-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Капітальний ремонт клініко-діагностичної лабораторії та частково туалетних кімнат на 2 і 3 поверхах Комунального некомерційного підприємства «Дитяча поліклініка №2» Чернігівської міської ради за адресою м. Чернігів, вул.Рокоссовського, 47 (ДК 021:2015 " 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи")
Завершена
1 499 577.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 7 497.89 UAH
мін. крок: 0.5% або 7 497.89 UAH
Період оскарження:
06.05.2021 17:13 - 14.05.2021 00:00
Вимога
Відхилено
Скарга
Номер:
96fdaa262d97466895c03af7b80209c7
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-05-06-009495-c.b1
Назва:
Скарга
Вимога:
Приватне підприємство «Буд-Арвест» не погоджується з рішенням особи, відповідальної за проведення спрощеної процедури UA-2021-05-06-009495-c на закупівлю робіт: «Капітальний ремонт клініко-діагностичної лабораторії та частково туалетних кімнат на 2 і 3 поверхах Комунального некомерційного підприємства «Дитяча поліклініка №2» Чернігівської міської ради за адресою м. Чернігів, вул. Рокоссовського, 47 (ДК 021:2015 «45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи»), яка безпідставно дискваліфікувала найбільш економічно вигідну пропозицію ПП «Буд-Арвест». Причиною дискваліфікації було вказано: «посвідчення спеціалістів Учасника про результати перевірки знань з охорони праці, у відповідності до НПАОП 0.00-1.15.-07 «Правила охорони праці під час виконання робіт на висоті» не дійсні на момент розгляду пропозицій».
Відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» всі рішення Замовника оформлюються протоколом із вказівкою дати складання, порядкового номеру, складу комісії, яка прийняла рішення та підписів членів такої комісії. На сайті викладено файл в форматі Word з розширенням doc, де відсутній протокол комісії. Рішення про дискваліфікацію ПП «Буд-Арвест» без оформлення протоколу є безпідставним та незаконним.
Згідно Типового положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці, затвердженого наказом Державного комітету України з нагляду за охороною праці від 26 січня 2005 р. №15 (далі – Типове положення), передбачається, що навчання посадових осіб (інженерно-технічних працівників) з питань охорони праці відповідальних за організацію безпечного ведення робіт підприємства здійснюється один раз на три роки. В складі цінової пропозиції надано копію посвідчення головного інженера, що є посадовою особою ПП «Буд-Арвест» Світочного Сергія Григоровича від 08 листопада 2019 року, про те що він пройшов навчання за НПАОП 0.00-1.15.-07 «Правила охорони праці під час виконання робіт на висоті». Строк наступного навчання - 08 листопада 2021 року. Станом на 26.05.2021 року дане посвідчення головного інженера ПП «Буд-Арвест» є дійсним і відповідає вимогам оголошення Замовника. В свою чергу, навчання працівників робітничих професій ПП «Буд-Арвест» здійснюється на підставі внутрішнього «Положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці», затвердженого наказом директора ПП «Буд-Арвест № 19-од від 27.12.2019 р. та проводиться щорічно за програмою Тематичного плану спеціального навчання з питань охорони праці працівників, зайнятих на роботах підвищеної небезпеки відповідно до затвердженого наказом директора ПП «Буд-Арвест» № 02-од від 06.01.2021 р. Плану-графіку проведення навчання та перевірки знань з питань охорони праці працівників ПП «Буд-Арвест». Протоколом засідання комісії з перевірки знань працівників з охорони праці № 01 від 01 лютого 2021 року засвідчено перевірку знань працівників робітничих професій та видано відповідні Посвідчення.
Таким чином, вказана підстава для дискваліфікації цінової пропозиції ПП «Буд-Арвест» є необґрунтованою, а дії Замовника незаконними. Враховуючи вищезазначене, вимагаємо визнати ПП «Буд-Арвест» переможцем даної закупівлі.
Неоднозначність ситуації та наявність вибіркового підходу в діях уповноваженої особи з питань закупівель КНП «Дитяча поліклініка №2» Чернігівської міської ради (ПІБ ми не можемо вказати, тому що відсутній належно оформлений протокол комісії) до оцінювання тендерних пропозицій, порушує права ПП «Буд-Арвест» на добросовісну конкуренцію, неупереджену оцінку тендерної пропозиції Учасників та інші, що витікають з основоположних принципів здійснення публічних закупівель та вимог чинного законодавства.
Вищезазначене свідчить про наявність корупційної складової в діях уповноваженої особи з питань закупівель КНП «Дитяча поліклініка №2» Чернігівської міської ради та про те, що посадова особа Замовника діє не в рамках Закону України № 922-VIII від 25.12.2015 «Про публічні закупівлі» та Закону України № 1700-VІI від 14.10.2014 «Про запобігання корупції», та не в інтересах громади та органів місцевого самоврядування. У зв’язку з чим додатково вимагаємо провести службове розслідування по суті заявленого та за результатом розгляду прошу повідомити Заявника.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
01.06.2021 10:22
Вирішення:
Відповідно до п.1 ст. 11. «відповідальною за організацію та проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі є уповноважена особа, яка визначається або призначається замовником». Згідно п.10 ст.11 «уповноважена особа забезпечує оприлюднення в електронній системі закупівель інформації, необхідної для виконання вимог цього Закону. Рішення уповноваженої особи оформлюються протоколом із зазначенням дати прийняття рішення, який підписується уповноваженою особою».
Уповноважена особа замовника прийняла рішення від 2605.2021 року протокол №4.
Відповідно до п.14. ст.14 Закону України «Про публічні закупівлі» «інформація про відхилення пропозиції протягом одного дня з дня прийняття рішення замовником оприлюднюється в електронній системі закупівель та автоматично надсилається учаснику, пропозиція якого відхилена через електронну систему закупівель».
Уповноважена особа замовника 26.05.2021 року, тобто протягом одного дня з дня прийняття рішення замовником, оприлюднила в електронній системі закупівель інформацію про відхилення, яка автоматично надсилається учаснику, пропозиція якого відхилена через електронну систему закупівель. Закон України «Про публічні закупівлі» не передбачено оприлюднювати замовником протокол про відхилення учасника.
Відповідно до рішення уповноваженої особи від 2605.2021 року протокол №4., після розгляду та вивчення документів учасника ПП "БУД-АРВЕСТ" було зазначені інші невідповідністі вимогам замовника, які визначалися в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, крім посвідчення спеціалістів Учасника про результати перевірки знань з охорони праці, у відповідності до НПАОП 0.00-1.15.-07 «Правила охорони праці під час виконання робіт на висоті» не дійсні на момент розгляду пропозицій, а саме:
- відсутні посвідчення спеціаліста(ів) Учасника про результати перевірки знань з охорони праці, у відповідності до НПАОП 0.00-4.12.-05 (учасник надав посвідчення Навчально-виробничого центру «Професійна беспека» на посадових осіб підприємства, а саме: директора Андронік В.А, головного інженера Світличний С.Г., інженера-енергетика Бурий І.О., просто про проходження загального курсу з ОП; зовнішній вигляд скан- копії документів виглядають недоствірними).
- не надав лист-погодження з істотними умовами договору (учасник надав лист-погодження з основними умовами договору згідно проекту договору у додатку до оголошення про проведення спрощеної закупівлі). Договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного та Господарського кодексів України з урахуванням особливостей, визначених Законом (ч. 1 ст. 41 Закону про публічні закупівлі).
Частиною 1 ст. 638 Цивільного кодексу України визначено: договір є укладеним, якщо сторони в належній формі досягли згоди з усіх істотних умов договору. Істотними умовами договору є умови про предмет договору, умови, що визначені законом як істотні або є необхідними для договорів даного виду, а також усі ті умови, щодо яких за заявою хоча б однієї із сторін має бути досягнуто згоди.
У ч. 3 ст. 180 Господарського кодексу України зазначено: при укладенні господарського договору сторони зобов’язані в будь-якому разі погодити предмет, ціну та строк дії договору.
Вимога учасника ПП "БУД-АРВЕСТ" щодо визначення переможцем підлягає відхиленню. Крім того, ваша вимога є тиском на Замовника та втручанням в нашу діяльність, не містить змістовного і обґрунтованого наповнення по суті. В подальшому просимо дотримуватись професійної етичної поведінки при діловій переписці та не застосовувати тиск на нашу установу, зловживаючи правами учасника закупівель. Безпідставні висловлювання у формі звинувачень у будь-яких неправомірних діях є протизаконними і не стосуються закупівельних фактів.
Статус вимоги:
Відхилено