-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Напівчеревики робочі (18810000-0 - Взуття різне, крім спортивного та захисного)
Напівчеревики робочі (18810000-0 - Взуття різне, крім спортивного та захисного)
Завершена
2 657 147.33
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 13 285.74 UAH
мін. крок: 0.5% або 13 285.74 UAH
Період оскарження:
06.05.2021 16:35 - 14.06.2021 00:00
Скарга
Відхилено
Скарга щодо неправомірного відхилення ПП "Фортуна Лімітед"
Номер:
7b1433ab34e04c94b79cd5119d02e637
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-05-06-003993-b.b5
Назва:
Скарга щодо неправомірного відхилення ПП "Фортуна Лімітед"
Скарга:
Скарга викладена в доданому документі
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга ЦЗВ Укрзалізниця 2 млн..pdf 22.07.2021 17:56
- рішення від 26.07.2021 № 16936.pdf 27.07.2021 12:51
- інформація про резолютивну частину рішення від 04.08.2021 № 17872.pdf 05.08.2021 15:55
- рішення від 04.08.2021 № 17872.pdf 09.08.2021 12:17
- UA-2021-05-06-003993-b (ЗАПЕРЕЧЕННЯ ФОРТУНА ЛІМІТЕД).docx 30.07.2021 17:25
Дата прийняття скарги до розгляду:
22.07.2021 18:32
Дата розгляду скарги:
04.08.2021 12:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
27.07.2021 12:55
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
09.08.2021 12:18
Вимога
Є відповідь
Вимога до ЦЗВ Укрзалізниця щодо невідповідностей протоколу
Номер:
fcd98c824175491591b15e1ae3eb9bb8
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-05-06-003993-b.b4
Назва:
Вимога до ЦЗВ Укрзалізниця щодо невідповідностей протоколу
Вимога:
Опис Вимог до ЦЗВ Укрзалізниця щодо невідповідностей протоколу зазначено у завантаженому документі
Пов'язані документи:
Учасник
Дата подачі:
21.07.2021 11:56
Вирішення:
Тендерний комітет розглянув звернення Учасника: ПП "ФОРТУНА ЛІМІТЕД" (Код ЄДРПОУ: 39337075) до Замовника за вимогою № UA-2021-05-06-003993-b.b4 по закупівлі: Напівчеревики робочі (18810000-0 - Взуття різне, крім спортивного та захисного) (оголошення № UA-2021-05-06-003993-b) та відповідно п.3 ст.31 Закону надаємо додаткову інформацію щодо причин невідповідності Вашей пропозиції умовам тендерної документації :
1. В протоколі Замовником вказуються усі невідповідності Учасника вимогам тендерної документації та причини відхилення відповідно ст.31 Закону «Про публічні закупівлі», а саме:
- Відповідно п.1 Додатку 1 тендерної документації «Вимоги до технічних та якісних характеристик предмета закупівлі» передбачено надання учасником документів про відповідність: п.1 Документи щодо підтвердження відповідності (Документи щодо підтвердження відповідності надаються учасником ще раз при постачанні товару, якщо учасник буде визнаний переможцем), а саме:
«Для товару вітчизняного та імпортного виробництва надати наступні документи про відповідність:
- скановану копію декларації про відповідність засобу індивідуального захисту вимогам Технічного регламенту на виготовлений товар (за результатами оцінки відповідності із застосуванням модуля В в комбінації з модулями С та D, затверджених постановою КМУ від 13.01.2016 № 95) завірену підписом та печаткою (за наявності) учасника;
- скановану копію сертифікату експертизи типу модуля В Технічного регламенту засобів індивідуального захисту на виготовлений товар завірену підписом та печаткою (за наявності) учасника;
- скановану копію протоколу випробування готового виробу, що проведені акредитованою (компетентною) лабораторією, датований не раніше 01.01.2020 та видані на ім’я виробника товару, завірені підписом та печаткою (за наявності) учасника та виробника;
- паспорт якості виробника;
- скановану копію висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи на готовий виріб, завірену підписом та печаткою (за наявності) учасника».
Вимогами тендерної документації п.5.1. Додатку 1 «Вимоги до технічних та якісних характеристик предмета закупівлі» передбачено надання даних заповнених відповідно інструкції у табличній формі, що зазначені у Додатку №4.
Відповідно до інструкції щодо заповнення таблиці Додаток 4 тендерної документації: «У колонці 7 вказуються найменування всіх супровідних документів, що підтверджують якість та відповідність продукції (виробника та інших органів). Перелічені документи повинні відповідати документам наданих на вимогу тендерної документації».
В документі від 15.06.2021 «Дані на товар» у колонці 7 «Супровідні документи на товар / Найменування кожного документу», учасником зазначені не всі супровідні документі, що підтверджують якість та відповідність продукції.
Учасником лише зазначено: «Копії Якісних документів на товар (сертифікату якості ДСЕЕ), комплектності, кількості, ТТН, РН,».
Учасником не зазначені наступні документи:
- копію декларації про відповідність засобу індивідуального захисту вимогам Технічного регламенту на виготовлений товар (за результатами оцінки відповідності із застосуванням модуля В в комбінації з модулями С та D, затверджених постановою КМУ від 13.01.2016 № 95) завірену підписом та печаткою (за наявності) учасника;
- копію сертифікату експертизи типу модуля В Технічного регламенту засобів індивідуального захисту на виготовлений товар завірену підписом та печаткою (за наявності) учасника;
- копію протоколу випробування готового виробу, що проведені акредитованою (компетентною) лабораторією, датований не раніше 01.01.2020 та видані на ім’я виробника товару, завірені підписом та печаткою (за наявності) учасника та виробника.
З оглядом на вищезазначене, учасником не виконано вимоги п. 5.1 Додатку 1 тендерної документації, довідка «Дані на товар» складена не у відповідності до інструкції Додатку № 4 тендерної документації.
Якщо під час проведення закупівлі у учасника з’явилися питання стосовно умов закупівлі або змісту тендерної документації, то відповідно п.1 ст.24 Закону – «Фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 цього Закону».
Учасник не скористався своєчасно даною йому можливістю, не задав питання що цікавлять його, та не оскаржив умови тендерної документації, з чого випливає що йому все зрозуміло та усі умови його влаштовують.
Пояснюємо:
- Пунктом 1 Додатку 1 тендерної документації «Документи щодо підтвердження відповідності» вимагається: «Документи щодо підтвердження відповідності надаються учасником ще раз при постачанні товару, якщо учасник буде визнаний переможцем», тобто учасник (потенційний переможець закупівлі) повинен був вказати їх в колонці 4 документу «Дані на товар». Якщо учасник не вказав їх «Даних на товар», то він не гарантує надання цих документів при поставці, що не відповідає вимогам п.1 Додатку 1 тендерної документації.
2. Щодо виправлення невідповідностей.
Пункт 1.1. тендерної документації: «Тендерну документацію (далі —ТД) розроблено відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року № 922-VIII (далі — Закон). Терміни вживаються у значенні, наведеному в Законі».
Відповідно частини 16 ст. 29 Закону: «Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах:
1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону;
2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю».
Тобто це стосується тільки документів які учасник надає відповідно до статті 16 цього Закону та документів що підтверджують права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю», документів щодо відповідності запропонованого до постачання товару це не стосується.
Статус вимоги:
Не задоволено
Вимога
Є відповідь
Причина дискваліфікації
Номер:
ff918c3a48c0435198ba54772f9365a0
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-05-06-003993-b.b3
Назва:
Причина дискваліфікації
Вимога:
Шановний Замовник, висловлюємо повне непорозуміння з причин нашої дискваліфікації, а саме - не зазначені документи про відповідність у колонці 7 Додатку 4 Даних про товар. Але у нас у Даних про товар в колонці 7 Зазначено саме ці документи про відповідність :Супровідні документи на товар. (Найменування кожного документів): Копії Якісних документів на товар (сертифікату якості, ДСЕЕ), комплектності, кількості, ТТН, РН. Також висловлюємо здивування ігноруванням переліком формальних (несуттєвих помилок) - - зазначення неповного переліку інформації в певному документі, усупереч вимогам тендерної документації, якщо така інформація повністю відображена в іншому документі, наданому в складі тендерної пропозиції учасника; Просимо Вас відмінити Дискваліфікацію
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
15.07.2021 17:53
Вирішення:
Тендерний комітет розглянув звернення Учасника: ПП "ФОРТУНА ЛІМІТЕД" (Код ЄДРПОУ: 39337075) до Замовника за вимогою № UA-2021-05-06-003993-b.b3 по закупівлі: Напівчеревики робочі (18810000-0 - Взуття різне, крім спортивного та захисного) (оголошення № UA-2021-05-06-003993-b) та повідомляє наступне:
Відповідно п.1 Додатку 1 тендерної документації «Вимоги до технічних та якісних характеристик предмета закупівлі» передбачено надання учасником документів про відповідність: п.1 Документи щодо підтвердження відповідності (Документи щодо підтвердження відповідності надаються учасником ще раз при постачанні товару, якщо учасник буде визнаний переможцем), а саме:
«Для товару вітчизняного та імпортного виробництва надати наступні документи про відповідність:
- скановану копію декларації про відповідність засобу індивідуального захисту вимогам Технічного регламенту на виготовлений товар (за результатами оцінки відповідності із застосуванням модуля В в комбінації з модулями С та D, затверджених постановою КМУ від 13.01.2016 № 95) завірену підписом та печаткою (за наявності) учасника;
- скановану копію сертифікату експертизи типу модуля В Технічного регламенту засобів індивідуального захисту на виготовлений товар завірену підписом та печаткою (за наявності) учасника;
- скановану копію протоколу випробування готового виробу, що проведені акредитованою (компетентною) лабораторією, датований не раніше 01.01.2020 та видані на ім’я виробника товару, завірені підписом та печаткою (за наявності) учасника та виробника;
- паспорт якості виробника;
- скановану копію висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи на готовий виріб, завірену підписом та печаткою (за наявності) учасника».
Вимогами тендерної документації п.5.1. Додатку 1 «Вимоги до технічних та якісних характеристик предмета закупівлі» передбачено надання даних заповнених відповідно інструкції у табличній формі, що зазначені у Додатку №4.
Відповідно до інструкції щодо заповнення таблиці Додаток 4 тендерної документації: «У колонці 7 вказуються найменування всіх супровідних документів, що підтверджують якість та відповідність продукції (виробника та інших органів). Перелічені документи повинні відповідати документам наданих на вимогу тендерної документації».
В документі від 15.06.2021 «Дані на товар» у колонці 7 «Супровідні документи на товар / Найменування кожного документу», учасником зазначені не всі супровідні документі, що підтверджують якість та відповідність продукції.
Учасником лише зазначено: «Копії Якісних документів на товар (сертифікату якості ДСЕЕ), комплектності, кількості, ТТН, РН,».
Учасником не зазначені наступні документи:
- копію декларації про відповідність засобу індивідуального захисту вимогам Технічного регламенту на виготовлений товар (за результатами оцінки відповідності із застосуванням модуля В в комбінації з модулями С та D, затверджених постановою КМУ від 13.01.2016 № 95) завірену підписом та печаткою (за наявності) учасника;
- копію сертифікату експертизи типу модуля В Технічного регламенту засобів індивідуального захисту на виготовлений товар завірену підписом та печаткою (за наявності) учасника;
- копію протоколу випробування готового виробу, що проведені акредитованою (компетентною) лабораторією, датований не раніше 01.01.2020 та видані на ім’я виробника товару, завірені підписом та печаткою (за наявності) учасника та виробника.
З оглядом на вищезазначене, учасником не виконано вимоги п. 5.1 Додатку 1 тендерної документації, довідка «Дані на товар» складена не у відповідності до інструкції Додатку № 4 тендерної документації.
Статус вимоги:
Не задоволено
Вимога
Залишено без розгляду
Вимога стосовно порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
Номер:
02528e3245aa4bfdbc6a3c8915e00d61
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-05-06-003993-b.b2
Назва:
Вимога стосовно порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
Вимога:
Шановний Замовник!
Повідомляємо Вам, що Законом України "Про публічні закупівлі" прямо передбачено обов'язок замовника надавати відповіді ПО СУТІ тендерної документації та оголошеної закупівлі у визначені законом строк. Складна структура замовника не звільняє від обов'язку надання роз'яснень ПО СУТІ І В СТРОК. Розміщені Вами відповіді на поставленні питання не не є відповідями по суті, у з в'язку з чим порушують чинне законодавство про публічні закупівлі, принципи конкуренції, що передбачені Господарським кодексом України.
Враховуючи вищезазначене, Ви порушуєте права юридичних осіб за що передбачена адміністративна та кримінальна відповідальність.
Вимагаємо Вас припинити протиправні дії. У інакшому випадку ми вимушені будемо звернутися до контролюючих органів у сфері публічних закупівель, Державної аудиторської служби з вимогою проведення перевірки та до правоохоронних органів з метою захисту законних прав та інтересів на добросовісну конкуренцію.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
27.05.2021 21:47
Вирішення:
Шановний учаснику, стосовно порушеного вами питання про надання роз’яснень щодо тендерної документації та внесення змін до неї, які регулюються статтею 24 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) повідомляємо таке.
Замовником повністю дотримано вимоги законодавства та протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення звернення надаються роз’яснення, які оприлюднюються в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 цього Закону.
В окремих випадках, коли запитання або вимога потенційного учасника торгів стосуються вимог до технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, документів щодо підтвердження відповідності, виконання заданих вимог на товар, виробництва на якому виготовляється вітчизняний та імпортний товар, то роз’яснення надаються виключно на підставі інформації, одержаної від окремих структурних підрозділів АТ «Укрзалізниця», які мають відповідні повноваження. Лише на підставі одержаної відповіді від таких структурних підрозділів АТ «Укрзалізниця» Замовник надає роз’яснення за суттю порушеного питання.
Враховуючі встановлений Законом обмежений строк надання роз’яснення, нами – Замовником надається проміжна відповідь-роз’яснення щодо наявності особливостей обміну інформацією через складну структуру АТ «Укрзалізниця» з одночасним перенесенням дати прийому пропозицій, достатній для повторного опублікування учасником запитання або вимоги на яку не надано відповідь за суттю.
Таким чином, Замовником по-перше, виконуються вимоги Закону в частині дотримання строку надання роз’яснення та по-друге, не обмежуються права учасників не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до Замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
18.06.2021 10:03
Скарга
Відхилено
Скарга про порушення закуонодавства у сфері публічних закупівель
Номер:
4f347c4b106d4d5ca4f3cc0f851daf39
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-05-06-003993-b.b1
Назва:
Скарга про порушення закуонодавства у сфері публічних закупівель
Скарга:
СКАРГА
про порушення законодавства у сфері публічних закупівель
ФІЛІЯ «ЦЕНТР ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВИРОБНИЦТВА» АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА «УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ» (далі – Замовник) 06 травня 2021 року
о 16:32 у системі електронних закупівель було розміщено Тендерну документацію
на закупівлю товару ДК 021:2015: 18810000-0 – Взуття різного, крім спортивного
та захисного (напівчеревики робочі), ідентифікатор закупівлі UA-2021-05-06-003993-b.
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ФОРТУНА ЛІМІТЕД» (далі – Учасник) планує взяти участь у закупівлі за предметом ДК 021:2015: 18810000-0 – Взуття різного, крім спортивного та захисного (напівчеревики робочі) за процедурою відкритих торгів, ідентифікатор закупівлі UA-2021-05-06-003993-b.
Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» учасник закупівель, подекуди, наділений правами, забезпечення яких, іноді, покладено на відповідальних за організацію та проведення процедур закупівель осіб призначених замовником. Зокрема підпунктом п’ятим частини 10 статті 11 Закону України «Про публічні закупівлі» вказано, що замовник забезпечує рівні умови для всіх учасників, об’єктивний та чесний вибір переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.
У процесі підготовки тендерної пропозиції Учасником було виявлено у Тендерній документації Замовника дискримінаційні умови, що штучно та необґрунтовано звужують коло потенційних учасників, у тому числі право ПП «ФОРТУНА ЛІМІТЕД» на участь
у закупівлі та суперечать чинному законодавству у сфері публічних закупівель.
Враховуючи вищевикладене, Учасник звертається до Вас зі скаргою стосовно порушення Закону України «Про публічні закупівлі» та вимагає зобов’язати Замовника прибрати дискримінаційні умови у своїй Тендерній документації, а саме:
Пунктом 3 Додатку № 2 Тендерної документації Замовником встановлено
кваліфікаційний критерій відповідно пункту 3 статті 16 Закону України
«Про публічні закупівлі» та документальний спосіб підтвердження «власна довідка
з інформацією про постачання товарів, аналогічних за предметом закупівлі.
Додатково замовник визначає, що аналогічним договором слід розуміти виконаний договір постачання продукції, що наділений подібними до предмету закупівлі ознаками (призначення, вид, спосіб використання тощо) та укладений учасником процедури закупівлі в період з 2018 по 2020 роки.
При цьому, умова щодо аналогічності предмету договору Замовником визначена
у Тендерній документації супереч чинним нормативно-правовим актам, а саме:
Замовники повинні визначати предмет закупівлі відповідно до затвердженого Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України
від 15.04.2020 №708 Порядку визначення предмету закупівлі з застосуванням показників цифр основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку
і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749.
З вищенаведених нормативних документів випливає, що аналогічним договором вважається договір укладений за ідентичним предметом закупівлі товарів і послуг,
що визначається згідно з пунктами 21 і 34 частини 1 статті 1 Закону України
«Про публічні закупівлі» та показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника.
А тому, вимога щодо підтвердження виконання аналогічного договору шляхом надання договору постачання продукції, яка наділена подібними до предмету закупівлі ознаками (призначення, вид, спосіб використання тощо) та часу укладання аналогічного договору учасником процедури закупівлі в період з 2018 по 2020 роки, що вимагаються Замовником у Тендерній документації не регламентовані чинним законодавством України, є необґрунтованими, свідчать про дискримінаційність такої вимоги та штучне обмеження можливого кола учасників тільки тими хто вже має на момент проведення закупівлі постачання таких товарів. Замовник не обґрунтовує наявність такої додаткової умови щодо оцінки аналогічності договору та не вказує додаткових роз’яснень, що свідчить про можливість неоднозначного трактування цього критерію.
Враховуючи вищевикладене, керуючись статтею 18 Закону України
«Про публічні закупівлі», просимо:
1. Прийняти Скаргу ПРИВАТНОГО ПІДПРИЄМСТВА «ФОРТУНА ЛІМІТЕД»
до розгляду.
2. Визнати незаконними вимоги Замовника в частині підтвердження виконання аналогічного договору вимоги щодо виконання договору постачання продукції, яка наділена подібними до предмету закупівлі ознаками (призначення, вид, спосіб використання тощо) та часу укладання аналогічного договору учасником процедури закупівлі в період з 2018 по 2020 роки.
3. Зобов’язати ФІЛІЮ «ЦЕНТР ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВИРОБНИЦТВА» АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА «УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ» внести зміни
до Тендерної документації в частині підтвердження виконання аналогічного договору.
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга АТ Укрзалізниця UA-2021-05-06-003993-b.pdf 26.05.2021 16:07
- Рішення від 31.05.2021 № 11933 (+лист Замовнику).pdf 01.06.2021 16:15
- Інформація про резолютивну частину рішення від 09.06.2021 № 13027.pdf 10.06.2021 18:10
- Рішення від 09.06.2021 № 13027.pdf 14.06.2021 20:37
- 4362 (ЗАПЕРЕЧЕННЯ ФОРТУНА ЛІМІТЕД).docx 03.06.2021 14:28
Дата прийняття скарги до розгляду:
27.05.2021 14:18
Дата розгляду скарги:
09.06.2021 17:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
01.06.2021 16:16
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
14.06.2021 20:38