-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Послуги проведення оцінки впливу на довкілля та складання звіту ОВД до проектно-кошторисної документації на «Реконструкцію аеродромного комплексу «КП «Аеропорт Хмельницький» з подовженням штучної злітно-посадкової смуги на 500м»
Категорія замовника відповідно до ч. 4 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі»: Підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Мови, якими повинні готуватись тендерні пропозиції: Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції, та підготовлені безпосередньо учасником, повинні бути складені українською мовою. Розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): Забезпечення тендерної пропозиції не вимагається
Завершена
1 058 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 5 290.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 5 290.00 UAH
Період оскарження:
06.05.2021 15:48 - 19.05.2021 00:00
Вимога
Є відповідь
Щодо скасування ПРОТОКОЛУ № 17 засідання тендерного комітету Комунального підприємства «Аеропорт Хмельницький» про розгляд тендерної пропозиції на закупівлю - як такий що містить неправдиві відомості та ствердження.
Номер:
987c144ef9b24e7b983a8627f291b3c3
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-05-06-002575-a.b1
Назва:
Щодо скасування ПРОТОКОЛУ № 17 засідання тендерного комітету Комунального підприємства «Аеропорт Хмельницький» про розгляд тендерної пропозиції на закупівлю - як такий що містить неправдиві відомості та ствердження.
Вимога:
08.06.2021 року Замовник закупівлі «Послуги проведення оцінки впливу на довкілля та складання звіту ОВД до проектно-кошторисної документації на «Реконструкцію аеродромного комплексу «КП «Аеропорт Хмельницький» з подовженням штучної злітно-посадкової смуги на 500м» за кодом відкритих торгів ДК 021:2015:71310000-4: Консультаційні послуги у галузях інженерії та будівництва – ідентифікатор закупівлі UA-2021-05-06-002575-a (оголошення про проведення відкритих торгів https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-05-06-002575-a)» оприлюднив ПРОТОКОЛ № 17 засідання тендерного комітету по цій закупівлі.
У пункті І даного протоколу міститься наступне твердження: "Відповідно до протоколу створення та перевірки кваліфікованого та удосконаленого електронного
підпису (додаток 1 до протоколу), ТОВ "ІНТЕРОЙЛ СЕРВІС" (39253577) тендерну пропозицію після її подання підписано за допомогою удосконаленого електронного підпису Барського Руслана Анатолійовича". Це не відповідає дійсності. Адже згідно того тексту того самого протоколу створення та перевірки кваліфікованого та удосконаленого електронного підпису від 25.05.2021 12:18:03 - "Підписувач: Петренко Валентин Петрович П.І.Б.: Петренко Валентин Петрович". Ні про якого Барського Руслана Анатолійовича у вказаному протоколі створення та перевірки кваліфікованого та удосконаленого електронного підпису мови не йде та і йтися не могло...
У пункті V ПРОТОКОЛУ № 17 засідання тендерного комітету по цій закупівлі міститься наступне твердження: "В складі пропозиції Учасника відсутній лист щодо погодження з Істотними (основними) умовами договору та можливістю їх включення до договору про закупівлю у разі перемоги в торгах". Це також не відповідає дійсності. Адже Учасник закупівлі ТОВ "Інтеройл Сервіс", у складі документів своєї тендерної пропозиції завантажив в електрону систему Лист щодо погодження з Істотними (основними) умовами договору та можливістю їх включення до договору про закупівлю у разі перемоги в торгах, за Вих. №18-21/05/21 від 21.05.2021 (назва файлу - "18. Лист щодо погодження з Істотними (основними) умовами договору.pdf"), в тексті якого, серед іншого, міститься наступне: "Ми, Товариство з обмеженою відповідальністю «Інтеройл Сервіс», що є Учасником процедури закупівлі: «Послуги проведення оцінки впливу на довкілля та складання звіту ОВД до проектно-кошторисної документації на «Реконструкцію аеродромного комплексу «КП «Аеропорт Хмельницький» з подовженням штучної злітно-посадкової смуги на 500м» за кодом відкритих торгів ДК 021:2015:71310000-4: Консультаційні послуги у галузях інженерії та будівництва – ідентифікатор закупівлі UA-2021-05-06-002575-a (оголошення про проведення відкритих торгів https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-05-06-002575-a), погоджуємося з Істотними (основними) умовами договору Замовника (Комунального підприємства «Аеропорт Хмельницький») та можливістю їх включення до договору про закупівлю у разі перемоги в торгах."
Отже, враховуючи наведені факти, ТОВ "Інтеройл Сервіс" вимагає від Замовника зазначеної закупівлі (КП "Аеропорт Хмельницький"), скасувати ПРОТОКОЛ № 17 засідання тендерного комітету Комунального підприємства «Аеропорт Хмельницький» про розгляд тендерної пропозиції на цю закупівлю - як такий що містить неправдиві відомості та ствердження.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
16.06.2021 11:56
Вирішення:
Тендерний комітет Комунального підприємства «Аеропорт Хмельницький» уважно вивчив Вашу вимогу щодо Вашого відхилення та повідомляє наступне.
І. Відповідно до пункту 3.1.4. частини 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги», тобто тендерна пропозиція у будь-якому випадку повинна містити накладений кваліфікований електронний підпис, на захищеному типу носію, учасника/уповноваженої особи учасника процедури закупівлі, повноваження якої щодо підпису документів тендерної пропозиції підтверджуються відповідно до поданих документів, що вимагаються згідно п. 3.1.5. цієї документації.
Відповідно до протоколу створення та перевірки кваліфікованого та удосконаленого електронного підпису Вашу тендерну пропозицію після її подання підписано за допомогою удосконаленого електронного підпису Петренка Валентина Петровича.
Згідно протоколу створення та перевірки кваліфікованого та удосконаленого електронного підпису вказано, що тип носія незахищений, тип підпису удосконалений.
Тобто Ваша пропозиція підписана за допомогою УЕП (удосконаленого електронного підпису) на незахищеному типу носію, що в свою чергу не відповідає вимогам, що закріплені в пункті 3.1.5. частини 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації.
В протоколі № 17 від 08.06.2021 року допущено описку, замість вірного ПІБ Петренка Валентина Петровича, зазначено помилкове Барського Руслана Анатолійовича, проте згідно Додатку 1 до протоколу № 17 від 08.06.2021 року додано протокол створення та перевірки кваліфікованого та удосконаленого електронного підпис, який сформований 12:18:03 25.05.2021року, відповідно до якого вказаний вірний ПІБ та електронний підпис Петренка Валентина Петровича
Враховуючи вищевикладене, повторно звертаємо Вашу увагу, що позиція Замовника повністю співпадає із позицією Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №17336-р/пк-пз від 15.09.2020 року та № 1916-р/пк-пз від 03.02.2021 року.
Більш детально із вказаними рішеннями можливо ознайомитись за наступними посиланнями:
- №17336-р/пк-пз від 15.09.2020 року – https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-06-24-003957-a
- № 1916-р/пк-пз від 03.02.2021 року - https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-12-24-016789-c.
Більш того, інформація про використання КЕП безпосередньо вказано на офіційному сайті Антимонопольного комітету України, ознайомитись можливо за посиланням https://amcu.gov.ua/napryami/oskarzhennya-publichnih-zakupivel/informaciya-shchodo-lektronnih-pidpisiv.
Більш того, відповідно до пункту 5.1.7. частини 1 «Перелік критеріїв та методика оцінки тендерної пропозиції із зазначенням питомої ваги критерію» Розділу V «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. У разі отримання достовірної інформації про його невідповідність вимогам кваліфікаційних критеріїв, наявність підстав, зазначених у частині першій статті 17 цього Закону, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника. Учасники закупівлі у складі тендерної пропозиції повинні надати лист-згоду щодо можливості звернення Замовника до органів державної влади, підприємств, установ, організацій, а також довіреності на посадову особу замовника, уповноважену здійснювати зв'язок з учасниками, що передбачена в оголошенні про проведення відкритих торгів та в тендерній документації, на право отримання інформації щодо відповідності учасника кваліфікаційним критеріям та наявності підстав, зазначених у ч. 1 ст. 17 Закону, чи зазначення в пропозиції будь-якої недостовірної інформації відповідно до їх компетенції. У разі відсутності такого листа та/або довіреностей у складі тендерної пропозиції учасника, така пропозиція відхиляється із підстав визначених Законом.
Відповідно до оголошення про проведення відкритих торгів UA-2021-05-06-002575-a, розміщеного на веб-порталі уповноваженого органу та авторизованих майданчиках, контактною особою замовника, уповноважена здійснювати зв'язок з учасниками є - Сорока Валерій Ростиславович (пункт 5 Оголошення).
Згідно з вимогами тендерної документації посадовою особою Замовника, уповноваженою здійснювати зв'язок з учасниками, також визначено: Левицьку Ларису Павлівну, секретаря тендерного комітету, головного бухгалтера, (пункт 2.3 частини 2 «посадова особа замовника, уповноважена здійснювати зв'язок з учасниками» розділу І «Загальні положення» тендерної документації).
За таких обставин у складі Вашої тендерної пропозиції мали міститись довіреності на двох посадових осіб Замовника, а саме - на Левицьку Ларису Павлівну та Сороку Валерія Ростиславовича.
У складі Вашої пропозиції надано довіреність № 15-21/05/21 від 21.05.2021 року (файл «15. Довіреність на право отримання інформації щодо Учасника.pdf») згідно якої ТОВ "ІНТЕРОЙЛ СЕРВІС" (39253577) уповноважує Левицьку Ларису Павлівну на право звернення до органів державної влади, підприємств, установ, організацій.
Разом з тим, Ваша тендерна пропозиція не містить довіреності на ім’я Сороки Валерія Ростиславовича, який у відповідності до пункту 5.1.6. частини 1 «Перелік критеріїв та методика оцінки тендерної пропозиції із зазначенням питомої ваги критерію» Розділу V «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації є уповноваженою особою учасника відповідно до оголошення про проведення відкритих торгів UA-2021-05-06-002575-a
Тобто у складі Вашої тендерної пропозиції відсутня довіреність на посадову особу замовника, уповноважену здійснювати зв'язок з учасниками, що передбачена в оголошенні про проведення відкритих торгів, на право отримання інформації щодо відповідності учасника кваліфікаційним критеріям та наявності підстав, зазначених у частині першій статті 17 Закону, чи зазначення в пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що не відповідає умовам тендерної документації в цій частині.
Вказана позиція Замовника повністю співпадає із позицією Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 18434-р/пк-пз від 11.12.2019 року, №7492 -р/пк-пз від 17.04.2020 року та №5327-р/пк-пз від 17.03.2021 року.
Більш детально із вказаними рішеннями можливо ознайомитись за наступними посиланнями:
- № 18434-р/пк-пз від 11.12.2019 року – https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-10-23-001187-c.
- №7492 -р/пк-пз від 17.04.2020 року - https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-02-18-002605-b.
- №5327-р/пк-пз від 17.03.2021 року - https://prozorro.gov.ua/tender/ UA-2021-02-04-013444-a.
Відповідно до пункту 5.2.5. частини 2 «Інша інформація» Розділу V «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації Учасник, який надав найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію, що є аномально низькою, повинен надати протягом одного робочого дня з дня визначення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції обґрунтування в довільній формі щодо цін або вартості відповідних товарів, робіт чи послуг пропозиції. Учасник процедури закупівлі має надати у складі тендерної пропозиції гарантійний лист про те, що ціна надання послуг запропонована на торги з урахування зниження під час аукціону є актуальною та відповідає реальним ринковим цінам на час подання цінової пропозиції.
Згідно пункту 3.5.12. частини 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону» Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації в разі неможливості надання учасником будь-якого документа в складі тендерної пропозиції, через його відсутність в нього відповідно до вимог діючого законодавства, він повинен надати довідку в довільній формі про неможливість подання такого документу із зазначенням причин відсутності та посиланням на норми діючих нормативно-правових актів.
В складі Вашої пропозиції відсутній гарантійній лист, про те, що ціна надання послуг запропонована на торги з урахування зниження під час аукціону є актуальною та відповідає реальним ринковим цінам на час подання цінової пропозиції, окрім того в складі пропозиції також відсутня довідка в довільній формі про неможливість подання такого документу із зазначенням причин відсутності та посиланням на норми діючих нормативно-правових актів.
Відповідно до пункту 5.2.5. частини 2 «Інша інформація» Розділу V «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації Учасник, який надав найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію, що є аномально низькою, повинен надати протягом одного робочого дня з дня визначення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції обґрунтування в довільній формі щодо цін або вартості відповідних товарів, робіт чи послуг пропозиції. Учасник процедури закупівлі має надати у складі тендерної пропозиції гарантійний лист про те, що ціна надання послуг запропонована на торги з урахування зниження під час аукціону є актуальною та відповідає реальним ринковим цінам на час подання цінової пропозиції. Замовник може відхилити аномально низьку тендерну пропозицію, у разі якщо учасник не надав належного обґрунтування вказаної у ній ціни або вартості, та відхиляє аномально низьку тендерну пропозицію у разі ненадходження такого обґрунтування протягом строку, визначеного згідно цього пункту, про що надається у складі пропозиції відповідне письмове погодження.
Згідно пункту 3.5.12. частини 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону» Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації в разі неможливості надання учасником будь-якого документа в складі тендерної пропозиції, через його відсутність в нього відповідно до вимог діючого законодавства, він повинен надати довідку в довільній формі про неможливість подання такого документу із зазначенням причин відсутності та посиланням на норми діючих нормативно-правових актів.
В складі Вашої пропозиції відсутнє письмове погодження, про те, що у разі якщо учасник не надав належного обґрунтування вказаної у ній ціни або вартості, Замовник відхиляє аномально низьку тендерну пропозицію, окрім того в складі пропозиції також відсутня довідка в довільній формі про неможливість подання такого документу із зазначенням причин відсутності та посиланням на норми діючих нормативно-правових актів.
Враховуючи все вищевикладене Ваша тендерна пропозиція не відповідала вимогам тендерної документації.
Відповідно до вимог пункту абзацу 3 пункту 1 частини 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» (учасник процедури закупівлі не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства) та абзацу 2 пункту 2 частини 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» (учасник процедури закупівлі не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації) Замовник відхиляє тендерну пропозицію Учасника.
Враховуючи вищевикладене, тендерний комітет Комунального підприємства «Аеропорт Хмельницький» діяв відповідно до положень статей 29, 31 Закону України «Про публічні закупівлі» та з урахуванням принципів, що закріплені в статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» та правомірно відхилив Вашу тендерну пропозицію на підставі абзацу 3 пункту 1 частини 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» (учасник процедури закупівлі не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства) та абзацу 2 пункту 2 частини 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» (учасник процедури закупівлі не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації), підстав для скасування рішення № 17 від 08.06.2021 року немає.
Статус вимоги:
Відхилено