• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Виготовлення проектно-кошторисної документації на капітальний ремонт (утеплення) будівлі жіночої консультації на об’єкті КНП «Клінічний пологовий будинок Пресвятої Діви Марії» СМР, що знаходиться за адресою: м. Суми, вул. Троїцька, 20

Завершена

250 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 250.00 UAH
Період оскарження: 06.05.2021 14:38 - 13.05.2021 00:00
Вимога
Вирішена

Судячи з того, що Замовник оголошує дану закупівлю втретє і не реагує на законні вимоги учасників стосовно наявності в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі дискримінаційних вимог підтверджує той факт, що Замовником свідомо звужується коло потенційних учасників, обмежується добросовісна конкуренція серед учасників що може призвести до втрат бюджету, що свідчить про некомпетентність уповноваженої особи Замовника або потенційного корупціонера і що дану закупівлю створено під конкретного субєкта господарської діяльності!!!!!

Номер: 165f5191c0004584be0e45cf8c36da90
Ідентифікатор запиту: UA-2021-05-06-006429-c.b4
Назва: Судячи з того, що Замовник оголошує дану закупівлю втретє і не реагує на законні вимоги учасників стосовно наявності в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі дискримінаційних вимог підтверджує той факт, що Замовником свідомо звужується коло потенційних учасників, обмежується добросовісна конкуренція серед учасників що може призвести до втрат бюджету, що свідчить про некомпетентність уповноваженої особи Замовника або потенційного корупціонера і що дану закупівлю створено під конкретного субєкта господарської діяльності!!!!!
Вимога:
Судячи з того, що Замовник оголошує дану закупівлю втретє і не реагує на законні вимоги учасників стосовно наявності в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі дискримінаційних вимог підтверджує той факт, що Замовником свідомо звужується коло потенційних учасників, обмежується добросовісна конкуренція серед учасників що може призвести до втрат бюджету, що свідчить про некомпетентність уповноваженої особи Замовника або потенційного корупціонера і що дану закупівлю створено під конкретного субєкта господарської діяльності, а саме: п. 4.2 учасник у складі пропозиції повинен надати Довідку (акт) у довільній формі про огляд об’єкту Замовника *. *Учасник процедури в період уточнень, але не пізніше кінцевої дати подання пропозиції, за письмовим зверненням до Замовника, проводить огляд об’єкта (місць встановлення систем протипожежного захисту). За результатом огляду складається довідка (акт) у довільній формі про огляд об’єкту Замовника (місць встановлення систем протипожежного захисту), який має бути завірений уповноваженою особою Замовника. завдання, адже вимога про надання акту візуального обстеження з обов'язковим виїздом Учасника в період уточнень є дискримінаційною та суперечить вимогам ч. 5 ст. 14 Закону України "Про публічні закупівлі", оскільки потенційні Учасники знаходяться в різних частинах України і Ви таким чином ставите їх в нерівні умови в частині відвідування об'єкту до моменту подання пропозицій. Наявних вихідних даних достатньо для підготовки тендерної пропозиції потенційними Учасниками, а вимогу щодо обов'язкового відвідування об'єкту просимо зазначити лише для Учасника-переможця. Додатково звертаємо увагу Замовника на той факт, що Рішенням Постійно діючої адміністративної колегії АМКУ України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 10669-р/пк-пз від 29.05.2020 року надано роз'яснення щодо незаконності такої вимоги Замовником.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: На Вашу вимогу повідомляємо наступне. Огляд можна здійснити в будь-який момент і ця вимогає обов'язковою, оскільки потрібно знати обсяги робіт з метою надання своїх достовірних цінових пропозицій з урахуванням всіх фінансових та матеріальних ресурсів. Це можна зробити в будь-який зручний для Вас час, тим паче, що акціон через сім днів
Статус вимоги: Відхилено
Задовільнена: Ні
Вимога
Вирішена

Судячи з того, що Замовник оголошує дану закупівлю втретє і не реагує на законні вимоги учасників стосовно наявності в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі дискримінаційних вимог підтверджує той факт, що Замовником свідомо звужується коло потенційних учасників, обмежується добросовісна конкуренція серед учасників що може призвести до втрат бюджету, що свідчить про некомпетентність уповноваженої особи Замовника або потенційного корупціонера і що дану закупівлю створено під конкретного субєкта господарської діяльності!!!!!

Номер: 1e3a3f04b3874e48bc9461877c4db889
Ідентифікатор запиту: UA-2021-05-06-006429-c.a3
Назва: Судячи з того, що Замовник оголошує дану закупівлю втретє і не реагує на законні вимоги учасників стосовно наявності в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі дискримінаційних вимог підтверджує той факт, що Замовником свідомо звужується коло потенційних учасників, обмежується добросовісна конкуренція серед учасників що може призвести до втрат бюджету, що свідчить про некомпетентність уповноваженої особи Замовника або потенційного корупціонера і що дану закупівлю створено під конкретного субєкта господарської діяльності!!!!!
Вимога:
Судячи з того, що Замовник оголошує дану закупівлю втретє і не реагує на законні вимоги учасників стосовно наявності в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі дискримінаційних вимог підтверджує той факт, що Замовником свідомо звужується коло потенційних учасників, обмежується добросовісна конкуренція серед учасників що може призвести до втрат бюджету, що свідчить про некомпетентність уповноваженої особи Замовника або потенційного корупціонера і що дану закупівлю створено під конкретного субєкта господарської діяльності!!!!! Шановний Замовнику ст. 16 ЗУ "Про публічні закупівлі" застосовується до відкритих торгів, а у Вас спрощена закупівля яка чітко регламентована законодавцем у ст. 14 вищезазначеного Закону. Виходячи з вищевикладеного, ВИМАГАЄМО прибрати дані дискримінаційні вимоги та привести Оголошення про проведення спрощеної закупівлі через електронну систему закупівль до ст. 14 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: • Шановний Учасник! Вичерпний перелік кваліфікаційних критеріїв установлений у ст. 14 Закону № 922, відповідно до якої замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: • наявність обладнання та матеріально-технічної бази; • наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; • наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Відповідно до роз’яснення Мінекономрозвитку № 3302-06/3812-06 від 07.02.2017 р. замовник самостійно визначає кваліфікаційні критерії з тих, що передбачені ст. 14 Закону № 922, та указує у тендерній документації інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям. Отже, замовники самостійно визначають перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність кваліфікаційним вимогам, виходячи із специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель. На Вашу вимогу повідомляємо наступне. Огляд можна здійснити в будь-який момент і ця вимогає обов'язковою, оскільки потрібно знати обсяги робіт з метою надання своїх достовірних цінових пропозицій з урахуванням всіх фінансових та матеріальних ресурсів. Це можна зробити в будь-який зручний для Вас час, за попередньою домовленістю.
Статус вимоги: Відхилено
Задовільнена: Ні
Вимога
Вирішена

Судячи з того, що Замовник оголошує дану закупівлю втретє і не реагує на законні вимоги учасників стосовно наявності в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі дискримінаційних вимог підтверджує той факт, що Замовником свідомо звужується коло потенційних учасників, обмежується добросовісна конкуренція серед учасників що може призвести до втрат бюджету, що свідчить про некомпетентність уповноваженої особи Замовника або потенційного корупціонера і що дану закупівлю створено під конкретного субєкта господарської діяльності!!!!!

Номер: 0fef0e5cf46d46248dab2055d12d552a
Ідентифікатор запиту: UA-2021-05-06-006429-c.a2
Назва: Судячи з того, що Замовник оголошує дану закупівлю втретє і не реагує на законні вимоги учасників стосовно наявності в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі дискримінаційних вимог підтверджує той факт, що Замовником свідомо звужується коло потенційних учасників, обмежується добросовісна конкуренція серед учасників що може призвести до втрат бюджету, що свідчить про некомпетентність уповноваженої особи Замовника або потенційного корупціонера і що дану закупівлю створено під конкретного субєкта господарської діяльності!!!!!
Вимога:
Судячи з того, що Замовник оголошує дану закупівлю втретє і не реагує на законні вимоги учасників стосовно наявності в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі дискримінаційних вимог підтверджує той факт, що Замовником свідомо звужується коло потенційних учасників, обмежується добросовісна конкуренція серед учасників що може призвести до втрат бюджету, що свідчить про некомпетентність уповноваженої особи Замовника або потенційного корупціонера і що дану закупівлю створено під конкретного субєкта господарської діяльності, а саме: Документи, які підтверджують відповідність вимогам: Відповідно, учасники мають надати у складі своєї тендерної пропозиції лист-підтвердження від Замовника щодо виїзду представника учасника на місце розташування об’єкту та факту проведення його огляду. Вимагаємо прибрати дану вимогу з оголошення, та привести його у відповідність до чинного законодавства у сфері публічних закупівель.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учасник! Вичерпний перелік кваліфікаційних критеріїв установлений у ст. 16 Закону № 922, відповідно до якої замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: • наявність обладнання та матеріально-технічної бази; • наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; • наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Відповідно до роз’яснення Мінекономрозвитку № 3302-06/3812-06 від 07.02.2017 р. замовник самостійно визначає кваліфікаційні критерії з тих, що передбачені ст. 16 Закону № 922, та указує у тендерній документації інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям. Отже, замовники самостійно визначають перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність кваліфікаційним вимогам, виходячи із специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель. На Вашу вимогу повідомляємо наступне. Огляд можна здійснити в будь-який момент і ця вимогає обов'язковою, оскільки потрібно знати обсяги робіт з метою надання своїх достовірних цінових пропозицій з урахуванням всіх фінансових та матеріальних ресурсів. Це можна зробити в будь-який зручний для Вас час, за попередньою домовленістю.
Статус вимоги: Відхилено
Задовільнена: Ні
Вимога
Вирішена

Судячи з того, що Замовник оголошує дану закупівлю втретє і не реагує на законні вимоги учасників стосовно наявності в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі дискримінаційних вимог підтверджує той факт, що Замовником свідомо звужується коло потенційних учасників, обмежується добросовісна конкуренція серед учасників що може призвести до втрат бюджету, що свідчить про некомпетентність уповноваженої особи Замовника або потенційного корупціонера і що дану закупівлю створено під конкретного субєкта господарської діяльності!!!!!

Номер: 1c561e15d39a4e08992ad4e8f1935e2f
Ідентифікатор запиту: UA-2021-05-06-006429-c.a1
Назва: Судячи з того, що Замовник оголошує дану закупівлю втретє і не реагує на законні вимоги учасників стосовно наявності в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі дискримінаційних вимог підтверджує той факт, що Замовником свідомо звужується коло потенційних учасників, обмежується добросовісна конкуренція серед учасників що може призвести до втрат бюджету, що свідчить про некомпетентність уповноваженої особи Замовника або потенційного корупціонера і що дану закупівлю створено під конкретного субєкта господарської діяльності!!!!!
Вимога:
Судячи з того, що Замовник оголошує дану закупівлю втретє і не реагує на законні вимоги учасників стосовно наявності в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі дискримінаційних вимог підтверджує той факт, що Замовником свідомо звужується коло потенційних учасників, обмежується добросовісна конкуренція серед учасників що може призвести до втрат бюджету, що свідчить про некомпетентність уповноваженої особи Замовника або потенційного корупціонера і що дану закупівлю створено під конкретного субєкта господарської діяльності, а саме п. 4.2 учасник у складі пропозиції повинен надати Довідку (акт) у довільній формі про огляд об’єкту Замовника *. *Учасник процедури в період уточнень, але не пізніше кінцевої дати подання пропозиції, за письмовим зверненням до Замовника, проводить огляд об’єкта (місць встановлення систем протипожежного захисту). За результатом огляду складається довідка (акт) у довільній формі про огляд об’єкту Замовника (місць встановлення систем протипожежного захисту), який має бути завірений уповноваженою особою Замовника. Вимагаємо прибрати дану дискримінаційну вимогу з Оголошення та привести його до норм чинного законодавства у сфері публічних закупівель.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учасник! Вичерпний перелік кваліфікаційних критеріїв установлений у ст. 16 Закону № 922, відповідно до якої замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: • наявність обладнання та матеріально-технічної бази; • наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; • наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Відповідно до роз’яснення Мінекономрозвитку № 3302-06/3812-06 від 07.02.2017 р. замовник самостійно визначає кваліфікаційні критерії з тих, що передбачені ст. 16 Закону № 922, та указує у тендерній документації інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям. Отже, замовники самостійно визначають перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність кваліфікаційним вимогам, виходячи із специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель. На Вашу вимогу повідомляємо наступне. Огляд можна здійснити в будь-який момент і ця вимогає обов'язковою, оскільки потрібно знати обсяги робіт з метою надання своїх достовірних цінових пропозицій з урахуванням всіх фінансових та матеріальних ресурсів. Це можна зробити в будь-який зручний для Вас час, за попередньою домовленістю.
Статус вимоги: Відхилено
Задовільнена: Ні