Період оскарження:07.05.2021 09:49 - 21.05.2021 00:00
Вимога
Є відповідь
Вимога щодо визначення переможця
Номер:d82b0220fd21407c81158bd61868b3bb
Пов'язана кваліфікація:ТОВ "СТМ-Фарм", UA-EDR 43808856
Ідентифікатор запиту:UA-2021-05-07-000597-b.c4
Назва:Вимога щодо визначення переможця
Вимога:
Протокольним рішенням від 02.06.2021р. (надалі – Протокол) Уповноваженою особою Комунального некомерційного підприємства "Багатопрофільна лікарня інтенсивного лікування Костянтинівської міської ради" Гордюшиною О.І. було визнано переможцем закупівлі UA-2021-05-07-000597-b ТОВ «СТМ-Фарм»
Згідно зазначеного протоколу Уповноважена особа Гордюшина О.І.. прийняла рішення про визнання переможцем закупівлі UA-2021-05-07-000597-b ТОВ «СТМ-Фарм».
Дане рішення вважаємо невірним, оскільки тендерна пропозиція ТОВ «СТМ-Фарм» не відповідає умовам тендерної документації замовника.
Так, відповідно до п. 2 ч. 1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон): Замовник відхиляє тендерну пропозицію, якщо тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
В п. 1 Додатку № 2 (ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ) до тендерної документації Замовником була встановлена вимога щодо надання в складі тендерної пропозиції реєстраційних посвідчень на лікарські засоби, що є предметом закупівлі. В свою чергу ТОВ «СТМ-Фарм» не було виконано даної вимоги Замовника, оскільки в складі тендерної пропозиції ТОВ «СТМ-Фарм» реєстраційні посвідчення не містяться.
Також, відповідно до п.3 Додатку № 2 (ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ) до тендерної документації Замовником була встановлена вимога щодо надання в складі тендерної пропозиції «оригіналу гарантійного листа виробника (представництва, філії виробника – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України) або представника, дилера, дистриб’ютора уповноваженого на це виробником, або від імені Учасника, яким підтверджується можливість поставки товару, який є предметом закупівлі цих торгів та пропонується учасником, у кількості, зі строками придатності та в терміни, визначені тендерною документацією. Гарантійний лист повинен включати дату оголошення про проведення відкритих торгів, оприлюдненого на веб-порталі Уповноваженого органу, а також назву предмету закупівлі згідно оголошення та назву Замовника»
Однак, необхідно зазначити, що ТОВ «СТМ-Фарм» також не виконало даної вимоги, оскільки в тендерній пропозиції ТОВ «СТМ-Фарм» не міститься оригіналів гарантійних листів виробника по позиціях № 17, 18, 26, 27, 28, 31, 33, 46, 49, 53, 57, 63, 66, 69, 70, 71, 78, 79, 80, 84, 85, 86, 87, 88, 105,117,120.
Таким чином, визначення переможцем ТОВ «СТМ-Фарм» є неправомірним, оскільки пропозиція ТОВ «СТМ-Фарм» не відповідає вимогам тендерної документації Замовника.
Відповідно, відхилення пропозиції ТОВ «АВЕНТУСФАРМ», яке виконало всі вимоги Замовника, зазначені в тендерній документації є неправомірним та дискримінаційним. ТОВ «АВЕНТУСФАРМ» надав Гарантійний лист від свого імені, що відповідає вимогам тендерної документації Замовника, та всі реєстраційні посвідчення містяться в складі тендерної пропозиції
Таким чином дані дії уповноваженої особи Комунального некомерційного підприємства "Багатопрофільна лікарня інтенсивного лікування Костянтинівської міської ради" Гордюшиної О.І. свідчать про вияв дискримінації по відношенню до учасника ТОВ «АВЕНТУСФАРМ».
Тому просимо, Вас, переглянути Ваше рішення стосовно визначення переможцем закупівлі ТОВ «СТМ-Фарм» та відхилення тендерної пропозиції ТОВ «АВЕНТУСФАРМ», яка на 50 тисяч гривень менше.
У разі ігнорування Замовником норм законодавства у сфері публічних закупівель ТОВ «АВЕНТУСФАРМ» залишає за собою право на звернення до Антимонопольного комітету України та/або Офісу фінансового контролю з метою моніторингу цієї закупівлі.
Вирішення:Шановний Учаснику, у відповідь на Вашу вимогу повідомляємо Вам, що Замовником будуть здійснені дії передбачені чинним законодавством України.Ознайомившись з Вашими вимогами,в яких ви виклали ситуацію щодо проведення закупівлі відкритих торгів за предметом Лікарські засоби(Фармацевтична продукція –за кодом CPV за ДК 021:2015 -33600000-6 ) Азимед,МНН:Azithromycin,Ампіцілін,МНН:Ampicilline,Аміцил,МНН:Amikacin,Гентаміцин,МНН:Gentamicin,Цетум,МНН:Ceftazidime,Левофлоксацин,МНН:Levofloxacin,Флоксіум,МНН:Levofloxacin,Метронідазол,МНН:Metronidazole,Медаксон,Цефтріаксон,МНН:Cefriaxone,Медоклав,МНН:Amoxicillin,Меропенем,МНН:Meropopenem,Моксифлоксацин,МНН:Moxifloxacin,Офлоксацин,Флоксал,МНН:Ofloxacin;Ципрофлоксацин,Ципрофарм,МНН: Ciprofloxacin,Квадроцеф,Цебопім,МНН:Cefepime,Цефотаксим,МНН: Cefotaxime, Цефазолін,МНН:Cefazolin,ДК 021:2015-33651100-9 Протибактеріальні засоби для системного застосування;Адреналін,МНН: Epinephrine,Аритміл,МНН: Amiodarone,Анаприлін,МНН: Propranolol,Біпролол,МНН: Bisoprolol,Дофамін,МНН: Dopamine,Дигоксин,МНН:Digoxin,Магнію сульфат,МНН:Magnesium sulfate,Мезатон,МНН: Phenylephrine,Допегіт,МНН: Methyldopa,Ніфедипін,Фенігідин,МНН: Nifedipine,Симвастатин,МНН: Simvastatin,ДК 021:2015-33622000-6 Лікарські засоби для лікування захворювань серцево-судинної системи;Анальгін, МНН:Metamizole sodium,Атропін,МНН: Atropine,Атракуріум,МНН: Atracurium,Аміназин,МНН: Chlorpromazine,Бупівакаїн,МНН: Bupivacaine,Галоперидол,МНН: Haloperidol,Лідокаїн,МНН: Lidocaine,Пейона,МНН: Caffeine,Прозерин,МНН: Neostigmine,ДК 021:2015-33661000-1 Лікарські засоби для лікування хвороб нервової системи;Атропіну сульфат,МНН: Atropine,Пілокарпіну гідрохлорид,МНН: Pilocarpine,Тимолол,МНН: Timolol,Цирелакс,МНН: Cyclopentolate, Тропікамід,МНН:Tropicamide,ДК 021:2015-33662100-9 Офтальмологічні засоби;Аміаку розчин,МНН: Ammonia,Вода для ін'єкцій,МНН: Aqua pro injectioni,Налоксон,МНН: Naloxone,ДК 021:2015-33693000-4 Інші лікарські засоби;Барію сульфат,МНН: Barium sulfate,Юніпак,МНН: Iohexol,ДК 021:2015-33696800-3 Рентгеноконтрастні засоби;Бензилбензоат,МНН:Benzyl benzoate,Бетадин,МНН:Povidone-iodine,ДК 021:2015-33631100-3 Протигрибкові засоби для лікування дерматологічних захворювань;Гек,Гековен,МНН: Hydroxyethylstarch,Гемотран,МНН: Tranexamic acid,Гепарин, МНН:Heparin,Клексан,МНН: Enoxaparin,Клопідогрель,МНН:Clopidogrel,ДК 021:2015-33621000-9 Лікарські засоби для лікування захворювань крові й органів кровотворення;Глюкози розчин,МНН: Glucose,ДК 021:2015-33692700-4 Розчини глюкози;Гідрокортизону Ацетат,МНН: Hydrocortisone,Окситцин,МНН: Oxytocin,ДК 021:2015-33642200-4 Кортикостероїди для системного застосування;Дитилін,МНН: Suxamethonium,Дипрофол,МНН: Propofol,Тіопентал,МНН: Thiopental,ДК 021:2015-33661100-2 Анестетичні засоби;Дексаметазон,МНН: Dexamethasone,ДК 021:2015-33642000-2 Гормональні препарати системної дії, крім статевих гормонів;Диклофенак,МНН: Diclofenac,ДК 021:2015-33632000-9 Лікарські засоби для лікування захворювань опорно-рухового апарату;Дротаверин,МНН: Drotaverine,ДК 021:2015-33610000-9 Лікарські засоби для лікування захворювань шлунково-кишкового тракту та розладів обміну речовин;Еуфілін,МНН: Theophylline, Легеневі сурфактанти ,МНН: Natural phospholipids,ДК 021:2015-33670000-7 Лікарські засоби для лікування хвороб дихальної системи;Кальція глюконат,МНН: Calcium gluconate,Канавіт,МНН: Phytomenadione;Ціанокобаламін,МНН: Cyanocobalamin, Фолієва кислота,МНН: Folic acid ,ДК 021:2015-33616000-1 Вітаміни;Лоратадин,МНН: Loratadine,ДК 021:2015-33675000-2 Антигістамінні засоби для системного застосування;Атрогрел,Плавікс,МНН: Clopidogrel,Фленокс,МНН: Enoxaparin,ДК 021:2015-33621100-0 Протитромбозні засоби;Карбамазепін,МНН: Carbamazepine,Вальпроком,МНН: Valproic acid,ДК 021:2015-33661300-4 Протиепілептичні засоби;Метоклопрамід,МНН: Metoclopramide,ДК 021:2015-33614000-7 Протидіарейні засоби, засоби для лікування шлунково-кишкових запалень / інфекцій;Метилергобревін,МНН: Methylergometrine,ДК 021:2015-33641200-7 Інші гінекологічні засоби;Маніт,МНН: Mannitol,ДК 021:2015-33660000-4 Лікарські засоби для лікування хвороб нервової системи та захворювань органів чуття;Натрію хлориду розчин,МНН: Sodium chloride,ДК 021:2015-33692400-1 Перфузійні розчини;Натрію хлорид,МНН:Sodium chloride,Калію хлорид,МНН: Potassium chloride,ДК 021:2015-33692500-2 Розчини для ін’єкцій;Натрію Бікарбонат,МНН: Sodium bicarbonate,ДК 021:2015-33621400-3 Кровозамінники та перфузійні розчини;Нохшаверин,МНН: Drotaverine,Омепразол,Діапрозол,МНН: Omeprazole,Еметон,МНН: Ondansetron,Дифлюзол,МНН: Fluconazole,ДК 021:2015-33612000-3 Лікарські засоби для лікування функціональних розладів шлунково-кишкового тракту;Ранитидин,МНН: Ranitidine,ДК 021:2015-33611000-6 Лікарські засоби для нормалізації кислотності;Розчин Рінгера, Рінгера Лактат Розчин ,МНН:Sodium chloride,ДК 021:2015- 33692510-5 Рідини для внутрішньовенного введення; Етанол ,МНН: Ethanol,Хлоргексидин,МНН: Chlorhexidine,ДК 021:2015- 33631600-8 Антисептичні та дезінфекційні засоби;Фармасулін,МНН: Insulin (human),ДК 021:2015- 33615100-5 Інсулін;Фуросемід,МНН: Furosemide,ДК 021:2015- 33622300-9 Сечогінні засоби;Ністатин,МНН: Nystatin,Флуконазол, Fluconazole,ДК 021:2015- 33651200-0 Протигрибкові засоби для системного застосування)Уповноваженою особою буде переглянуто документи всіх учасників і прийняте рішення відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (із змінами) .
Статус вимоги:Відхилено
declined
answered
Скарга
Скасована
Щодо відхилення та визначення переможця
Номер:65cf22f7ba8a41bcb3c3d8520ca85564
Пов'язана кваліфікація:ТОВ "СТМ-Фарм", UA-EDR 43808856
Ідентифікатор запиту:UA-2021-05-07-000597-b.c3
Назва:Щодо відхилення та визначення переможця
Скарга:
СКАРГА
на дії Замовника – Комунального некомерційного підприємства
"Багатопрофільна лікарня інтенсивного лікування Костянтинівської міської ради"
Комунальним некомерційним підприємством "Багатопрофільна лікарня інтенсивного лікування Костянтинівської міської ради" (далі - Замовник, КНП «БЛІЛ КМР», Костянтинівська БЛІЛ, лікувальний заклад) 07.05.2021 р. розпочато проведення закупівлі фармацевтичної продукції, ідентифікатор цієї тендерної процедури відкритих торгів – № UA-2021-05-07-000597-b (далі – закупівля № UA-2021-05-07-000597-b).
Товариство з обмеженою відповідальністю «АВЕНТУСФАРМ» (надалі – суб’єкт оскарження, Скаржник, Учасник, Підприємство, ТОВ «АВЕНТУСФАРМ») виявило бажання взяти участь у зазначеному тендері та у повній відповідності до тендерної документації (далі – ТД) зазначеного Замовника, в порядку визначеному законодавством про публічні закупівлі, подало відповідну тендерну пропозицію (далі – ТП) Учасника.
Предметом вищевказаної закупівлі була фармацевтична продукція, яка вказана у відповідному оголошенні та ТД.
Суть цієї скарги Учасника полягає в тому, що в процесі організації та проведення Замовником процедури публічної закупівлі № UA-2021-05-07-000597-b, за результатами розгляду ним пропозицій Учасників, за наявності дискримінаційних ознак в діях уповноваженої особи Костянтинівської БЛІЛ Гордюшиної О.І. (далі – уповноважена особа Гордюшина О.І.) по відношенню до ТОВ «АВЕНТУСФАРМ»» (далі – Учасник), як до переможця процедури закупівлі - учасника, тендерна пропозиція (далі – ТП) якого відповідала всім критеріям та умовам, що визначені у тендерній документації, і була визнана найбільш економічно вигідною, в порушення вимог ст.ст. 5, 16, 29, 31 Закону України «Про публічні закупівлі», КНП «БЛІЛ КМР» прийнято рішення про відхилення ТП цього Учасника (протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 27 травня 2021 року, далі – протокол від 27.05.2021) та рішення про визнання Товариства з обмеженою відповідальністю «СТМ-Фарм» (далі – ТОВ «СТМ «Фарм» переможцем цієї закупівлі (протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 02 червня 2021 року, далі – протокол від 02.06.2021), а також 02 червня 2021 року було оприлюднено повідомлення про намір укласти договір з ТОВ «СТМ-Фарм», у зв’язку з чим, на вимогу ТОВ «АВЕТУСФАРМ» зазначене протиправне рішення, внаслідок допущених вищевказаними Замовником порушень законодавства про публічні закупівлі, підлягає розгляду постійно діючою адміністративною колегією з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Колегією) та скасуванню в порядку визначеному Законом України «Про публічні закупівлі» (далі – Закону).
Так, Протокольним рішенням від 27.05.2021р. (надалі – Протокол) Уповноваженою особою Комунального некомерційного підприємства "Багатопрофільна лікарня інтенсивного лікування Костянтинівської міської ради" Гордюшиною О.І. відхилено тендерну пропозицію учасника ТОВ «АВЕНТУСФАРМ».
Згідно зазначеного протоколу Уповноважена особа Гордюшина О.І.. прийняла рішення про відхилення найбільш економічно вигідної пропозиції, посилаючись на п. 2 ч. 1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон): тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
У відповідності до частини 3 ст. 31 Закону у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні та протоколі розгляду тендерних пропозицій, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.
Предметом вимоги Замовника було те, що учасник нібито не надав у складі тендерної пропозиції оригінал гарантійного листа виробника (представництва, філії виробника, якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України) або представника, дилера, дистриб’ютора, уповноваженого на це виробником, або від імені Учасника, яким підтверджується можливість поставки товарів, який є предметом закупівлі цих торгів та пропонується учасником у кількості, зі строками придатності та в терміни, визначені тендерною документацією. Гарантійний лист повинен включати дату оголошення про проведення відкритих торгів, оприлюдненого на веб-порталі Уповноваженого органу, а також назву предмету закупівлі, згідно оголошення та назву Замовника.
При цьому зазначений гарантійний лист від імені Учасника – ТОВ «АВЕНТУСФАРМ» був доданий до складу тендерної пропозиції, та міститься в документі з назвою «Гарантійні листи», вихідний номер – 5458 від 24.05.2021 року, де зазначено: «Ми, Товариство з обмеженою відповідальністю «АВЕНТУСФАРМ» (надалі – Учасник/Постачальник), підтверджуємо можливість поставки товару, який є предметом закупівлі цих торгів та пропонується учасником, у кількості, зі строками придатності та в терміни, визначені тендерною документацією.
Таким чином, тендерна пропозиція Скаржника (далі – ТП) відповідала умовам тендерної документації (далі – ТД) Замовника, у зв’язку з чим безпідставно відхиливши ТП ТОВ «АВЕНТУСФАРМ» уповноваженою особою Гордюшиною О.І. були порушені норми ст..31 Закону Укрнаїни «Про публічні закупівлі, а також принцип об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, передбачений підпунктом 5 частини першої статті 5 Закону.
На нашу вимогу Замовником було надано наступну відповідь:
«Шановний Учаснику,у відповідь на Вашу вимогу, повідомляємо про наступне: Умовами нашої документації передбачено,що гарантійний лист -це гарантована поставка товару у кількості, в асортименті, зі строками придатності та в терміни, визначені цією закупкою та пропозицією Учасника, повинна бути підтверджена у складі пропозиції оригіналом гарантійного листа виробника (представництва, філії виробника – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України) або представника, дилера, дистриб’ютора уповноваженого на це виробником, або від імені Учасника, яким підтверджується можливість поставки товару, який є предметом закупівлі цих торгів та пропонується учасником, у кількості, зі строками придатності та в терміни, визначені тендерною документацією. Гарантійний лист повинен включати дату оголошення про проведення відкритих торгів, оприлюдненого на веб-порталі Уповноваженого органу, а також назву предмету закупівлі згідно оголошення та назву Замовника. Згідно з частиною третьою статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Як засвідчує практика, без надання учасниками закупівлі гарантій виконання майбутніх поставок товарів у формі гарантійних листів виробника(виробників) (представництва, філії виробника – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України) або представника, дилера, дистриб’ютора уповноваженого на це виробником, ризики невиконання учасниками-переможцями закупівель суттєво зростають і є невиправданими та недопустимими. Виробники лікарських засобів, чи їх офіційні представники (дистриб’ютори) зацікавлені у продажі своїх товарів через надійних партнерів, в укладенні з ними відповідних договорів та наданні гарантій щодо належного виконання своїх зобов’язань у майбутньому та на практиці не застосовують жодних обмежень щодо видачі гарантійних листів особам, які бажають реалізовувати їх товар. Гарантійний лист надає замовнику гарантію постачання не фальсифікованого товару, підтверджує його офіційне походження, виробництво, відповідну сертифікацію, ввезення на територію України, розмитнення, реєстрацію та є гарантією вчасної поставки товару. При цьому, у разі виникнення конфліктних ситуацій під час виконання договору учасником-переможцем, замовник відповідно до наданого у складі учасника пропозиції гарантійного листа від виробника (виробників) (представництва, філії виробника – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України) або представника, дилера, дистриб’ютора уповноваженого на це виробником предмету закупівлі в Україні, має право звернутися до нього з метою вжиття заходів щодо повного та всебічного виконання договору. Тому, вважаємо за необхідне надання гарантійного листа від виробника (виробників) (представництва, філії виробника – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України) або представника, дилера, дистриб’ютора уповноваженого на це виробником документи є необхідними для уникнення можливості фальсифікації товару та забезпечення законності поставки лікарських засобів. Надання гарантійного листа учасником мінімізує ризик того, що товари, які постачатимуться учасником отримані ним злочинним шляхом, таким як: контрабанда, крадіжка, незаконний бартер тощо. (принцип законності). Адже лист від виробника підтверджує офіційне походження товару – його виробництво, відповідну сертифікацію, ввезення та територію України, розмитнення, реєстрацію на території України тощо.
Тобто, на момент кваліфікації та підтвердження переможця до Учасника було висуното додаткову вимогу, як це вбачається з відповіді уповноваженої особи Гордюшиної О.І. Тобто подання гарантійних листів від виробника є дискримінаційною умовою
На практиці вже були випадки виявлення аналогічних порушень Замовника, так, наприклад, відповідно до п. 1 рішення Колегії АМКУ № 1348-р/пк-пз від 20-20.03.2017 року вимоги Скаржника були задоволені в частині, що стосується шляхом зобов’язання Замовника відмінити процедуру відповідної закупівлі (№ UA-2016-11-21-001358-b).
У зв’язку з виявленою наявністю вищевказаних порушень процедури закупівлі № UA-2021-05-07-000597-b ТОВ «АВЕНТУСФАРМ» через електронну систему закупівель було надано для вжиття Замовником відповідних заходів щодо приведення прийнятих ним рішень у повну відповідність до законодавства про публічні закупівлі вимогу № UA-2021-05-07-000597-b.b1 від 27.05.2021 та вимогу № UA-2021-05-07-000597-b.b2 від 31.05.2021 для надання можливості здійснення уповноваженій особі Гордюшиній О.І. перегляду рішення стосовно неправомірного відхилення ТП ТОВ «АВЕНТУСФАРМ», яка відповідала умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації цієї вищевказаної закупівлі.
Разом з цим, посадові особи Констянтинівської БЛІЛ проігнорували зазначені вище вимоги щодо необхідності усунення ними заначених вище порушень порядку організації та проведення процедури закупівлі № UA-2021-03-15-009668-b, відмовивши в їх задоволенні навіть без будь-яких посилань на норми Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закону), пояснивши, що необхідність надання гарантійних листів виробника Учасниками нібито обумовлена практикою публічних закупівель.
При цьому, Замовник не навів жодних посилань на результати такої «практики» та документально не підтвердив свої формальні відповіді, задовільнившись описом важливості надання гарантійних листів виробника і чомусь «забувши» про умови своєї ж тендерної документації, якою дозволялось надавати гарантійні листи від імені Учасника, застосувавши при цьому дискримінаційний підхід та не звіжаючи на те, що ТОВ «АВЕНТУСФАРМ» було надано гарантійний лист від імені Учасника, не враховуючи той факт, що останній подав цінову пропозицію, яка є меншою на 50 000 грн. від цінової пропозиції ТП ТОВ «СТМ-Фарм», здійснив дії щодо неправомірної відмови в задовленні вимог Скаржника викладених за № UA-2021-05-07-000597-b.b1 від 27.05.2021 року та № UA-2021-05-07-000597-b.b2 від 31.05.2021 року.
Тобто, аргументація уповноваженої особи Костянтинівської БЛІЛ у відповідях на зазначені дві вимоги ТОВ «АВЕТУСФАРМ» при прийнятті рішень щодо переможця закупівлі № UA-2021-05-07-000597-b, зокрема, посилання Замовника на практику публічних закупівель, яка буцімто обумовлює доцільність надананя гарантійних листів є безпідставною та не відповідає вимогам ст.ст. 5, 16, 22, 31 Закону, тому що Скаржник виконав вимоги тендерної документації Замовника, надавши в тендерній пропозиції гарантійний лист № 5458 від імені Учасника.
Також, одним з аргументів відхилення повторної вимоги уповноваженою особою Гордюшиною О.І. було: «Ви вимагаєте переглянути рішення, але у Замовника відсутня можливість повернути Вас на Кваліфікацію повторно», що, в свою чергу, суперечить нормам Закону України «Про публічні закупівлі».
З урахуванням зазначеного, Скаржник не може погодитися з вищевказаними рішеннями уповноваженої особи Гордюшиної О.І., викладеними нею в протоколі від 27.05.2021 та протоколі від 02.06.2021, а також в повідомленнні про намір укласти договір від 02.06.2021, у зв’язку з невідповідністю цих документів законодавству в сфері публічних закупівель та результатам аналізу практики відповідних рішень Колегії АМКУ.
Так, згідно зі ст. 5 Закону закупівлі повинні здійснюватись, за такими принципами, а саме:
- добросовісна конкуренція серед учасників;
- максимальна економія, ефективність та пропорційність;
- відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
- недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
- об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
- запобігання корупційним діям і зловживанням.
Замовником же у даному випадку по відношенню до ТОВ «АВЕНТУСФАРМ» були порушені принцип недискримінації учасників та рівного ставлення до них, а також – приницп об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.
В контексті гармонізації законодавства України з директивами ЄС про публічні закупівлі, відповідно до вимог Угоди про асоціацію між Україною та ЄС та Стратегії реформування публічних закупівель/дорожньої карти, затвердженої Кабінетом Міністрів України у лютому 2016 року Мінекономрозвитку як основним бенефеціаром Проєкту було схвалювано та оприлюднено Коментарі до законодавства України про публічні закупівлі на веб-сайті Мінекономрозвитку та спеціальному ресурсі Інфобокс Прозорро для вільного використання суб’єктами публічних закупівель та іншими зацікавленими особами (Лист Департаменту регулювання державних закупівель Міністерства економічного розвитку і торгівлі України Вх. № 07/1160-17 від 06.01.2017).
Останні містять додаткові роз’яснення, що «дискримінаційними вважаються вимоги Замовника, які виходять за межі вимог, передбачених Законом «Про публічні закупівлі».
З урахуванням заначеного, в Скаржника є вагомі підстави вважати, що Замовником в процесі організації та проведення закупівлі № UA-2021-05-07-000597-b були порушені такі принципи публічних закупівель, як принцип недискримінації учасників, а також – принцип об’єктивної та неупередженої оцінка тендерних пропозицій та рівного ставлення до всіх Учасників.
Застосувавши дискримінаційний підхід та не акцептувавши тендерну пропозицію Учасника-переможця, а саме, ТОВ «АВЕНТУСФАРМ», уповноважена особа Гордюшина О.І. також порушила право цього учасника на об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, передбачене підпунктом 5 частини першої ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі».
В кінцевому підсумку, Скаржник вважає, що Замовник порушив наступні принципи здійснення закупівель встановлених підпунктом 4 та підпунктом 5 частини першої статті 5 Закону, а саме:
- недискримінація учасників та рівного ставлення до них;
- об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.
Додатково, Замовником були порушені вимоги частини четвертої ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закону), згідно з якими «тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників», та норми частини четвертої ст. 5 Закону згідно з якими «Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників».
З урахуванням наведених вище порушень ст. 5, 16, 22, 29, 31 Закону України «Про публічні закупівлі», виходячи із вищевказаних результатів аналізу, в тому числі, практики рішень АМКУ, ТОВ «АВЕНТУСФАРМ» висловлює клопотання перед високошанованою Колегією про їх врахування при прийнятті нею рішення по суті цієї скарги, тому що при цьому права та законні інтереси Скаржника можуть бути захищені органом оскарження шляхом застосування ним положень пункту 2 частини 18 та пункту 4 частини 19 статті 18 Закону, тобто, шляхом задоволення цієї скарги повністю та зобов’язання Замовника скасувати прийняті ним незаконні рішення у зв’язку з допущеними грубими порушеннями процедури та порядку організації і проведення публічної закупівлі № UA-2021-05-07-000597-b, а також відновити цю процедуру публічної закупівлі з моменту попереднього законного рішення чи іншої правомірної дії уповноваженої особи Гордюшиної О.І. КНП «БЛІЛ КМР».
Наявність порушених прав додатково обґрунтовується тим фактом, що Скаржник є Учасником відповідної процедури та реально претендує на визнання його тендерної пропозиції як найкращої, та на укладення договору з Замовником у майбутньому, а крім того Скаржник є реальним учасником ринку купівлі-продажу фармацевтичної продукції в Україні.
На підставі викладеного, керуючись ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі», -
ПРОСИМО:
1. Прийняти скаргу до розгляду.
2. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі № UA-2021-03-15-009668-b.
3. Захистити права та законні інтереси Скаржника шляхом застосування органом оскарження положень пункту 2 частини 18 статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закону), тобто, зобов’язати Замовника повністю скасувати свої рішення викладені у протоколі від 27.05.2021, протоколі від 02.06.2021 та всі наступні рішення, включаючи повідомлення про намір укласти договір з ТОВ «СТМ-Фарм», оприлюднене в електронній системі закупівель Prozorro, а також виконати вимоги законодавства у сфері публічних закупівель в частині, що стосується забезпечення керівництвом Комунального некомерційного підприємства"Багатопрофільна лікарня інтенсивного лікування Костянтинівської міської ради" заходів щодо недискримінації учасників та рівного ставлення до них, об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі при організації та проведенні процедури відкритих торгів за закупівлею КНП «БЛІЛ КМР» № UA-2021-03-15-009668-b, у зв’язку з чим вказати Замовнику на необхідність неухильного дотримання в діяльності вимог ст. ст. 5, 16, 22, 29, 31 Закону.
4. На підставі пункту 4 частини 19 статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі», за результатами розгляду цієї скарги прийняти також рішення щодо зобов’язання усунення уповноваженою особою Гордюшиною О.І. Комунального некомерційного підприємства"Багатопрофільна лікарня інтенсивного лікування Костянтинівської міської ради", допущених нею порушень процедури закупівлі № UA-2021-03-15-009668-b та/або відновлення цієї процедури публічної закупівлі з моменту попереднього законного рішення, правомірної дії тендерного комітету цього Замовника.
Автор:ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВЕНТУСФАРМ", Бідило Андрій 380633809438 aventusfarm@gmail.com
mistaken
Вимога
Є відповідь
Вимога щодо відхилення
Номер:b9a07d3f78ef4c8fb6071589a0ab9e1f
Пов'язана кваліфікація:ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВЕНТУСФАРМ", UA-EDR 43891001
Ідентифікатор запиту:UA-2021-05-07-000597-b.b2
Назва:Вимога щодо відхилення
Вимога:
Протокольним рішенням від 27.05.2021р. (надалі – Протокол) Уповноваженою особою Комунального некомерційного підприємства "Багатопрофільна лікарня інтенсивного лікування Костянтинівської міської ради" Гордюшиною О.І. відхилено тендерну пропозицію учасника ТОВ «АВЕНТУСФАРМ».
Згідно зазначеного протоколу Уповноважена особа Гордюшина О.І.. прийняла рішення про відхилення найбільш економічно вигідної пропозиції, посилаючись на п. 2 ч. 1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон): тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
У відповідності до ч. 2,3 ч. 1 ст. 31 Закону у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні та протоколі розгляду тендерних пропозицій, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.
Предметом вимоги є саме те, що учасник не надав у складі тендерної пропозиції оригінал гарантійного листа виробника (представництва, філії виробника, якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України) або представника, дилера, дистриб’ютора, уповноваженого на це виробником, або від імені Учасника, яким підтверджується можливість поставки товарів, який є предметом закупівлі цих торгів та пропонується учасником у кількості, зі строками придатності та в терміни, визначені тендерною документацією. Гарантійний лист повинен включати дату оголошення про проведення відкритих торгів, оприлюдненого на веб-порталі Уповноваженого органу, а також назву предмету закупівлі, згідно оголошення та назву Замовника.
27-05-21 о 14:27:11 нами було надіслано Вам вимогу щодо відхилення, яка вами не була задоволена, виходячи з наступного:
«Шановниу Учаснику,у відповідь на Вашу вимогу, повідомляємо про наступне: Умовами нашої документації передбачено,що гарантійний лист -це гарантована поставка товару у кількості, в асортименті, зі строками придатності та в терміни, визначені цією закупкою та пропозицією Учасника, повинна бути підтверджена у складі пропозиції оригіналом гарантійного листа виробника (представництва, філії виробника – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України) або представника, дилера, дистриб’ютора уповноваженого на це виробником, або від імені Учасника, яким підтверджується можливість поставки товару, який є предметом закупівлі цих торгів та пропонується учасником, у кількості, зі строками придатності та в терміни, визначені тендерною документацією. Гарантійний лист повинен включати дату оголошення про проведення відкритих торгів, оприлюдненого на веб-порталі Уповноваженого органу, а також назву предмету закупівлі згідно оголошення та назву Замовника. Згідно з частиною третьою статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Як засвідчує практика, без надання учасниками закупівлі гарантій виконання майбутніх поставок товарів у формі гарантійних листів виробника(виробників) (представництва, філії виробника – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України) або представника, дилера, дистриб’ютора уповноваженого на це виробником, ризики невиконання учасниками-переможцями закупівель суттєво зростають і є невиправданими та недопустимими. Виробники лікарських засобів, чи їх офіційні представники (дистриб’ютори) зацікавлені у продажі своїх товарів через надійних партнерів, в укладенні з ними відповідних договорів та наданні гарантій щодо належного виконання своїх зобов’язань у майбутньому та на практиці не застосовують жодних обмежень щодо видачі гарантійних листів особам, які бажають реалізовувати їх товар. Гарантійний лист надає замовнику гарантію постачання не фальсифікованого товару, підтверджує його офіційне походження, виробництво, відповідну сертифікацію, ввезення на територію України, розмитнення, реєстрацію та є гарантією вчасної поставки товару. При цьому, у разі виникнення конфліктних ситуацій під час виконання договору учасником-переможцем, замовник відповідно до наданого у складі учасника пропозиції гарантійного листа від виробника (виробників) (представництва, філії виробника – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України) або представника, дилера, дистриб’ютора уповноваженого на це виробником предмету закупівлі в Україні, має право звернутися до нього з метою вжиття заходів щодо повного та всебічного виконання договору. Тому, вважаємо за необхідне надання гарантійного листа від виробника (виробників) (представництва, філії виробника – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України) або представника, дилера, дистриб’ютора уповноваженого на це виробником документи є необхідними для уникнення можливості фальсифікації товару та забезпечення законності поставки лікарських засобів. Надання гарантійного листа учасником мінімізує ризик того, що товари, які постачатимуться учасником отримані ним злочинним шляхом, таким як: контрабанда, крадіжка, незаконний бартер тощо. (принцип законності). Адже лист від виробника підтверджує офіційне походження товару – його виробництво, відповідну сертифікацію, ввезення та територію України, розмитнення, реєстрацію на території України тощо.
Тобто Ваша відповідь на вимогу суперечить вимогам тендерної документації.
Ще раз доводимо до відома, що зазначений гарантійний лист нами був доданий до складу тендерної пропозиції, та міститься в документі з назвою «Гарантійні листи», вихідний номер – 5458 від 24.05.2021 року, де зазначено: «Ми, Товариство з обмеженою відповідальністю «АВЕНТУСФАРМ» (надалі – Учасник/Постачальник), підтверджуємо можливість поставки товару, який є предметом закупівлі цих торгів та пропонується учасником, у кількості, зі строками придатності та в терміни, визначені тендерною документацією.
Дата оприлюднення оголошення - 07 травня 2021.
Ідентифікатор закупівлі - UA-2021-05-07-000597-b
Замовник: Комунальне некомерційне підприємство "Багатопрофільна лікарня інтенсивного лікування Костянтинівської міської ради";
Предмет закупівлі - Лікарські засоби(Фармацевтична продукція –за кодом CPV за ДК 021:2015 -33600000-6 (Азимед, МНН:Azithromycin, Ампіцілін, МНН:Ampicilline, Аміцил,МНН:Amikacin, Гентаміцин, МНН: Gentamicin, Цетум, МНН: Ceftazidime, Левофлоксацин, МНН:Levofloxacin, Флоксіум, МНН: Levofloxacin, Метронідазол, МНН:Metronidazole, Медаксон,Цефтріаксон, МНН:Cefriaxone, Медоклав, МНН:Amoxicillin, Меропенем, МНН:Meropopenem, Моксифлоксацин, МНН:Moxifloxacin,Офлоксацин,Флоксал, МНН:Ofloxacin; Ципрофлоксацин, Ципрофарм, МНН: Ciprofloxacin, Квадроцеф, Цебопім, МНН:Cefepime, Цефотаксим, МНН: Cefotaxime, Цефазолін, МНН:Cefazolin, ДК 021:2015-33651100-9 Протибактеріальні засоби для системного застосування; Адреналін,МНН: Epinephrine, Аритміл,МНН: Amiodarone, Анаприлін,МНН: Propranolol, Біпролол,МНН: Bisoprolol, Дофамін, МНН: Dopamine, Дигоксин, МНН:Digoxin, Магнію сульфат, МНН:Magnesium sulfate, Мезатон, МНН: Phenylephrine, Допегіт, МНН: Methyldopa, Ніфедипін,Фенігідин,МНН: Nifedipine, Симвастатин, МНН: Simvastatin,ДК 021:2015-33622000-6 Лікарські засоби для лікування захворювань серцево-судинної системи; Анальгін, МНН:Metamizole sodium,Атропін,МНН: Atropine,Атракуріум,МНН: Atracurium, Аміназин, МНН: Chlorpromazine, Бупівакаїн,МНН: Bupivacaine,Галоперидол,МНН: Haloperidol,Лідокаїн,МНН: Lidocaine, Пейона,МНН: Caffeine,Прозерин,МНН: Neostigmine,ДК 021:2015-33661000-1 Лікарські засоби для лікування хвороб нервової системи;Атропіну сульфат,МНН: Atropine,Пілокарпіну гідрохлорид,МНН: Pilocarpine, Тимолол,МНН: Timolol,Цирелакс,МНН: Cyclopentolate, Тропікамід,МНН:Tropicamide,ДК 021:2015-33662100-9 Офтальмологічні засоби;Аміаку розчин,МНН: Ammonia,Вода для ін'єкцій,МНН: Aqua pro injectioni, Налоксон,МНН: Naloxone,ДК 021:2015-33693000-4 Інші лікарські засоби;Барію сульфат,МНН: Barium sulfate, Юніпак, МНН: Iohexol,ДК 021:2015-33696800-3 Рентгеноконтрастні засоби; Бензилбензоат,МНН:Benzyl benzoate, Бетадин,МНН:Povidone-iodine,ДК 021:2015-33631100-3 Протигрибкові засоби для лікування дерматологічних захворювань;Гек,Гековен,МНН: Hydroxyethylstarch,Гемотран,МНН: Tranexamic acid, Гепарин, МНН:Heparin, Клексан, МНН: Enoxaparin ,Клопідогрель,МНН:Clopidogrel,ДК 021:2015-33621000-9 Лікарські засоби для лікування захворювань крові й органів кровотворення;Глюкози розчин,МНН: Glucose,ДК 021:2015-33692700-4 Розчини глюкози;Гідрокортизону Ацетат,МНН: Hydrocortisone,Окситцин,МНН: Oxytocin, ДК 021:2015-33642200-4 Кортикостероїди для системного застосування;Дитилін,МНН: Suxamethonium, Дипрофол,МНН: Propofol,Тіопентал,МНН: Thiopental,ДК 021:2015-33661100-2 Анестетичні засоби;Дексаметазон,МНН: Dexamethasone,ДК 021:2015-33642000-2 Гормональні препарати системної дії, крім статевих гормонів;Диклофенак,МНН: Diclofenac,ДК 021:2015-33632000-9 Лікарські засоби для лікування захворювань опорно-рухового апарату;Дротаверин,МНН: Drotaverine,ДК 021:2015-33610000-9 Лікарські засоби для лікування захворювань шлунково-кишкового тракту та розладів обміну речовин;Еуфілін,МНН: Theophylline, Легеневі сурфактанти ,МНН: Natural phospholipids,ДК 021:2015-33670000-7 Лікарські засоби для лікування хвороб дихальної системи; Кальція глюконат, МНН: Calcium gluconate, Канавіт, МНН: Phytomenadione;Ціанокобаламін,МНН: Cyanocobalamin, Фолієва кислота,МНН: Folic acid ,ДК 021:2015-33616000-1 Вітаміни; Лоратадин,МНН: Loratadine,ДК 021:2015-33675000-2 Антигістамінні засоби для системного застосування;Атрогрел,Плавікс,МНН: Clopidogrel, Фленокс,МНН: Enoxaparin,ДК 021:2015-33621100-0 Протитромбозні засоби; Карбамазепін,МНН: Carbamazepine,Вальпроком,МНН: Valproic acid,ДК 021:2015-33661300-4 Протиепілептичні засоби; Метоклопрамід, МНН: Metoclopramide, ДК 021:2015-33614000-7 Протидіарейні засоби, засоби для лікування шлунково-кишкових запалень / інфекцій; Метилергобревін, МНН: Methylergometrine,ДК 021:2015-33641200-7 Інші гінекологічні засоби;Маніт,МНН: Mannitol,ДК 021:2015-33660000-4 Лікарські засоби для лікування хвороб нервової системи та захворювань органів чуття;Натрію хлориду розчин,МНН: Sodium chloride, ДК 021:2015-33692400-1 Перфузійні розчини; Натрію хлорид, МНН:Sodium chloride,Калію хлорид,МНН: Potassium chloride,ДК 021:2015-33692500-2 Розчини для ін’єкцій;Натрію Бікарбонат,МНН: Sodium bicarbonate,ДК 021:2015-33621400-3 Кровозамінники та перфузійні розчини; Нохшаверин,МНН: Drotaverine, Омепразол, Діапрозол,МНН: Omeprazole,Еметон, МНН: Ondansetron, Дифлюзол,МНН: Fluconazole,ДК 021:2015-33612000-3 Лікарські засоби для лікування функціональних розладів шлунково-кишкового тракту;Ранитидин,МНН: Ranitidine,ДК 021:2015-33611000-6 Лікарські засоби для нормалізації кислотності;Розчин Рінгера, Рінгера Лактат Розчин ,МНН:Sodium chloride,ДК 021:2015- 33692510-5 Рідини для внутрішньовенного введення; Етанол ,МНН: Ethanol,Хлоргексидин,МНН: Chlorhexidine, ДК 021:2015- 33631600-8 Антисептичні та дезінфекційні засоби;Фармасулін,МНН: Insulin (human), ДК 021:2015- 33615100-5 Інсулін;Фуросемід,МНН: Furosemide,ДК 021:2015- 33622300-9 Сечогінні засоби;Ністатин,МНН: Nystatin,Флуконазол, Fluconazole,ДК 021:2015- 33651200-0 Протигрибкові засоби для системного застосування)»
Таким чином, ТОВ «АВЕНТУСФАРМ» виконало дану вимогу, надавши Гарантійний лист від свого імені, що відповідає вимогам тендерної документації Замовника.
Тому просимо, Вас, повторно переглянути Ваше рішення стосовно відхилення тендерної пропозиції ТОВ «АВЕНТУСФАРМ», оскільки ТОВ «АВЕНТУСФАРМ» було виконано всі вимоги вашої тендерної документації.
У разі ігнорування Замовником норм законодавства у сфері публічних закупівель ТОВ «АВЕНТУСФАРМ» залишає за собою право на звернення до Антимонопольного комітету України та/або Офісу фінансового контролю з метою моніторингу цієї закупівлі.
Вирішення:Відповідь на вимогу ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВЕНТУСФАРМ" UA-2021-05-07-000597-b.b2 від 31-05-21, 10:45:52
Шановниу Учаснику,у відповідь на Вашу вимогу, повідомляємо про наступне: Умовами нашої документації передбачено,що гарантійний лист -це гарантована поставка товару у кількості, в асортименті, зі строками придатності та в терміни, визначені цією закупкою та пропозицією Учасника, повинна бути підтверджена у складі пропозиції оригіналом гарантійного листа виробника (представництва, філії виробника – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України) або представника, дилера, дистриб’ютора уповноваженого на це виробником, або від імені Учасника, яким підтверджується можливість поставки товару, який є предметом закупівлі цих торгів та пропонується учасником, у кількості, зі строками придатності та в терміни, визначені тендерною документацією. Гарантійний лист повинен включати дату оголошення про проведення відкритих торгів, оприлюдненого на веб-порталі Уповноваженого органу, а також назву предмету закупівлі згідно оголошення та назву Замовника.
Вами надано гарантійний лист від 24.05.2021 р. №5458,де ТОВ « АВЕНТУСФАРМ» підтверджує можливість поставки товару, який є предметом закупівлі та пропонується учасником, у кількості, зі строками придатності та в терміни, визначені тендерною документацією.В гарантійному листі відсутня інформвція про будь-які партнерські відносини з виробником (представництва, філії виробника – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України) або представником, дилером, дистриб’ютором уповноважених на це виробником.
Згідно з частиною третьою статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Як засвідчує практика, без надання учасниками закупівлі гарантій виконання майбутніх поставок товарів у формі гарантійних листів виробника(виробників) (представництва, філії виробника – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України) або представника, дилера, дистриб’ютора уповноваженого на це виробником, ризики невиконання учасниками-переможцями закупівель суттєво зростають і є невиправданими та недопустимими. Виробники лікарських засобів, чи їх офіційні представники (дистриб’ютори) зацікавлені у продажі своїх товарів через надійних партнерів, в укладенні з ними відповідних договорів та наданні гарантій щодо належного виконання своїх зобов’язань у майбутньому та на практиці не застосовують жодних обмежень щодо видачі гарантійних листів особам, які бажають реалізовувати їх товар.
Гарантійний лист надає замовнику гарантію постачання не фальсифікованого товару, підтверджує його офіційне походження, виробництво, відповідну сертифікацію, ввезення на територію України, розмитнення, реєстрацію та є гарантією вчасної поставки товару. При цьому, у разі виникнення конфліктних ситуацій під час виконання договору учасником-переможцем, замовник відповідно до наданого у складі учасника пропозиції гарантійного листа від виробника (виробників) (представництва, філії виробника – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України) або представника, дилера, дистриб’ютора уповноваженого на це виробником предмету закупівлі в Україні, має право звернутися до нього з метою вжиття заходів щодо повного та всебічного виконання договору.
Тому, вважаємо за необхідне надання гарантійного листа від виробника (виробників) (представництва, філії виробника – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України) або представника, дилера, дистриб’ютора уповноваженого на це виробником документи є необхідними для уникнення можливості фальсифікації товару та забезпечення законності поставки лікарських засобів.
Надання гарантійного листа учасником мінімізує ризик того, що товари, які постачатимуться учасником отримані ним злочинним шляхом, таким як: контрабанда, крадіжка, незаконний бартер тощо. (принцип законності). Адже лист від виробника підтверджує офіційне походження товару – його виробництво, відповідну сертифікацію, ввезення та територію України, розмитнення, реєстрацію на території України тощо.
Ви вимагаєте перглянути рішення Замовника стосовно відхилення Вашої тендерної пропозиції, але у Замовника відсутня можливість повернути Вас на Кваліфікацію повторно.
Статус вимоги:Відхилено
declined
answered
Вимога
Є відповідь
Вимога щодо відхилення
Номер:e9ed83242b1b46ed8b33f5744eb6aebe
Пов'язана кваліфікація:ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВЕНТУСФАРМ", UA-EDR 43891001
Ідентифікатор запиту:UA-2021-05-07-000597-b.b1
Назва:Вимога щодо відхилення
Вимога:
Протокольним рішенням від 27.05.2021р. (надалі – Протокол) Уповноваженою особою Комунального некомерційного підприємства "Багатопрофільна лікарня інтенсивного лікування Костянтинівської міської ради" Гордюшиною О.І. відхилено тендерну пропозицію учасника ТОВ «АВЕНТУСФАРМ».
Згідно зазначеного протоколу Уповноважена особа Гордюшина О.І.. прийняла рішення про відхилення найбільш економічно вигідної пропозиції, посилаючись на п. 2 ч. 1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон): тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
У відповідності до ч. 2,3 ч. 1 ст. 31 Закону у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні та протоколі розгляду тендерних пропозицій, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.
Предметом вимоги є саме те, що учасник не надав у складі тендерної пропозиції оригінал гарантійного листа виробника (представництва, філії виробника, якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України) або представника, дилера, дистриб’ютора, уповноваженого на це виробником, або від імені Учасника, яким підтверджується можливість поставки товарів, який є предметом закупівлі цих торгів та пропонується учасником у кількості, зі строками придатності та в терміни, визначені тендерною документацією. Гарантійний лист повинен включати дату оголошення про проведення відкритих торгів, оприлюдненого на веб-порталі Уповноваженого органу, а також назву предмету закупівлі, згідно оголошення та назву Замовника
При цьому зазначений гарантійний лист був доданий до складу тендерної пропозиції, та міститься в документі з назвою «Гарантійні листи», вихідний номер – 5458 від 24.05.2021 року, де зазначено: «Ми, Товариство з обмеженою відповідальністю «АВЕНТУСФАРМ» (надалі – Учасник/Постачальник), підтверджуємо можливість поставки товару, який є предметом закупівлі цих торгів та пропонується учасником, у кількості, зі строками придатності та в терміни, визначені тендерною документацією.
Дата оприлюднення оголошення - 07 травня 2021.
Ідентифікатор закупівлі - UA-2021-05-07-000597-b
Замовник: Комунальне некомерційне підприємство "Багатопрофільна лікарня інтенсивного лікування Костянтинівської міської ради";
Предмет закупівлі - Лікарські засоби(Фармацевтична продукція –за кодом CPV за ДК 021:2015 -33600000-6 (Азимед, МНН:Azithromycin, Ампіцілін, МНН:Ampicilline, Аміцил,МНН:Amikacin, Гентаміцин, МНН: Gentamicin, Цетум, МНН: Ceftazidime, Левофлоксацин, МНН:Levofloxacin, Флоксіум, МНН: Levofloxacin, Метронідазол, МНН:Metronidazole, Медаксон,Цефтріаксон, МНН:Cefriaxone, Медоклав, МНН:Amoxicillin, Меропенем, МНН:Meropopenem, Моксифлоксацин, МНН:Moxifloxacin,Офлоксацин,Флоксал, МНН:Ofloxacin; Ципрофлоксацин, Ципрофарм, МНН: Ciprofloxacin, Квадроцеф, Цебопім, МНН:Cefepime, Цефотаксим, МНН: Cefotaxime, Цефазолін, МНН:Cefazolin, ДК 021:2015-33651100-9 Протибактеріальні засоби для системного застосування; Адреналін,МНН: Epinephrine, Аритміл,МНН: Amiodarone, Анаприлін,МНН: Propranolol, Біпролол,МНН: Bisoprolol, Дофамін, МНН: Dopamine, Дигоксин, МНН:Digoxin, Магнію сульфат, МНН:Magnesium sulfate, Мезатон, МНН: Phenylephrine, Допегіт, МНН: Methyldopa, Ніфедипін,Фенігідин,МНН: Nifedipine, Симвастатин, МНН: Simvastatin,ДК 021:2015-33622000-6 Лікарські засоби для лікування захворювань серцево-судинної системи; Анальгін, МНН:Metamizole sodium,Атропін,МНН: Atropine,Атракуріум,МНН: Atracurium, Аміназин, МНН: Chlorpromazine, Бупівакаїн,МНН: Bupivacaine,Галоперидол,МНН: Haloperidol,Лідокаїн,МНН: Lidocaine, Пейона,МНН: Caffeine,Прозерин,МНН: Neostigmine,ДК 021:2015-33661000-1 Лікарські засоби для лікування хвороб нервової системи;Атропіну сульфат,МНН: Atropine,Пілокарпіну гідрохлорид,МНН: Pilocarpine, Тимолол,МНН: Timolol,Цирелакс,МНН: Cyclopentolate, Тропікамід,МНН:Tropicamide,ДК 021:2015-33662100-9 Офтальмологічні засоби;Аміаку розчин,МНН: Ammonia,Вода для ін'єкцій,МНН: Aqua pro injectioni, Налоксон,МНН: Naloxone,ДК 021:2015-33693000-4 Інші лікарські засоби;Барію сульфат,МНН: Barium sulfate, Юніпак, МНН: Iohexol,ДК 021:2015-33696800-3 Рентгеноконтрастні засоби; Бензилбензоат,МНН:Benzyl benzoate, Бетадин,МНН:Povidone-iodine,ДК 021:2015-33631100-3 Протигрибкові засоби для лікування дерматологічних захворювань;Гек,Гековен,МНН: Hydroxyethylstarch,Гемотран,МНН: Tranexamic acid, Гепарин, МНН:Heparin, Клексан, МНН: Enoxaparin ,Клопідогрель,МНН:Clopidogrel,ДК 021:2015-33621000-9 Лікарські засоби для лікування захворювань крові й органів кровотворення;Глюкози розчин,МНН: Glucose,ДК 021:2015-33692700-4 Розчини глюкози;Гідрокортизону Ацетат,МНН: Hydrocortisone,Окситцин,МНН: Oxytocin, ДК 021:2015-33642200-4 Кортикостероїди для системного застосування;Дитилін,МНН: Suxamethonium, Дипрофол,МНН: Propofol,Тіопентал,МНН: Thiopental,ДК 021:2015-33661100-2 Анестетичні засоби;Дексаметазон,МНН: Dexamethasone,ДК 021:2015-33642000-2 Гормональні препарати системної дії, крім статевих гормонів;Диклофенак,МНН: Diclofenac,ДК 021:2015-33632000-9 Лікарські засоби для лікування захворювань опорно-рухового апарату;Дротаверин,МНН: Drotaverine,ДК 021:2015-33610000-9 Лікарські засоби для лікування захворювань шлунково-кишкового тракту та розладів обміну речовин;Еуфілін,МНН: Theophylline, Легеневі сурфактанти ,МНН: Natural phospholipids,ДК 021:2015-33670000-7 Лікарські засоби для лікування хвороб дихальної системи; Кальція глюконат, МНН: Calcium gluconate, Канавіт, МНН: Phytomenadione;Ціанокобаламін,МНН: Cyanocobalamin, Фолієва кислота,МНН: Folic acid ,ДК 021:2015-33616000-1 Вітаміни; Лоратадин,МНН: Loratadine,ДК 021:2015-33675000-2 Антигістамінні засоби для системного застосування;Атрогрел,Плавікс,МНН: Clopidogrel, Фленокс,МНН: Enoxaparin,ДК 021:2015-33621100-0 Протитромбозні засоби; Карбамазепін,МНН: Carbamazepine,Вальпроком,МНН: Valproic acid,ДК 021:2015-33661300-4 Протиепілептичні засоби; Метоклопрамід, МНН: Metoclopramide, ДК 021:2015-33614000-7 Протидіарейні засоби, засоби для лікування шлунково-кишкових запалень / інфекцій; Метилергобревін, МНН: Methylergometrine,ДК 021:2015-33641200-7 Інші гінекологічні засоби;Маніт,МНН: Mannitol,ДК 021:2015-33660000-4 Лікарські засоби для лікування хвороб нервової системи та захворювань органів чуття;Натрію хлориду розчин,МНН: Sodium chloride, ДК 021:2015-33692400-1 Перфузійні розчини; Натрію хлорид, МНН:Sodium chloride,Калію хлорид,МНН: Potassium chloride,ДК 021:2015-33692500-2 Розчини для ін’єкцій;Натрію Бікарбонат,МНН: Sodium bicarbonate,ДК 021:2015-33621400-3 Кровозамінники та перфузійні розчини; Нохшаверин,МНН: Drotaverine, Омепразол, Діапрозол,МНН: Omeprazole,Еметон, МНН: Ondansetron, Дифлюзол,МНН: Fluconazole,ДК 021:2015-33612000-3 Лікарські засоби для лікування функціональних розладів шлунково-кишкового тракту;Ранитидин,МНН: Ranitidine,ДК 021:2015-33611000-6 Лікарські засоби для нормалізації кислотності;Розчин Рінгера, Рінгера Лактат Розчин ,МНН:Sodium chloride,ДК 021:2015- 33692510-5 Рідини для внутрішньовенного введення; Етанол ,МНН: Ethanol,Хлоргексидин,МНН: Chlorhexidine, ДК 021:2015- 33631600-8 Антисептичні та дезінфекційні засоби;Фармасулін,МНН: Insulin (human), ДК 021:2015- 33615100-5 Інсулін;Фуросемід,МНН: Furosemide,ДК 021:2015- 33622300-9 Сечогінні засоби;Ністатин,МНН: Nystatin,Флуконазол, Fluconazole,ДК 021:2015- 33651200-0 Протигрибкові засоби для системного застосування)»
Таким чином, ТОВ «АВЕНТУСФАРМ» виконало дану вимогу, надавши Гарантійний лист від свого імені.
Тому просимо переглянути Ваше рішення стосовно відхилення тендерної пропозиції ТОВ «АВЕНТУСФАРМ».
У разі ігнорування Замовником норм законодавства у сфері публічних закупівель ТОВ «АВЕНТУСФАРМ» залишає за собою право на звернення до Антимонопольного комітету України та/або Офісу фінансового контролю з метою моніторингу цієї закупівлі.
Вирішення:Шановниу Учаснику,у відповідь на Вашу вимогу, повідомляємо про наступне: Умовами нашої документації передбачено,що гарантійний лист -це гарантована поставка товару у кількості, в асортименті, зі строками придатності та в терміни, визначені цією закупкою та пропозицією Учасника, повинна бути підтверджена у складі пропозиції оригіналом гарантійного листа виробника (представництва, філії виробника – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України) або представника, дилера, дистриб’ютора уповноваженого на це виробником, або від імені Учасника, яким підтверджується можливість поставки товару, який є предметом закупівлі цих торгів та пропонується учасником, у кількості, зі строками придатності та в терміни, визначені тендерною документацією. Гарантійний лист повинен включати дату оголошення про проведення відкритих торгів, оприлюдненого на веб-порталі Уповноваженого органу, а також назву предмету закупівлі згідно оголошення та назву Замовника.
Згідно з частиною третьою статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Як засвідчує практика, без надання учасниками закупівлі гарантій виконання майбутніх поставок товарів у формі гарантійних листів виробника(виробників) (представництва, філії виробника – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України) або представника, дилера, дистриб’ютора уповноваженого на це виробником, ризики невиконання учасниками-переможцями закупівель суттєво зростають і є невиправданими та недопустимими. Виробники лікарських засобів, чи їх офіційні представники (дистриб’ютори) зацікавлені у продажі своїх товарів через надійних партнерів, в укладенні з ними відповідних договорів та наданні гарантій щодо належного виконання своїх зобов’язань у майбутньому та на практиці не застосовують жодних обмежень щодо видачі гарантійних листів особам, які бажають реалізовувати їх товар.
Гарантійний лист надає замовнику гарантію постачання не фальсифікованого товару, підтверджує його офіційне походження, виробництво, відповідну сертифікацію, ввезення на територію України, розмитнення, реєстрацію та є гарантією вчасної поставки товару. При цьому, у разі виникнення конфліктних ситуацій під час виконання договору учасником-переможцем, замовник відповідно до наданого у складі учасника пропозиції гарантійного листа від виробника (виробників) (представництва, філії виробника – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України) або представника, дилера, дистриб’ютора уповноваженого на це виробником предмету закупівлі в Україні, має право звернутися до нього з метою вжиття заходів щодо повного та всебічного виконання договору.
Тому, вважаємо за необхідне надання гарантійного листа від виробника (виробників) (представництва, філії виробника – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України) або представника, дилера, дистриб’ютора уповноваженого на це виробником документи є необхідними для уникнення можливості фальсифікації товару та забезпечення законності поставки лікарських засобів.
Надання гарантійного листа учасником мінімізує ризик того, що товари, які постачатимуться учасником отримані ним злочинним шляхом, таким як: контрабанда, крадіжка, незаконний бартер тощо. (принцип законності). Адже лист від виробника підтверджує офіційне походження товару – його виробництво, відповідну сертифікацію, ввезення та територію України, розмитнення, реєстрацію на території України тощо.