• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Послуги з охорони 1-го, 2-го та 3-го поверхів адміністративного приміщення Служби автомобільних доріг у Львівській області по вул. Володимира Великого, 54 у м. Львові) (ДК 021:2015: 79710000-4 Охоронні послуги)

Категорія замовника Служби автомобільних доріг у Львівській області – відповідно до п.3 ч.1. ст. 2 Закону України "Про публічні закупівлі" – юридична особа є одержувачем бюджетних коштів. Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції – українська. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій: Тендерна пропозиція обов’язково повинна супроводжуватись документом, що підтверджує надання учасником забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути надане у формі безумовної та безвідкличної електронної банківської гарантії (далі – банківська гарантія) з накладеним кваліфікованим електронним підписом такого банку-гаранта (далі – Банк-гарант) відповідно до вимог чинного законодавства. Банківська гарантія обов’язково повинна містити посилання на реквізити закупівлі, її назву та номер на веб-порталі Уповноваженого органу. Банківська гарантія надається у складі тендерної пропозиції у форматі, що дає можливість перевірити кваліфікований електронний підпис банку-гаранта за допомогою ресурсу офіційного веб-сайту Центрального засвідчувального органу Міністерства цифрової трансформації України. У разі відсутності або не підтвердження КЕП банківської гарантії, подана учасником тендерна пропозиція відхиляється замовником. Банківська гарантія надана банком-резидентом України має бути оформлена відповідно до вимог постанови правління НБУ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» та Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції» від 14.12.2020 №2628 (Зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 03 березня 2021 р. за № 275/35897). Якщо у банківській гарантії є посилання на договір про надання банківської гарантії/договір про надання гарантії, учасник обов’язково повинен надати такий договір разом з банківською гарантією. Повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені відповідним документом завіреним печаткою банку-гаранта та підписом уповноваженої особи такого банку-гаранта (у випадку, якщо підписантом не є голова правління). Банківська гарантія надана банком-нерезидентом, повинна бути оформлена відповідно до уніфікованих правил, які регулюють використання відповідного інструмента та офіційно видані Міжнародною Торгівельною Палатою (Uniform Rulesfor Demand Guarantees, ICC Publication 758 – URDG758 або International Standby Practices, ICC Publication 590 – ISP98). Банківська гарантія, надана банком-нерезидентом, повинна бути авізована через авізуючий банк, що є резидентом України. Учасник у складі тендерної пропозиції подає документ, що підтверджує авізування банківської гарантії, наданої банком-нерезидентом, проведене авізуючим банком-резидентом в електронній формі, з обов’язковим накладанням КЕП авізуючого банку. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції (строк дії банківської гарантії) – не менше 120 календарних днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, яка вказана в оголошенні на веб-порталі Уповноваженого органу. Забезпечення тендерної пропозиції повинне бути чинним впродовж дії тендерної пропозиції. У разі, якщо учасник бере участь в одному тендері замовника, проте за певними лотами, то на кожен лот він надає окрему банківську гарантію. Гарантія повинна передбачати лише можливість сплати всієї суми, на яку вона видана (часткові сплати – заборонені). В тексті гарантії обов’язково повинно бути зазначено: - Зобов’язання банку-гаранта сплатити замовнику гарантійну суму єдиним платежем протягом 5-ти банківських днів з дня отримання вимог замовника без подання будь-яких інших документів або виконання будь-яких інших умов; - Умови гарантії не можуть бути змінені і вона не може бути припинена банком-гарантом, в тому числі згідно із заявою учасника, без згоди та погодження з замовником, після її передавання / надсилання замовнику. Тендерна пропозиція, у складі якої буде банківська гарантія, що не відповідає умовам тендерної документації, буде відхилена замовником. Реквізити замовника для оформлення банківської гарантії: Служба автомобільних доріг у Львівській області, IBAN UA968201720355179011088001058 у ГУДКСУ у Львівській області, МФО – 820172, ЄДРПОУ – 25253009.

Торги не відбулися

350 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 750.00 UAH
Період оскарження: 07.05.2021 10:49 - 20.05.2021 00:00
Вимога
Залишено без розгляду

Лист від УПО

Номер: 6cc01b49989a45e78cc78ac7cfc5002f
Ідентифікатор запиту: UA-2021-05-07-002460-c.b2
Назва: Лист від УПО
Вимога:
Те саме стосується вимоги про надання гарантійного листа Управління поліції охорони ГУ НП у Львівській області про те, що у разі визначення учасника переможцем за предметом закупівлі, Управління поліції охорони ГУ НП у Львівській області погоджується укласти договір про надання послуг учаснику з спостереження за ручною системою тривожної сигналізації та реагування наряду поліції за місцем дислокації Замовника, а також забезпечити передачу тривожних сповіщень на пульт централізованого спостереження (ПЦС) Управління поліції охорони ГУ НП у Львівській області. Для чого необхідно надавати даний документ, якщо учасник має власні озброєні групи швидкого реагування? Дана вимога суперечить принципам здійснення закупівель та спрямована лише на ускладнення процесу здійснення закупівлі для учасників та не сприяє вибору найкращого постачальника. Вимагаємо виключити дану вимогу
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Вважаємо Вашу вимогу необґрунтованою та безпідставною, пояснюючи це наступним. Зазначена Вами вимога тендерної документації жодним чином не може вважатися дискримінаційною, оскільки, кожен потенційний учасник цих торгів має змогу отримати гарантійного листа Управління поліції охорони ГУ НП у Львівській області про те, що у разі визначення учасника переможцем за предметом закупівлі, Управління поліції охорони ГУ НП у Львівській області погоджується укласти договір про надання послуг учаснику з спостереження за ручною системою тривожної сигналізації та реагування наряду поліції за місцем дислокації Замовника, а також забезпечити передачу тривожних сповіщень на пульт централізованого спостереження (ПЦС) Управління поліції охорони ГУ НП у Львівській області. Відповідно до Положення про Службу автомобільних доріг у Львівській області (надалі – Замовник) від 29.07.2019 №249, Замовник є державною неприбутковою організацією, одним із основних напрямків діяльності якого є проведення мобілізаційної підготовки автомобільних доріг у Львівській області, тобто проведення діяльності, пов'язаної із державною таємницею. За місцем дислокації Замовника (м. Львів, вул. Володимира Великого, 54) розташовані режимні приміщення, у яких обробляються і зберігаються матеріальні носії секретної інформації, що містять державну таємницю. Згідно ст. 1 Закону України «Про державну таємницю», державна таємниця (далі також – секретна інформація) – вид таємної інформації, що охоплює відомості у сфері оборони, економіки, науки і техніки, зовнішніх відносин, державної безпеки та охорони правопорядку, розголошення яких може завдати шкоди національній безпеці України та які визнані у порядку, встановленому цим Законом, державною таємницею і підлягають охороні державою. Охорона державної таємниці – комплекс організаційно-правових, інженерно-технічних, криптографічних та оперативно-розшукових заходів, спрямованих на запобігання розголошенню секретної інформації та втратам її матеріальних носіїв (ст. 1 Закону України «Про державну таємницю»). Відповідно до ст. 5 Закону України «Про державну таємницю», забезпечення охорони державної таємниці відповідно до вимог режиму секретності в державних органах, органах місцевого самоврядування, на підприємствах, в установах і організаціях, діяльність яких пов'язана з державною таємницею, покладається на керівників зазначених органів, підприємств, установ і організацій. Згідно положень ч. 1 ст. 5 Закону України «Про охоронну діяльність», суб'єкт охоронної діяльності на підставі отриманої у встановленому порядку ліцензії надає такі охоронні послуги: 1) охорона майна громадян; 2) охорона майна юридичних осіб; 3) охорона фізичних осіб. Державна таємниця – не є майном юридичної особи, а організація забезпечення її охорони і захисту (ст. 18 Закону України «Про державну таємницю») покладені законом на режимно-секретні органи (ст. 21 Закону України «Про державну таємницю»), що діють у державних установах, які проводять діяльність, пов'язану із державною таємницею, відповідно до вимог Порядку організації та забезпечення режиму секретності в органах державної влади, органах місцевого самоврядування на підприємствах, в установах і організаціях, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України №939 від 18.12.2013. Використання можливостей поліції охорони (як державного органу), зокрема спостереження за ручними системами тривожної сигналізації, що встановлені на об’єктах з реагуванням наряду поліції, до заходів з охорони і захисту режимних приміщень установи, де обробляються і зберігаються матеріальні носії секретної інформації, що містять державну таємницю, викликано необхідністю швидкого і оперативного реагування на загрози цілісності державної таємниці, запобігання її витоку і знищенню з боку окремих осіб, груп, терористичних організацій і диверсійних формувань, на факти порушень пропускного і внутрішньооб'єктового режимів, у т.ч. на особливий період і у період введення військового стану. Групи реагування поліції охорони створені для негайного озброєного реагування при надходженні тривожних повідомлень з об’єктів, що перебувають під охороною, складаються із трьох озброєних співробітників поліції, мають визначене законом право на затримання зловмисників. Поліцейські охорони оснащенні усіма необхідними спецзасобами, радіозв’язком, сучасними автомобілями та вогнепальною зброєю. Тільки поліція охорони з поміж усіх охоронних структур, має право застосовувати та використовувати вогнепальну зброю, відповідно до Закону України «Про Національну поліцію». (сайт - https://securitypolice.com.ua/) Відповідно до ст. 16 Закону України «Про охоронну діяльність», суб'єкт охоронної діяльності, на відміну від групи реагування поліції охорони, не наділений правом адміністративного затримання правопорушника. Натомість, групи реагування поліції охорони наділені, відповідно до норм Закону України «Про Національну поліцію», повноваженнями по фізичному і силовому припиненню протиправних дій зловмисників, по локалізації та процесуальному документуванню факту вчинених ними порушень пропускного і внутрішньооб'єктового режимів, режиму секретності, по запобіганню витоку відомостей, що становлять державну таємницю, та локалізації негативних наслідків протизаконних дій третіх осіб тощо. Відповідно до ч. 1 ст. 18 Закону України «Про охоронну діяльність», суб'єкти охоронної діяльності та правоохоронні органи можуть спільно організовувати взаємодію і надавати взаємодопомогу у діяльності, що спрямована на попередження, припинення і розкриття кримінальних правопорушень та забезпечення охорони громадського порядку. Зазначена норма закону дозволяє будь-якому суб'єкту охоронної діяльності укладати договори з поліцією охорони на отримання від неї послуг спостереження за ручними системами тривожної сигналізації, що встановлені на об’єктах з реагуванням наряду поліції на загрози щодо об'єктів охорони. Наявність в учасника договору з поліцією охорони на отримання послуг спостереження за ручними системами тривожної сигналізації, що встановлені на об’єктах з реагуванням наряду поліції, є кваліфікаційною вимогою для охоронної структури і випливає із вимог Законів України «Про державну таємницю», «Про національну безпеку», «Про оборону», «Про мобілізаційну підготовку та мобілізацію», «Про боротьбу з тероризмом», «Про захист персональних даних», Положення про єдину державну систему запобігання, реагування і припинення терористичних актів та мінімізації їх наслідків, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 18 лютого 2016 р. N 92, Зводу відомостей, що становлять державну таємницю, затвердженого наказом СБ України №440 від 12.08.2005, та Порядку організації та забезпечення режиму секретності в органах державної влади, органах місцевого самоврядування на підприємствах, в установах і організаціях, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України №939 від 18.12.2013. Додатково зазначаємо, що Поліція охорони (групи реагування) єдина в державі структура, яка в повній мірі відповідає вимогам чинного законодавства (нормативна база, фізична і спеціальна підготовка, озброєння, технічне оснащення і мобільність руху) щодо надання кваліфікованих послуг у процесі забезпечення охорони державної таємниці, протидії протиправним проявам і процесуального закріплення фактів правопорушень. Зазначена вимога випливає виключно із характеру діяльності Замовника, покладеної на нього державою і визначених вимогами чинного законодавства України щодо охорони державної таємниці, захисту державних інформаційних ресурсів, мобілізаційної підготовки, заходів на особливий період, протидії терористичним і диверсійним актам, та ін. Виключення з тендерної документації оскаржуваної Вами вимоги може призвести до негативних наслідків через порушення стану режиму забезпечення охорони Служби автомобільних доріг у Львівській області і її режимних приміщень, територій і зон, і нанесенню істотної шкоди національній безпеці через виток відомостей, які становлять державну таємницю, через відсутність належного реагування і захисту від терористично-диверсійних проявів та порушень громадської безпеки і порядку.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 24.05.2021 21:00
Вимога
Залишено без розгляду

Договір з УПО

Номер: f4f2f4e075dd4908bbbc7fe397c730a5
Ідентифікатор запиту: UA-2021-05-07-002460-c.b1
Назва: Договір з УПО
Вимога:
Замовнику, в тендерній документації вказано, що учасники повинні мати обладнання з ручною системою тривожної сигналізації (кнопка тривоги/брелок тощо) яке забезпечує передачу тривожних сповіщень на пульт централізованого спостереження (ПЦС) Управління поліції охорони ГУ НП у Львівській області (УПО) та надати в складі пропозиції сканкопію договору (з усіма додатками, зазначеними в договорі, як невід'ємні, та додатковими угодами/договорами за наявності таких) про надання Управлінням поліції охорони ГУ НП у Львівській області послуг учаснику з спостереження за ручною системою тривожної сигналізації та реагування наряду поліції, чинного протягом всього строку надання послуг за предметом закупівлі. Поясніть, чим обумовлена необхідність реагування лише наряду поліції охорони та чому учасники не можуть використовувати власні групи за їх наявності? Укладання непотрібних договорів, що спричинить додаткові витрати з боку учасників, при тому що учасник сам надає дані послуги, суперечить принципу максимальної економії та ефективності, дискримінує учасників, що не мають подібних договорів, адже, відповідно до законодавства, і не повинні їх мати. Статтею 5 Закону України "Про охоронну діяльність" передбачено, що суб'єкт охоронної діяльності надає послуги на підставі отриманої у встановленому порядку ліцензії. Статтею 18 цього ж Закону визначено, що суб'єкти охоронної діяльності та правоохоронні органи МОЖУТЬ спільно організовувати взаємодію і надавати взаємодопомогу у діяльності, що спрямована на попередження, припинення і розкриття кримінальних правопорушень та забезпечення охорони громадського порядку. Просимо зауважити - МОЖУТЬ, а НЕ ПОВИННІ. Також, виникає величезне питання чи повинен об'єкт Замовника охоронятись виключно органами Національної поліції, відповідно до Постанови КМУ від 21 листопада 2018 р. № 975? У нас, як в учасника, виникають дуже великі сумніви з цього приводу. Отже, на підставі всього вищевикладеного, вимагаємо виключити дану вимогу через її необґрунтованість та незаконність.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Вважаємо Вашу вимогу необґрунтованою та безпідставною, пояснюючи це наступним. Зазначена Вами вимога тендерної документації жодним чином не може вважатися дискримінаційною, оскільки, кожен потенційний учасник цих торгів має змогу укласти такий договір про надання Управлінням поліції охорони ГУ НП у Львівській області послуг учаснику з спостереження за ручною системою тривожної сигналізації та реагування наряду поліції. Відповідно до Положення про Службу автомобільних доріг у Львівській області (надалі – Замовник) від 29.07.2019 №249, Замовник є державною неприбутковою організацією, одним із основних напрямків діяльності якого є проведення мобілізаційної підготовки автомобільних доріг у Львівській області, тобто проведення діяльності, пов'язаної із державною таємницею. За місцем дислокації Замовника (м. Львів, вул. Володимира Великого, 54) розташовані режимні приміщення, у яких обробляються і зберігаються матеріальні носії секретної інформації, що містять державну таємницю. Згідно ст. 1 Закону України «Про державну таємницю», державна таємниця (далі також – секретна інформація) – вид таємної інформації, що охоплює відомості у сфері оборони, економіки, науки і техніки, зовнішніх відносин, державної безпеки та охорони правопорядку, розголошення яких може завдати шкоди національній безпеці України та які визнані у порядку, встановленому цим Законом, державною таємницею і підлягають охороні державою. Охорона державної таємниці – комплекс організаційно-правових, інженерно-технічних, криптографічних та оперативно-розшукових заходів, спрямованих на запобігання розголошенню секретної інформації та втратам її матеріальних носіїв (ст. 1 Закону України «Про державну таємницю»). Відповідно до ст. 5 Закону України «Про державну таємницю», забезпечення охорони державної таємниці відповідно до вимог режиму секретності в державних органах, органах місцевого самоврядування, на підприємствах, в установах і організаціях, діяльність яких пов'язана з державною таємницею, покладається на керівників зазначених органів, підприємств, установ і організацій. Згідно положень ч. 1 ст. 5 Закону України «Про охоронну діяльність», суб'єкт охоронної діяльності на підставі отриманої у встановленому порядку ліцензії надає такі охоронні послуги: 1) охорона майна громадян; 2) охорона майна юридичних осіб; 3) охорона фізичних осіб. Державна таємниця – не є майном юридичної особи, а організація забезпечення її охорони і захисту (ст. 18 Закону України «Про державну таємницю») покладені законом на режимно-секретні органи (ст. 21 Закону України «Про державну таємницю»), що діють у державних установах, які проводять діяльність, пов'язану із державною таємницею, відповідно до вимог Порядку організації та забезпечення режиму секретності в органах державної влади, органах місцевого самоврядування на підприємствах, в установах і організаціях, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України №939 від 18.12.2013. Використання можливостей поліції охорони (як державного органу), зокрема спостереження за ручними системами тривожної сигналізації, що встановлені на об’єктах з реагуванням наряду поліції, до заходів з охорони і захисту режимних приміщень установи, де обробляються і зберігаються матеріальні носії секретної інформації, що містять державну таємницю, викликано необхідністю швидкого і оперативного реагування на загрози цілісності державної таємниці, запобігання її витоку і знищенню з боку окремих осіб, груп, терористичних організацій і диверсійних формувань, на факти порушень пропускного і внутрішньооб'єктового режимів, у т.ч. на особливий період і у період введення військового стану. Групи реагування поліції охорони створені для негайного озброєного реагування при надходженні тривожних повідомлень з об’єктів, що перебувають під охороною, складаються із трьох озброєних співробітників поліції, мають визначене законом право на затримання зловмисників. Поліцейські охорони оснащенні усіма необхідними спецзасобами, радіозв’язком, сучасними автомобілями та вогнепальною зброєю. Тільки поліція охорони з поміж усіх охоронних структур, має право застосовувати та використовувати вогнепальну зброю, відповідно до Закону України «Про Національну поліцію». (сайт - https://securitypolice.com.ua/) Відповідно до ст. 16 Закону України «Про охоронну діяльність», суб'єкт охоронної діяльності, на відміну від групи реагування поліції охорони, не наділений правом адміністративного затримання правопорушника. Натомість, групи реагування поліції охорони наділені, відповідно до норм Закону України «Про Національну поліцію», повноваженнями по фізичному і силовому припиненню протиправних дій зловмисників, по локалізації та процесуальному документуванню факту вчинених ними порушень пропускного і внутрішньооб'єктового режимів, режиму секретності, по запобіганню витоку відомостей, що становлять державну таємницю, та локалізації негативних наслідків протизаконних дій третіх осіб тощо. Відповідно до ч. 1 ст. 18 Закону України «Про охоронну діяльність», суб'єкти охоронної діяльності та правоохоронні органи можуть спільно організовувати взаємодію і надавати взаємодопомогу у діяльності, що спрямована на попередження, припинення і розкриття кримінальних правопорушень та забезпечення охорони громадського порядку. Зазначена норма закону дозволяє будь-якому суб'єкту охоронної діяльності укладати договори з поліцією охорони на отримання від неї послуг спостереження за ручними системами тривожної сигналізації, що встановлені на об’єктах з реагуванням наряду поліції на загрози щодо об'єктів охорони. Наявність в учасника договору з поліцією охорони на отримання послуг спостереження за ручними системами тривожної сигналізації, що встановлені на об’єктах з реагуванням наряду поліції, є кваліфікаційною вимогою для охоронної структури і випливає із вимог Законів України «Про державну таємницю», «Про національну безпеку», «Про оборону», «Про мобілізаційну підготовку та мобілізацію», «Про боротьбу з тероризмом», «Про захист персональних даних», Положення про єдину державну систему запобігання, реагування і припинення терористичних актів та мінімізації їх наслідків, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 18 лютого 2016 р. N 92, Зводу відомостей, що становлять державну таємницю, затвердженого наказом СБ України №440 від 12.08.2005, та Порядку організації та забезпечення режиму секретності в органах державної влади, органах місцевого самоврядування на підприємствах, в установах і організаціях, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України №939 від 18.12.2013. Додатково зазначаємо, що Поліція охорони (групи реагування) єдина в державі структура, яка в повній мірі відповідає вимогам чинного законодавства (нормативна база, фізична і спеціальна підготовка, озброєння, технічне оснащення і мобільність руху) щодо надання кваліфікованих послуг у процесі забезпечення охорони державної таємниці, протидії протиправним проявам і процесуального закріплення фактів правопорушень. Зазначена вимога випливає виключно із характеру діяльності Замовника, покладеної на нього державою і визначених вимогами чинного законодавства України щодо охорони державної таємниці, захисту державних інформаційних ресурсів, мобілізаційної підготовки, заходів на особливий період, протидії терористичним і диверсійним актам, та ін. Виключення з тендерної документації оскаржуваної Вами вимоги може призвести до негативних наслідків через порушення стану режиму забезпечення охорони Служби автомобільних доріг у Львівській області і її режимних приміщень, територій і зон, і нанесенню істотної шкоди національній безпеці через виток відомостей, які становлять державну таємницю, через відсутність належного реагування і захисту від терористично-диверсійних проявів та порушень громадської безпеки і порядку.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 24.05.2021 21:00