• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

«Капітальний ремонт (утеплення фасаду) будівлі адміністративного корпусу державної установи «Хмельницький слідчий ізолятор» по вул. Кам'янецька, 39, в м. Хмельницькому»

Завершена

1 492 819.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 7 464.10 UAH
Період оскарження: 06.05.2021 16:06 - 13.05.2021 09:00
Вимога
Відхилено

Дискримінація учасників

Номер: dc8aac813b0747bda27ca965c186d818
Ідентифікатор запиту: UA-2021-05-06-003745-b.a2
Назва: Дискримінація учасників
Вимога:
Корупційна складова Вимога: Акт попереднього огляду предмету закупівлі (об’єкту) в дозвільній формі, підписаний представником Замовника робіт та завірений печаткою. Дана зустріч з Замовником до аукціону є найбільш корупційною складовою і порушує Закон України «Про публічні закупівлі), Ви все прописали для чого зустріч нам з Вами, проходить конфлікт інтересів нам учасникам цього не потрібно. Ми що нам учасникам не зрозуміло звертаємось до Замовника через систему у нас 10(десять ) днів для уточнень. Додаток додаємо… Тому просьба до Замовника дану вимогу прибрати. З ПОВАГО… Вимоги до замовника Дискримінація учасників Чи потрібно в Спрощені/Допорогові закупівлі 13. Копії чинних на момент подання пропозиції сертифікатів: - Систему управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015; - Систему екологічного управління ISO 14001:2015; - Систему менеджменту охорони здоров’я та безпеки праці ISO 45001:2018. Рішили нас кинути на 75000грн. Яким організаціям необхідно впровадити Систему Менеджменту ОЗіБП? Система менеджменту охорони здоров’я та безпеки праці має бути впроваджена і сертифікована в організаціях, що прагнуть змінімізувати ризики, пов’язані зі здоров’ям та безпекою своїх співробітників і клієнтів. Новий міжнародний стандарт спрямований на підвищення безпеки праці, яка є юридичною вимогою, в організаціях будь-яких розмірів та галузей незалежно від їх місця розташування. В умовах великої конкуренції клієнт розраховує не лише на вигідні ціни від постачальника! Дії підприємств та організацій мають бути також спрямовані на забезпечення безперервного надання послуг або товарів, без затримок, які виникають у наслідок нещасних випадків під час виконання співробітниками своїх трудових обов’язків. Переваги сертифіката ISO 45001: • Міжнародний сертифікат, який допоможе збільшити вартість торгової марки • Збільшення рівня безпеки праці • Мінімізація ризику, поліпшення рівня безпеки завдяки системі моніторингу загроз та ризиків, управління загрозами для здоров’я та безпеки • Зниження витрат ОЗіБП. Поліпшення дієвості управління завдяки зменшенню кількості нещасних випадків і обмеження часу простоїв, зменшення кошту страхування, відшкодувань і штрафів за порушення законодавства • Відповідність вимогам світових концернів щодо ОЗіБП Переваги, що надає система за стандартом ISO 45001 підприємству. Стандарт ISO 45001 — це збірник найсучасніших світових вимог до охорони здоров’я і безпеки праці, які були зібрані з передового досвіду Міжнародної Організації Праці, та всіх існуючих до цього норм та стандартів. Тому, підприємство, що працює за вимогами цього стандарту має можливість: o зменшити рівень травматизму і професійних захворювань; o зменшити витрати на лікарняні і страхові виплати; o підвищити лояльність співробітників, що зменшить плинність кадрів і підвищить продуктивність праці; o зміцнити імідж компанії; o бути готовим до перевірок контролюючих органів, що зменшує можливість отримання штрафів. Також, наявність сертифікату ISO 45001, може бути як вимога участі в тендері. Усунення дискримінаційних вимог тендерної документації Замовник під час проведення закупівлі порушує основні принципи закупівель, що визначені в cт.3 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: недискримінація учасника та запобігання корупційним діям і зловживанням. Замовник висунув наступні вимоги у ТД. - Систему управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015; - Систему екологічного управління ISO 14001:2015; - Систему менеджменту охорони здоров’я та безпеки праці ISO 45001:2018. на підтвердження чого учасником у складі ТП надається копія відповідного сертифікату. . Вважаємо дану вимогу дискримінаційною, що звужує коло учасників та суперечить вимогам законодавства в сфері публічних закупівель, позбавляє права учасників на добросовісну конкуренцію та недискримінацію учасників Враховуючи вищевикладене, вищезазначена вимога є дискримінаційною, тому вбачається корупційна складова в даній вимозі, яка висунута під конкретного учасника. Вимагаємо, дотримуючись принципу недискримінації учасників, ДСТУ - Систему управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015; - Систему екологічного управління ISO 14001:2015; - Систему менеджменту охорони здоров’я та безпеки праці ISO 45001:2018. ВИМОГИ у Спрощені/Допорогові закупівлі є безпідставні щодо: чинних на момент подання пропозиції сертифікатів: - Систему управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015; - Систему екологічного управління ISO 14001:2015; - Систему менеджменту охорони здоров’я та безпеки праці ISO 45001:2018 Не старайтесь нас учасників кидати на бабки , ми Вам прописали і Вас повідомили, що це все є не Законно для даної закупівлі, тому будемо брати участь і просимо учасників які вже не думали йти такі підтримати Замовника і піти, щоб не був один учасник який має дані сертифікати . На нашу думку нам соромно за такого Учасника який придбав за 75000грн. дані сертифікати , і іде на Спрощені/Допорогові закупівлі, та ще і таким шляхом. СЕРТИФІКАЦІЯ ISO В ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЛЯХ – ЩО ЦЕ І ДЛЯ ЧОГО? Стаття Марти Гоголь про те, що таке сертифікація ISO та коли її можна вимагати при проведенні публічних закупівель, а коли не варто Мабуть, активних гравців ринку публічних закупівель неможливо нічим здивувати, адже доволі часто в тендерних документаціях ми зустрічаємо вимоги, які, м’яко кажучи, дивні. Однією з таких нестандартних вимог є сертифікат ISO. Що ж таке сертифікація ISO і чи законно її вимагати в публічних закупівлях? Система сертифікації якості ISO (ІСО) проводиться на відповідність міжнародним стандартам, встановленим Міжнародною Організацією по Стандартизації (ISO, International Organization for Standardization). Організація ISO не проводить сертифікацію, а тільки розробляє стандарти відповідності. Функція сертифікації переходить на національні акредитовані установи, які займаються впровадженням стандартів на підприємстві, видають сертифікати та проводять наглядовий аудит. Організацією ISO розроблено велику кількість стандартів у різних сферах діяльності, однак в українських тендерних реаліях найчастіше використовуються ISO 9001, 14000, 18001. ISO 9001 - це процес оцінювання системи менеджменту в тій чи іншій компанії на відповідність вимогам стандарту. Для того, щоб отримати сертифікат відповідності ISO 9001, на підприємстві потрібно створити систему документації, яка регулює всі дії, що стосуються якості продукції. Простою мовою, цей сертифікат допомагає керівництву компанії правильно побудувати бізнес-процеси та приймати найбільш оптимальні управлінські рішення, які впливатимуть на якість продукції. ISO 14000 - серія міжнародних і добровільних для застосування стандартів і настанов, які присвячені екологічному менеджменту. Стандарти серії ISO 14000 формулюють вимоги до екологічної політики організації і допомагають зрозуміти, як впливають на навколишнє середовище ті чи інші продукти і послуги. OHSAS 18001 «Системи менеджменту безпеки праці та охорони здоров'я» - містить вимоги до системи менеджменту безпеки праці та охорони здоров'я. OHSAS 18001 є стандартом, на підставі якого проводиться аналіз системи менеджменту професійної безпеки та здоров'я. Передумовою його розробки стала потреба компаній в ефективній роботі з охорони праці, безпеки і здоров'я працівників.Усі ці стандарти стосуються безпосередньо менеджменту та бізнес-процесів, які в результаті опосередковано впливатимуть на якість продукції, захист довкілля та безпеку праці. Як вже зазначалось, організація ISO не сертифікує компанії на відповідність стандартами і відповідно до своїх повноважень не може зобов`язати сертифікувати у обов`язковому порядку ні певну компанію, ні певну галузь. Ці рішення приймаються виключно на рівні кожної окремої держави. Що стосується України, то в нас діє принцип добровільної сертифікації. Тобто, ніхто не може зобов’язати бізнес в примусовому порядку сертифікувати товар., а в нашому випадку роботу. Якщо когось із учасників дискваліфікують за не подання сертифікатів, тоді дзвоніть будемо доказувати рішення судів по даних сертифікатах, а їх уже назбиралось не мало. Просимо прибрати дискримінаційну вимогу. З ПОВАГОЮ – уже учасник
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Уважно розглянувши Вашу вимогу, вимушені не погодитися з Вашими доводами та відмовити у задоволенні викладених Вами пропозицій, обґрунтовуючи наступним: Зазначаємо, що скасована на території України обов’язкова сертифікація, та наразі вона є добровільною. Будь-який суб’єкт господарювання за власною ініціативою для доведення якості та відповідності робіт стандартам чи технічним умовам може пройти сертифікацію, це не заборонено та є можливим. Отже, це не є дискримінаційною вимогою, адже будь-який учасник може отримати сертифікат відповідності і цим самим довести якість та відповідність стандартам виконання своїх робіт. Якщо потенційний учасник не готовий під свою повну відповідальність засвідчити, що він відповідає встановленим законодавством вимогам, то про жодне виконання якісних робіт/послуг мова йти не може. Пунктом 2 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено: «…тендерна документація повинна містити: один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до статті 16, вимоги, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відповідність вимогам статті 17 у разі, якщо така інформація міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним». Частиною 3 вказаної статті Закону України «Про публічні закупівлі» зазначено, що тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Керуючись зазначеними нормами чинного законодавства України, Замовник правомірно визначив кваліфікаційні вимоги до учасників в тендерній документації, які відповідають національним стандартам. Нами було встановлено та прописано чіткі критерії щодо вимог Закупівлі. Щодо Вашої вимоги підписання акту попереднього огляду предмету закупівлі (об’єкту), повідомляємо наступне, Учаснику важливо та необхідно більш детально ознайомитися з об’єктом за фактичним місцем його розташування, що забезпечить об’єктивний розрахунок цінової пропозиції, що не суперечить вимогам ЗУ «Про публічні закупівлі» та не є дискримінаційною вимогою. Враховуючи викладене, зазначена вимога тендерної документації не є дискримінаційною умови, тому вимога щодо внесення змін до тендерної документації є недоцільною.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Дискримінаційні вимоги

Номер: 0c96322f06cf4a21b33bb0949770555d
Ідентифікатор запиту: UA-2021-05-06-003745-b.b1
Назва: Дискримінаційні вимоги
Вимога:
Доброго дня. Просимо прибрати те що не підходить для спрощеної /Допорогової закупівлі, а це Ваші вимоги щодо дозволів , хочемо зауважити що третій сертифікат по охороні праці він більш б підходив . До Замовника може Ви не знаєте , що кожен даний сертифікат міждународної асоціації коштує 25000грн так подайте ще і третій для повного щастя , якщо кидати цих будівельників так зразу на 75000грн, отак Вашими руками знищують малий та середній бізнес. Нам буде достатньо Вашої вимоги банківської гарантії. Тому просьба повикидати не правомірні вимоги вони по даних закупівлях не йдуть. Якщо є виконавець уже так прямо пишіть так чесніше буде. Не списуйте те що бачите тут такі вимоги ще виписують і еколога і двох спеціалістів пожбезпеки один із іноземним диплом , і авдиторів якості по будівлях, а на Ваше утеплення прописують диплом зварщика, так що все в нас нормально з питанням законності. Ще чуть не забув Ваша вимога нам з Вами зустрічатись і підписувати акт оглядин до аукціону взагалі суперечить Законності , бо проходить конфлікт інтересів і не хочу Вам прописувати півтори сторінки що саме порушується: відповідно п.4 ч.1 ст.5 та ч.5 ст.14 Закону визначено принципи і вимоги здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників. Вимогою щодо подання у складі цінової пропозиції акту огляду об'єкту Замовник розкриває коло потенційних учасників закупівлі. Після викриття кола потенційних учасників Замовник не може об'єктивно гарантувати конфіденційність участі кожного з учасників, що в свою чергу суперечить вище зазначеній нормі Закону. Крім того присутній той фактор, котрий порушує принцип недискримінації учасників, адже згадана вимога звужує коло потенційних учасників, локація яких віддалена від Замовника (ускладнений візит часовими і просторовими факторами).Також витрати на трансфер для огляду об'єкту не відшкодовується та не закладається у витрати. п.6 ч.1 ст. 5 Закону декларується принцип запобігання корупційним діям і зловживанням. На етапі підготовки пропозицій учасників до електронного аукціону, вимогою щодо подання у складі цінової пропозиції акту огляду об'єкту Замовник суперечить цьому принципу. 2. Згідно ч.5 ст.11 Закону визначення або призначення уповноваженої особи не повинно створювати конфлікт інтересів між інтересами Замовника та учасника чи між інтересами учасників процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, наявність якого може вплинути на об'єктивність і не упередженість ухвалення рішень щодо вибору переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі. Зважаючи на вимогу , з урахуванням ч.5 ст.11 для Замовника (уповноваженої особи) відсутність акту огляду об'єкту не є підставою для відхилення пропозиції учасника. 3. Відповідно ч. 4 ст.3 Закону України "Про публічні закупівлі" відносини, пов'язані із сферою публічних закупівель, регулюються виключно цим Законом і не можуть регулюватись іншим законами, крім випадків встановлених цим Законом. Враховуючи вище наведені положення законодавства, вимога тендерної документації Замовника про складання двохстороннього акту обстеження об'єкту до електронного аукціону, є необ'єктивною, більше того порушує Закон України "Про публічні закупівлі" (зокрема ч.4 ст.3; п.4 та п.6 ч.1 ст.5; ч.5 ст.11; ч.5 ст140 і мала б бути виключена з ТД Замовника. Отож , при оцінці пропозиції учасників на відповідність кваліфікаційним вимогам, відсутність у складі пропозиції учасника акту обстеження об'єкту, не є підставою для відхилення пропозиції учасника.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Ваша вимога щодо внесення змін в тендерну документацію розглянута. Відповідно до статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), тендерна документація повинна містити, зокрема, один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до статті 16 Закону, вимоги, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності Учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Наявність вказаних в тендерній документації сертифікатів в Учасників та їх відповідність вимогам Стандарту гарантує якість надання робіт/послуг. Звертаємо увагу, що отримати зазначенні сертифікати якості ISO може будь-яке підприємство (організація, установа), що організувало свою діяльність у відповідності до цього стандарту, тобто при дотриманні зазначеного стандарту, суб’єкт господарювання у своїй діяльності при виконанні робіт дотримується певних правил, регламентів, слідування яким виключає будь-який ризик. Обов’язковою умовою для отримання зазначених сертифікатів суб’єктом господарювання є успішне проходження незалежного технічного аудиту, який дає можливість підтвердити усю необхідну для виконання робіт матеріально-технічну базу. Таким чином, вимога тендерної документації щодо надання Учасниками копії сертифікатів на систему управління якістю, відповідно вимогам ДСТУ ISO, є обґрунтованою та такою, що не суперечить положенням Закону. Під час підготовки та економічно обґрунтованого розрахунку витратної частини по даній Закупівлі для Учасника важливо та необхідно більш детально ознайомитися з об’єктом за фактичним місцем його розташування, що забезпечить об’єктивний розрахунок цінової пропозиції, що не суперечить вимогам ЗУ «Про публічні закупівлі» та не є дискримінаційною вимогою.
Статус вимоги: Відхилено