-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Мультилотова
-
КЕП
Магістралі, трубопроводи, труби, обсадні труби, тюбінги та супутні вироби
Технічні характеристики до предмету закупівлі в Додатку 3
Торги відмінено
55 660 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.7% або 369 000.00 UAH
мін. крок: 0.7% або 369 000.00 UAH
Період оскарження:
28.04.2017 17:39 - 26.05.2017 00:00
Скарга
Виконана замовником
Замовником порушено Закон України "Про публічні Закупівлі"
Номер:
170121f8d907478dbb7cebd5eae5b8d3
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-04-28-002189-b.c1
Назва:
Замовником порушено Закон України "Про публічні Закупівлі"
Скарга:
Львівським міським комунальним підприємством «Львівтеплоенерго» (надалі-Замовник) 28.04.2017р. було оприлюднено оголошення № UA-2017-04-28-002189-b про проведення процедури відкритих торгів за предметом закупівлі: ДК 021:2015 (44160000-9) – Магістралі, трубопроводи, труби, обсадні труби, тюбінги та супутні вироби, шляхом розміщення на сайті prozoro.gov.ua.
28.04.2017 року рішенням тендерного комітету Львівського міського комунального підприємства «Львівтеплоенерго» ( протокол №28/04/2017-02 в.т.) затверджено тендерну документацію за процедурою відкритих торгів.
Відповідно до Документації кінцевий строк для подання тендерної пропозиції визначено- 30.05.2017р. 17:00. Початок аукціону - 13.06.2017р. 12:05.
07.06.2017 року оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу рішення Замовника, яке оформлено протоколом розгляду засідання тендерного комітету ЛМКП «Львівтеплоенерго» від 07.06.2017р. за №07/06/2017-01 в.т. (надалі-Протокол від 07.07.2017р.).
Згідно з Протоколом від 07.06.2017р., після закінчення прийому пропозицій в систему електронних закупівель надійшло три тендерні пропозиції від учасників:
1 ТОВ «Перший трубний завод»
2 Корпораці «Енергоресур – Інвест»
3 ТОВ Термо – Ізол.
Дані пропозиції були розглянуті Замовником на відповідність технічним вимогам, визначеним у тендерній документації, а також кваліфікаційним критеріям згідно ст.16 Закону.
Протоколом від 07.06.2017р., відхилена тендерна пропозиція ТОВ «Перший трубний завод» (надалі – Скаржник) у зв’язку з невідповідністю тендерної пропозиції учасника умовам тендерної документації, а саме по Лот №1 та Лот 2 до тендерної документації «Технічні вимоги» щодо формування пінополіуретанової тепло гідроізоляції на основі циклопентаного вспінення; завантажений файл з банківською гарантією не є доступний для публічного перегляду.
Натомість Учасники:
1 ТОВ «Енергоресурс-Інвест»
2 ТОВ «Термо – Ізол» - відповідають кваліфікаційним критеріям та технічним вимогам, визначеним в тендерній документації та допущені до аукціону.
Згідно до ч. 5 ст. 28 Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VIII від 25.12.2015р. (надалі-Закон), у разі якщо оголошення про проведення процедури закупівлі оприлюднюється відповідно до норм частини четвертої статті 10 цього Закону, замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність технічним вимогам, визначеним у тендерній документації, та визначає відповідність учасників кваліфікаційним критеріям до проведення автоматичної оцінки тендерних пропозицій у строк, що не перевищує 20 робочих днів.
За результатами розгляду складається протокол розгляду тендерних пропозицій за формою, встановленою Уповноваженим органом, та оприлюднюється замовником на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 цього Закону. Після оприлюднення замовником протоколу розгляду тендерних пропозицій електронною системою закупівель автоматично розсилаються повідомлення всім учасникам тендеру та оприлюднюється перелік учасників, тендерні пропозиції яких не відхилені згідно з цим Законом. Дата і час проведення електронного аукціону визначаються електронною системою автоматично, але не раніше ніж через п'ять днів після оприлюднення протоколу розгляду тендерних пропозицій.
Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. У разі отримання достовірної інформації про його невідповідність вимогам кваліфікаційних критеріїв, наявність підстав, зазначених у частині першій статті 17 цього Закону, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника (ч7 ст.28 Закону).
Скаржник вважає, що підстави відхилення тендерної пропозиції є надуманими та такими, що не відповідають вимогам ЗУ «Про публічні закупівлі» виходячи з наступного .
На відповідність по Лот 1 та Лот 2 вимогам Додатку№3 Технічні вимоги до «ДК 021:2015 (44160000-9) Магістралі, трубопроводи, труби, обсадні труби, тюбінги та супутні вироби» тендерної документації , а саме, що продукція Скаржника, яка є предметом закупівлі відповідає вимогам ДСТУ Б В.2.5-31: 2007 (ГСТУ 34-204-88-002), ГСТУ 34.015, надано сертифікати та протоколи сертифікаційних випробувань.
Щодо формування пінополіуретанової тепло гідроізоляції на основі циклопентаного вспінення.
Слід, зазначити, що у ДСТУ Б.В.2.5.-31-2007 відсутні вимоги стосовно того, що поліуретанову тепло гідроізоляцію необхідно сформувати на основі циклопентаного вспінення.
Тотбо, продукція Скаржника відповідає вимогам ДСТУ Б В.2.5-31: 2007 (ГСТУ 34-204-88-002), ГСТУ 34.015 і підстав для відхилення у Замовника не було.
Статтею 3 ЗУ «Про публічні закупівлі», передбачено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель.
Відповідно до ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі», Замовник відхиляє пропозицію конкурсних торгів у разі, якщо учасник: не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону; тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
В додатку 3 до тендерної документації по Лоту 1 та Лоту №2 Замовником, зазначено документи для підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям відповідно до ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі».
Так, пунктом 14 Додатку 3 Замовником, визначено, що учасники повинні надати протокол випробувань стійкості з’єднань теплоізольованих елементів при ґрунтовому навантаженні, за методикою згідно з ГСТУ 34.016-2000 (ЛОТ 1).
Пунктом 8 Додатку 3 «Вимоги» Замовник, зазначив, що стійкість теплогідроізоляції з’єднань теплоізольованих елементів трубопроводів при максимальному ґрунтовому навантаженні, визначена згідно з ГСТУ 34.016, повинна становити не менше, ніж 200 циклів максимальних осьових переміщень (ЛОТ 2).
В своїх розясненнях Замовник передбачав, що вищевказаний протокол має бути виданий атестованою, згідно чинного законодавства, лабораторією.
Витяг з обговорення «Закупівля
Протокол випробувань по ГСТУ 34.016
Доброго дня! Уточніть протокол випробувань стійкості з’єднань теплоізольованих елементів при ґрунтовому навантаженні, за методикою згідно з ГСТУ 34.016-2000 має бути виданий атестованою, згідно чинного законодавства, лабораторією?
Відповідь: Протокол випробувань стійкості з’єднань теплоізольованих елементів при ґрунтовому навантаженні, за методикою згідно з ГСТУ 34.016-2000 має бути виданий атестованою, згідно чинного законодавства, лабораторією
Дата запитання: 12.05.2017 10:51
Дата віповіді: 13.05.2017 09:38»
В порушення даних вимог, Замовником, не було відхилено по ЛОТУ 1 та ЛОТУ 2 пропозиції конкурсних торгів: Корпорація «Енергоресурс-Інвест» та ТОВ «Термо-Ізол», зважаючи на наступне.
Щодо документів наданих Учасником – ТОВ «Термо-Ізол» (надалі - Учасник №1), зазначаємо, що на підтвердження якості продукції п.14 Додатку 3 (ЛОТ 1) та п.8 Додатку 3 (ЛОТ2), Учасник№1 надав копію протоколу випробувань муфт поліетиленових термоусадкових на стійкість при грунтовому навантаженні ТОВ «Термо-Ізол» за №09-16 від 23.06.2016р. (надалі-Протокол). Зазначений Протокол виданий випробувальною лабораторією ТзОВ «Ельпласт-Львів».
Відповідно до інформації Національного агентства з акредитації України, яка надана листом від 03.04.2017 року №1-2/4-0578, а саме: Станом на 31.03.2017 у Реєстрі акредитованих органів з оцінки відповідальності акредитації Випробувальної лабораторії Товариства з обмеженою відповідальністю « Ельпласт - Львів» ( атестат про акредитацію ООВ №2Т915, дійсний до 09.04.2019) тимчасово призупинена від 23.05.2106 відповідно до листа від ООВ на підставі Рішення щодо тимчасового зупинення дії атестата про акредитацію.
Випробувальна лабораторія ТОВ « Ельпласт - Львів» не має права від 23.05.2016 посилатись на акредитацію у своїй документації (протоколах, листах) та рекламі.
Діяльність НААУ здійснюється у відповідності до законодавства України в межах повноважень, наданих Законом України « ПРО акредитацію органів з оцінкою відповідальності» від 17.05.2001 № 2407- ІІІ. Згідно з Положення про Національне агентство з акредитації України, затвердженим наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 31.07.2015р. №906, основними функціями НААУ є акредитація органів з оцінки відповідальності (далі –ООВ) та проведення моніторингу за відповідальністю акредитованих органів вимогам акредитації.
Окрім того, відповідаємо, що актуальна інформація стану дії атестації про акредитацію органів з оцінки відповідальності розміщена на сайті НААУ (www.naau.org.ua).
Як, зазначалось вище у роз’ясненнях Замовника Протокол випробувань стійкості з’єднань теплоізольованих елементів при ґрунтовому навантаженні, за методикою згідно з ГСТУ 34.016-2000 має бути виданий атестованою, згідно чинного законодавства, лабораторією.
Тобто, ТОВ «Термо-Ізол» надав протокол, виданий лабораторією акредитація, якої зупинена ві 23.05.2016 року.
Враховуючи зазначене тендерна пропозиція ТОВ «Термо-Ізол» не відповідає умовам тендерної документації та кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону. А значить, дана пропозиція повинна бути відхилена Замовником.
Щодо документів наданих Учасником – Корпорація «Енергоресурс-Інвест» (надалі - Учасник №2), зазначаємо, що на підтвердження якості продукції п.14 Додатку 3 (ЛОТ 1) та п.8 Додатку 3 (ЛОТ2), Учасник№2 надав протокол випробувань продукції за №88-43/П-166 від 30.06.2016р. «З’єднань елементів теплоізольованих пінополіуретаном .......» (надалі- Протокол №88-43/П-166), який відрізняється та містить іншу інформацію від вже раніше наданого протоколу №88-43/П-166 у відкритих торгах оголошення №UA-2016-11-22-001486-a. Різниця полягає в наступному: в пункті 9 «Мета випробувань» та 10 «Методи випробувань» зазначено «ГСТУ 34.16.20», в пункті 14 «Висновок» вказано «....продукція виготовлена згідно ТУ У В.2.7-25.2-3036890-016:2011 та відповідає вимогам листа №25/1 від 06.2016р.». Як, вбачається з протоколу №88-43/П-166 наданого Замовнику в пункті 9 «Мета випробувань» та 10 «Методи випробувань» заначено «ГСТУ - 34.016.2000», в пункті 14 «Висновок» вказано «....продукція виготовлена згідно ТУ У В.2.7-25.2-3036890-016:2011. Технічні умови відповідають вимогам ГСТУ 34.016-2000 а також вимогам, встановленим Замовником».
Рішенням від 16.02.2017р. за №692-р/пк-пз постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель відхилила пропозицію ТОВ « Енергоресурс - Монтаж» з підстав зазначення в протоколі 88-43/П-166 «ГСТУ 34.16-20».
Пунктом 5.10.9 ДСТУ ІSO/ІЕС 17025:2006 передбачено, що суттєві зміни в протоколі випробування або в свідоцтві про калібрування після їх видавання потрібно вносити тільки у вигляді додаткового документа або додаткового передавання даних і містити формулювання:
« Доповнення до протоколу випробування ( або Свідоцтво про калібрування), серійний номер ( або інша ідентифікація)», або інше еквівалентне формулювання.
Такі зміни повинні відповідати вимогам цього стандарту.
Якщо необхідно випустити новий протокол випробування або свідоцтво про калібрування, їх потрібно одночасно ідентифікувати і містити посилання на початковий документ, який вони змінюють. Про вищезазначене свідчить лист Національного агентства з акредитації України від 23.03.2017 року за №1-2/8-0515.
В супереч вищевикладеному Учасником №2 в поданій пропозиції не було надано жодного додаткового документа, як це передбачено ДСТУ ІSO/ІЕС 17025:2006.
Враховуючи зазначене тендерна пропозиція Корпорація «Енергоресурс-Інвест» не відповідає умовам тендерної документації та кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону. А значить, дана пропозиція повинна бути відхилена Замовником.
Статтею 3 ЗУ «Про публічні закупівлі», передбачено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом об’єктивності та неупередженої оцінки тендерних пропозицій, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель.
Частиною 1 ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі» зазначено, що Замовник відміняє торги в разі: подання для участі в них менше двох тендерних пропозицій, а в разі здійснення закупівлі за рамковими угодами з кількома учасниками - менше трьох пропозицій; допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій, а в разі здійснення закупівлі за рамковими угодами з кількома учасниками - менше трьох пропозицій; відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з цим Законом.
Враховуючи вищевикладене та керуючись ст. 18 Закону України ЗУ «Про публічні закупівлі»,
Прошу:
1. Прийняти скаргу до розгляду.
2. Зобов’язати Львівське міське комунальне підприємство «Львівтеплоенерго» відхилити по ЛОТ 1 та ЛОТ 2 тендерну пропозицію ТОВ «Термо-Ізол» у зв”язку з невідповідністю її умовам Тендерної документації.
3. Зобов’язати Львівське міське комунальне підприємство «Львівтеплоенерго» відхилити по ЛОТ 1 та ЛОТ 2 тендерну пропозицію Корпорації «Енергоресурс-Інвест» у зв”язку з невідповідністю її умовам Тендерної документації.
4. Зобов’язати Львівське міське комунальне підприємство «Львівтеплоенерго» відмінити торги по ЛОТ 1 та ЛОТ 2 за процедурою закупівлі – ДК 021:2015 (44160000-9) – Магістралі, трубопроводи, труби, обсадні труби, тюбінги та супутні вироби оголошення про проведення яких оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2017-04-28-002189-b.
Пов'язані документи:
Учасник
- Протокол розгляду ТП_07062017.pdf 09.06.2017 16:23
- Лист 03.04.17.pdf 09.06.2017 16:23
- Лист 23.03.17.pdf 09.06.2017 16:23
- протокол зєднання змінений.pdf 09.06.2017 16:23
- протокол зєднання.pdf 09.06.2017 16:23
- Рішення від 16.02.2017 692 до публікації.pdf 09.06.2017 16:23
- ДСТУ ІSO 1.pdf 09.06.2017 16:23
- ДСТУ ІSO.pdf 09.06.2017 16:23
- Плат вимог.pdf 09.06.2017 16:23
- Скарга.pdf 09.06.2017 16:23
- Рішення від 13.06.2017 № 3763.pdf 14.06.2017 17:16
- Інформація про резолютивну частину рішення від 30.06.2017 № 4282.pdf 03.07.2017 21:40
- Рішення від 30.06.2017 №4282.pdf 05.07.2017 20:08
- Протокол_відміна_07072017.pdf 07.07.2017 13:07
Дата прийняття скарги до розгляду:
09.06.2017 16:23
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
05.07.2017 20:09
Дата виконання рішення Замовником:
07.07.2017 13:07
Коментар замовника щодо усунення порушень:
На виконання Рішення від 30.06.2017р. №4282 процедура відкритих торгів згідно оголошення №UA-2017-04-28-002189-b буде відмінена по ЛОТ 1 і ЛОТ 2.
Задовільнена:
Так
Скарга
Залишено без розгляду
Замовником порушено Закон України "Про публічні Закупівлі"
Номер:
6365efa2edfe4a79a3cb44efe4b2fd79
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-04-28-002189-b.a2
Назва:
Замовником порушено Закон України "Про публічні Закупівлі"
Скарга:
Львівським міським комунальним підприємством «Львівтеплоенерго» (надалі-Замовник) 28.04.2017р. було оприлюднено оголошення № UA-2017-04-28-002189-b про проведення процедури відкритих торгів за предметом закупівлі: ДК 021:2015 (44160000-9) – Магістралі, трубопроводи, труби, обсадні труби, тюбінги та супутні вироби, шляхом розміщення на сайті prozoro.gov.ua.
28.04.2017 року рішенням тендерного комітету Львівського міського комунального підприємства «Львівтеплоенерго» ( протокол №28/04/2017-02 в.т.) затверджено тендерну документацію за процедурою відкритих торгів.
Відповідно до Документації кінцевий строк для подання тендерної пропозиції визначено- 30.05.2017р. 17:00. Початок аукціону - 13.06.2017р. 12:05.
07.06.2017 року оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу рішення Замовника, яке оформлено протоколом розгляду засідання тендерного комітету ЛМКП «Львівтеплоенерго» від 07.06.2017р. за №07/06/2017-01 в.т. (надалі-Протокол від 07.07.2017р.).
Згідно з Протоколом від 07.06.2017р., після закінчення прийому пропозицій в систему електронних закупівель надійшло три тендерні пропозиції від учасників:
1 ТОВ «Перший трубний завод»
2 Корпораці «Енергоресур – Інвест»
3 ТОВ Термо – Ізол.
Дані пропозиції були розглянуті Замовником на відповідність технічним вимогам, визначеним у тендерній документації, а також кваліфікаційним критеріям згідно ст.16 Закону.
Протоколом від 07.06.2017р., відхилена тендерна пропозиція ТОВ «Перший трубний завод» (надалі – Скаржник) у зв’язку з невідповідністю тендерної пропозиції учасника умовам тендерної документації, а саме по Лот №1 та Лот 2 до тендерної документації «Технічні вимоги» щодо формування пінополіуретанової тепло гідроізоляції на основі циклопентаного вспінення; завантажений файл з банківською гарантією не є доступний для публічного перегляду.
Натомість Учасники:
1 ТОВ «Енергоресурс-Інвест»
2 ТОВ «Термо – Ізол» - відповідають кваліфікаційним критеріям та технічним вимогам, визначеним в тендерній документації та допущені до аукціону.
Згідно до ч. 5 ст. 28 Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VIII від 25.12.2015р. (надалі-Закон), у разі якщо оголошення про проведення процедури закупівлі оприлюднюється відповідно до норм частини четвертої статті 10 цього Закону, замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність технічним вимогам, визначеним у тендерній документації, та визначає відповідність учасників кваліфікаційним критеріям до проведення автоматичної оцінки тендерних пропозицій у строк, що не перевищує 20 робочих днів.
За результатами розгляду складається протокол розгляду тендерних пропозицій за формою, встановленою Уповноваженим органом, та оприлюднюється замовником на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 цього Закону. Після оприлюднення замовником протоколу розгляду тендерних пропозицій електронною системою закупівель автоматично розсилаються повідомлення всім учасникам тендеру та оприлюднюється перелік учасників, тендерні пропозиції яких не відхилені згідно з цим Законом. Дата і час проведення електронного аукціону визначаються електронною системою автоматично, але не раніше ніж через п'ять днів після оприлюднення протоколу розгляду тендерних пропозицій.
Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. У разі отримання достовірної інформації про його невідповідність вимогам кваліфікаційних критеріїв, наявність підстав, зазначених у частині першій статті 17 цього Закону, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника (ч7 ст.28 Закону).
Скаржник вважає, що підстави відхилення тендерної пропозиції є надуманими та такими, що не відповідають вимогам ЗУ «Про публічні закупівлі» виходячи з наступного .
На відповідність по Лот 1 та Лот 2 вимогам Додатку№3 Технічні вимоги до «ДК 021:2015 (44160000-9) Магістралі, трубопроводи, труби, обсадні труби, тюбінги та супутні вироби» тендерної документації , а саме, що продукція Скаржника, яка є предметом закупівлі відповідає вимогам ДСТУ Б В.2.5-31: 2007 (ГСТУ 34-204-88-002), ГСТУ 34.015, надано сертифікати та протоколи сертифікаційних випробувань.
Щодо формування пінополіуретанової тепло гідроізоляції на основі циклопентаного вспінення.
Слід, зазначити, що у ДСТУ Б.В.2.5.-31-2007 відсутні вимоги стосовно того, що поліуретанову тепло гідроізоляцію необхідно сформувати на основі циклопентаного вспінення.
Тотбо, продукція Скаржника відповідає вимогам ДСТУ Б В.2.5-31: 2007 (ГСТУ 34-204-88-002), ГСТУ 34.015 і підстав для відхилення у Замовника не було.
Статтею 3 ЗУ «Про публічні закупівлі», передбачено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель.
Відповідно до ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі», Замовник відхиляє пропозицію конкурсних торгів у разі, якщо учасник: не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону; тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
В додатку 3 до тендерної документації по Лоту 1 та Лоту №2 Замовником, зазначено документи для підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям відповідно до ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі».
Так, пунктом 14 Додатку 3 Замовником, визначено, що учасники повинні надати протокол випробувань стійкості з’єднань теплоізольованих елементів при ґрунтовому навантаженні, за методикою згідно з ГСТУ 34.016-2000 (ЛОТ 1).
Пунктом 8 Додатку 3 «Вимоги» Замовник, зазначив, що стійкість теплогідроізоляції з’єднань теплоізольованих елементів трубопроводів при максимальному ґрунтовому навантаженні, визначена згідно з ГСТУ 34.016, повинна становити не менше, ніж 200 циклів максимальних осьових переміщень (ЛОТ 2).
В своїх розясненнях Замовник передбачав, що вищевказаний протокол має бути виданий атестованою, згідно чинного законодавства, лабораторією.
Витяг з обговорення «Закупівля
Протокол випробувань по ГСТУ 34.016
Доброго дня! Уточніть протокол випробувань стійкості з’єднань теплоізольованих елементів при ґрунтовому навантаженні, за методикою згідно з ГСТУ 34.016-2000 має бути виданий атестованою, згідно чинного законодавства, лабораторією?
Відповідь: Протокол випробувань стійкості з’єднань теплоізольованих елементів при ґрунтовому навантаженні, за методикою згідно з ГСТУ 34.016-2000 має бути виданий атестованою, згідно чинного законодавства, лабораторією
Дата запитання: 12.05.2017 10:51
Дата віповіді: 13.05.2017 09:38»
В порушення даних вимог, Замовником, не було відхилено по ЛОТУ 1 та ЛОТУ 2 пропозиції конкурсних торгів: Корпорація «Енергоресурс-Інвест» та ТОВ «Термо-Ізол», зважаючи на наступне.
Щодо документів наданих Учасником – ТОВ «Термо-Ізол» (надалі - Учасник №1), зазначаємо, що на підтвердження якості продукції п.14 Додатку 3 (ЛОТ 1) та п.8 Додатку 3 (ЛОТ2), Учасник№1 надав копію протоколу випробувань муфт поліетиленових термоусадкових на стійкість при грунтовому навантаженні ТОВ «Термо-Ізол» за №09-16 від 23.06.2016р. (надалі-Протокол). Зазначений Протокол виданий випробувальною лабораторією ТзОВ «Ельпласт-Львів».
Відповідно до інформації Національного агентства з акредитації України, яка надана листом від 03.04.2017 року №1-2/4-0578, а саме: Станом на 31.03.2017 у Реєстрі акредитованих органів з оцінки відповідальності акредитації Випробувальної лабораторії Товариства з обмеженою відповідальністю « Ельпласт - Львів» ( атестат про акредитацію ООВ №2Т915, дійсний до 09.04.2019) тимчасово призупинена від 23.05.2106 відповідно до листа від ООВ на підставі Рішення щодо тимчасового зупинення дії атестата про акредитацію.
Випробувальна лабораторія ТОВ « Ельпласт - Львів» не має права від 23.05.2016 посилатись на акредитацію у своїй документації (протоколах, листах) та рекламі.
Діяльність НААУ здійснюється у відповідності до законодавства України в межах повноважень, наданих Законом України « ПРО акредитацію органів з оцінкою відповідальності» від 17.05.2001 № 2407- ІІІ. Згідно з Положення про Національне агентство з акредитації України, затвердженим наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 31.07.2015р. №906, основними функціями НААУ є акредитація органів з оцінки відповідальності (далі –ООВ) та проведення моніторингу за відповідальністю акредитованих органів вимогам акредитації.
Окрім того, відповідаємо, що актуальна інформація стану дії атестації про акредитацію органів з оцінки відповідальності розміщена на сайті НААУ (www.naau.org.ua).
Як, зазначалось вище у роз’ясненнях Замовника Протокол випробувань стійкості з’єднань теплоізольованих елементів при ґрунтовому навантаженні, за методикою згідно з ГСТУ 34.016-2000 має бути виданий атестованою, згідно чинного законодавства, лабораторією.
Тобто, ТОВ «Термо-Ізол» надав протокол, виданий лабораторією акредитація, якої зупинена ві 23.05.2016 року.
Враховуючи зазначене тендерна пропозиція ТОВ «Термо-Ізол» не відповідає умовам тендерної документації та кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону. А значить, дана пропозиція повинна бути відхилена Замовником.
Щодо документів наданих Учасником – Корпорація «Енергоресурс-Інвест» (надалі - Учасник №2), зазначаємо, що на підтвердження якості продукції п.14 Додатку 3 (ЛОТ 1) та п.8 Додатку 3 (ЛОТ2), Учасник№2 надав протокол випробувань продукції за №88-43/П-166 від 30.06.2016р. «З’єднань елементів теплоізольованих пінополіуретаном .......» (надалі- Протокол №88-43/П-166), який відрізняється та містить іншу інформацію від вже раніше наданого протоколу №88-43/П-166 у відкритих торгах оголошення №UA-2016-11-22-001486-a. Різниця полягає в наступному: в пункті 9 «Мета випробувань» та 10 «Методи випробувань» зазначено «ГСТУ 34.16.20», в пункті 14 «Висновок» вказано «....продукція виготовлена згідно ТУ У В.2.7-25.2-3036890-016:2011 та відповідає вимогам листа №25/1 від 06.2016р.». Як, вбачається з протоколу №88-43/П-166 наданого Замовнику в пункті 9 «Мета випробувань» та 10 «Методи випробувань» заначено «ГСТУ - 34.016.2000», в пункті 14 «Висновок» вказано «....продукція виготовлена згідно ТУ У В.2.7-25.2-3036890-016:2011. Технічні умови відповідають вимогам ГСТУ 34.016-2000 а також вимогам, встановленим Замовником».
Рішенням від 16.02.2017р. за №692-р/пк-пз постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель відхилила пропозицію ТОВ « Енергоресурс - Монтаж» з підстав зазначення в протоколі 88-43/П-166 «ГСТУ 34.16-20».
Пунктом 5.10.9 ДСТУ ІSO/ІЕС 17025:2006 передбачено, що суттєві зміни в протоколі випробування або в свідоцтві про калібрування після їх видавання потрібно вносити тільки у вигляді додаткового документа або додаткового передавання даних і містити формулювання:
« Доповнення до протоколу випробування ( або Свідоцтво про калібрування), серійний номер ( або інша ідентифікація)», або інше еквівалентне формулювання.
Такі зміни повинні відповідати вимогам цього стандарту.
Якщо необхідно випустити новий протокол випробування або свідоцтво про калібрування, їх потрібно одночасно ідентифікувати і містити посилання на початковий документ, який вони змінюють. Про вищезазначене свідчить лист Національного агентства з акредитації України від 23.03.2017 року за №1-2/8-0515.
В супереч вищевикладеному Учасником №2 в поданій пропозиції не було надано жодного додаткового документа, як це передбачено ДСТУ ІSO/ІЕС 17025:2006.
Враховуючи зазначене тендерна пропозиція Корпорація «Енергоресурс-Інвест» не відповідає умовам тендерної документації та кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону. А значить, дана пропозиція повинна бути відхилена Замовником.
Статтею 3 ЗУ «Про публічні закупівлі», передбачено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом об’єктивності та неупередженої оцінки тендерних пропозицій, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель.
Частиною 1 ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі» зазначено, що Замовник відміняє торги в разі: подання для участі в них менше двох тендерних пропозицій, а в разі здійснення закупівлі за рамковими угодами з кількома учасниками - менше трьох пропозицій; допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій, а в разі здійснення закупівлі за рамковими угодами з кількома учасниками - менше трьох пропозицій; відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з цим Законом.
Враховуючи вищевикладене та керуючись ст. 18 Закону України ЗУ «Про публічні закупівлі»,
Прошу:
1. Прийняти скаргу до розгляду.
2. Зобов’язати Львівське міське комунальне підприємство «Львівтеплоенерго» відхилити по ЛОТ 1 та ЛОТ 2 тендерну пропозицію ТОВ «Термо-Ізол» у зв”язку з невідповідністю її умовам Тендерної документації.
3. Зобов’язати Львівське міське комунальне підприємство «Львівтеплоенерго» відхилити по ЛОТ 1 та ЛОТ 2 тендерну пропозицію Корпорації «Енергоресурс-Інвест» у зв”язку з невідповідністю її умовам Тендерної документації.
4. Зобов’язати Львівське міське комунальне підприємство «Львівтеплоенерго» відмінити торги по ЛОТ 1 та ЛОТ 2 за процедурою закупівлі – ДК 021:2015 (44160000-9) – Магістралі, трубопроводи, труби, обсадні труби, тюбінги та супутні вироби оголошення про проведення яких оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2017-04-28-002189-b.
Пов'язані документи:
Учасник
- ДСТУ ІSO 1.pdf 09.06.2017 16:26
- ДСТУ ІSO.pdf 09.06.2017 16:26
- Лист 03.04.17.pdf 09.06.2017 16:26
- Лист 23.03.17.pdf 09.06.2017 16:26
- Плат вимог.pdf 09.06.2017 16:26
- протокол зєднання змінений.pdf 09.06.2017 16:26
- протокол зєднання.pdf 09.06.2017 16:26
- Протокол розгляду ТП_07062017.pdf 09.06.2017 16:26
- Рішення від 16.02.2017 692 до публікації.pdf 09.06.2017 16:26
- Скарга.pdf 09.06.2017 16:26
- Рішення від 13.06.2017 № 3764.pdf 14.06.2017 17:13
Дата прийняття скарги до розгляду:
09.06.2017 16:26
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
14.06.2017 17:13
Задовільнена:
Ні