-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
Черевики робочі (18810000-0 - Взуття різне, крім спортивного та захисного)
Черевики робочі (18810000-0 - Взуття різне, крім спортивного та захисного)
Завершена
7 307 257.44
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 36 536.29 UAH
мін. крок: 0.5% або 36 536.29 UAH
Період оскарження:
06.05.2021 16:37 - 14.06.2021 00:00
Вимога
Залишено без розгляду
Вимога щодо порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Номер:
317fff8e66d44cccbee456429002c895
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-05-06-008952-c.b2
Назва:
Вимога щодо порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Вимога:
Шановний Замовник! Повідомляємо Вам, що Законом України "Про публічні закупівлі" прямо передбачено обов'язок замовника надавати відповіді ПО СУТІ тендерної документації та оголошеної закупівлі у визначений законом строк. Складна структура замовника не звільняє від обов'язку надання роз'яснень ПО СУТІ І В СТРОК. Розміщені Вами відповіді на поставленні питання не є відповідями по суті, у з в'язку з чим Ви порушуєте чинне законодавство про публічні закупівлі, принципи добросовісної конкуренції, що передбачені Господарським кодексом України. Враховуючи вищезазначене, Ви також порушуєте права юридичних осіб зацікавлених в участі у даній публічній закупівлі за, що передбачена адміністративна та кримінальна відповідальність. Вимагаємо Вас припинити протиправні дії. У іншому випадку ми вимушені будемо звернутися до компетентних контролюючих органів у сфері публічних закупівель, Державної аудиторської служби з вимогою проведення перевірки правомірності дій посадових осіб Замовника та до правоохоронних органів з метою захисту законних прав та інтересів на добросовісну конкуренцію.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
27.05.2021 22:16
Вирішення:
Шановний учаснику, стосовно порушеного вами питання про надання роз’яснень щодо тендерної документації та внесення змін до неї, які регулюються статтею 24 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) повідомляємо таке.
Замовником повністю дотримано вимоги законодавства та протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення звернення надаються роз’яснення, які оприлюднюються в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 цього Закону.
В окремих випадках, коли запитання або вимога потенційного учасника торгів стосуються вимог до технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, документів щодо підтвердження відповідності, виконання заданих вимог на товар, виробництва на якому виготовляється вітчизняний та імпортний товар, то роз’яснення надаються виключно на підставі інформації, одержаної від окремих структурних підрозділів АТ «Укрзалізниця», які мають відповідні повноваження. Лише на підставі одержаної відповіді від таких структурних підрозділів АТ «Укрзалізниця» Замовник надає роз’яснення за суттю порушеного питання.
Враховуючі встановлений Законом обмежений строк надання роз’яснення, нами – Замовником надається проміжна відповідь-роз’яснення щодо наявності особливостей обміну інформацією через складну структуру АТ «Укрзалізниця» з одночасним перенесенням дати прийому пропозицій, достатній для повторного опублікування учасником запитання або вимоги на яку не надано відповідь за суттю.
Таким чином, Замовником по-перше, виконуються вимоги Закону в частині дотримання строку надання роз’яснення та по-друге, не обмежуються права учасників не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до Замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
18.06.2021 10:01
Скарга
Відхилено
СКАРГА про порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Номер:
725a940f546d4ee7916850842497025e
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-05-06-008952-c.b1
Назва:
СКАРГА про порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Скарга:
ФІЛІЯ «ЦЕНТР ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВИРОБНИЦТВА» АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА «УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ» (далі – Замовник) 06 травня 2021 року
о 16:37 у системі електронних закупівель було розміщено Тендерну документацію
на закупівлю товару: черевики робочі (18810000-0 - Взуття різне, крім спортивного
та захисного), ідентифікатор закупівлі UA-2021-05-06-008952-c.
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ФОРТУНА ЛІМІТЕД» (далі – Учасник) планує взяти участь у вищезазначеній закупівлі.
Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» учасник закупівель, подекуди, наділений правами, забезпечення яких, іноді, покладено на відповідальних
за організацію та проведення процедур закупівель осіб призначених замовником. Зокрема підпунктом п’ятим частини 10 статті 11 Закону України «Про публічні закупівлі» вказано, що замовник забезпечує рівні умови для всіх учасників, об’єктивний та чесний вибір переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.
У процесі підготовки тендерної пропозиції Учасником було виявлено у Тендерній документації Замовника дискримінаційні умови, що штучно та необґрунтовано звужують коло потенційних учасників, у тому числі право ПП «ФОРТУНА ЛІМІТЕД» на участь
у закупівлі та суперечать чинному законодавству у сфері публічних закупівель.
Враховуючи вищевикладене, Учасник звертається до Вас зі скаргою стосовно порушення Закону України «Про публічні закупівлі» та вимагає зобов’язати Замовника прибрати дискримінаційні умови у своїй Тендерній документації, а саме:
Пунктом 4 Додатку № 2 Тендерної документації Замовником встановлено
кваліфікаційний критерій відповідно пункту 3 статті 16 Закону України
«Про публічні закупівлі» та документальний спосіб підтвердження «власна довідка
з інформацією про постачання товарів, аналогічних за предметом закупівлі.
Додатково замовник визначає, що аналогічним договором слід розуміти виконаний договір постачання продукції, що наділений подібними до предмету закупівлі ознаками (призначення, вид, спосіб використання тощо) та укладений учасником процедури закупівлі в період з 2018 по 2020 роки.
При цьому, умова щодо аналогічності предмету договору Замовником визначена
у Тендерній документації супереч чинним нормативно-правовим актам, а саме:
Замовники повинні визначати предмет закупівлі відповідно до затвердженого Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України
від 15.04.2020 №708 Порядку визначення предмету закупівлі з застосуванням показників цифр основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку
і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749.
З вищенаведених нормативних документів випливає, що аналогічним договором вважається договір укладений за ідентичним предметом закупівлі товарів і послуг,
що визначається згідно з пунктами 21 і 34 частини 1 статті 1 Закону України
«Про публічні закупівлі» та показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника.
А тому, вимога щодо підтвердження виконання аналогічного договору шляхом надання договору постачання продукції, яка наділена подібними до предмету закупівлі ознаками (призначення, вид, спосіб використання тощо) та часу укладання аналогічного договору учасником процедури закупівлі в період з 2018 по 2020 роки, що вимагаються Замовником у Тендерній документації не регламентовані чинним законодавством України, є необґрунтованими, свідчать про дискримінаційність такої вимоги та штучне обмеження можливого кола учасників тільки тими хто вже має на момент проведення закупівлі постачання таких товарів. Замовник не обґрунтовує наявність такої додаткової умови щодо оцінки аналогічності договору та не вказує додаткових роз’яснень, що свідчить про можливість неоднозначного трактування цього критерію.
Враховуючи вищевикладене, керуючись статтею 18 Закону України
«Про публічні закупівлі», просимо:
1. Прийняти Скаргу ПРИВАТНОГО ПІДПРИЄМСТВА «ФОРТУНА ЛІМІТЕД»
до розгляду.
2. Визнати незаконними вимоги Замовника в частині підтвердження виконання аналогічного договору вимоги щодо виконання договору постачання продукції, яка наділена подібними до предмету закупівлі ознаками (призначення, вид, спосіб використання тощо) та часу укладання аналогічного договору учасником процедури закупівлі в період з 2018 по 2020 роки.
3. Зобов’язати ФІЛІЮ «ЦЕНТР ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВИРОБНИЦТВА» АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА «УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ» внести зміни
до Тендерної документації в частині підтвердження виконання аналогічного договору.
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга АТ Укрзалізниця 4365.pdf 26.05.2021 17:01
- рішення від 01.06.2021 №12129 лист Замовнику.pdf 02.06.2021 10:20
- інформація про резолютивну частину рішення від 09.06.2021 № 13030.pdf 10.06.2021 16:04
- рішення від 09.06.2021 №13030.pdf 14.06.2021 20:11
- 4365 (ЗАПЕРЕЧЕННЯ ФОРТУНА ЛІМІТЕД).docx 03.06.2021 14:32
Дата прийняття скарги до розгляду:
28.05.2021 11:21
Дата розгляду скарги:
09.06.2021 17:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
02.06.2021 10:21
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
14.06.2021 20:11
Вимога
Без відповіді
Вимога до ЦЗВ Укрзалізниця щодо невідповідностей протоколу до умов тендерної документації UA-2021-05-06-008952-c
Номер:
a9301fa4ff814240bbe47c7b39f31ed8
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-05-06-008952-c.b5
Назва:
Вимога до ЦЗВ Укрзалізниця щодо невідповідностей протоколу до умов тендерної документації UA-2021-05-06-008952-c
Вимога:
Опис Вимоги до ЦЗВ Укрзалізниця щодо протоколу до умов тендерної документації UA-2021-05-06-008952-c зазначено у завантаженому документі
Пов'язані документи:
Учасник
Дата подачі:
20.07.2021 23:11
Вимога
Відкликано скаржником
Вимога-до-ЦЗВ-Укрзалізниця-щодо-невідповідностей-протоколу-до-умов-тендерної-документації-UA-2021-05-06-008952-c
Номер:
bebf094819194f92afa5ed04e63996e2
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-05-06-008952-c.b4
Назва:
Вимога-до-ЦЗВ-Укрзалізниця-щодо-невідповідностей-протоколу-до-умов-тендерної-документації-UA-2021-05-06-008952-c
Вимога:
опис Вимоги до ЦЗВ Укрзалізниці щодо протоколу до умов тендерної документації UA-2021-05-06-008952-c надано у завантаженому документі
Пов'язані документи:
Учасник
Дата подачі:
20.07.2021 22:40
Опис причини скасування:
Невірно зазначено номер вимоги
Дата скасування:
20.07.2021 23:09
Вимога
Є відповідь
Причина Дискваліфікації
Номер:
9f4ce63b7f8a4528bdb774a893d40567
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-05-06-008952-c.b3
Назва:
Причина Дискваліфікації
Вимога:
Шановний Замовник, висловлюємо повне здивування з причин нашої дискваліфікації, а саме - не зазначені документи про відповідність у колонці 7 Додатку 4 Даних про товар. Але у нас у Даних про товар в колонці 7 Зазначено саме ці документи про відповідність :Супровідні документи на товар. (Найменування кожного документів): Копії Якісних документів на товар (сертифікату якості, ДСЕЕ), комплектності, кількості, ТТН, РН. Також висловлюємо здивування ігноруванням переліком формальних (несуттєвих помилок) - - зазначення неповного переліку інформації в певному документі, усупереч вимогам тендерної документації, якщо така інформація повністю відображена в іншому документі, наданому в складі тендерної пропозиції учасника; Просимо Вас відмінити Дискваліфікацію
Пов'язані документи:
Учасник
- Відповідність вказана в колонці 7 (ч.2).jpg 15.07.2021 18:07
- Відповідність вказана в колонці 7 (ч.1).jpg 15.07.2021 18:07
Дата подачі:
15.07.2021 18:07
Вирішення:
Тендерний комітет розглянув звернення Учасника: ПП "ФОРТУНА ЛІМІТЕД" (Код ЄДРПОУ: 39337075) до Замовника за вимогою № UA-2021-05-06-008952-c.b3 по закупівлі: Черевики робочі (18810000-0 - Взуття різне, крім спортивного та захисного) (оголошення № UA-2021-05-06-008952-c) та повідомляє наступне:
Відповідно п.1 Додатку 1 тендерної документації «Вимоги до технічних та якісних характеристик предмета закупівлі» передбачено надання учасником документів про відповідність: п.1 Документи щодо підтвердження відповідності (Документи щодо підтвердження відповідності надаються учасником ще раз при постачанні товару, якщо учасник буде визнаний переможцем), а саме:
«Для товару вітчизняного та імпортного виробництва надати наступні документи про відповідність:
- скановану копію декларації про відповідність засобу індивідуального захисту вимогам Технічного регламенту на виготовлений товар (за результатами оцінки відповідності із застосуванням модуля В в комбінації з модулями С та D, затверджених постановою КМУ від 13.01.2016 № 95) завірену підписом та печаткою (за наявності) учасника;
- скановану копію сертифікату експертизи типу модуля В Технічного регламенту засобів індивідуального захисту на виготовлений товар завірену підписом та печаткою (за наявності) учасника;
- скановану копію протоколу випробування готового виробу, що проведені акредитованою (компетентною) лабораторією, датований не раніше 01.01.2020 та видані на ім’я виробника товару, завірені підписом та печаткою (за наявності) учасника та виробника;
- паспорт якості виробника;
- скановану копію висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи на готовий виріб, завірену підписом та печаткою (за наявності) учасника».
Вимогами тендерної документації п.5.1. Додатку 1 «Вимоги до технічних та якісних характеристик предмета закупівлі» передбачено надання даних заповнених відповідно інструкції у табличній формі, що зазначені у Додатку №4.
Відповідно до інструкції щодо заповнення таблиці Додаток 4 тендерної документації: «У колонці 7 вказуються найменування всіх супровідних документів, що підтверджують якість та відповідність продукції (виробника та інших органів). Перелічені документи повинні відповідати документам наданих на вимогу тендерної документації».
В документі від 15.06.2021 «Дані на товар» у колонці 7 «Супровідні документи на товар / Найменування кожного документу», учасником зазначені не всі супровідні документі, що підтверджують якість та відповідність продукції.
Учасником лише зазначено: «Копії Якісних документів на товар (сертифікату якості ДСЕЕ), комплектності, кількості, ТТН, РН,».
Учасником не зазначені наступні документи:
- копію декларації про відповідність засобу індивідуального захисту вимогам Технічного регламенту на виготовлений товар (за результатами оцінки відповідності із застосуванням модуля В в комбінації з модулями С та D, затверджених постановою КМУ від 13.01.2016 № 95) завірену підписом та печаткою (за наявності) учасника;
- копію сертифікату експертизи типу модуля В Технічного регламенту засобів індивідуального захисту на виготовлений товар завірену підписом та печаткою (за наявності) учасника;
- копію протоколу випробування готового виробу, що проведені акредитованою (компетентною) лабораторією, датований не раніше 01.01.2020 та видані на ім’я виробника товару, завірені підписом та печаткою (за наявності) учасника та виробника.
З оглядом на вищезазначене, учасником не виконано вимоги п. 5.1 Додатку 1 тендерної документації, довідка «Дані на товар» складена не у відповідності до інструкції Додатку № 4 тендерної документації.
Статус вимоги:
Не задоволено