• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Закупівля за кодом ДК 021:2015:09130000-9 - Нафта і дистиляти (Бензин марки А-95) для службових автомобілів КНП "Ужгородський районний центр первинної медико-санітарної допомоги Ужгородської районної ради"

Закупівля за кодом ДК 021:2015:09130000-9 - Нафта і дистиляти (Бензин марки А-95) для службових автомобілів КНП "Ужгородський районний центр первинної медико-санітарної допомоги Ужгородської районної ради"

Торги не відбулися

429 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 145.00 UAH
Період оскарження: 07.05.2021 11:10 - 21.05.2021 00:00
Вимога
Залишено без розгляду

Дискримінація потенційних учасників

Номер: fd95da87dab044a9bfea6672e2d7f34c
Ідентифікатор запиту: UA-2021-05-07-001860-b.c1
Назва: Дискримінація потенційних учасників
Вимога:
1. Вимагаємо вилучити дискримінаційні умови Тендерної документації щодо: - надання копій талонів завірених емітентом; - надання документального підтвердження права в Учасника на використання об’єктів права інтелектуальної власності; - надання оригіналу листа від власника/орендаря /управителя АЗС; - надання паспортів якості та копії декларації про відповідність виданих САМЕ на ім’я Учасника; - надання паспортів якості з строком дії до 31.12.2021 року. Детальний опис вимоги міститься у доданому файлі. У разі не вилучення вищезазначених умов тендерної документації - звернемося до АМКУ.
Вирішення: Шановний Учаснику! Дякуємо за звернення, та разом з тим повідомляємо про наступне 1. Члени тендерного комітету, розглянувши вимогу 1 щодо виключення з тендерної документації умови про надання копій талонів завірених емітентом, прийшли до наступного висновку. Відповідно до ст.23 Закону України «Про публічні закупівлі» Технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг). У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам. Маркування, протоколи випробувань та сертифікати повинні бути видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством України. Дана вимога є підтвердженням технічних та якісних характеристик товару, а також документи є необхідними для підтвердження достовірності інформації та обізнаності учасника в використанні даних документів для участі в публічних закупівлях. Встановлюючи дану вимогу, тендерний комітет виходить з позиції необхідності заправки службових автомобілів Замовника якісним пальним, що не спричинить технічних неполадок, а також поломки автомобілів в майбутньому, так як Замовником використовуються нові службові транспортні засоби, що відповідають нормам токсичності Євро-6 , які обслуговують медичні заклади Ужгородського району в т.ч. для здійснення заходів, спрямованих на запобігання виникненню та поширенню, локалізацію та ліквідацію спалахів, епідемій та пандемій гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2 на території Ужгородського району. Таким чином, дана вимога тендерної документації є законною та необхідною для безперебійного постачання нафтопродуктами для потреб Замовника, а також є гарантією надійності та стабільності постачальника. 2. Стосовно вимоги 2 щодо виключення з тендерної документації умови про надання документального підтвердження права в Учасника на використання об’єктів права інтелектуальної власності, секретар тендерного комітету звернув увагу присутніх, що відповідно до частини другої статті 16 Закону замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій; наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів); наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю. Згідно із ч.3 ст.22 Закону «Про публічні закупівлі» Тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Вимога щодо надання ліцензійного договору є підтвердженням наявності договірних відносин з безпосереднім власником товару, а також унеможливлює виникнення ситуації щодо недійсності талонів або наявності перешкод в частині неможливості здійснити заправку відповідних службових транспортних засобів. Разом з тим, при наявності партнерських договорів з власником нафтопродуктів/талонів, потенційний учасник підтверджує факт наявності комунікації з власником товару, а тому отримання ліцензійного договору від компанії, яка здійснюватиме продаж талонів, не є перешкодою, а свідчить про небажання учасника докласти зусиль при підготовці тендерної пропозиції. Таким чином, дана вимога тендерної документації є законною та необхідною для безперебійного постачання нафтопродуктами для потреб бюджетної організації, а також є гарантією надійності та стабільності постачальника. 3. Розглянувши вимогу 3 щодо виключення з тендерної документації умови про надання оригіналу листа від власника/орендаря/управителя АЗС, члени тендерного комітету прийшли до наступного висновку. Відповідно до частини другої статті 16 Закону замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій; наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів); наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю. Згідно із ч.3 ст.22 Закону «Про публічні закупівлі» Тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Вимога щодо надання гарантійного листа від власника/орендаря/управителя про гарантування безумовного, цілодобового та безперебійного здійснення відпуску пального на АЗС/АЗК є підтвердженням наявності договірних відносин з безпосереднім власником товару, а також унеможливлює виникнення ситуації щодо недійсності талонів або наявності перешкод в частині неможливості здійснити заправку відповідних службових автомобілів. Разом з тим, при наявності партнерських договорів з власником нафтопродуктів/талонів, потенційний учасник підтверджує факт наявності комунікації з власником товару, а тому отримання додаткового листа від компанії, яка здійснюватиме продаж талонів, не є перешкодою, а свідчить про небажання учасника докласти зусиль при підготовці тендерної пропозиції. Таким чином, дана вимога тендерної документації Замовника є законною та необхідною для безперебійного постачання нафтопродуктами для потреб бюджетної організації, а також є гарантією надійності та стабільності постачальника. 4. Проаналізувавши вимогу 4 щодо виключення з тендерної документації умови про надання паспортів якості та копії декларації про відповідність виданих САМЕ на ім’я Учасника секретар тендерного комітету наголосив, що відповідно до ст.23 Закону України «Про публічні закупівлі» Технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг). У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам. Маркування, протоколи випробувань та сертифікати повинні бути видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством. Дана вимога є підтвердженням технічних та якісних характеристик товару, а також документи є необхідними для гарантії кваліфікації лабораторії та достовірності інформації, наданої в паспорті якості. Встановлюючи дану вимогу, тендерний комітет виходить з позиції необхідності заправки автомобіля якісним пальним, що не спричинить технічних неполадок, а також поломки автомобілів в майбутньому, так як Замовником використовуються нові службові транспортні засоби, що відповідають нормам токсичності Євро-6, які обслуговують медичні заклади Ужгородського району в т.ч. для здійснення заходів, спрямованих на запобігання виникненню та поширенню, локалізацію та ліквідацію спалахів, епідемій та пандемій гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2 на території Ужгородського району. Відповідно до Закону України «Про акредитацію органів з оцінки відповідності» Якщо національний орган України з акредитації встановлює, що відповідний орган з оцінки відповідності є компетентним для провадження визначеної в заявці діяльності з оцінки відповідності, національний орган України з акредитації приймає рішення про його акредитацію чи розширення сфери його акредитації. У разі прийняття рішення про акредитацію органу з оцінки відповідності йому видається атестат про акредитацію та надається право використовувати національний знак акредитації. Строк дії атестата про акредитацію становить п'ять років. Законом України «Про акредитацію органів з оцінки відповідності» передбачено механізм акредитації установ, що є гарантією компетентності в Україні та регламентується НАА України. Надання такого атестату підтведжує здатність Учасника здійснювати контроль якості відповідно до законодавства України компетентним способом. 5. Розглянувши вимогу 5 щодо виключення з тендерної документації умови надання паспортів якості з строком дії до 31.12.2021 року, члени тендерного комітету прийшли до наступного висновку. Так, щодо надання паспортів якості/декларацій відповідності на товар, виданий на ім’я учасника, повідомляємо, що встановлюючи дану вимогу тендерний комітет виходив з позиції про те, що всі документи в складі пропозиції повинні бути видані саме на юридичну/фізичну особу-підприємця, яка буде учасником даних торгів, а не компанію-партнера чи виробника. Разом з тим, термін дії паспортів якості встановлено до 31.12.2021 року, оскільки в разі укладення договору встановлений до 31.12.2021 року. Таким чином, дана вимога тендерної документації Замовника є обгрунтованою та не є дискримінаційною.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 25.05.2021 00:03