам, що призвело до розірвання укладених договорів, зриву графіків виконання КП «Павлоград-Світло» робіт, потреби проведення повторних закупівель.(UA 2020-08-03-004703-a, UA 2020-06-04-004697-b, UA 2020-06-03-002296-b, UA 2020-05-08-003876-b).
Враховуючи вищевказане, вимогу про усунення порушень у процесі проведення закупівлі, яка не була оскаржена в порядку та строки передбачені ч.1 ст. 24 Закону України «Про публічні закупівлі» залишаємо без задоволення, рішення замовника про дискваліфікацію учасника ФОП Притика О.А. без змін.
Статус вимоги:
Відхилено