• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

«Запорізький навчально-виховний комплекс "Барвінок" Запорізької міської ради Запорізької області, вул. Історична, 67-А та вул. Лізи Чайкіної, 63-А в м. Запоріжжя. Технічне переоснащення. Влаштування системи пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей». Згідно з ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 (за кодом ДК 021:2015 – 45310000-3 – Електромонтажні роботи)

Завершена

1 052 727.37 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 5 263.64 UAH
Період оскарження: 07.05.2021 09:21 - 14.05.2021 09:18
Вимога
Залишено без розгляду

Вимога на неправомірні дії Замовника при визначенні переможця закупівлі

Номер: 94943e1fd2bb4b579ad58f0e6edf01c1
Ідентифікатор запиту: UA-2021-05-07-000786-c.b3
Назва: Вимога на неправомірні дії Замовника при визначенні переможця закупівлі
Вимога:
Вих. № 25/05 від 25 травня 2021 року Товариство з обмеженою відповідальністю «ФАЙЕРТЕК» Код ЄДРПОУ: 40640156 Адреса: 69065, Україна, Запорізька обл., м. Запоріжжя, вул. Рельєфна, буд. 4 прим.130 Телефон: (061) 707-22-01 Електронна пошта: ft_zp@ukr.net Замовник: Департамент освіти і науки Запорізької міської ради (далі – Замовник) Код ЄДРПОУ: 37573094 Адреса: 69037, Україна, Запорізька обл., м.Запоріжжя, вул. Незалежної України,39-Б Телефон: (061) 708-69-70 Ідентифікатор закупівлі: UA-2021-05-07-000786-с ВИМОГА, на неправомірні дії Замовника при визначенні переможця закупівлі Замовником торгів, Департаментом освіти і науки Запорізької міської ради, на підставі Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015р. (далі – Закон № 922-VIII) проведено спрощену закупівлю, ідентифікатор закупівлі UA-2021-05-07-000786-с, за предметом: ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи «Запорізькій навчально виховний комплекс «Барвінок» Запорізької міської ради Запорізької області, вул. Історична, 67-А та вул. Лізи Чайкіної, 63-А в м. Запоріжжя. Технічне переоснащення. Влаштування системи пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей». Згідно з ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 за кoдом ДК 021:2015- 45310000-3-Електpoмoнтaжнi poбoти відповідно до оголошення про проведення спрощеної закупівлі (далі – Оголошення). Ознайомившись зі змістом Протоколу розгляду пропозицій спрощеної закупівлі №108/С-р/1 від 21.05.2021 (далі протокол №108/С-р/1) та Протоколу розгляду пропозицій спрощеної закупівлі №108/С-р/2 від 21.05.2021 (далі протокол №108/С-р/2) ТОВ «ФАЙЕРТЕК» прийшов до висновку про наявність порушень з боку Замовника, а саме порушення принципу недискримінації учасників та рівного ставлення до них, закріплений статтею 5 Закону № 922-VIII. Відповідно до частини 1 статті 5 Закону № 922-VIII закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням. Так своїм рішенням уповноважена особа замовника К.В. Попова у пропозиції ТОВ «ФАЙЕРТЕК» знайшла чотири підстави для її відхилення, а пропозицію ПП «ВЕКТОР БЕЗПЕКИ» здається зовсім не розглядала. Враховуючи те, що пропозиція ПП «ВЕКТОР БЕЗПЕКИ» є у вільному доступі, звертаємо увагу Замовника та його уповноваженої особи на наступні факти невідповідності: - замість передбаченої п. 7. Додатку 1, твердої договірної ціни робіт з технічного переоснащення на об’єкті ПП «ВЕКТОР БЕЗПЕКИ» у своєї пропозиції подав динамічну договірну ціну робіт з технічного переоснащення …, що згідно першого абзацу п.15 ОГОЛОШЕННЯ, розцінюється як не відповідність пропозиції учасника; - у дефектному акті додатку 1виявлено невідповідність проектній документації, а саме – у п.9, дефектного акту додатку 1 до ОГОЛОШЕННЯ, зазначено 1 (один) пульт або табло (пульт диспетчера СДО2), а під час ознайомлення з об’єктом у специфікації обладнання (лист12) проектної документації ФОП «Куделя В.С. шифр: 004-2020АПС.КР, зазначено пульт диспетчера СДО2 у кількості 2(двох) шт.; - у п.3 ОГОЛОШЕННЯ зазначено клас наслідків (відповідальності) об’єкта СС-1, а під час ознайомлення з об’єктом на листі 4 розділу проекту «Розрахунок класу наслідків і категорії складності», проектної документації ФОП «Куделя В.С. шифр: 004-2020АПС.КР, зазначено клас наслідків (відповідальності) – СС-2, тоді як у ЕКСПЕРТНОМУ ЗВІТІ ТОВ Експертиза МВК» за № 29109 від 01.06.2020р., знов фігурує клас наслідків (відповідальності) об’єкта СС-1. З метою дотримання вимог розділу 4 ДСТУ 8855:2019, до ОГОЛОШЕННЯ необхідно внести відповідні зміни; - на виконання вимог п.п.3) п.2. таблиці 1, додатку 2 ПП «ВЕКТОР БЕЗПЕКИ» надав копію посвідчення про проходження спеціального навчання з питань пожежної безпеки видане ТОВ «ВАША БЕЗПЕКА 2008» на директора Куделю В.С., голова комісії В.С. Куделя, по якому чітко відстежується факт підробки та недостовірної інформації, так як згідно вимог п. 5 розділу ІІ «Порядку затвердження програм навчання та інструктажів з питань пожежної безпеки, організації та контролю за їх виконанням», затвердженому наказом МВС України від 05.12.2019р., та зареєстрованому в Міністерстві юстиції України 03.02.2020р., ДСНС України формує і оновлює на офіційному веб-сайті ДСНС інформацію щодо переліку суб’єктів, які навчають, а також щодо погоджених програм навчання з питань пожежної безпеки. ТОВ «ВАША БЕЗПЕКА 2008», яка видала посвідчення директору ПП «ВЕКТОР БЕЗПЕКИ», у переліку суб’єктів, які проводять навчання з питань пожежної безпеки на офіційному веб-сайті ДСНС України – не значиться, що згідно першого абзацу п.15 ОГОЛОШЕННЯ, розцінюється як не відповідність пропозиції учасника; - на виконання вимог п.п.6) п.2. таблиці 1, додатку 2 ПП «ВЕКТОР БЕЗПЕКИ» надав копії посвідчень з електробезпеки (до 1000 В, ІV гр. електробезпеки) які підписав директор ПП «ВЕКТОР БЕЗПЕКИ» з грубими порушеннями вимог п.п.1.12 п.1, п.п.2.1., п.п.2.18 п.2 розділу ІV «Правил технічної експлуатації електроустановок споживачів», затверджених Міністерством палива та енергетики 25.07.2006 № 258 (у редакції наказу Міністерства енергетики та вугільної промисловості 13.02.2012 № 91) зареєстрованих в Міністерстві юстиції України 25 жовтня 2006 р., за № 1143/13017 та грубими порушеннями вимог п.3.10 та п.5.3 «Типового положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці (НПАОП 0.00-4.12-05), що згідно першого абзацу п.15 ОГОЛОШЕННЯ, розцінюється як не відповідність пропозиції учасника; - п.3 таблиці 3 ОГОЛОШЕННЯ вимагалось надання інформації у довільній формі з посиланням на ресурс з можливістю перевірки наявності відповідної ліцензії (у разі наявності такої ліцензії відповідно до вимог чинного законодавства), на що ПП «ВЕКТОР БЕЗПЕКИ» листом повідомив що ліцензію на виконання робіт та надання послуг протипожежного призначення АЕ № 641529 видано Державною службою України 25.05.2015р., а реєстр електронних ліцензій містить інформацію про ліцензії видані з грудня 2016р. ЗВЕРТАЄМО УВАГУ! Що Постановою Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 р. № 852 затверджено нові ліцензійні умови провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, а попередні ліцензійні умови затверджені наказом МНС України від 29.09.2011р. за № 1037, та зареєстровані в Міністерстві юстиції України 25.10.2011р, за № 1227/19965, втратили чинність 16.12.2014р. (http://online.budstandart.com/ua/catalog/doc-page.html?id_doc=27638) , тобто на час отримання ПП «ВЕКТОР БЕЗПЕКИ» ліцензії на надання послуг та виконання робіт протипожежного призначення взагалі були відсутні ліцензійні умови та не було визначено видів господарської діяльності на які необхідно отримувати ліцензії. Тому у прикріпленій ПП «ВЕКТОР БЕЗПЕКИ» ліцензії - зазначено не відповіщаючий чинному законодавству вид господарської діяльності «Монтаж систем пожежної сигналізації, систем оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, систем передачі тривожних сповіщень на об’єктах з високим, середнім та незначним ступенем ризику щодо пожежної безпеки». Враховуючи викладене ПП «ВЕКТОР БЕЗПЕКИ» не виконав вимогу ЗАМОВНИКА та не надав у довільній формі інформації, з посиланням на ресурс з можливістю перевірки наявності відповідної ліцензії, а ліцензія з видом господарської діяльності що відповідає вимогам чинного законодавства (ПКМ України від 23 листопада 2016 р. № 852) у ПП «ВЕКТОР БЕЗПЕКИ» - відсутня. ЗАПИТАННЯ УПОВНОВАЖЕНІЙ ОСОБІ – ЯК УЧАСНИК ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ, НЕ МАЮЧИЙ ЛІЦЕНЗІЇ ВІДПОВІДАЮЧИЙ ВИГОГАМ ЧИННОГО ЗАКОНОДАВСТВА УКРАЇНИ, МОЖЕ БУТИ ВИЗНАН ПЕРЕМОЖЦЕМ ? - згідно п.п. 1.1. п.1,таблиці 1, додатку 2 до ОГОЛОШЕННЯ, Замовник вимагає додатково зазначити інформацію про наявність власної, орендованої чи субпідрядної матеріально технічної бази (офіс, складські приміщення, гаражі, майстерні та інше), проаналізувавши інформацію надану ПП «ВЕКТОР БЕЗПЕКИ» звертаємо увагу уповноваженої особи на орендоване офісне – виробниче приміщення по вул. Південне шосе, 3-В/31 (договір оренди від 26.09.2019р.), тоді як у прикріпленої до пропозиції ПП «ВЕКТОР БЕЗПЕКИ» ліцензії на надання послуг та виконання робіт протипожежного призначення зазначена адреса: 69098, м. Запоріжжя, вул. Чарівна, 161, кв. 92, що є грубим порушенням п. 6 Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення ЗАТВЕРДЖЕНИХ ПКМ України від 23 листопада 2016 р. № 852, згідно якого ліцензіат зобов’язаний забезпечити наявність адміністративного приміщення на правах власності (оренди), матеріально-технічної бази згідно з видом робіт (послуг), на який одержано ліцензію, разом з даними, що дають можливість її ідентифікувати …, що ще раз підтверджує відсутність відповідної до вимог чинного законодавства ліцензії з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення у ПП «ВЕКТОР БЕЗПЕКИ». Враховуючи викладене, керуючись другим абзацом частини 14, статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015, Вимагаємо: З метою дотримання вимог Закону України «Про публічні закупівлі», скасувати результати розгляду пропозиції спрощеної закупівлі зазначені у ПРОТОКОЛІ №108/С-р/2 від 21.05.2021р., врахувати вище викладене як підстави для відхилення пропозиції ПП «ВЕКТОР БЕЗПЕКИ» та керуючись пунктом 1 частини 13 статті 14 відхилити пропозицію ПП «ВЕКТОР БЕЗПЕКИ».
Пов'язані документи: Учасник
Вимога
Відхилено

Внесення змін

Номер: 45d3e5887cc7407d9080d7386fef74d6
Ідентифікатор запиту: UA-2021-05-07-000786-c.b2
Назва: Внесення змін
Вимога:
Шановний Замовник, перестаньте порушувати законодавство. Ну ось як ви можете вимагати щоб учасник відповідав певному стандарту, якщо його навіть не націоналізовано? Це відверта маячня, яка взагалі немає ніякого відношення до предмету закупівлі. А задовольняти необгрунтовані "хотелки" кожного замовника, ніякий адекватний учасник не буде, як і робити сертифікати, які немають жодної юридичної сили на території України, так як він не націоналізований, а відповідно немає чинності, і його вимога є порушенням, та направлена на певну організацію, яка для даної ситуації його десь зробила. І те саме стосується групи електробезпеки, так як дані роботи не передбачають роботи в електроустановках і під напругою, і 4 група для інженерно-технічного складу (енергетик) чи оперативних працівників, які займаються ремонтом і обслуговуванням діючих електроустановок, і майже кожен працівник будь якої електромонтажної організаії, яка займається монтажем кабельно-провідникової продукції і обладнання має 3 групу, якої цілком всім достатньо. А ви починаєте придумувати якусь відверту маячню про зв'язок групи електробезпеки і якості робіт, які між собою абсолютно ніяк не пов'язані. ОСь відповідальна особа за електрогосподарство Вашого навального закладу по Вашій логіці повинна мати 4 групу, але ми впевнені що там явно тільки 3, якщо взагалі якась є. https://oppb.com.ua/news/pryvlasnennya-pracivnykam-grup-z-elektrobezpeky За даним посиланням ви можете уважно вивчити та запам'ятати для кого потрібна 4 група електробезпеки, щоб ви не писали маячню.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Відповідно до ч. 7 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами та доповненнями, надалі – Закон) у період уточнення інформації учасники спрощеної закупівлі мають право звернутися до замовника через електронну систему закупівель за роз’ясненням щодо інформації, зазначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, щодо вимог до предмета закупівлі та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення спрощеної закупівлі. За змістом наведеної вимоги учасником не наведені посилання на діючі норми законодавства, які порушені Замовником, в частині наявності кваліфікаційних критеріїв щодо наявності працівників та вимог щодо надання документів по таким працівникам. У зв’язку з відсутністю переліку вимог, щодо внесення мін до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, наведена учасника вимога не може бути розглянута Замовником.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Вирішена

Внесення змін

Номер: 2b6ce316949d448f911b9ae7d5ecbc6d
Ідентифікатор запиту: UA-2021-05-07-000786-c.a1
Назва: Внесення змін
Вимога:
Шановний Замовник, вимагаємо прибрати наступні дискримінаційні вимоги: 1. Надання сертифікату SA 8000-2014 так як даний сертифікат навіть не націоналізований на території України, а відповідно його вимога є неправомірною, так як обмежує коло учасників до тих, які незроуміло де і як отримали даний сертифікат, так як органи які акретитовані НААУ точно не мають права його видавати, так як він не націоналізованиний. 2. На виконавців робіт надати копії посвідчень з електробезпеки (до 1000 В, не менше IV група електробезпеки - всі працівники які повинні відповідно до нормативно правових актів оримати групу електробезпеки отримують стандарну 3. Отримання 4 це вже інженерно-технічний склад і посадові особи, або деякі електро-технічні працівники, які із-за небезпечності робіт повинні отримати 4 групу. А відповідно даною вимогою ви обмежуєте коло осіб до тих організацій, які спеціально для цього хробили своїм працівникам нікому непотрібну 4 групу. До того ж звертаємо вашу увагу, що група присвоюється для працівників, робота яких пов'язана з роботою безпосередньо в електроустатовках чи достопом до них. Монтаж систем пожежної сигналізації не передбачає роботу в електроустановках, тим паче тих які потребують 4 групу.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: З приводу наведеної вимоги повідомляємо, що діючим законодавством у сфері публічних закупівель не встановлено жодного вичерпного переліку документів/інформації, які повинні вимагатися від Учасників чи обов’язково надаватися ними для того чи іншого виду закупівель. Тому, Замовник, керуючись Законом України «Про публічні закупівлі» (зі змінами та доповненнями), встановлює вимоги, які вважає за необхідне зазначити, дотримуючись при цьому всіх принципів проведення закупівлі, в тому числі відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, недискримінації учасників та об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій. Вимога щодо надання сертифіката SA 8000-2014 є необхідністю отримання переможцем закупівлі учасника, який дійсно має можливість надати послуги безпечно та на належному рівні. Про те, що отримання сертифікатів на систему менеджменту соціальної відповідальності не передбачено діючим законодавством не позбавляє можливості отримання такого сертифікату учасниками на добровільних засадах з метою відповідності пропозиції умовам оголошення. Щодо вимоги про надання копій посвідчень з електробезпеки (до 1000 В, не менше IV група електробезпеки), повідомляємо, що Замовник виходячи зі складності та обсягу робіт на об’єкті, з метою якісного виконання робіт, що є предметом закупівлі, встановив відповідну вимогу, що не суперечить діючому законодавству, у тому числі Ліцензійним умовам провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення. Учасником не зазначено законодавчо встановлених обмежень або обставин, що унеможливлюють залучення працівників, які мають групу з електробезпеки не нижче IV. Запорізький навчально-виховний комплекс "Барвінок" Запорізької міської ради Запорізької області є об'єктом підвищеного ступеню ризику, а також об'єктом з постійним перебуванням людей більше 100 осіб (а саме дітей), тому ми як Замовник, бажаємо максимально захистити себе від неякісного виконання робіт у сфері пожежної безпеки. З огляду на викладене вище повідомляємо про відсутність правових підстав для задоволення вимоги учасника про внесення змін до оголошення про проведення спрощеної закупівлі.
Статус вимоги: Відхилено
Задовільнена: Ні