-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Монтаж системи пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу і управління евакуацією людей та протипожежного спостереження ЗОШ № 32 м. Житомира
Завершена
230 500.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 2 305.00 UAH
мін. крок: 1% або 2 305.00 UAH
Період оскарження:
06.05.2021 14:17 - 07.06.2021 00:00
Скарга
Виконана замовником
СКАРГА про порушення законодавства в сфері публічних закупівель
Номер:
d1f3b6c7539c4cd0a4dfaf9553680a4e
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-05-06-005961-c.c2
Назва:
СКАРГА
про порушення законодавства в сфері публічних закупівель
Скарга:
Замовником - Загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 32 м. Житомира (далі – Замовник) було прийнято рішення про проведення відкритих торгів щодо закупівлі Монтаж системи пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей на об’єкті: Приміщення Загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 32 м. Житомира за адресою: м. Житомир, вул. Чуднівська, 48 (ДК 021:2015 код 45310000-3 Електромонтажні роботи) (далі – Процедура закупівлі). Очікувана вартість - 230 500,00 UAH без ПДВ. Кінцева дата подання пропозицій призначена була на 11 червня 2021року.
17 червня 2021 року згідно протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою № 106 від 17.06.2021 р. Замовником було відхилено тендерну пропозицію ТОВ "ЕЛІТПОЖСЕРВІС" із зазначенням підстави:
«згідно п. 1, частини 1 статті 31 Закону тендерна пропозиція не відповідає умовам, що визначені замовником у тендерній документації, а саме: п. 1.1 розділу ІІІ де зазначено, що документи повинні бути належно завірені учасником, а саме надписом на кожній сторінці «Згідно оригіналу», підписом посадової особи з зазначенням посади та печаткою організації».
Скаржник не погоджується із зазначеною підставою відхилено та вважає таке рішення рішення Замовника безпідставним та незаконним, оскільки:
- По-перше, відповідно до п. 2.1 розділу V тендерної документації формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме - технічні помилки та описки;
- По-друге, Наказом МІНІСТЕРСТВА РОЗВИТКУ ЕКОНОМІКИ, ТОРГІВЛІ ТА СІЛЬСЬКОГО ГОСПОДАРСТВА УКРАЇНИ від 15.04.2020 № 710 «Про затвердження Переліку формальних помилок» встановлено, що формальною помилкою є: 4. Окрема сторінка (сторінки) копії документа (документів) не завірена підписом та/або печаткою учасника процедури закупівлі (у разі її використання). 8. Подання документа учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, що є сканованою копією оригіналу документа/електронного документа.
- По-третє, ТОВ "ЕЛІТПОЖСЕРВІС" документи подано в складі тендерної пропозиції сканованими копіями з оригіналів.
В такому разі, Скажником було допущено формальну помилку, що не впливає на зміст тендерної пропозиції. Отже, Замовник не правомірно відхилив тендерну пропозицію ТОВ "ЕЛІТПОЖСЕРВІС". Відхиливши тендерну пропозицію ТОВ "ЕЛІТПОЖСЕРВІС" Замовник порушив наші суб’єктивні права та законні інтереси.
Відповідно до статті 5 Закону, а саме:
добросовісна конкуренція серед учасників;
максимальна економія, ефективність та пропорційність;
- відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
- недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
- об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
- запобігання корупційним діям і зловживанням
керуючись статтею 18 Закону та відповідно до першого абзацу частини 8 статті 18 Закону скарги, що стосуються прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників, подаються протягом десяти днів з дня, коли суб’єкт оскарження дізнався або повинен був дізнатися про порушення своїх прав унаслідок рішення, дії чи бездіяльності замовника, але до дня укладення договору про закупівлю.
Частиною 17 статті 18 Закону встановлено, що результатами розгляду скарги орган оскарження має право прийняти рішення про встановлення або відсутність порушень процедури закупівлі (у тому числі порушення порядку оприлюднення або не оприлюднення інформації про закупівлі, передбаченою цим Законом) та про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема зобов'язати замовника повністю або частково скасувати своє рішення, надати необхідні документи, роз'яснення, усунути будь-які дискримінаційні умови (у тому числі тi, що зазначені в технічній специфікації, яка с складовою частиною тендерної документації), привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства, або за неможливості виправити допущені порушення, відмінити процедуру закупівлі.
На підставі викладеного, відповідно до статті 31 Закону, керуючись статтею 18 Закону,
ПРОСИМО:
1. Прийняти скаргу до розгляду.
2. Встановити порушення Замовником процедури закупівлі за номером UA-2021-05-06-005961-c стосовно відхилення тендерної пропозиції ТОВ "ЕЛІТПОЖСЕРВІС".
3. Зобов’язати Замовника скасувати своє рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ "ЕЛІТПОЖСЕРВІС" у відкритих торгах з ідентифікатором закупівлі UA-2021-05-06-005961-c.
Додатки:
- Всі документи за цією скаргою знаходяться у публічному доступі за посиланням: https://prozorro.gov.ua/tender/ UA-2021-05-06-005961-c.
Директор ТОВ «Елітпожсервіс» В.Ю. Кирильченко
Пов'язані документи:
Учасник
- скарга UA-2021-05-06-005961-c.pdf 24.06.2021 22:30
- рішення від 30.06.2021 № 14652 + лист Замовнику.pdf 01.07.2021 20:25
- Інформація про резолютивну частину рішення від 09.07.2021 № 15661.pdf 12.07.2021 14:47
- рішення від 09.07.2021 № 15661.pdf 14.07.2021 18:47
- Відповідь на скаргу 02.07.2021 14:37
Дата прийняття скарги до розгляду:
25.06.2021 15:03
Дата розгляду скарги:
09.07.2021 15:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
01.07.2021 20:27
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
14.07.2021 18:48
Дата виконання рішення Замовником:
16.07.2021 11:38
Коментар замовника щодо усунення порушень:
З рішення АМКУ ознайомлена та погоджуюсь.
Скарга
Виконана замовником
Скарга на неправомірні та дискримінаційні вимоги у тендерній документації
Номер:
33b5ea70a49947db96ae35a97d1c3183
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-05-06-005961-c.c1
Назва:
Скарга на неправомірні та дискримінаційні вимоги у тендерній документації
Скарга:
ФОП Мельниченко Олександр Володимирович
Київська обл., м. Буча, вул. Михайла Гориня, будинок №4, тел. 067-700-97-85
Р\р UA 073808380000026007799993683 в ПАТКБ «Правекс Банк»
МФО 380838, ЄДРФО 2981105119
Свідоцтво про державну реєстрацію фізичної особи-підприємця
№ 23260000000000871 від 29.01.2008р.; Платник єдиного податку 3 групи.
Ліцензія АЕ № 271780 видана Департаментом запобігання надзвичайних ситуацій
та державного нагляду 03.09.2013р.
Вих. №3 від 17.05.2021р.
До Антимонопольного комітету України
за адресою: 03305, м.Київ, вулиця
Митрополита Василя Липківського, 45
Суб’єкт оскарження:
Фізична особа підприємець
Мельниченко Олександр Володимирович
Місце знаходження:
08292, Київська область, м. Буча,
вулиця Михайла Гориня, 4В
тел. 067-700-97-85
код ЄДРФО 2981105119
е-mail: www.vedainstaling@gmail.com
Замовник процедури закупівлі:
КЗ ЗОШ №32
Код ЄГРПОУ 22059206
Місце знаходження:
10005, Україна, Житомирська область,
м. Житомир, вул. Чуднівська, 48
тел. +380412242716
е-mail: sahnevich0107@gmail.com
Інформація про процедуру закупівлі:
тип закупівлі: відкриті торги
тендер ІD: UA-2020-05-06-005961-c
ID: c99f1590331247d3ac772d38cb070965
CКАРГА
на неправомірні та дискримінаційні вимоги у тендерній документації
Замовника про процедури закупівлі відкритих торгів –
Код ДК 021:2015 – (CPV) - 45310000-3 - Електромонтажні роботи
(Монтаж системи пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу управління евакуацією людей та протипожежного спостереження ЗОШ № 32 м. Житомира)
КЗ ЗОШ №32 06.05.2021 року було оголошена закупівля за процедурою відкритих торгів:
Код ДК 021:2015 – (CPV) - 45310000-3 - Електромонтажні роботи (Монтаж системи пожеж-ної сигналізації, оповіщення про пожежу управління евакуацією людей та протипожежно-го спостереження ЗОШ № 32 м. Житомира) (ідентифікатор закупівлі UA-2020-05-06-005961-c)
Кінцевий термін подання тендерних пропозицій Учасниками процедури закупівлі: 24 травня 2021 року о 09:00.
Очікувана вартість закупівлі процедури відкритих торгів: 230 500, 00 грн без ПДВ.
Керуючись частиною 8 статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон), скарги, які стосуються тендерної документації та/або прийнятих рішень, дії чи бездіяльності Замовника, можуть подаватися до органу оскарження з моменту оприлюднення оголошення про проведення процедури конкурентної закупівлі, але не пізніше ніж за 4 (чотири) дні до кінцевої установленої дати подання тендерних пропозицій.
Ретельно та в повному обсязі ознайомившись з умовами тендерної документації, яку оприлюд-нив Замовник процедури закупівлі КЗ ЗОШ №32, фізична особа підприємець Мельниченко Олександр Володимирович (далі – ФОП Мельниченко О.В.) виявило ряд вимог, які обмежу-ють конкуренцію серед Учасників, порушують законодавство України, щодо виконання робіт, які є предметом процедури закупівлі та принцип недискримінації Учасників, що в свою чергу обмежує та робить «абсолютно неможливим» законне право ФОП Мельниченко О.В. та інших потенційних Учасників прийняти участь в процедурі закупівлі проведення відкритих торгів.
В тендерній документації Замовника, а саме в переліку змін до тендерної документації (перелік змін ЗОШ 32 (2)), відправлений документ 2021-05-14 об 14:17:28, які затверджені рішенням уповноваженої особи №82 від 14.05.2021 року Сахнєвич Ольгою Володимирівною наявні вимоги до Учасників, які суперечать вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» та здоровому глузду вцілому.
1. В даному переліку змін до тендерної документації (перелік змін ЗОШ 32 (2)), Замовником вимагається від Учасників, цитуємо Замовника «обов’язковим є ознайомлення Учасника з об’єктом будівництва в період дії терміну звернення за роз’ясненнями, з підписанням акту огляду об’єкта з Замовником. Зазначений акт, підписаний Учасником та Замовником, по-дається у складі пропозиції Учасника. В акті обов’язково зазначається: найменування об’єкту, найменування Замовника та Учасника торгів, дата та час складання та підпи-сання цього акту» Виходячи зі змісту вимоги Замовника до Учасників, огляд об’єкта Замов-ника, потрібно було провести в період дії терміну звернення за роз’ясненнями, тобто іншими словами в період уточнень, який відбувався в період з 06.05.2021 року 14:17 по 14 травня 2021 року 00:00, відповідної офіційної інформації на платформі zakupivli24.pb.ua/prozorro/tender/UA-2021-05-06-005961-c/info. Тобто Замовник проведення процедури відкритих торгів даною вимогою навмисне унеможливлює будь-яку участь потен-ційних Учасників (окрім за наявністю між Замовником та Учасником попередньої домов-леності, а точніше змови між Замовником та Учасником), так як період звернення за роз’ясненнями (період уточнення) закінчився 14 травня 2021 року 00:00, а перелік змін опри-люднений рішенням уповноваженої особи №82 від 14.05.2021 року Сахнєвич Ольгою Воло-димирівною датований 14 травня 2021 року в 14 годин 17 хвилин та 28 секунд за Київським часом, в якому наявна вимога, щодо обов’язковості ознайомлення Учасника з об’єктом будів-ництва.
2. Замовником вимагається від Учасників, цитуємо Замовника «учасник процедури повинен мати мінімальний стаж на ринку надання послуг протипожежного призначення, а саме: (проектування та монтаж автоматичної пожежної сигналізації, системи керування евакуюванням, пристроїв передачі тривожних сповіщень) не менше 5 років». Даною дискри-мінаційною вимогою Замовник навмисно обмежує коло потенційних учасників процедури, які не мають даного стажу, зазначеного в змінах до тендерної документації, але якісно виконують роботи, що є предметом закупівлі.
Дані вимоги Замовника вважаємо такими які повністю суперечать вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» №530-ІХ зі змінами та доповненнями від 17.03.2020 року, а саме вимогам статті 5 п.1
- п.п.1 добросовісна конкуренція серед учасників;
- п.п.3 відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
- п.п.4 недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
- п.п.6 запобігання корупційним діям та зловживанням.
та п.4. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
а також статті 22 п.4. Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конку-ренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального під-твердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації.
Ряд дискримінаційних вимог та вимог Замовника, які йдуть в розріз здоровому глузду, що міс-тяться в тендерній документації Замовника порушує права та законні інтереси підприємства ФОП Мельниченко О.В., як потенційного Учасника даної процедури закупівлі проведення відкритих торгів та відповідно претендента на укладання договору з Замовником у майбутньо-му, шляхом відсутності будь-якої можливості обстежити об’єкт будівництва, так як період уточнення вже закінчився, а перелік змін в тендерній документації з обов’язковістю його огля-ду внесений Замовником після закінчення період дії терміну звернення за роз’ясненнями (періоду уточнень). Крім того підприємство ФОП Мельниченко О.В. є реальним та постійним Учасником ринку, щодо надання робіт з протипожежного призначення, проте, в зв’язку з вияв-леними «грубими порушеннями» Замовником частини 1 статті 5 та частини 4 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», пропозиція Учасника ФОП Мельниченко О.В. не може бути конкурентною.
На підставі вищезазначеної інформації та керуючись статтею 18 Закону України «Про публіч-ні закупівлі».
ПРОСИМО:
1. Прийняти дану скаргу до розгляду.
2. Зобов’язати Замовника проведення процедури закупівлі внести відповідні зміни до тен-дерної документації та виключити вимоги зазначені нами (скаржником), згідно переліку змін до тендерної документації (перелік змін ЗОШ 32 (2)), які затверджені рішенням уповноваженої особи №82 від 14.05.2021 року Сахнєвич Ольгою Володимирівною, з про-довженням терміну подачі тендерних пропозицій Учасниками процедури.
3. При неможливості внесення відповідних змін Замовником до тендерної документації до закінчення терміну подачі тендерних пропозицій Учасниками, зобов’язати Замовника повністю анулювати (відмінити) даний тендер (тендерну закупівлю).
Оплата за скаргу здійснена відповідно до вимог чинного законодавства.
Пов'язані документи:
Учасник
- АМКУ - Скарга _вимога_ 17.05.2021 Р..pdf 17.05.2021 16:25
- sign.p7s 17.05.2021 16:44
- Відповідь на скаргу 19.05.2021 11:54
- Відповідь на скаргу 24.05.2021 12:46
- Відповідь на скаргу 24.05.2021 12:50
- Відповідь на скаргу 24.05.2021 18:16
- рішення від 19.05.2021 №10966 (+лист Замовнику, + лист скаржнику).pdf 19.05.2021 20:00
- Інформація про резолютивну частину рішення від 28.05.2021 № 11878.pdf 31.05.2021 15:59
- Рішення від 28.05.2021 №11878.pdf 02.06.2021 22:03
Дата прийняття скарги до розгляду:
17.05.2021 16:53
Дата розгляду скарги:
28.05.2021 17:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
19.05.2021 20:00
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
02.06.2021 22:03
Дата виконання рішення Замовником:
03.06.2021 15:11
Коментар замовника щодо усунення порушень:
З Рішенням Антимонопольного комітету України згодні, зміни відповідно вимог внесені.