-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
насосні агрегати (глибинний насосний агрегат NEP EЦВ 8-42-185, глибинний насосний агрегат NEP EЦВ 8-42-155)
Завершена
67 620.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 338.10 UAH
мін. крок: 0.5% або 338.10 UAH
Період оскарження:
06.05.2021 15:16 - 13.05.2021 15:13
Вимога
Вирішена
ВИМОГА
Номер:
04e0e8f852064098ade98893a0883114
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-05-06-007301-c.b3
Назва:
ВИМОГА
Вимога:
Замовник у своїй відповіді посилається на ч. 4 ст. 14 ЗУ «Про публічні закупівлі» у вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників, однак у додатку 3 до Оголошення замовник вказав, що "Аналоги та еквіваленти даного обладнання не пропонувати", що дискримінує інших учасників, оскільки вказані Вами насоси NEP реалізує тільки одна компанія.
Вимоги, які висуваються нашим зверненням не є маніпулятивними, ми вимагаємо від Замовника підготувати документацію під товар, який буде еквівалент/аналог або і кращим по технічним характеристикам, тобто усунути в додатку 3 до Оголошення "Аналоги та еквіваленти даного обладнання не пропонувати".
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
13.05.2021 11:57
Вирішення:
В даній закупівлі аналоги і еквіваленти товару не передбачаються згідно ЗУ «Про публічні закупівлі», ст.14 розділ 4. Замовник впевнений в довготривалій роботі Товару, визначеного в предметі закупівлі, в його функціональному призначенні, в технічних та якісних характеристиках. В даній закупівлі аналоги і еквіваленти товару не передбачаються, ми можемо (але не зобов’язані) приймати від учасників до розгляду пропозиції з аналогами або еквівалентами товару, що становить предмет закупівлі. Товар повинен бути сертифікований, відповідати всім санітарним, гігієнічним, технічним та іншим нормам, стандартам і правилам, встановленим діючим законодавством України.
Статус вимоги:
Відхилено
Задовільнена:
Ні
Вимога
Вирішена
Усунення порушення вимог статті 5 Закону України "Про публічні закупівлі", а саме усунення дискримінаційних вимог до учасників.
Номер:
9a630b7257494baebba69e359d3e36f5
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-05-06-007301-c.b2
Назва:
Усунення порушення вимог статті 5 Закону України "Про публічні закупівлі", а саме усунення дискримінаційних вимог до учасників.
Вимога:
При вказанні контретної торгової марки Ви порушуєте вимоги Стаття 5. Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників
1. Закупівлі здійснюються за такими принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
2. Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах.
3. Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом.
4. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Ми вважаємо, що в даному випадку Ви порушуєте вимоги пунктів 1,4 частини 1 статті 5 Закону України а також частини 4 статті 5 Закону України "Про публічні закупівлі".
Тому просимо Вас усунути вказанні порушення та внести зміни у відповідні додатки до тендерної докаументації.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
12.05.2021 11:51
Вирішення:
Розглянувши Вашу вимогу, повідомляємо наступне,
Замовник самостійно визначає необхідні технічні характеристики предмета закупівлі, виходячи зі специфіки предмета закупівлі та своїх вимог відповідно до технологічного процесу.
Відповідно до ч. 4 ст. 14 ЗУ «Про публічні закупівлі» у вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників.
Тобто, правом Замовника, яке не обмежено Законом України «Про публічні закупівлі», є бажання закупити товар, який би володів кращими технічними характеристиками та відповідав функціональним потребам Замовника.
Отже, виходячи з вищевказаного, Замовником будь-які права потенційних учасників закупівлі не порушені, та наші дії не спрямовані на встановлення дискримінаційних вимог, оскільки вони для всіх однакові.
В свою чергу вимоги, які висуваються Вашим зверненням є маніпулятивними та вимагають від Замовника підготувати документацію під будь-який товар, не зважаючи на фактичні потреби самого Замовника.
На виконання вимог Закону – закупівля повинна забезпечити саме потреби територіальної громади, в особі Замовника.
З огляду на наведене, вважаємо, що вносити зміни в даному випадку не є доцільним.
Дякуємо за звернення.
Статус вимоги:
Відхилено
Задовільнена:
Ні
Вимога
Відкликано скаржником
Зміна конктреної торгової марки насосного обладнання або вказати "еквівалент"
Номер:
c33afed7263e419ea56de355c703a7c0
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-05-06-007301-c.b1
Назва:
Зміна конктреної торгової марки насосного обладнання або вказати "еквівалент"
Вимога:
При вказанні контретної торгової марки Ви порушуєте вимоги стаття 5 Закону України "Про публічні закупівлі"
Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників
1. Закупівлі здійснюються за такими принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
2. Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах.
3. Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом.
4. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
В даному випадку ми вважаємо, що Ви порушуєте п. 1,4 частини 1 статті 5 а також вимоги частини 5 статті 5 ЗУ "Про публічні закупівлі".
А тому просимо Вас усунути вказані недоліки, та внести зміни у відповідні додатки до тендерної закупівлі.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
12.05.2021 11:46
Опис причини скасування:
виправлення помилки
Дата скасування:
12.05.2021 11:46